5/5 - (1 امتیاز)

چاپ پیکسل تبلیغاتی اغلب برای موسسات و سازمان ها و شرکت ها و کسب و کارهای کوچک میتواند جایگزین خوبی برای بج سینه باشد. البته بج سینه با پیکسل تبلیغاتی قابل مقایسه نیست و جنبه تبلیغاتی پیکسل تبلیغاتی بیشتر است. اگر بخواهیم پیکسل تبلیغاتی را استفاده کنیم باید از آن به عنوان ابزاری فانتزی و در درسته هدایای تبلیغاتی که اغلب برای نوجوان ها و جوان ها استفاده می شود. قرار دهیم. چاپ پیکسل تبلیغاتی اغلب بوسیله دستگاه خاصی انجام میشود. حداقل سفارش پیکسل تبلیغاتی 10 عدد است. حداقل زمان آماده شدن و چاپ پیکسل تبلیغاتی 2 ساعته می باشد.

تولید و چاپ پیکسل تبلیغاتی چرا برای کسب و کار شما ضروری است؟

تولید و چاپ پیکسل تبلیغاتی چرا برای کسب و کار شما ضروری است؟

پیکسل تبلیغاتی یکی از روش‌های خلاقانه برای داشتن هدایای تبلیغاتی می‌باشد. در تلاش‌های بازاریابی خود، باید خلاق باشید و از همه منابع موجود برای گسترش نام تجاری خود استفاده‌کنید. حتی با ظهور بازاریابی دیجیتال، هنوز نیاز به محصولات تبلیغاتی فیزیکی مانند بروشور، پوستر، کارت ویزیت وجود دارد و پیکسل‌های تبلیغاتی یکی از این نیازها می‌باشند. پیکسل‌های تبلیغاتی روشی مقرون به صرفه برای دستیابی به مشتریان و شناخته شدن هستند. آنها همچنین یک راه عالی برای افزایش قرار گرفتن در معرض کسب و کار شما به‌صورت روزانه هستند.

پیکسل تبلیغاتی چیست؟

پیکسل تبلیغاتی چیست؟

پیکسل قطعه کوچکی از مواد است که یک لوگو یا شعار روی آن چاپ شده‌است. آنها مانند دکمه به لباس یا کیفیو غیره وصل می‌شوند. اگرچه اندازه آنها کوچک است، اما این موارد برای ما بسیار مهم هستند. یک پیکسل کوچک ممکن است چیزی بیش از یک آیتم ساده و بی اهمیت به نظر برسد، اما نمادی از شخصیت ما است.

حداقل سفارش پیکسل تبلیغاتی چند عدد است ؟

حداقل سفارش پیکسل تبلیغاتی چند عدد است ؟

حداقل سفارش پیکسل تبلیغاتی 10 عدد است. برای سفارش و مشاوره با شماره 09125495416 در تماس باشید .

چقدر زمان می برد تا پیکسل تبلیغاتی ارسال شود ؟

حداقل زمان آماده شدن و چاپ پیکسل تبلیغاتی 2 ساعته می باشد.برای سفارش و مشاوره با شماره 09125495416 در تماس باشید .

چاپ پیکسل تبلیغاتی چقدر زمان می برد؟

چاپ پیکسل تبلیغاتی چقدر زمان می برد؟

چاپ پیکسل تبلیغاتی اغلب یک روزه انجام میشود. برای کارهای فروری نیز می توان تدابیری در نظر گرفت تا چند ساعته آماده شود. برای سفارش و مشاوره با شماره 09125495416 در تماس باشید .

انواع پیکسل تبلیغاتی کدام است ؟

  • پیکسل آهن ربایی و مگنت دار

  • پیکسل جاکلیدی و جاسوئیچی

  • پیکسل پارچه ای

  • پیکسل سنجاقی

قیمت پیکسل تبلیغاتی چقدر است ؟

قیمت پیکسل تبلیغاتی چقدر است ؟

قیمت پیسکل تبلیغاتی به عوامل زیادی بستگی دارد که از این عوامل می توان به نوع چاپ پیسکل، تعداد سفارش پیکسل، فروری یا غیر فوری بودن آن اشاره کرد. برای سفارش و مشاوره با شماره 09125495416 در تماس باشید .

