5/5 - (1 امتیاز)

تابلو راهنمای اتاق اداری یک راهنمای کامل برای اغلب مراجعه کنندگان می باشد. این تابلوها می توانند بعنوان هدایای تبلیغاتی و در کنار بج سینه، اتیکت سینه یا تندیس و لوح تقدیر، فرصتی عالی برای برندسازی و تکرار اخلاق و ارزش های شرکت شما باشند. تابلوها را می توان در هر جایی از نمای بیرونی ساختمان گرفته تا تمام دیوارها، کف ها و سقف های داخلی قرار داد و بنابراین هیچ کمبودی در مکان برای تابلوها وجود ندارد که می تواند حالات و ارزش های خاصی را به بازدیدکنندگان و کارکنان منتقل کند. تابلوهای اداری می تواند ابزار قدرتمندی باشد تا به نظر برسد که کسب و کار شما به طور کامل در فضای اداری خود ساکن است و نشان دهنده اعتماد و حرفه ای بودن برای بازدیدکنندگان است، آن را به سرمایه گذاری زیرکانه برای هر شرکتی تبدیل می کند.

حداقل سفارش تابلو راهنمای اتاق اداری چند عدد است ؟

حداقل سفارش تابلو راهنمای اتاق اداری چند عدد است ؟

حداقل سفارش تابلو راهنمای اتاق اداری 1 عدد است. برای مشاوره رایگان و خرید می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چقدر زمان می برد تا تابلو راهنمای اتاق اداری آماده شود؟

طراحی و سفارش تابلو راهنمای اتاق اداری 1 روز زمان می برد. البته برای زمان کمتر نیز می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

قیمت تابلو راهنمای اتاق اداری چقدر است ؟

قیمت تابلو راهنمای اتاق اداری چقدر است ؟

قیمت تابلو راهنمای اتاق اداری به عوامل زیادی مثل جنس و متریال تابلو، زمان تولید تابلو اداری، تعداد سفارش تابلو اداری بستگی دارد. برای مشاوره رایگان و خرید می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

اهمیت تابلوهای اداری داخلی چیست؟

اهمیت تابلوهای اداری داخلی چیست؟

هنگامی که کسب و کارها به تابلوها فکر می کنند، اغلب به لوگو برند خود فکر می کنند که در نمای بیرونی ساختمان و در وب سایت ها قابل مشاهده است. اگرچه این تابلوها بسیار مهم است، اما انتخاب تابلوهای اداری داخلی نیز اهمیت دارد.

با تابلوهای اداری داخلی فضای حرفه ای را ایجاد کنید

هیچ چیز بدتر از این نیست که وارد یک ساختمان شرکتی شوید که سیستم نشانه ای مناسب و منسجمی ندارد. اولین فکری که به ذهن مردم خطور می کند این است: اگر آنها در نقشه های جهت دار ساختمان خود سازماندهی نشده اند، کسب و کارشان چقدر باید سازماندهی شود؟

هنگامی که به صورت حرفه ای تابلوهای داخلی را برای دفتر خود ساخته اید، فضای کاری حرفه ای را ارائه می دهید. این نه تنها بر مشتریان شما، بلکه بر کارکنان شما نیز تأثیر می گذارد. تابلوها می توانند به ایجاد فضای کاری صحیح از همکاری، کار گروهی و در نهایت راحتی کمک کنند. کارکنان شما احساس می کنند حرفه ای هستند و این روحیه به مشتریان شما منتقل می شود.

با تابلوهای اداری داخلی اطلاعات شفاف به مشتریان می دهند

با تابلوهای اداری داخلی اطلاعات شفاف به مشتریان می دهند

هدف اصلی تابلوهای اداری، انتقال اطلاعات است. تابلوهای اداری واضح و مختصر به مشتریان می گوید که کجا هستند و کجا باید باشند. این کار بدون نیاز به کمک در یک فضای ناآشنا، احساس آرامش و تعلق ایجاد می کند. این حس سهولت و سازماندهی، اگرچه اندازه گیری آن دشوار است، اما به این نتیجه می رسد که همچنین ایده خوبی است که نام تجاری دفتر خود را در تابلوهای اداری خود بگنجانید، به طوری که به مشتری یادآوری شود که کسب و کار شما چیست، و همچنین احساس کند که یک بخش از شرکت شما است.

با تابلوهای اداری داخلی برند شرکت خود را به اشتراک بگذارید

با تابلوهای اداری داخلی برند شرکت خود را به اشتراک بگذارید

برندینگ در هر زمینه ای از کسب و کار شما اهمیت دارد. برند قوی و منطبق، برابر است با اعتماد و جایگاه بیشتر برای کسب و کار شما، که مساوی است با افزایش سود کسب و کار شما. بنابراین مهم است که برند خود را در هر علامتی بگنجانید. این می تواند از طریق استفاده از رنگ، سبک یا با استفاده از لوگو شما باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که با یک شرکت سیستم های علامت حرفه ای کار کنید، که می تواند علائم تخصصی در فضای اداری ارائه دهد.

ظاهر تابلوهای اداری داخلی مهم است

ظاهر تابلوهای اداری داخلی مهم است

در نهایت، مشتریان شما را در مورد زیبایی شناسی داخلی دفتر شما قضاوت خواهند کرد و این شامل تابلوهای شما نیز می شود. آن ها با نگاهی ساده به فضای داخلی، کارکنان و تابلوها به سرعت کیفیت برند شما و خدمات مشتری شما را قضاوت خواهند کرد.

