5/5 - (1 امتیاز)

خرید جعبه و باکس پذیرایی چوبی یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی است که ارزش بالایی دارد. آن ها را می توانید در تعداد کم سفارش دهید و در کوتاهترین زمان دریافت کنید. جعبه های پذیرایی مانند ست مدیریتی هدایایی ارزشمند هستند که بر روی میز مشتریان قرار گرفته و برند شما در در مقابل چشمنان آن ها قرار می دهند. آن ها به دلیل عمر طولانی و ظاهر زیبایی که دارند، تا سال ها می توانند توسط مشتریان استفاده شده و آن ها را به مشتریان وفادار شما تبدیل کنند.

جعبه چوبی پذیرایی در حداقل چه تعداد قابل سفارش است؟

جعبه پذیرایی را می توانید در تعداد حداقل 1 عدد با چاپ سفارش دهید . البته برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چاپ بر روی جعبه پذیرایی چگونه است؟

چاپ بر روی جعبه پذیرایی چگونه است؟

چاپ بر روی جعبه پذیرایی اغلب بوسیله چاپ لیزری انجام میشود.البته برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

قیمت جعبه چوبی پذیرایی به چه صورت می باشد؟

قیمت جعبه چوبی پذیرایی نسبت به کیفت چوب جعبه پذیرایی متغیر است. نوع چاپ و تعداد سفارش جعبه چوبی پذیرایی نیز در قیمت نهایی ان موثر است . البته برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

جعبه چوبی پذیرایی بعنوان هدیه شرکتی چیست؟

هدایای شرکتی عبارت است از ارسال یک هدیه فیزیکی یا غیر فیزیکی برای یک مشتری احتمالی، مشتری یا کارمند به امید ایجاد ارتباط بین گیرنده هدیه و شرکت یا برند.

نمونه‌ هایی از هدایای فیزیکی شرکت ‌ها شامل اقلام شرکتی مانند ‌تیشرت، لیوان یا فلش های چاپ شده است. هدایای غیر فیزیکی شرکتی شامل تجربیات، هدیه ‌ها یا کارت‌ های هدیه دیجیتالی است.

هدایای شرکتی روشی فوق العاده برای تقویت تعامل برند در بین مشتریان احتمالی، مشتریان و کارمندان به طور یکسان است.

چرا جعبه چوبی پذیرایی بعنوان هدیه شرکتی مهم است؟

هدایای شرکتی مهم است، زیرا به شناخت برند، تعامل و وفاداری کلی کمک می کند. این کار را با ایجاد تجربه ای (باز کردن هدیه) انجام می دهد که باعث ایجاد ارتباط عاطفی می شود و رابطه گیرنده با شرکت یا برند را تقویت می کند.

در نتیجه، می ‌تواند چشم ‌اندازهای جدیدی را برای همکاری با شرکت شما جلب کند، مشتریان فعلی را تشویق کند که به تجارت با شرکت شما ادامه دهند و کارکنان را تشویق کند که به شرکت افتخار کنند.

جعبه های پذیرایی چوبی به عنوان هدایای تبلیغاتی

اگر به دنبال یک هدیه شرکتی لوکس برای کمپین تبلیغاتی خود هستید، بهتر است جعبه های پذیرایی چوبی را انتخاب کنید. محصولات چوبی ارزش درک شده بالایی دارند. شیک و قطعا جذاب است.

با پاداش دادن به مشتریان با هدایای تبلیغاتی، به شرکت ها کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهند و همچنین تصویر مثبتی از برند ایجاد کنند. تبلیغات فراموش نشدنی مانند اینها تأثیرات عمیقی ایجاد می کند. آگاهی در ذهن مشتریان حک می شود و از دریافت آن سپاسگزار خواهند بود. چیزی که ما در مورد این کالای تبلیغاتی دوست داریم این است که سطح بالایی برای قرار دادن لوگو شما دارد.

چرا جعبه های پذیرایی را انتخاب کنیم؟

با جعبه های پذیرایی چوبی می توانید ویژگی های منحصر به فردی مانند آرم های حکاکی شده، حروف نقاشی شده و برچسب های قدیمی داشته باشید. آن ها بسیار قابل تنظیم هستند. هر تکه چوب الگوی منحصر به فردی دارد. این محصول را خاص می کند، زیرا هیچ چیز تکراری در آن وجود ندارد.

تطبیق پذیری جعبه های پذیرایی چوبی آن ها را به یکی از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی تبدیل کرده است. شما می توانید آن ها را در اندازه ها، شکل ها، رنگ ها و بافت های مختلف سفارشی کنید. مشتریان می توانند آن ها را در هر اتاقی از خانه برای استفاده های کاربردی یا به عنوان دکوراسیون قرار دهند.

انواع چوب ها مانند ساج، ماهون و آبنوس و غیره وجود دارد. و انواع مختلف چوب بافت متفاوتی می دهد. حتی می ‌توان تکمیل محصول را سفارشی کرد، چه حالت اصلی خود را حفظ کند یا آن را با استفاده از لاک براق کرد. لمس نهایی در ایجاد این تصور که چقدر این جعبه های پذیرایی چوبی لوکس هستند، مهم است.

مزایای انتخاب جعبه پذیرایی چیست؟

مزایای انتخاب جعبه پذیرایی چیست؟

جعبه های پذیرایی با لوگو سفارشی طرفداران برند ایجاد می کنند

وقتی نوبت به ایجاد سر و صدا در اطراف برند شما یا تقویت یک رابطه موجود با مشتریان یا مشتریان بالقوه می رسد، جعبه های پذیرایی دارای برند یک ابزار استثنایی هستند. سرمایه گذاری در این هدایای تبلیغاتی برای تقدیم به فالوورهای برند شما باعث تعامل بیشتر و دنبال کردن بیشتر محصولات یا خدمات شما می شود.

