5/5 - (1 امتیاز)

چاپ لیوان ماگ تبلیغاتی ارزان اغلب به منظور هدایای تبلیغاتی و برای تشکر از مشتریان، کارمندان و یا اهدای کادو به دوستان عرضه می شود. چاپ لیوان تبلیغاتی ماگ اغلب بصورت تک عددی نیز انجام می شود. زمان تحویل چاپ لیوان تبلیغاتی چند ساعته است و ارسال لیوان تبلیغاتی به تهران چند ساعته انجام می شود. چاپ روی لیوان تبلیغاتی اغلب بصورت چاپ سابلیمیشن انجام می شود. از لیوان تبلیغاتی در کنار هدایای تبلیغاتی دیگر مانند بج سینه، پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و چاپ پرچم تبلیغاتی می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی و یا هدایای تبلیغاتی ارزان استفاده کرد .

حداقل سفارش لیوان تبلیغاتی ماگ چند عدد است ؟

چاپ لیوان تبلیغاتی ماگ اغلب بصورت تک عددی نیز انجام می شود. برای مشاوره و خرید با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چاپ لیوان تبلیغاتی ماگ چقدر زمان می برد ؟

چاپ لیوان تبلیغاتی ماگ چقدر زمان می برد ؟

زمان تحویل چاپ لیوان تبلیغاتی چند ساعته است. برای مشاوره و خرید با شماره 09125495416 در تماس باشید.

ارسال لیوان تبلیغاتی ماگ به چه صورت است ؟

ارسال لیوان تبلیغاتی به تهران چند ساعته انجام می شود. برای مشاوره و خرید با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چاپ روی لیوان تبلیغاتی ماگ اغلب چگونه انجام می شود ؟

چاپ روی لیوان تبلیغاتی ماگ اغلب چگونه انجام می شود ؟

چاپ روی لیوان تبلیغاتی اغلب بصورت چاپ سابلیمیشن انجام می شود. برای مشاوره و خرید با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چرا لیوان تبلیغاتی ماگ برای کسب و کارها به این اندازه ضروری است ؟

لیوان تبلیغاتی ماگ یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که در طولانی مدت بر تبلیغ برند تاثیر دارد. این هدایای تبلیغاتی ارزشمند مانند خودکار تبلیغاتی اغلب بر روی میز هر کارمندی وجود دارند. آن ها را می توانید در تعداد کم تهیه کرده و فروش خود را با استفاده از آن ها افزایش دهید. این لیوان ها قابلیت چاپ چهاررنگ را برای لوگو دارند و در کمپین های تبلیغاتی یک انتخاب عالی هستند. تمامی افراد در هر سنی از آن ها استقبال کرده و می توانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند.

ارسال لیوان تبلیغاتی ماگ چگونه می باشد؟

اغلب لیوان تبلیغاتی را با چاپ می توانید سفارش دهید. اگر شما مشتریان در تهران ساک هستید ارسال لیوان شما پس از چاپ چند ساعت زمان می برد و اگر شما در خارج از تهران ساکنید با پست یا تیپاکس یا باربری برای شما ارسال انجام می شود.

چاپ بر روی لیوان تبلیغاتی ماگ به چه صورت می باشد؟

چاپ روی لیوان تبلیغاتی اغلب بصورت چاپ سابلیمیشن انجام میشود. البته از دیگر چاپ هایی که می توان بر روی لیوان تبلیغاتی ماگ انجام داد می توان به چاپ کوره ای و چاپ بصورت نقاشی نیز اشاره کرد .

قیمت لیوان تبلیغاتی ماگ چگونه است؟

قیمت لیوان های تبلیغاتی ماگ نسبت به جنس آن متغیر است. اغلب لیوان های تبلیغاتی از جنس پی وی سی یا سرامیکی یا شیشه ای می باشند که قیمت ها نسبت به جنس آنها متغیر است .

چرا استفاده از لیوان تبلیغاتی ماگ امروزه افزایش یافته است؟

چرا استفاده از لیوان تبلیغاتی ماگ امروزه افزایش یافته است؟

به اطراف دفتر خود نگاهی بیندازید، آیا می توانید یک میز بدون لیوان روی آن را ببینید؟ تردیدی وجود ندارد که اغلب بر روی میزها یک لیوان وجود دارد. به هر حال، چای و قهوه جزء اصلی نوشیدنی های روزانه معمولی هستند، با احتمال اینکه شما و همکارانتان حداقل یک فنجان چای یا قهوه داغ را در محل کار هر روز بنوشید.

