5/5 - (1 امتیاز)

خرید جاکارتی تبلیغاتی یکی از بهترین راه‌ها برای اهداکردن هدایای تبلیغاتی بخصوص هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی در کنار خودکار تبلیغاتی یا سررسید تبلیغاتی یا فلش تبلیغاتی و یا پاوربانک تبلیغاتی می‌باشد. قیمت جاکارتی تبلیغاتی به عوامل مختلفی مانند جنس جاکارتی تبلیغاتی، تعداد سفارش جاکارتی تبلیغاتی، زمان آماده‌سازی جاکارتی تبلیغاتی بستگی مستقیم دارد. از انواع جاکارتی تبلیغاتی می‌توان به جاکارتی فلزی، جاکارتی فلزی چرمی، جاکارتی فانتزی، جا کارتی پلاستیکی، جاکارتی آلوما والت اشاره کرد. چاپ روی جاکارتی تبلیغاتی نسبت به جنس جاکارتی متغیر است. مثلاً روی جاکارتی تبلیغاتی فلزی اغلب از چاپ لیزری استفاده می‌شود. زمان آماده‌سازی جاکارتی تبلیغاتی اغلب به جنس جاکارتی، تعداد سفارش و نوع چاپ آن بستگی دارد. از جمله مواردی دیگر که در زمان آماده‌سازی جاکارتی تبلیغاتی مؤثر است، تعداد سفارش آن است. حداقل سفارش جاکارتی تبلیغاتی 10 عدد است.

چرا کسب و کارها اغلب از جاکارتی تبلیغاتی استفاده می کنند ؟

چرا کسب و کارها اغلب از جاکارتی تبلیغاتی استفاده می کنند ؟

جاکارتی تبلیغاتی با طراحی زیبا دید خوبی را به طور روزانه خواهد داشت و بارها در طول روز برند شما را به مشتریان نشان می دهد. آن ها برای نگهداری کارت های عابر بانک، گواهینامه، کارت شناسایی و غیره استفاده می شوند. جاکارتی تبلیغاتی قابلیت چاپ لوگو را دارد و در تعداد کم قابل سفارش می باشد. آن ها فضای بسیار کمی اشغال می کنند و به کارت های مشتریان نظم می دهند و پیدا کردن کارت ها را از کیف راحت تر می کنند. جاکارتی تبلیغاتی برای سالیان سال می تواند دوام داشته باشد، بنابراین یک تبلیغ مفید و مقرون به صرفه به شمار می رود.

جاکارتی تبلیغاتی را حداقل در چه تیراژی می توان سفارش داد؟

حداقل سفارش جاکارتی تبلیغاتی 10 عدد است.  برای مشاوره رایگان و خرید و پاسخگویی به سوالاتتان با شماره 09125495416 در تماس باشید .

نوع چاپ بر روی جاکارتی تبلیغاتی چیست؟

نوع چاپ بر روی جاکارتی تبلیغاتی چیست؟

چاپ روی جاکارتی تبلیغاتی نسبت به جنس جاکارتی متغیر است. مثلاً روی جاکارتی تبلیغاتی فلزی اغلب از چاپ لیزری استفاده می‌شود. برای مشاوره رایگان و خرید و پاسخگویی به سوالاتتان با شماره 09125495416 در تماس باشید .

قیمت جاکارتی تبلیغاتی به چه صورت می باشد؟

قیمت جاکارتی تبلیغاتی به عوامل مختلفی مانند جنس جاکارتی تبلیغاتی، تعداد سفارش جاکارتی تبلیغاتی، زمان آماده‌سازی جاکارتی تبلیغاتی بستگی مستقیم دارد. برای مشاوره رایگان و خرید و پاسخگویی به سوالاتتان با شماره 09125495416 در تماس باشید .

زمان آماده‌سازی جاکارتی تبلیغاتی با چاپ چقدر است ؟

زمان آماده‌سازی جاکارتی تبلیغاتی با چاپ چقدر است ؟

زمان آماده‌سازی جاکارتی تبلیغاتی اغلب به جنس جاکارتی، تعداد سفارش و نوع چاپ آن بستگی دارد. از جمله مواردی دیگر که در زمان آماده‌سازی جاکارتی تبلیغاتی مؤثر است، تعداد سفارش آن است. برای مشاوره رایگان و خرید و پاسخگویی به سوالاتتان با شماره 09125495416 در تماس باشید .

