5/5 - (1 امتیاز)

هدایای تبلیغاتی مذهبی یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار ارزشی به شمار می آید. از هدایای تبلیغاتی مذهبی می توان در مراسم مذهبی استفاده کرد. از جمله هدایای تبلیغاتی مذهبی می توان به پرچم تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ماگ، سررسید تبلیغاتی، بج سینه، خودکار تبلیغاتی، کتیبه مذهبی و … اشاره کرد. چاپ روی هدایای تبلیغاتی مذهبی اغلب بوسیله چاپ های مرسوم مثل چاپ لیزری و یا چاپ سیلک اسکرین انجام می شود. در ادامه بیشتر در مورد هدایای تبلیغاتی مذهبی با شما صحبت خواهیم کرد.

روانشناسی پشت هدایای تبلیغاتی مذهبی چگونه است؟

روانشناسی پشت هدایای تبلیغاتی مذهبی چگونه است؟

دریافت یک هدیه فیزیکی باعث ایجاد اثر احساس مالکیت بر یک کالا، می شود که منجر به تداعی معنا و ارزش توسط گیرنده با آن کالای خاص می شود.

این ارزش گذاری هدیه مستقیماً بر افکار و احساسات مصرف کننده نسبت به یک شرکت تأثیر می گذارد و تقریباً فوراً یک تداعی مثبت برند ایجاد می کند. تئوری متقابل نیز با هدایای شرکتی وارد بازی می شود، زیرا گیرنده احتمال بیشتری دارد که به سؤالات شما پاسخ دهد، به دلیل اینکه شما اولین قدم را از طریق هدیه دادن برداشته اید.

چگونه بهترین هدیه تبلیغاتی مذهبی را انتخاب کنم؟

چگونه بهترین هدیه تبلیغاتی مذهبی را انتخاب کنم؟

بودجه خود را تعیین کنید

قبل از اینکه به سراغ گزینه ‌های هدیه بروید، مهم است که بودجه مورد نظر برای هزینه ‌های هدیه شرکت خود را مشخص کنید. داشتن یک بودجه مشخص به تمرکز تلاش‌ های شما برای هدیه دادن کمک می‌ کند و ایده ‌های بالقوه هدیه واقعی را افزایش می‌ دهد.

ممکن است بودجه ای برای هدایای لوکس شرکتی مانند ست مدیریتی نداشته باشید، اما هدایای کوچکتر و ارزانتر می توانند به همان اندازه بر مشتریان و کارمندان شما تأثیر بگذارند. هنگام ایجاد بودجه هدایای شرکتی، مطمئن شوید که مخاطبان هدیه خود (بالقوه، مشتریان و کارمندان) را در اولویت قرار دهید تا بتوانید بر این اساس درصدی از بودجه خود را به هر گروه اختصاص دهید.

یک شریک هدیه شرکتی را انتخاب کنید

به جای اینکه خودتان چالش تهیه و ارسال هدایا را بپذیرید، توصیه می کنیم از یک شرکت هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. شرکت های هدایایی با انجام تمام کارهای سنگین از طرف شما، هدایای تبلیغاتی را آسان می کنند.

از انتخاب هدیه عالی گرفته تا بسته بندی و ارسال اقلام، شرکت های تبلیغاتی به شما این امکان را می دهند که بدون استرس اضافی ناشی از تامین موجودی، هدایایی با کیفیت بالا را به مشتریان و کارمندان خود ارائه دهید.

هنگام انتخاب یک شرکت هدیه، مطمئن شوید که آن ها خدماتی را که برای شما مهم هستند، ارائه می دهند. به عنوان مثال نام تجاری سفارشی، اقلام لوکس، خدمات ارسال، مدیریت موجودی، سفارشات عمده و غیره.

تحقیق

اکنون که شرکت هدیه تبلیغاتی خود را انتخاب کرده اید، از تخصص آن ها برای یافتن گزینه های هدیه مناسب برای کسب و کار خود استفاده کنید. از آن ها بپرسید که چه روندهایی را در این صنعت می بینند و چه اقلامی در بین مشتریانشان محبوبیت بیشتری دارند.