صرف نظر از آمار و اینکه خواه انتخاب شما چای یا قهوه باشد و در خانه یا در محل کار از آن لذت ببرید، لیوان ها نقش اساسی در زندگی ما دارند و این لیوان های سرامیکی را تبدیل به یک وسیله ضروری فوق العاده مفید می کنند.

چرا باید لیوان های تبلیغاتی ماگ را برای کمپین بازاریابی خود انتخاب کنید؟

چرا باید لیوان های تبلیغاتی ماگ را برای کمپین بازاریابی خود انتخاب کنید؟

طبق تحقیقات، یک لیوان ماگ به طور متوسط ​​در طول چرخه زندگی خود حدود 2000 بار استفاده می شود. این بدان معناست که هر لیوان می‌تواند بیش از 2000 فرصت آگاهی از برند را به کسب ‌و کار شما ارائه دهد، و لیوان ‌های تبلیغاتی را به یکی از محبوب‌ت رین راه ‌های آزمایش ‌شده و آزموده‌ شده برای ارتقای کمپین بازاریابی بعدی کسب ‌و کارتان تبدیل می ‌کند.

همانطور که این آمار نشان می دهد، قدرت کالاهای تبلیغاتی به خودی خود صحبت می کند، بنابراین سرمایه گذاری در محصولاتی که می توانند به ایجاد آگاهی تازه برای تجارت شما با هر استفاده کمک کنند، کاملاً منطقی است.

زیبایی یک لیوان این است که هم برای کسب و کار و هم برای مشتریان شما کاربردی است. چه توسط گیرندگان در خانه و چه در محل کار استفاده شود، این یک راه عالی برای قابل مشاهده بودن آثار هنری و لوگو شما در ذهن مشتریان است و همچنین نام تجاری شما را مهم نیست آن لحظه چقدر کوتاه باشد، با طراوت و لحظه ای آرامش پیوند می دهد.

به طور خلاصه، یک لیوان ماگ یک نیروگاه تبلیغاتی است که می تواند هر بار که کاربر یک جرعه جرعه می نوشد، تجارت شما را بهبود بخشد.

هنگام انتخاب سرمایه گذاری در کالاهای مارک دار، بسیاری از کسب و کارها در مورد انتخاب محصولات محتاط هستند. اگر تازه شروع به کار کرده اید، لیوان های تبلیغاتی ابزاری آزمایش شده برای تبلیغ موثر برند شما هستند. لیوان های چاپی محصول کم خطر و تاثیر بالا تضمین شده است که مورد استقبال مخاطبان شما قرار می گیرد.

چرا لیوان تبلیغاتی ماگ چنین ابزار بازاریابی موثری چیست؟

چرا لیوان تبلیغاتی ماگ چنین ابزار بازاریابی موثری چیست؟

بنابراین با در نظر گرفتن تمام این موارد، چرا لیوان های چاپ شده با لوگو این قدرت را دارند که چنین افزودنی قدرتمندی را در کمپین برند آینده شما ایجاد کنند؟ پاسخ ساده این است: زیرا آن ها بسیار قابل اعتماد هستند.

برای یک چیز، مردم همیشه به لیوان نیاز دارند، به این معنی که این محصول با عملکرد تضمین شده و هدفی تعریف شده و کاربردی است. این لیوان چه در خانه و چه در محل کار مورد استفاده قرار گیرد، تاثیر زیادی بر در معرض دید قرار گرفتن برند دارد و بودجه بازاریابی را به خوبی خرج می کند.

دلیل دیگر اینکه چیزی در مورد یک لیوان تبلیغاتی ماگ وجود دارد که مردم واقعاً از آن استقبال می‌کنند، پل ‌های ارتباطی ظریف ‌تری که می ‌توانید با مشتریان خود بسازید. این به نوبه خود، احتمال وفادار ماندن آن ها به تجارت شما را در آینده افزایش می دهد.

تحقیقات نشان داده است که در حالی که بازار از رکود خارج شده است، اما همچنان در حال محکم شدن است. در این زمان کسب و کارها شروع به خرج کردن بیشتر برای هدایای تبلیغاتی خود کرده اند تا مردم را تشویق کنند که به برند خود وفادار بمانند و برای سفارشات و پرس و جوهای آتی به جای جستجوی جاهای دیگر، به آن ها مراجعه کنند.