چرا جا کارتی تبلیغاتی بهتر است؟

وقتی به دنبال خرید یک کیف پول یا جاکارتی هستید و مطمئن نیستید که کدام یک به بهترین وجه نیاز شما را برآورده می کند، تصمیم بگیرید که آیا به دنبال حمل پول نقد و سایر اقلام هستید یا اینکه می خواهید فقط چند کارت به همراه گواهینامه رانندگی خود داشته باشید. که به شما کمک می کند بهترین انتخاب را داشته باشید.

اکنون که به شما پاسخ کوتاهی در مورد نوع لوازم جانبی داده ایم که برای حمل ایمن کارت های مهم، پول نقد، کارت های مسافرتی و سایر اسناد مهم بهترین است، در ادامه به مزایای انتخاب جاکارتی تبلیغاتی می پردازیم:

یک جاکارتی فوق العاده جمع و جور و همه کاره، طراحی شده برای هماهنگی کامل با جیب های شما، یک تصمیم لوازم جانبی محبوب برای بسیاری است.

جاکارتی زمانی که پر از کارت می ‌شود، بیش از حد برآمده نمی‌ شود و همچنین می ‌تواند به جای انداختن در کیف یا کوله ‌پشتی، در جیب جلوی شما راحت ‌تر باشد. طبیعتاً اندازه کوچک آن که کمتر از یک کیف پول است، آن را بسیار مناسب کرده است.

یکی دیگر از مزایای جاکارتی تبلیغاتی این است که واقعاً باعث می شود تصمیم بگیرید چه اقلامی به اندازه کافی مهم هستند تا به طور روزانه با خود حمل کنید. انتخاب یک جاکارتی کوچکتر می تواند لحظه ای مهم در ساختار و سازماندهی اقلام شخصی روزانه شما مانند کارت های فروشگاه، گواهینامه رانندگی، کارت های اعتباری و موارد دیگر باشد. بنابراین همیشه لوگو شما در معرض دید مشتریان قرار می گیرد.

اغلب وقتی تصمیم به خرید یک کیف پول جدید می‌گیریم و کیف قدیمی را خالی می‌ کنیم، می ‌تواند بسیار شگفت ‌انگیز باشد که مقدار وسایلی که روزانه حمل می‌ کنیم، حتی ممکن است از آن ها استفاده نکنیم. انتخاب یک جاکارتی واقعا می تواند به ما کمک کند تا اقلام بسیار مهمی را که به آن نیاز داریم، کاهش دهیم. اینها ممکن است کارت حساب چک، کارت حمل و نقل عمومی و مقداری پول نقد برای مواقع اضطراری باشد.

یک جاکارتی با توجه به اندازه و این واقعیت که می ‌توانید آن را به راحتی در جیب شخصی خود قرار دهید، اغلب می ‌تواند دوام بیشتری داشته باشد، به جای ساییدگی و پارگی که ممکن است کیف پول از قرار دادن هر روز در کیف یا حمل آن در جیب پشتی به آن وارد شود.

اگر جا کارتی به‌طور تصادفی روی آن بنشینید، شکل خود را از دست نمی ‌دهد، اگر آن را در جیب پشتی خود قرار داده باشید و از آنجایی که بسیار سبک هستند و می ‌توان آن را به راحتی در جیب ‌ها حمل کرد، زمان گرانبهایی را برای جست ‌و جو کردن کار خود تلف نخواهید کرد.

بنابراین جاکارتی تبلیغاتی انتخاب بسیار خوبی به عنوان محصولات تبلیغاتی می باشند که می توانید به مشتریان خود هدا کنید و آن ها از مزایای آن بهره مند شده و برند شما را به خاطر آورند.

آیا انتخاب جاکارتی تبلیغاتی معایبی دارد؟

جاکارتی تبلیغاتی

اگر تصمیم به انتخاب یک جاکارتی تبلیغاتی داشته باشید، نقاط ضعف دیگری نیز وجود دارد. جاکارتی فقط می تواند کارت ها را حمل کند و برای حمل اسکناس یا سکه مناسب نمی باشد. به همین دلیل ممکن است عده ای استفاده از کیف پول را به جاکارتی ترجیح دهند. البته جاکارتی تبلیغاتی همچنان یکی از محبوب ترین گزینه های تبلیغاتی می باشد که می تواند برند شما را به خوبی تبلیغ نماید.