آن ها می توانند تعامل آنلاین بیشتری را ایجاد کنند

جعبه های پذیرایی تبلیغاتی را می توان برای هدایت ترافیک به یک وب سایت، خریدهای اضافی آنلاین استفاده کرد و می توانند یک روش بازاریابی موثر برای ایجاد درآمد اضافی با افزایش ارزش سفارش باشند.

جعبه های پذیرایی چوبی می توانند درآمد بیشتری ایجاد کنند

جعبه های پذیرایی توسط باشگاه‌ های ورزشی، شرکت ها و سازمان های بزرگ، بانک ها و غیره به طرفداران وفادارشان، اهدا می‌ شوند. سرمایه ‌گذاری روی آن ها می ‌تواند به ایجاد یک جریان درآمد اضافی برای آن ‌ها کمک کند، با این گزینه که جعبه های مارک سفارشی خود را به مشتریان و مشتریان بالقوه بدهند.

چگونه جعبه های پذیرایی تعامل را افزایش می دهند؟

چگونه جعبه های پذیرایی تعامل را افزایش می دهند؟

جلب توجه به غرفه شرکت شما در یک نمایشگاه یا رویداد اغلب در یک سالن شلوغ پر از رقبا چالش برانگیز است. مجموعه ای از محصولات تبلیغاتی در نظر گرفته شده برای جذب بازدیدکنندگان نمایشگاه به غرفه شما، باعث می شود که تیم رویدادهای شما از گفتگوهای بیشتر با مخاطبان بیشتری لذت ببرند و فرصت بیشتری برای ارتباط با شرکت کنندگان پس از رویدادها فراهم می کند. بازی ‌ها را می ‌توان در رویدادهای خاص ایجاد کرد، جایی که بازگشت به چرخش و هدایای تبلیغاتی باعث می‌ شود تیم فروش شما سرنخ‌ های بیشتری کسب کند. توصیه می کنیم در مورد نمایش غرفه نمایشگاه خود کمی فکر کنید. با جعبه های پذیرایی می توانید توجه بازدیدکنندگان و مشتریانی که به غرفه ی شما می آیند، جلب کنید. گنجاندن محصولات تبلیغاتی محبوب در آمیخته بازاریابی خود در این رویداد تضمین می کند که تعاملات بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشید.

چرا جعبه های پذیرایی سازگار با محیط زیست مفید هستند؟

چرا جعبه های پذیرایی سازگار با محیط زیست مفید هستند؟

امروزه جهان دیدگاه خود را به گزینه های پایدار در هدایای مارک دار تغییر می دهد تا استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف و زباله های دفع شده در محل دفن زباله و سازگار با محیط زیست را، کاهش دهد. محصولات تبلیغاتی در حال حاضر به طور گسترده در دسترس هستند. ما می دانیم که گزینه های تبلیغاتی سازگار با محیط زیست مانند جعبه های پذیرایی بازدهی دارند.

جعبه های پذیرایی مارک دوستدار محیط زیست، به مشتریان خود نشان می دهد که مسئولیت شرکتی قوی دارید و کاهش اقلام مارک تجاری یکبار مصرف دیگر یک ایده آل بازاریابی نیست، زیرا شما نگران پایداری سیاره ما هستید.

جعبه های پذیرایی ایجاد شده از چوب بسیار پرطرفدار هستند. مواد ارگانیک در محصولات تبلیغاتی، حرکتی است که حمایت شما را نشان داده و نگاه بهتری روی میز مدیریت دارد.

جعبه های پذیرایی سازگار با محیط زیست بسیار مقرون به صرفه است. با گزینه های بسیار زیادی از اقلام بامبو و جایگزین های بازیافتی، هزینه در مقایسه با محصولات تبلیغاتی قبلی پلاستیکی و غیر بازیافتی یکسان است. طیف متنوعی از جعبه های پذیرایی ماندگار و سازگار با محیط زیست وجود دارد که می تواند تمایز بزرگی ایحاد کند.

جعبه های پذیرایی چوبی و خودکارهای چوبی مارک دار و جاکلیدی های چوبی حکاکی شده در صورت تکمیل به صورت ست خیره کننده، بر روی میز مدیریت به نظر می رسند. چرا روی یک مجموعه هدیه چوبی پایدار سرمایه گذاری نکنید تا به مشتریان خود برای نشان دادن قدردانی و بهبود بیشتر روابط موجود با آن ها را افزایش دهید.

جعبه های پذیرایی چوبی بارها مورد استفاده قرار می ‌گیرند، زیرا 100% زیست تخریب‌ پذیر هستند، جعبه های پذیرایی ابزار بازاریابی بسیار موثری هستند، به گونه ای که تا سال ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند، به علاوه در هنگام استفاده، مشتری شما همچنان به تبلیغ برند شما ادامه می دهد.

جعبه های پذیرایی سازگار با محیط زیست، سبک وزن، مقرون به صرفه هستند. آن ها را به عنوان یک گزینه قابل ارسال، می ‌توانید با گنجاندن یک هدیه تبلیغاتی دیگر در کمپین های بازاریابی، نام تجاری خود را برای مخاطبان گسترده تبلیغ کنید.

در نظر گرفتن جایگزین ‌های محصول تبلیغاتی سازگار با محیط زیست به کاهش ردپای کربن، به عنوان یک تجارت کمک می ‌کند و وقتی یک کالای مارکدار پایدار را هدیه می ‌دهید، به مخاطبان خود نشان می ‌دهید که برایتان مهم است و زباله‌ های ناشی از دفن زباله را کاهش می ‌دهد.