چه نوع مخاطبی از دریافت لیوان های تبلیغاتی ماگ سود می برد؟

چه نوع مخاطبی از دریافت لیوان های تبلیغاتی ماگ سود می برد؟

به دلیل جذابیت گسترده لیوان ها، آن ها می توانند برای اکثر مخاطبان مناسب باشند. اگر بر یک محل کار بزرگ نظارت می‌ کنید و می‌ خواهید ظاهر حرفه ای به محیط داخلی اضافه کنید، لیوان‌ هایی به رنگ های شرکت و چاپ شده با لوگو خود، می ‌توانند سرمایه‌گذاری هوشمندانه ‌ای را برای زیباتر کردن دفتر انجام دهند.

اگر شما یک کسب و کار با بانک اطلاعاتی از مشتریان ارزشمند هستید، با ارسال لیوان هایی که با لوگو شما چاپ شده اند، نام تجاری خود را روی میزها نگه دارید، آن ها با هر جرعه به شرکت شما فکر خواهند کرد.

اگر قصد دارید در یک رویداد مهم صنعت آینده حضور داشته باشید، سفارش ماگ لیوان های چاپ شده با لوگو به کسب و کار شما کمک می کند تا در ذهن بازدیدکنندگان به یاد ماندنی بماند.

کدام لیوان تبلیغاتی ماگ را برای تبلیغ کسب و کار خود انتخاب کنم؟

کدام لیوان تبلیغاتی ماگ را برای تبلیغ کسب و کار خود انتخاب کنم؟

طیف گسترده ای از لیوان ها برای چاپ با آثار هنری یا برند شرکت شما در دسترس است. چه دنبال لیوان ‌های تمام رنگی پر جنب و جوشی باشید که توجه را به خود جلب کنند، چه لیوان‌ های جادویی که لوگو شما را وقتی داغ می ‌شوند، آن ها موجود هستند.

یک محصول تبلیغاتی ضروری را برای تقریباً هر نوع کسب ‌و کاری، کاوش کنید. نیازهای بازاریابی شما هر چه باشد، این لیوان ها مطمئنا تاثیر ماندگاری خواهند داشت و آگاهی از برند شما را افزایش می دهند.

چرا لیوان های تبلیغاتی ماگ باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد؟

چرا لیوان های تبلیغاتی ماگ باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد؟

لیوان های ماگ با لوگو و پیام شما که روی آن ها چاپ شده است، هنوز یکی از موثرترین راه ها برای افزایش دید و آگاهی از برند شما هستند. لیوان های تبلیغاتی را می توان در دفتر، خانه و هر جای دیگری که ممکن است از یک فنجان چای یا قهوه لذت ببرید، استفاده کنید. لیوان های چاپی تقریباً برای هر شرکتی، صرف نظر از صنعت، خدمات یا محصولی که ارائه می کنند، یک ابزار بازاریابی ایده آل است.

لیوان های ماگ یکی از پرطرفدارترین اقلام تبلیغاتی موجود در بازار هستند. آن ها برای استفاده روزمره طراحی شده اند، چه برای نوشیدن، چه برای خوردن یا به عنوان جاخودکاری. آن ها از لیوان های سرامیکی باکیفیت، لیوان های چینی، لیوان های چینی استخوانی یا لیوان های پلاستیکی ساخته شده اند که باعث می شود دست زدن به آن ها آسان و بسیار بادوام باشد. لیوان های مارک دار، بوم عالی برای لوگو یا پیام شرکت شما هستند.

همچنین ماگ های تبلیغاتی راهی فوق العاده برای رساندن برند یا پیام خود به روشی آسان و آشنا هستند. لیوان های مارک را می توان در هر زمان و توسط هر کسی استفاده کرد و گیرنده می تواند سال ها پس از دریافت آن ها از آن ها لذت ببرد. علاوه بر این، می توانید لیوان های چاپ شده خود را سفارشی کنید تا با سبک و رنگ های منحصر به فرد شرکت شما تا آخرین جزئیات مطابقت داشته باشد.