آن ها منبعی فوق العاده با دانش فراوان هستند، بنابراین از درخواست پیشنهاد و راهنمایی آن ها نترسید. آن ها می توانند ایده هایی در مورد هدیه برای همکاران، ایده های جعبه کادو یا حتی هدایای لوکس به شما ارائه دهند. با کمک آن ها، تصمیم بگیرید که چه اقلامی برای شرکت شما مناسب هستند و سعی کنید آن اقلام را سفارشی کنید تا یک هدیه منحصر به فرد برای مشتریان و کارمندان خود ایجاد کنید.

بررسی کیفیت

قبل از ثبت اولین سفارش، از فروشنده خود حداقل تعداد از هدیه یا کالای مورد علاقه خود را بخواهید. این امر به ویژه در صورتی مهم است که برندسازی سفارشی یا قرار دادن لوگو شرکت روی اقلام انجام داده باشید.

حتی اگر یک گواهی دیجیتال را تأیید کرده باشید، همیشه ایده خوبی است که کالای مارک را شخصاً بررسی کنید تا مطمئن شوید که انتظارات و استانداردهای برندسازی شما را برآورده می کند. همچنین این فرصت شما برای بررسی کیفیت هدایا است. شما می خواهید مطمئن باشید که اقلامی که هدیه می دهید، گیرنده را خوشحال می کند، نه ناامید.

تدارکات تحویل

دوران ساخت بسته بندی دستی و ارسال صدها بسته گذشته است. با شرکت هدایای شرکتی خود کار کنید تا همه تدارکات تحویل را هماهنگ کنید.

بسته به فروشنده انتخاب شده، آن ها می توانند به تأیید گزینه های تحویل موجود برای مکان های گیرنده هدیه مورد نظر شما کمک کنند. آن ها همچنین می توانند به ردیابی و مدیریت موجودی هدیه شما کمک کنند تا اطمینان حاصل شود که محصول کافی برای انجام سفارشات خود دارید.

 هدایای تبلیغاتی مذهبی برای چه کسب و کارهایی مناسب است ؟

یکی از چالش‌های بسیاری که کسب و کارهای کوچک با آن روبرو هستند، بهبود آگاهی از برند و گسترش پایگاه مشتریان‌شان است. تبلیغات رسانه‌ای گران تمام می‌شود و برای کسب و کارهای کوچک به خاطر هزینه بالا قابل دسترسی نیست. اما کسب و کارهای کوچک، با سرمایه‌گذاری اندک و با استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌توانند نام و برند خود را به گوش همه برسانند. این کالاها انواع سبک‌ها و اهداف مختلف دارند.

کالاهای مصرفی مانند خودکار تبلیغاتی و مداد، ساعت دیواری تبلیغاتی و تقویم یا پلنر احتمالا بارها و بارها توسط مشتریان‌های احتمالی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این به این معنی است که هر زمان که شخصی از این کالاها استفاده کند، اطلاعات کسب و کار شما را می‌بیند. ابزار تبلیغاتی چند کاره مانند جعبه ابزار تبلیغاتی ، کیف ابزار و غیره نیز نتایج مشابهی برای کسب و کار شما خواهند داشت.این محصولات نیز به احتمال خیلی زیاد مورد استفاده مکرر مشتری‌ها قرار می‌گیرند و به همین ترتیب هر بار اطلاعات کسب و کار شما را در معرض نمایش قرار می‌دهند. آهن‌ربا و کیسه یا گیره‌های یادداشت نیز اطلاعات شرکت شما را در اختیار مشتریی‌های احتمالی قرار می‌دهند.

کسب و کارهای کوچک می‌توانند از هدایای تبلیغاتی به روش‌های مختلفی استفاده کنند. کسب و کارهایی که در کنفرانس‌ها یا نمایشگاه‌ها حضور دارند، می‌توانند از محصولات تبلیغاتی استفاده کنند.

کسب و کارهایی که در کنفرانس‌ها یا نمایشگاه‌ها حضور دارند، می‌توانند از محصولات تبلیغاتی استفاده کنند.