تابلوهای اداری چه مزایایی برای کارکنان و بازدیدکنندگان دارند؟

تابلوهای اداری چه مزایایی برای کارکنان و بازدیدکنندگان دارند؟

هنگام طراحی و چیدمان یک فضای اداری جدید، عناصر غیر آشکاری وجود دارد که ممکن است گاهی فراموش شوند. تابلوها علاوه بر مولفه های بدیهی مانند مبلمان، تجهیزات و چیدمان، ویژگی مهمی است که می تواند نقش زیادی در شخصیت یک محل کار داشته باشد.

از تابلوهای مارک دار در نمای بیرونی ساختمان گرفته تا تابلوهای داخلی و برگردان های چاپی، تابلوها را می توان در سرتاسر فضای اداری شما به کار برد. آن ها وجهه، اخلاق و ارزش های شرکت شما را برای کارکنان و بازدیدکنندگان به طور یکسان تقویت می کنند.

اولین برداشت ها ماندگار می شوند

برداشت های اولیه به سرعت شکل می گیرند و در ذهن باقی می مانند. خریداران با تکیه بر برداشت های اولیه دو ثانیه ای خود بر اساس خاطرات، تصاویر و احساسات ذخیره شده، اکثر تصمیمات را می گیرند و مطالعات نشان می دهد که همه ما ناخودآگاه ارزیابی های فوری انجام می دهیم، افراد دیگر در یک دهم ثانیه پس از ملاقات.

تصوری که بازدیدکنندگان پس از ورود به دفتر شما ایجاد می ‌کنند، زمینه را برای درک کلی از کسب و کار شما فراهم می ‌کند. در برخی از صنایع (مانند حقوق و امور مالی)، اعتماد و قابلیت اطمینان از اهمیت بالایی برخوردار است، و این ارزیابی در چند ثانیه می‌ تواند تفاوت را در زمانی که مشتریان بالقوه تصمیم می‌ گیرند که آیا شما واقعاً قابل اعتماد هستید یا خیر، ایجاد کند.

تابلوهای اداری همچنین می ‌توانند کسب ‌و کار شما را در مکان فعلی ‌اش دائمی ‌تر و تثبیت ‌تر به نظر بیاورند، به همان شکلی که شرکتی که از یک دفتر اداری کم مبله با تابلوی صفر کار می ‌کند ممکن است چیزی شبیه به یک پاپ آپ به نظر برسد. که فقط چند هفته وجود داشته است.

تابلوهای نصب شده حرفه ای می تواند به بازدیدکنندگان این تصور را القا کند که کسب و کار شما کاملاً جا افتاده و به خوبی ارائه شده است و تصوری که وقتی با یک دفتر کار تزئین نشده روبرو می شوند، ندارند.

هویت برند را تقویت می کنند

در دنیای برندسازی و بازاریابی، به خوبی شناخته شده است که رنگ ها، تایپوگرافی و سایر عناصر طراحی می توانند نقش مهمی در درک شرکت شما داشته باشند. به عنوان مثال، رنگ ‌های گرم ممکن است تداعی ‌های خاصی را ایجاد کنند، یا یک تایپ هندسی ممکن است دلالت بر چیز دیگری داشته باشد، همه این‌ها بر درک ناخودآگاه برند شما توسط بازدیدکنندگان و کارمندان تأثیر می‌گذارند.

تابلوها یک راه عالی برای وارد کردن این مفاهیم به ذهن افراد به صورت روزانه به عنوان بخشی ذاتی از محیط فیزیکی آن ها است و برای نیروی کار، این می تواند راهی عالی برای تأثیرگذاری نامحسوس بر نگرش کل تیم باشد.

راه یابی و علائم عملکردی

راه یابی و علائم عملکردی

علاوه بر تأثیر ناخودآگاه بر درک برند، تابلوهای اداری می توانند کاربردهای عملی خوبی برای کمک به بازدیدکنندگان برای یافتن ساختمان یا حرکت در فضای داخلی دفتر داشته باشند.

برای کسی که از محل کار شما بازدید می کند، گم شدن در یک مجتمع اداری پرپیچ و خم یا یک ساختمان چندتجاری مقدمه ای سرگرم کننده برای شرکت شما نیست، و به نظر می رسد علائمی که به آن ها کمک می کند، مکان شما را پیدا کنند، حضور بیشتری به شرکت شما می بخشد. تابلوهای بیرونی ساختمان نیز می توانند نام کسب و کار شما را هر روز در ذهن رهگذران قرار دهند.

حتی برای کارکنان، به ویژه استخدام ‌های جدید، تابلوهای اداری می ‌تواند به کارمندان کمک کند تا به سرعت و کارآمد راه خود را پیدا کنند، به ویژه در دفاتر و ساختمان‌ هایی که چیدمان ‌های پیچیده دارند.

باعث اضافه کردن شخصیت به دفتر شما می شوند

تابلوها نباید فقط یک لوگو غول پیکر باشند، می توانید هر چیزی را روی یک تابلو قرار دهید. به عنوان مثال، شعار تجاری شما یا فهرستی از ارزش ها و شعارهای شرکت. یک علامت ممکن است یک نقل قول یا تصویر الهام بخش برای تأثیرگذاری بر تیم شما و تقویت روحیه کاری شما، یا ارسال پیام های اضافی به بازدیدکنندگان داشته باشد.

به طور خلاصه، شخصیت درک شده از دفتر شما می تواند به شدت تحت تأثیر قرار دادن و محتوای تابلوها قرار گیرد، و شکل آن ممکن است با روحیه ای که می خواهید در بین نیروی کار خود تبلیغ کنید، دیکته شود.