مزایای لیوان تبلیغاتی ماگ چیست؟

مزایای لیوان تبلیغاتی ماگ چیست؟

اگرچه لیوان های تبلیغاتی برای افزودن زیبایی شخصی و حرفه ای به کافی شاپ ها و رستوران ها ایده آل هستند، اما هر شرکتی از سرمایه گذاری روی لیوان های تبلیغاتی خود سود می برد. آن ها جذاب، مقرون به صرفه هستند و می توان به طور منظم از آن ها استفاده کرد، بنابراین آن ها یک محصول تبلیغاتی ایده آل برای چاپ با لوگو شما هستند. می توانید لیوان های ماگ خود را به عنوان هدایای اجرایی به مشتریان بدهید یا آن ها را به عنوان هدیه در رویدادها توزیع کنید.

شما حتی می توانید آنها را در آشپزخانه اداری خود، برای استفاده کارمندان خود داشته باشید. لیوان های ماگ با نشان دادن اینکه روی کارمندان و مشتریان خود سرمایه گذاری می کنید، به هر بازدیدکننده ای که ممکن است در دفتر شما حضور داشته باشند، کسب و کار حرفه ای را تضمین می کند.

لیوان های تبلیغاتی برای هر صنعتی ایده آل هستند

لیوان های تبلیغاتی همه کاره هستند و می توانند در بسیاری از صنایع و محیط های مختلف استفاده شوند. چه یک کارگر ساختمانی باشید که می‌ خواهید یک دمنوش داغ خوب در لیوان مورد علاقه‌تان داشته باشید، یا دانشجوی دانشگاهی که به دنبال یک لیوان قهوه با مارک جدید است. محیط های اداری و شرکتی نیز از لیوان های تبلیغاتی سود می برند، زیرا به نشان دادن حرفه ای بودن در محل کار کمک می کنند و تاثیر خوبی بر مشتریانی که بازدید می کنند، می گذارند.

لیوان های تبلیغاتی را می توان با لوگو شما چاپ کرد و آن ها را به یک ابزار بازاریابی مفید تبدیل کرد. لیوان های تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار شما چه در یک کافه، دفتر یا محیط خرده فروشی ایده آل هستند. از لیوان های تبلیغاتی ماگ به عنوان هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها و همایش ها ها، به عنوان هدیه برای مشتریان یا صرفاً برای ایجاد آگاهی از برند از روی میز خود استفاده کنید.

لیوان های تبلیغاتی آگاهی برند را افزایش می دهند

لیوان های تبلیغاتی راهی عالی برای انتشار پیام برند شما و ترغیب مردم به صحبت در مورد تجارت شما هستند. آن ها همچنین یک راه مقرون به صرفه برای ایجاد یک اثر ماندگار با محصولی هستند که می تواند بارها استفاده شود.

انواع مختلف لیوان های تبلیغاتی ماگ کدام است؟

انواع مختلف لیوان های تبلیغاتی ماگ کدام است؟

صاحبان مشاغل و متخصصان بازاریابی به روش هایی برای تبلیغ محصولات، خدمات و نام تجاری خود نیاز دارند. بسیاری از کارشناسان بازاریابی از رسانه هایی مانند تلویزیون، تبلیغات چاپی و اینترنت برای تبلیغ یک شرکت استفاده می کنند. آن ها همچنین ممکن است انتخاب کنند که اقلام تبلیغاتی با لوگو شرکت بر روی آن ها ساخته شده و در نمایشگاه ها و رویدادها ارائه شود. لیوان های تبلیغاتی یکی از مواردی هستند که به راحتی می توان لوگو شرکت را روی آن قرار داد. انواع مختلفی از ماگ های تبلیغاتی وجود دارد که یک کسب و کار می تواند از بین آن ها انتخاب کند، که عبارتند از:  از جمله لیوان های قهوه سرامیکی، لیوان های مسافرتی و لیوان های پلاستیکی نوشیدنی سرد.

لیوان تبلیغاتی ماگ سرامیکی

یکی از رایج ترین انواع لیوان های تبلیغاتی، لیوان ماگ سرامیکی است. لیوان های سرامیکی معمولاً به صورت عمده ارزان هستند و معمولاً تقریباً در هر رنگی، در دسترس هستند. شرکت های زیادی وجود دارند که از طریق آن ها به صورت آنلاین یک شرکت می تواند لوگو خود را روی لیوان های سرامیکی چاپ کند. از این نوع لیوان تبلیغاتی می توان برای کارهای مختلفی استفاده کرد، از نگه داشتن خودکار روی میز مشتری گرفته تا سرو قهوه کارمندان در جلسات شرکت. یکی از معایب لیوان های سرامیکی شکستنی بودن آن است.