مزایای استفاده از پیکسل‌های تبلیغاتی چیست؟

مزایای استفاده از پیکسل‌های تبلیغاتی چیست؟

مقرون به صرفه است

محصولات تبلیغاتی برای هر برند مدرن حیاتی هستند. اگر به‌دنبال گزینه‌های مقرون به صرفه هستید، پیکسل‌ها انتخابی عالی برای شرکت‌هایی با بودجه بازاریابی محدود هستند. شما می‌توانید این محصولات را با قیمت مناسب داشته‌باشید و همچنین می‌توانید بسیاری از آنها را داشته‌باشید. می‌توانید از این موارد به‌عنوان هدایا، تبلیغات فروش، معرفی محصول و لحظات خاص استفاده‌کنید.

قابل تنظیم است

یکی دیگر از مزایای پیکسل‌های تبلیغاتی این است که می‌توان آنها را سفارشی کرد. این به این معنی است که شما می‌توانید آنها را در اشکال، سبک‌ها و رنگ‌های مختلف داشته‌باشید که با برند شما و نوع کمپین بازاریابی که راه اندازی می‌کنید، مناسب باشد. به همین ترتیب، می‌توانید آنها را در طرح و سبکی که برای کودکان بی‌خطر است، داشته‌باشید.

پیکسل یک ماده محبوب است

پیکسل‌ها محبوب هستند، زیرا مردم آنها را دوست دارند. مشتریان می‌توانند از آنها به‌عنوان بخشی از لباس‌ها، روی کیف شان و سایر موارد استفاده‌کنند. آنها همچنین بیانیه‌ای می‌دهند، و این روزها بسیار محبوب است. به همین دلیل، سرمایه‌گذاری در پیکسل‌ها به‌عنوان مواد تبلیغاتی ایده بسیار خوبی است.

به‌راحتی قابل تشخیص است

کارت‌های ویزیت، آگهی‌ها و سایر تبلیغات شما ممکن است دارای نام تجاری و لوگو شما باشند، اما فوراً قابل تشخیص نیستند. اما یک پیکسل سفارشی، بیشتر چشم‌نواز است و مشتریان فوراً برند شما را شناسایی می‌کنند. برای اینکه آن را بیشتر برجسته کنید، می‌توانید یک طرح جذاب ایجاد کنید که به نشان دادن آن کمک می‌کند.

ماندگاری بالایی دارد

به‌خاطر داشته‌باشید که آگهی‌ها و کارت‌های ویزیت می‌توانند به‌راحتی بیرون انداخته شوند، در حالی که یک نشان پیکسل برای مشتریان شما مدت بیشتری می‌ماند. این به این دلیل است که اکثر مردم در پرتاب چیزهایی که از کاغذ ساخته نشده‌اند، مردد هستند که برای برند شما مناسب است. هرچه مدت بیشتری پیکسل شما را نگه‌دارند، دلیل بیشتری برای ثبت نام تجاری شما در ذهن آنها خواهد بود.

یک جایگزین عالی برای کارت ویزیت است

اگر می‌خواهید کارت ویزیت خود را خلاقانه‌تر و جذاب‌تر کنید، سرمایه‌گذاری در پیکسل‌های تبلیغاتی را در نظر بگیرید. به این ترتیب، از دست دادن یا بیرون انداختن آن دشوار خواهد بود. حتی می‌توانید یک آهن‌ربا در پشت داشته‌باشید و مطمئن شوید که طراحی خوبی دارد تا مردم از قرار دادن آن در یخچال خود و سایر مکان‌هایی که می‌تواند به‌عنوان یک قطعه طراحی خوب عمل کند، دریغ نکنند. با اطلاعات شما در آن، مشتریان می‌توانند بدانند که در صورت نیاز به محصول یا خدمات شما، با چه کسی تماس بگیرند.