شرکت در نمایشگاه ها با هدایای تبلیغاتی مذهبی

اکثر کسانی که به نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها می‌روند، دوست دارند از غرفه‌ها و نمایشگاه‌های مختلف محصولات تبلیغاتی دریافت کنند. در اختیار داشتن انواع مختلفی از محصولات متنوع و سرگرم‌کننده، ترافیک بیشتری را به سمت کسب و کار شما هدایت می‌کند و ترافیک بیشتر می‌تواند به مشتریان بیشتر مبدل شود. شرکت در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها، جایی که بتوان هدایای تبلیغاتی را به جمعیت داد، راه دیگری برای استفاده از این محصولات است. فروشندگان می‌توانند محصولات تبلیغاتی خود را به جلسات‌شان ببرند. به این ترتیب کالاهای ملموس را به مشتری‌های احتمالی خود می‌دهند.

روش دیگری که کسب و کارهای کوچک می‌توانند از کالاهای تبلیغاتی استفاده کنند، هدایای تبلیغاتی و پاداش‌های شرکتی است. کالاهای تبلیغاتی را می توان به عنوان جوایز برای مسابقات فروش یا بهره وری استفاده کرد. کارکنان دوست دارند به رسمیت شناخته شوند و هدیه دادن یک لیوان تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی یا چاپ تیشرت تبلیغاتی با لوگوی شرکت به آنها، به افزایش وفاداری‌شان کمک می‌کند. به علاوه، وقتی آنها خارج از دفتر کار آن تیشرت تبلیغاتی را می‌پوشند و یا از یک کالای تبلیغاتی استفاده می‌کنند، برند شرکت شما در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

از کالاهای متنوع مذهبی استفاده کنید

ساعت دیواری تبلیغاتی ، جعبه پذیرایی تبلیغاتی و حتی آب‌نبات‌هایی که لوگو شرکت شما روی آن چاپ شده است، می‌تواند ارزشی که شما برای کارمندان و مشتریان‌تان قائل هستید را به آنها نشان دهد. کسب و کارهای کوچکی که به دنبال گسترش پایگاه مشتریان خود، بهبود آگاهی از برند و یا افزایش وفاداری کارمندان و مشتری‌های خود هستند می‌توانند به این ترتیب از کالاهای تبلیغاتی استفاده کنند.

فرقی نمی‌کند که این محصولات کوچک باشند یا بزرگ، چون مطمئنا در هر صورت مورد استقبال قرار می‌گیرند. همه از هدیه گرفتن خوششان می‌آید و کسب و کار می‌توانند هدایای خود را با چاپ نام و برند شرکت و یا اطلاعات تماس خود، سفارشی کنند.

هدایای تبلیغاتی مذهبی یکی از ابزارهای تبلیغاتی خاموش محسوب می شوند.

یکی از سخت‌ترین کارها در دنیای کسب و کار ساختن یک برند خوب و شناخته شده است. بسیاری از صاحبان کسب و کار برای شناساندن برند خود به بازار هدف از روش‌های قدیمی و سنتی تبلیغاتی مانند درج آگهی تبلیغاتی در روزنامه، پخش تراکت، و یا پخش یک تیزر تبلیغاتی در تلویزیون استفاده می‌کنند و بر این باورند که با این روش‌های تبلیغاتی تعداد زیادی از افراد به آن‌ها جهت خرید محصولات و خدمات مراجعه خواهند کرد.

در عصر حاضر که دنیا به سمت تکنولوژی پیش می‌رود و انسان امروزی نیز آگاه است و به علاوه با انواع تبلیغات و شیوه‌های تبلیغاتی جدید درگیر است، دیگر این شیوه‌های تبلیغاتی مانند گذشته کارآمد نیستند و برای انسان امروز فاقد جذابیت بوده و او را جذب نمی‌کند.

امروزه روش‌های بازاریابی و تبلیغات باید به گونه‌ای انتخاب شوند که در طول روز چندین بار مخاطب را درگیر نمایند، به همین دلیل استفاده از روش‌های تبلیغاتیِ سنتی مانند پخش تراکت، یا درج آگهی تبلیغاتی در روزنامه‌ها و مجلات، یا پخش تیزر تبلیغاتی در تلویزیون که فقط یک بار مخاطب را درگیر می کنند، دیگر اثربخشی قبل را نخواهند داشت.