لیوان تبلیغاتی ماگ سفری

لیوان های تبلیغاتی نیز می توانند از استیل یا پلاستیک ساخته شوند و برای سفر طراحی شوند. این لیوان ها ممکن است با قیمت کمی بالاتر برای خرید در دسترس باشند، اما به طور کلی هنوز مقرون به صرفه هستند. لیوان ‌های پلاستیکی و استیل می‌ توانند برای کسب ‌و کارهایی با مخاطبان هدف که در حال حرکت هستند، مانند آژانس‌ های املاک و مستغلات، مفید باشند. لیوان‌ های مسافرتی نیز ممکن است مورد استقبال مسافرانی قرار بگیرند که می‌ خواهند نوشیدنی را با خود در قطار یا اتوبوس به محل کار ببرند.

لیوان تبلیغاتی ماگ پلاستیکی

نوع سوم لیوان، لیوان پلاستیکی و نوشیدنی سرد است که می تواند برای نگهداری آب یا نوشابه استفاده شود. این لیوان های تبلیغاتی اغلب در رویدادهایی در فضای باز داده می شود. بسیاری از مواقع زمانی که یک شرکت اسپانسر یک رویداد است، از لیوان های پلاستیکی لوگو در طول رویداد استفاده می شود که به عنوان یک تبلیغ پیاده روی عمل می کند. پس از آن مصرف کنندگان می توانند لیوان ها را پس از مراسم به عنوان هدیه به خانه ببرند.

صنعت لیوان تبلیغاتی تقریباً هر نوع لیوان قابل تصور را ارائه می دهد. بسته به مخاطبان هدف یک شرکت، یک لیوان با طراحی بیشتر ممکن است یک هدیه تبلیغاتی خوب باشد. لیوان ‌های تبلیغاتی کمی گران‌ تر در دسترس هستند که به جای لوگو شرکت، عکس ‌های تمام رنگی روی خود دارند. لیوانهای کوتاه ‌تر و پهن ‌تر را که می ‌توان برای مصرف سوپ یا نوشیدن کاپوچینو استفاده کرد. لیوان هایی که هنگام نگه داشتن نوشیدنی سرد تغییر رنگ می دهند نیز گزینه ای در بازار لیوان های پلاستیکی هستند.

چرا باید از لیوان های تبلیغاتی ماگ برای کسب و کار خود استفاده کنید؟

چرا باید از لیوان های تبلیغاتی ماگ برای کسب و کار خود استفاده کنید؟

افزایش هزینه تبلیغات، کسب‌ و کارها در همه سطوح را وادار کرده است که از انواع مختلف محصولات تبلیغاتی، از جمله لیوان‌ های تبلیغاتی را برای تبلیغ کارآمد و مقرون ‌به ‌صرفه کسب ‌و کار خود استفاده کنند. اگرچه محصولات مختلفی برای این منظور استفاده می شود، اما لیوان های ماگ دارای لوگو، از جمله محبوب ترین محصولات تبلیغاتی هستند که این روزها برای این منظور استفاده می شود. دلایل انتخاب لیوان برای این منظور در اینجا به اختصار توضیح داده شده است تا در نظر بگیرید.

ماگ های تبلیغاتی راه ارزان و آسان برای تبلیغ یک کسب و کار هستند

لوگو کسب و کار روی لیوان ها همه را با دیدن آن ها جذب می کند، زیرا کنجکاوی بینندگان را برای دانستن لوگو و شرکت آن افزایش می دهد. در کنار عکس خوب از لوگو، جملات خنده دار چاپ شده بر روی این لیوان ها نیز تماشاگران را به خود جذب می کند. علاوه بر این، لیوان ‌های چاپ شده بیشتر از هر محصول تبلیغاتی دیگری توسط مردم استفاده می‌ شوند، در معرض دید برند تجاری قرار می‌ گیرند.