چرا استفاده از پیکسل تبلیغاتی مهم است؟

چرا استفاده از پیکسل تبلیغاتی مهم است؟

سرمایه‌گذاری روی محصولات تبلیغاتی مناسب برای موفقیت تلاش‌های بازاریابی شما حیاتی است. وقتی بازاریابی برند شما مؤثر باشد، می‌توانید منتظر رشد نهایی باشید که شرکت شما را به سطح بعدی برساند. به همین دلیل است که هنگام انتخاب محصولات فیزیکی برای تبلیغ برند، خدمات یا محصول خود باید عملی باشید. خوشبختانه تعداد زیادی تولید کننده پیکسل وجود دارند که می‌توانند به شما در طراحی آنها کمک کنند تا به نتایج دلخواه خود برسید. پیکسل‌های تبلیغاتی تأثیر بیشتری بر مخاطبان هدف شما می‌گذارند و برند شما را فوراً به رسمیت می‌شناسند. آنها نزد مردم محبوب هستند و تا مدت‌ها نگه‌داشته می‌شوند. بنابراین لوگو شما در تمام مدت می‌تواند در معرض دید آنها بوده و برند شما را به آنها یادآوری کند.

چرا پیکسل‌های تبلیغاتی انتخاب عالی برای استراتژی بازاریابی شما هستند؟

چرا پیکسل‌های تبلیغاتی انتخاب عالی برای استراتژی بازاریابی شما هستند؟

آنها ارزان هستند

پیکسل‌های تبلیغاتی هدایای بسیار خوبی برای کمپین‌های تبلیغاتی هستند، اگر نمی‌خواهید پول را از بین ببرید. آنها یکی از مقرون به صرفه‌ترین اقلام بازاریابی موجود در بازار امروز هستند که نسبت به همتای مینای خود مقرون به صرفه تر می‌باشند.

آنها همچنین نسبتاً ارزان‌تر از مواردی مانند خودکار تبلیغاتی، آهن‌ربا و دفترچه یادداشت تبلیغاتی هستند. هرچه قطعات بیشتری داشته‌باشید، بیشتر به مخاطبان هدف خود دسترسی خواهید داشت.

اگر به هدایا به‌صورت عمده نیاز دارید، هزینه و سرعت تولید پیکسل‌های تبلیغاتی آنها را برای هدف شما ایده آل می‌کند. حتی اگر طرحی را از ابتدا انتخاب کنید، باز هم این اقلام هزینه تولید پایین و زمان تحویل سریع دارند.

به‌علاوه اکثر تولیدکنندگان پیکسل‌های تبلیغاتی ارزان قیمت را برای توزیع انبوه بسیار پایین نگه‌می‌دارند. برای یک هدیه کم‌هزینه، بلافاصله تأثیر خوبی بر گیرندگان خود می‌گذارید.

آنها کاملاً قابل تنظیم هستند

از بین آنها اشکال، رنگ‌ها، اندازه‌ها و طرح‌های متنوعی انتخاب کنید که با کمپین بازاریابی و برندسازی شما مطابقت دارد. چیزی که در مورد پیکسل‌های تبلیغاتی عالی است، این است که می‌توانید آنها را مطابق ترجیحات و مشخصات خود تغییر دهید.

شما از نزدیک با طراحان داخلی کار خواهید کرد تا مطمئن شوید که محصول شما مطابق میل شما خواهد بود. پیکسل‌های تبلیغاتی به زمان کمی برای ایجاد و ارسال نیاز دارند، بنابراین می‌توانید اقلام خود را به‌موقع برای رویداد تبلیغاتی بعدی خود دریافت کنید.

با انتخاب گسترده‌ای از مواد که شامل پیکسل‌های تبلیغاتی است، شرکت شما می‌تواند پیام خود را به مشتریان فعلی و بالقوه ارسال کند.

آنها یک مفهوم سرگرم کننده و خلاق هستند

داشتن لوگو خود بر روی پیکسل‌ها راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما است. همچنین می‌توانید برای رساندن پیام خود به‌دنبال شعار یا حتی عکس‌های شرکت خود باشید.

اگر به‌دنبال دوری از مواد تبلیغاتی سنتی مانند لیوان تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی هستید، می‌توانید پیکسل‌های تبلیغاتی منحصر بفردتری را انتخاب کنید. آنها در پین‌ها و اتصالات مختلفی عرضه می‌شوند و همچنین می‌توان آنها را به‌صورت تمام رنگی چاپ کرد.