چرا استفاده از جاکارتی تبلیغاتی برای صاحبان برند موثر است؟

جاکارتی تبلیغاتی ارزان

برای هر کسی که به دنبال تبلیغ کسب و کار خود است، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که جاکارتی تبلیغاتی را انتخاب نمایید. فرقی نمی ‌کند که روی میز شما قرار بگیرند و از طرف دارنده کارت ویزیت به مشتریان تحویل داده شوند، یا هر جا که می ‌روید آن ها را با خود ببرید. جاکارتی تبلیغاتی بدون شک یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی هستند که می توانید از آن ها به نفع خود استفاده کنید.

زیرا اهدای کارت ویزیت یکی از قدرتمندترین اقدامات مقدماتی شماست. در اختیار گذاشتن آن از یک کیف پول خرد شده یا بدتر از آن، از جیب خود، تاثیر اولیه ضعیفی را تضمین می کند. اگر بخواهید کارت خود را به روش درست ارائه کنید، تقریباً مطمئن خواهید بود که تأثیر خوبی خواهید داشت. ارائه کارت ویزیت که در یک جاکارتی تبلیغاتی قرار داده شده، برند شما را حرفه ای و قدرتمند نشان می دهد و تاثیر بسیار خوبی خواهد گذاشت.

انواع جاکارتی تبلیغاتی کدام است ؟

جاکارتی فلزی

جاکارتی فلزی چرمی

جاکارتی فانتزی

جا کارتی پلاستیکی

جاکارتی آلوما والت

ویژگی های مهم جاکارتی تبلیغاتی چیست؟

یک شی مفید و کاربردی هستند

جاکارتی تبلیغاتی یک عملکرد واقعی دارد، محافظت از کارت یا نشان مشتری. خواه کارت بانکی باشد یا کارت حمل و نقل، جاکارتی تبلیغاتی به گونه ای طراحی شده است که انواع کارت های استاندارد را داشته باشد و آن را به یک شی چند ظرفیتی تبدیل کند که می تواند نیازهای بسیاری از مشتریان را برآورده کند.

یک شی پایدار و سودآور می باشد

جا کارتی تبلیغاتی در صورتی که بر اساس ضوابط کیفی دقیق طراحی و ساخته شده باشد، یک شی بادوام و قابل استفاده برای سالیان متمادی است. بنابراین یک سرمایه گذاری سودآور است که امکان شناسایی بلندمدت برند را فراهم می کند. تاثیر تبلیغات موثر و کم هزینه در مقایسه با انواع سنتی تبلیغات که تضمین و بازگشت سرمایه بهتری را ارائه نمی دهند. طبق مطالعه 2FPCO (فدراسیون فرانسوی متخصصان ارتباطات مبتنی بر شی) که در سال 2017 منتشر شد، 69 درصد از پاسخ دهندگان پس از دریافت یک کالای با کیفیت، نظر خوبی نسبت به شرکت دارند.

نرخ جذب بالایی دارند

جاکارتی تبلیغاتی به دلیل عملکردی که دارد، بیشتر از هر چیز دیگری مشتری را در زندگی روزمره همراهی می کند. به عنوان مثال، در هفته مشتریان با استفاده از کارت بانکی پرداخت هایی را انجام می دهند، و هربار لوگو شما به آن ها یادآوری می شود. مثال دیگر در بخش حمل و نقل عمومی است که در آن کاربرانی که دارای بلیط شبکه حمل و نقل عمومی هستند، باید روزانه سفر کنند.

گزینه های سفارشی سازی متعددی دارند

امروزه تکنیک ‌های شخصی ‌سازی زیادی برای تبلیغ لوگوها و پیام ‌های مشتری وجود دارد. تکنیک های اصلی مورد استفاده چاپ دیجیتال، سیلک اسکرین و چاپ طلاکوب می باشد. به لطف دارا بودن دو طرف مسطح، جاکارتی تبلیغاتی کاملاً به شخصی‌سازی کمک می ‌کند.

جاکارتی تبلیغاتی می تواند سازگار با محیط زیست باشد

در عصر توسعه پایدار، برخی از معیارها به طور فزاینده ای برای مصرف کنندگان اهمیت دارند. همچنین بر اساس مطالعه 2FPCO مربوط به سال 2017، 87 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که جنبه اخلاقی کالای خوب، 85 درصد جنبه زیست محیطی را در نظر می گیرند. معیارهایی که جاکارتی تبلیغاتی می تواند رعایت کند.