ماگ تبلیغاتی فروش را بهبود می دهد

لیوان های ماگ تبلیغاتی یا لیوان های پلاستیکی شفاف با چاپ لوگو به افزایش فروش شرکت بهتر از سایر گزینه ها کمک می کند. استفاده از لیوان های تبلیغاتی دیگران را وادار می کند که تصور کنند افرادی که از آن ها استفاده می کنند، شرکت را همانطور که به آن اعتماد دارند، تبلیغ می کنند. علاوه بر این، گاهی اوقات شرکت ها لیوان ها را به صورت رایگان توزیع می کنند تا افراد بیشتری را به سمت محصولات و خدمات خود جذب کنند. این هدایای رایگان همچنین مردم را تشویق می ‌کند تا از فروشگاه ‌های این شرکت دیدن کنند تا پیشنهادات بیشتری در آنجا دریافت کنند.

ماگ تبلیغاتی باعث افزایش وفاداری مشتریان می شود

مشتریان معمولاً به شرکتی که با هر خرید هدایای رایگان ارائه می دهد، وفادار می مانند. شرایط مشابه شرکتی است که لیوان های تبلیغاتی رایگان را با خرید مقدار مشخصی از محصولات خود ارائه می دهد. چنین هدایایی همچنین ثبات شرکت را در بازار تضمین می کند، زیرا شرکت های بی ثبات توانایی ارائه هدایای رایگان مانند این را ندارند. همچنین به بهبود تصویر شرکت در ذهن مشتری کمک می کند که آن ها را به شرکت وفادار می کند. او فقط به طور مکرر از فروشگاه بازدید می کند، اما با گفتن ویژگی های شرکت، دیگران را برای حداقل یک بازدید متقاعد می کند.

ماگ تبلیغاتی تاثیر طولانی مدت دارد

یکی دیگر از دلایل استفاده از لیوان های تبلیغاتی ماندگاری طولانی تر آن ها نسبت به تبلیغات تلویزیونی است. تبلیغات تلویزیونی گزینه ارزانی نیست، زیرا هر بار برای نمایش یک تبلیغ برای چند ثانیه باید هزینه زیادی را صرف کنند. اگر چه تبلیغات تلویزیونی در شبکه های ملی به طور موثرتری حوزه وسیع تری را پوشش می دهد، اما نمی تواند مانند یک لیوان قهوه، تبلیغات بلندمدتی را در اختیار شرکت قرار دهد. هر بار که از آن استفاده می کند، به کاربر درباره وجود شرکت هشدار می دهد.

ماگ تبلیغاتی بر فروش تأثیر دارد

لیوان ‌های تبلیغاتی دارای لوگو نیز تأثیر کوتاه‌مدتی بر فروش شرکت دارند، زیرا به رونق فوری کسب ‌و کار آن کمک می ‌کنند. هر کالای تبلیغاتی دیگری ممکن است چنین تأثیر فوری را روی هیچ تجارتی نشان ندهد. علاوه بر این، قیمت مناسب آن ها در مقایسه با سایر اقلام نیز به شرکت کمک می کند تا به طور مداوم از آن برای ترویج تجارت خود استفاده کند.

لیوان تبلیغاتی ماگ کسب و کار را به چه روشی تبلیغ می کند؟

لیوان تبلیغاتی ماگ کسب و کار را به چه روشی تبلیغ می کند؟

از طریق کارمندان:

یک شرکت می تواند با ارائه لیوان های تبلیغاتی به کارمندان خود به عنوان هدیه رایگان، نام تجارت خود را خیلی سریع تبلیغ کند. این لیوان ها می توانند برای گسترش کسب و کار شما به تعداد زیادی از مردم استفاده شوند، حتی اگر آن ها هرگز چیزی از فروشگاه شما خریداری نکرده باشند. بنابراین به جای اینکه آن ها را فقط به مشتریان خود بدهید، می توانید آن ها را به عنوان پاداش نیز به کارمندان خود بدهید. کسب و کار شما را در میان خانواده و دوستان کارمند شما که در آن ها قهوه می نوشند یا حتی آن ها را می بینند، تبلیغ می کند.