آنها نه‌تنها برای ساختن برندها بلکه برای شناخت علل و اهداف نیز استفاده می‌شوند. این اقلام برای چندین دهه برای مبارزات سیاسی و اعتراضات استفاده می‌شود.

به‌علاوه طراحی پیکسل تبلیغاتی جذاب، مشتریان را به حرکت در می‌آورد و در اطراف برند شما سر و صدایی ایجاد می‌کند. اطمینان حاصل کنید که هدیه‌های شما به‌طرز هوشمندانه‌ای برای جلب توجه طراحی شده‌اند.

توزیع آنها آسان است

پیکسل‌ها جمع و جور و قابل حمل هستند. آنها در طول نمایشگاه‌های تجاری، رویدادهای اجتماعی، کنفرانس‌های بزرگ و سایر فعالیت‌های اجتماعی به‌راحتی بین مشتریان موجود و بالقوه قابل توزیع هستند.

از آنجا که آنها سبک وزن هستند، می‌توان آنها را در طول راه اندازی محصول، تورهای کنسرت، انتشار فیلم و تبلیغات فروش ارائه داد. همچنین می‌توانید آنها را به‌عنوان یادگاری به مشتریان خود در سفارشات خود قرار دهید.

آنها آیتم‌های جدیدی هستند که پرکاربرد هستند

پیکسل‌های تبلیغاتی برای تزئین کیف، پیراهن و کت‌های جین عالی هستند. آنها همچنین برای قرار دادن روی کلاه، کوله پشتی و کیف لپ تاپ عالی هستند.

پیر و جوان از پیکسل‌های تبلیغاتی برای گسترش این کلمه یا صرفاً به‌خاطر مد استفاده می‌کنند. حتی اگر برای مدت کوتاهی استفاده شوند، به‌سختی دور ریخته می‌شوند. دهه 90 بازگشته‌است، ژاکت‌های جین از نظر سبک و نشان پر شده‌اند.

این به این دلیل است که اینها کلکسیونی هستند که مردم در سراسر جهان به‌دنبال آن هستند. پیکسل‌ها منحصربه‌فرد هستند و توجه را به خود جلب می‌کنند و آنها را به یک هدیه عالی برای داشتن تبدیل می‌کنند.

آنها بادوام و کاربردی هستند

بر خلاف لیوان‌های شخصی که می‌شکند یا لوگوهای تیشرت تبلیغاتی که محو می‌شوند، نشان‌های سفارشی می‌توانند آزمون زمان را تحمل کنند. از آنجایی که آنها طول عمر بیشتری دارند، مردم دوست دارند آنها را در اطراف خود داشته‌باشند. همچنین تولید آنها کاربردی است.

آنها به‌عنوان کارت ویزیت شما کار می‌کنند

درست مانند کارت ویزیت، نشان‌های سفارشی دارای اطلاعات تماس، آرم شرکت و شعار شما هستند. این کار باعث می‌شود تا مشتریان بالقوه به‌راحتی نام و پیام شما را به‌خاطر بسپارند.

همچنین این کار باعث می‌شود تا مشتریان در مواقعی که به شما نیاز دارند، راحت‌تر شما را پیدا کنند. برخلاف کارت‌های ویزیت که معمولاً در نگاه اول نادیده گرفته می‌شوند، پیکسل‌های تبلیغاتی بسیار مفید هستند و برای مدت طولانی تری نگهداری می‌شوند.

تأثیر ماندگاری می‌گذارند

با شخصی سازی پیکسل‌های تبلیغاتی، به‌احتمال‌زیاد تأثیر مطلوبی بر شخصی که آنها را به او می‌دهید، می‌گذارید. چیزی متفاوت در مورد دریافت یک کالای ملموس وجود دارد که بیش از تأثیر تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات چاپی است.

وقتی کالایی را به مشتری بالقوه می‌دهید، آنها بلافاصله محصول را با برند شما مرتبط می‌کنند. نرخ فراخوان بالاتر است، که می‌تواند راه درازی داشته‌باشد.

به‌عنوان یک بازاریاب، شما نه‌تنها پایگاه محکمی از مشتریان ایجاد می‌کنید، بلکه وفاداری آنها را نیز به‌دست می‌آورید. با پیکسل کیفیت برتر، کیفیت نیز با کسب و کار شما مرتبط است.