کدام شیوه‌ی تبلیغاتی مناسب است؟

اما با توجه به موارد ذکر شده کدام شیوه‌ی تبلیغاتی مناسب است؟

امروزه بهترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات روش‌هایی هستند که چند بار در طول روز ذهن مخاطب را درگیر برند نمایند. یکی از راه‌های درگیر کردن مداوم ذهن مخاطب، تکرار می‌باشد. اهدای هدایای تبلیغاتی مانند ماگ تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، چتر تبلیغاتی، آفتابگیر تبلیغاتی و … به مشتریان قدیمی و جدید، همکاران، کارکنان و حتی بازار هدف، باعث می‌شود به صورت همیشگی در ذهن مخاطب ثبت شوید.

هدایای تبلیغاتی از مزایای فراوانی برخوردارند و به همین دلیل امروزه صاحبان بسیاری از کسب و کارها برای نفوذ به قلب مشتریان و حک کردن برند خود در ذهن آن‌ها ، در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف، نمایشگاه های تخصصی، همایش ها و کارگاه ها، از هدایای تبلیغاتی بهره می برند و به مشتریان خود هدایای تبلیغاتی را اهدا می کنند. معمولا هدایای تبلیغاتی به گونه ای طراحی می شوند که مورد استفاده و علاقه‌ی دریافت کنندگان باشند، مشتریان از آن استفاده کنند، و جلوی چشم خود قرار دهند. به این ترتیب، پیام و نام و نشان تجاری شرکت مکررا و بدون صرف هزینه ای اضافی به مشتریان، همکاران، کارمندان و در کل مخاطبان منتقل می شوند و به نوعی هدایای تبلیغاتی یکی از ابزارهای تبلیغاتی خاموش محسوب می شوند.

بهترین هدایای تبلیغاتی مذهبی کدام است ؟

در زیر می خواهیم به چند نمونه از هدایای تبلیغاتی مذهبی اشاره کنیم که استفاده از آنها می تواند شمار ار به مخاطبانتان نزدیک کند :

بج سینه 

پوشه دکمه دار 

آفتابگیر تبلیغاتی 

چاپ پرچم تبلیغاتی 

سررسید 

چاپ روبان تبلیغاتی 

گردن آویز نمایشگاهی 

چاپ هولوگرام 

ساعت دیواری تبلیغاتی 

ساعت رومیزی تبلیغاتی 

ست مدیریتی 

کلاه تبلیغاتی

تقویم رومیزی تبلیغاتی 

چتر تبلیغاتی 

خودکار تبلیغاتی 

خودکار تبلیغاتی برای جذب بازدیدکنندگان نمایشگاه

یکی از پر کاربردترین هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها خودکار تبلیغاتی است. اغلب غرفه داران چند نمونه خودکار را نسبت به مخاطبانشان انتخاب میکنند و نسبت به افرادی که در نمایشگاه حضور می یابند به آنها داده می شود. مثلا برای مدیران خودکار لوکس تری انتخاب می کنند تا بازدیدکنندگان عادی .

دفتر یادداشت تبلیغاتی 

دفتر یادداشت تبلیغاتی را بازدیدکنندگان و مخاطبان نمایشگاه برای یادداشت های روزانه استفاده می کنند. این دفترها می توانند رویدادها و وقت ملاقات ها به یاد ما انداخته و به زندگی ما نظم دوباره ای دهند.

فلش تبلیغاتی 

امروزه نسبت به پیشرفت تکنولوژی استفاده از فلش مموری تبلیغاتی روز به روز بیشتر می شود. اگر شما هم یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه باشید و ببینید غرفه ای به شما فلش مموری تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی می دهد حتما به سراغ آن غرفه رفته و فرم های عضویت به عنوان مشتری آنها را پر خواهید کرد.

لیوان تبلیغاتی ماگ 

شما اگر به نمایشگاه سری بزنید و این نمایشگاه در تابستان باشد و شما از گرما تشنه شده باشید ، یکی از بهترین کالاهای تبلیغاتی که می توانید انتظارش را از هر غرفه ای داشته باشید لیوان تبلغاتی ماگ است. شما هم حتما دوست دارید در لیوان مخصوص به خود چای و آب بخورید .

ساک دستی پارچه ای 

شما هم اگر در نمایشگاه حضور پیدا کرده باشید برای اینکه بتوانید کالاهای تبلیغاتی و بروشور و کاتالوگی که در نمایشگاه میگیرید دست خود نگیرید و پوشه یا کیفی باشد که بتوانید آنها را درون آن قرار دهید، از ساک دستی پارچه ای و یا ساک دستی کاغذی استفاده می کنید .