هدایا به مشتریان:

همچنین می توانید این لیوان های تبلیغاتی را به مشتریانی که مقداری پول برای خرید چیزی از فروشگاه شما خرج کرده اند، بدهید. چنین هدایای رایگان با خرید معمولاً مورد پسند هر مشتری است. آن ها کنجکاوتر می شوند تا اقلام خاصی را بخرند که می خواهید آن ها را تبلیغ کنید تا بارها چنین هدایایی دریافت کنند، به خصوص زمانی که پیشنهاد برای مدت محدودی باشد. کسب‌ و کارهای جدید نیز می‌ توانند از چنین لیوان ‌هایی برای دعوت از مردم برای برگزاری باشکوه افتتاحیه فروشگاه خود استفاده کنند. این پیشنهاد می تواند جالب تر شود اگر شرایط و ضوابطی را به آن اضافه کنید، مانند اینکه لیوان ماگ به صد مشتری اول رایگان داده می شود. چنین پیشنهاداتی همچنین می تواند افرادی را جذب کند که با کنجکاوی به دنبال فروشگاه های جدید هستند اما ممکن است برای خرید چیزی جالب نباشند. در این شرایط لیوان رایگان بدلیل ورود مشتری جدید و ثانیاً فروش محصولات، سودی مضاعف به کسب و کار شما می ‌رساند.

تبلیغ B2B:

شما می توانید با ارائه لیوان های تبلیغاتی به فروشندگان، کسب و کار خود را با سرعت بیشتری تبلیغ کنید. فروشندگان شرکت های دیگر به همراه صدها نفر دیگر که هر ماه با آن ها ملاقات می کنند با مشاغل دیگر ارتباط دارند. این لیوان فروشنده را تشویق به استفاده از آن حتی در حین کار با افراد دیگر یا در شرکت خود می کند. به این ترتیب او اطلاعاتی را در مورد شرکت شما منتشر می کند، حتی اگر مستقیماً با آن مرتبط نباشد.

تبلیغ در رویدادهای اجتماعی:

با توزیع ظروف نوشیدنی یا لیوان های ماگ در رویدادهای اجتماعی می توانید به راحتی مشتریان جدیدی را به فروشگاه خود بیاورید. فرض کنید یک جامعه یک رویداد اجتماعی را سازماندهی می کند و با اجازه سازمان دهندگان، لیوان های خود را بین همه افرادی که در آن رویداد شرکت می کنند، توزیع می کنید. این افراد را به سمت کسب و کار شما جذب می کند زیرا آن ها آن را به عنوان کمک شما به جامعه خود می دانند که می توانند به خانه خود ببرند. این نوع تبلیغات به نفع همه از جمله جامعه و اعضای آن است.

به این ترتیب با اهدای لیوان های ماگ دارای لوگو رایگان به مشتریان، فروشندگان و کارمندان، یک کسب و کار کوچک می تواند مزایای زیادی را بدون تأثیرگذاری بر آن به دست آورد. بودجه بسیار زیاد آن ها به طور بالقوه می توانند با تلاش بسیار کمی در این شکل از هدایای رایگان، رشد تجارت خود را بهبود بخشند. ممکن است یک جمله جذاب برای جذب افراد به سمت خود داشته باشد یا نداشته باشد، اما باید لوگو شرکت را با جزئیات تماس داشته باشد تا در صورت لزوم با شما تماس بگیرد.

قیمت چاپ روی لیوان تبلیغاتی چقدر است ؟

قیمت چاپ روی لیوان تبلیغاتی چقدر است ؟ 

قیمت چاپ روی لیوان های تبلیغاتی به مراتب پایین تر از دیگر هدایای تبلیغاتی می باشد. مثلا شما می توانید لیوان ارزان تبلیغاتی خریداری کرده و چاپ ارزان روی لیوان تبلیغاتی پلاستیکی بزنید، به اینصورت می توانید با کمترین قیمت لیوان تبلیغاتی ، آن را مال خود کنید . لیوان های تبلیغاتی پلاستیکی ارزان بسیار ارزانتر از لیوان سرامیکی ارزان و در بعضی مواقع نصف آنها قیمت دارند.

قیمت لیوان تبلیغاتی ماگ به اینصورت است که حتی برای کسب و کارهای کوچک هم مقرون به صرفه است و می تواند برای آنها بازدهی لازم را داشت هباشد. این کسب و کارهای کوچک می توانند با استفاده از ماگ تبلیغاتی و چاپ لوگو خود روی لیوان تبلیغاتی با کمترین قیمت تبلیغاتی با بازدهی بالا داشته باشند و خیالشان از بابت سرمایه گذاری که کرده اند راحت باشد.