و از آنجایی که آنها هیچ هزینه‌ای برای دریافت ندارند، مردم عاشق دریافت آنها هستند. این روش ساده شما برای تشکر از مشتریانتان است.

آنها نام تجاری و پیام شما را دریافت می‌کنند

یکی از بهترین محصولات هدایای شرکتی، پیکسل‌ها راهی عالی برای به رسمیت شناختن برند شما هستند. این به این دلیل است که لوگو شما هر بار که به لباس یا کیف مشتری شما بسته شود، دیده‌می‌شود.

گاهی اوقات، مردم نمی‌دانند که چرا چیزهای رایگان از شرکت‌ها دریافت می‌کنند. چیزی که آنها نمی‌دانند این است که اینها هدایای تبلیغاتی هستند که یک فراخوان و هدف بزرگ‌تر دارند.

پیکسل‌های تبلیغاتی به افراد این امکان را می‌دهند که نام برند، شعار و لوگو شما را برای سال‌های آینده به‌خاطر بسپارند. آنها ممکن است متوجه نباشند، اما ناخودآگاه هر بار که با آیتم شما روبه‌رو می‌شوند، پیام شما را به یاد می‌آورند.

چرا مردم پیکسل‌های تبلیغاتی را جمع آوری می‌کنند؟

چرا مردم پیکسل‌های تبلیغاتی را جمع آوری می‌کنند؟

جمع آوری پیکسل‌های تبلیغاتی در طول سال‌ها سرگرمی محبوب بسیاری از افراد جوان و پیر بوده است.

پیکسل‌های تبلیغاتی در شکل‌ها، رنگ‌ها، اندازه‌ها و مواد مختلف موجود هستند. نمادین‌ترین آنها برای کلکسیونرها به عوامل مختلفی مانند طراحی و سن بستگی دارد. پیکسل‌ها می‌توانند ساده یا پیچیده، یا ظریف باشند.

کلکسیونرها پیکسل‌های تبلیغاتی را خریداری می‌کنند تا تجربیات گذشته خود را به آنها یادآوری کنند و به‌دلیل زیبایی ظاهری آنها به‌عنوان و سایل تزئینی. با توجه به تنوع گسترده موجود و وزن سبک آنها، پیکسل‌های تبلیغاتی انتخاب واضحی برای بازگشت به خانه برای دوستان و خانواده به‌عنوان هدایای کوچک هستند.

آنها معمولاً توسط نوجوانان و بزرگسالان به‌عنوان بخشی از مد جمع آوری می‌شوند و برای نمایش احساسات استفاده می‌شوند یا برای بیان سبک روی کیف آویزان می‌شوند. آنها همچنین یک راه سرگرم کننده و جالب برای بیان فردیت هستند.

برای نسل جوان اغلب نام و تصاویر گروه‌های موسیقی محبوب را نشان‌می‌دهد که وقتی از کوله پشتی یا کت آویزان می‌شوند، عالی به نظر می‌رسند. برخی دیگر از افراد مجموعه‌ای از پیکسل‌های تبلیغاتی را برای فروش مجدد در زمانی که ارزش افزوده‌ای برای یکپارچه سازی با لیست معامله یا عتیقه بودن دارند، نگه‌می‌دارند. به‌عنوان جمع آوری کنند پیکسل‌های تبلیغاتی، می‌توانید چندین داستان بیاورید، زیرا هر کدام یک خاطره و یک داستان برای گفتن دارد.

نشان‌های دکمه‌ای در مکان‌های مختلفی در دسترس هستند، و این روزها دریافت آنها آسان‌تر از همیشه است. می‌توانید آنها را به‌صورت آنلاین یا در یک فروشگاه محلی تهیه کنید.

پیکسل‌های تبلیغاتی رایگان در بسیاری از مکان‌ها در دسترس هستند، مانند رویدادهای تجاری. از این امکانات رایگان برای تقویت مجموعه پیکسل تبلیغاتی خود استفاده‌کنید.

همچنین می‌توانید با چاپ طرح‌های خاص, مجموعه‌ای از پیکسل‌های خود را ایجاد کنید که مجموعه شما را کامل می‌کند.