تفاوت لیوان تبلیغاتی با بقیه هدایای تبلیغاتی چیست؟

تفاوت لیوان تبلیغاتی با بقیه هدایای تبلیغاتی چیست؟

لیوان‌های تبلیغاتی از آن دست هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند که به حوزه‌های کاری خاصی محدود نشده و برای همه کسب‌وکارها امکان پباده سازی و اجرا هستند . علاوه بر این کاربرد این لیوان‌های تبلیغاتی اختصاصی به زمان , مکان و اشخاص مختص نبوده و از آنجایی که نسبتاً همه اشخاص در کلیه موقعیت‌ها رغبت دارا هستند تا از وسایل بدون پول به کار گیری نمایند , شما می توانید از این ابزار برای بازاریابی در نمایشگاه‌ها , کنفرانس‌ها , سمینارها و یا این که دفتر ها و شرکتهایی که با شما همیاری می‌نمایند سود ببرید . علاوه بر این , می توانید لیوان‌های تبلیغاتی را بعنوان ست اداری در اختیار کارکنان خویش قرار داده و همینطور از روش آن از مراجعین خویش پذیرایی فرمایید .

مساله مالی و مدیریت هزینه یکی موضوعات با اهمیت شرکت‌ها در تصمیم‌گیری تلقی می شود . درباره با کارهای تبلیغاتی هم شرکت‌ها همواره از روش‌هایی مقرون به صرفه و در عین حال موثر و کارا برای بازاریابی منفعت می برند. به کارگیری از لیوان‌های تبلیغاتی یک کدام از روش‌های دوست داستنی و موثری است که علاوه بر نمایش سزاوار مارک شما، بخش چندانی از بودجه‌ی اختصاص یافته شما به کارها بازاریابی را هم نماد نمی‌گیرد و به نوعی روشی کم‌هزینه به‌شمار‌می‌رود .

پباده سازی و ساخت لیوان‌های تبلیغاتی به شما این قابلیت و امکان را میدهد که با گزینش طرح،  رنگ و مقدار مطلوب و برخی خلاقانه، گرایش مشتریان خویش را در بین لیوان‌های تبلیغاتی بقیه شرکت‌ها ، بالاخص شرکت‌های حریف، در سمت به کارگیری از ماگ تبلیغاتی کمپانی خویش سوق داده و ضمن دریافت تحسین آن ها،  قدمی پیشتازانه‌ برای کسب و کار خود بردازند.

 آیا به این موضوع فکر کرده اید که چرا شرکت ها برای تبلیغات خود به شما از لیوان های تبلیغاتی ماگ و چاپ روی لیوان استفاده می کنند و آن را رایگان بعنوان لیوان تبلیغاتی رایگان در اختیار شما می گذارند؟

لیوان تبلیغاتی یکی از اقلامی است که همیشه طرفداران خاص خود را دارد نه بسیار گران است و نه کالایی ارزان؛ البته لیوان تبلیغاتی ارزان در بازار کم نیست ولی هرچه قیمت لیوان تبلیغاتی ماگ کمتر باشد باید از خوب بودن کیفیت لیوان هم مطمئن شد. چون نمیشود کالایی که در بازار قیمتی ثابت دارد رو خیلی پایین تر از روال بازار عرضه کرد مگر اینکه از جنس کار کم شده باشد . از آنجایی که مشتریان همیشه کمترین قیمت را برای خرید لیوان تبلیغاتی ماگ جستجو می کنند پیشنهاد میشود حتما لیوان سرامیکی یا پلاستیکی تبلیغاتی را قبل از خریدن مشاهده و از کیفیت آن مطمئن شوید .

 

لیوان سرامیکی ماگ

چاپ روی لیوان تبلیغاتی به چند صورت انجام می شود؟

چاپ حرارتی روی لیوان

چاپ تامپو روی لیوان تبلیغاتی پلاستیکی

چاپ سابلیمیشن روی لیوان های سرامیکی

چاپ کوره ای روی لیوان های تبلیغاتی آرکوپال

لیوان های تبلیغاتی از لحاظ جنس به چند دسته تقسیم می شوند؟

لیوان های تبلیغاتی از لحاظ جنس به چند دسته تقسیم می شوند؟

لیوان تبلیغاتی سرامیکی

لیوان تبلیغاتی چینی

لیوان تبلیغاتی فلزی که به آن ماگ فلزی هم گفته می شود

لیوان حراراتی تبلیغاتی که به آن ماگ حرارتی نیز می گویند.

لیوان پلاستیکی که به آن ماگ پلاستیکی یا لیوان تبلیغاتی پی وی سی هم گفته می شود.