5/5 - (1 امتیاز)

خرید اینترنتی ریسه و کتیبه و پرچم محرم اغلب در روزها و مراسم مذهبی انجام می شود و در مورد یک رویداد خاص مذهبی اطلاع رسانی می نماید. به طور کلی کتیبه مذهبی در دو نوع چاپی و دوختی می باشد. کتیبه مذهبی یکی از هدای تبلیغاتی بسیار پر ارزش و شاید مهمترین هدایای تبلیغاتی مذهبی به شمار می آید.

حداقل تعداد سفارش کتیبه مذهبی چقدر است؟

کتیبه مذهبی در چه ابعادی چاپ می شود؟

قیمت کتیبه مذهبی چگونه می باشد؟

انواع کتیبه مذهبی کدام است؟

نحوه ی ارسال کتیبه مذهبی به چه صورت می باشد؟

کتیبه مذهبی چیست؟

کتیبه از کلمه ی کتابت مشتق شده است و به معنای نوشتن می باشد. کتیبه مذهبی پارچه ای است که بر روی آن مفاهیم و پیام های مذهبی نوشته شده است. در گذشته کتیبه ها را می دوختند و یا با دست نقاشی کرده و یا به روش های سنتی چاپ می زدند. امروزه اغلب کتیبه های مذهبی را توسط روش های مختلف با کیفیت بالا و در کمترین زمان چاپ می کنند.

این کتیبه ها در مراسم مذهبی و در مساجد و هیئت ها و حسینه ها و یا در کوچه و خیابان نصب می شوند.

چرا مردم از کتیبه مذهبی استفاده می کنند؟

کتیبه ها برای رساندن پیام، اشعار و مفاهیم مذهبی به مردمی است که در رویدادهای مذهبی شرکت می کنند. کتیبه ها علاوه بر اینکه فضا را مذهبی و معنوی تر می کنند، به شناخت بیشتر و آگاهی مردم درباره ی مراسم مذهبی نیز کمک می کنند. کتیبه ها قدمت بالایی دارند، بخصوص در گذشته آن ها را هنرمندان طراحی و نقاشی می کردند و احساسات خود را به افراد دیگر منتقل می کردند. به همین دلیل در ذهن مردم به عنوان یک نماد که به آن ها احساسات معنوی را منتقل می کند، جا افتاده اند. کتیبه ها یادآور احساس معنوی بوده و نقش مهمی در برگزاری مراسم دارند. همچنین این کتیبه ها در دکوراسیون مراسم کاربرد فراوانی دارند. در مساجد و هیئت ها دیوارها را با کتیبه های مذهبی می پوشانند و فضایی معنوی و روحانی را ایجاد می کنند.

کتیبه های مذهبی در چه زمانی استفاده می شوند؟

کتیبه مذهبی اغلب در مراسم شهادت استفاده می شود. کتیبه ها بخصوص حاوی مفاهیم عاشورایی و اشعار عاشورایی هستند که در ایام محرم و ماه صفر کاربرد بسیار بیشتری دارند.  همچنین در ایام فاطمیه و دیگر شهادت ها نیز که مردم مراسم نوحه خوانی و سینه زنی برگزار می کنند، کتیبه های مذهبی استفاده می شوند.

کتیبه مذهبی تنها در مراسم شهادت استفاده نمی شوند، بلکه در مولودی ها و ولادت ها و جشن های مذهبی نیز کاربرد گستره ای دارند. آن ها در جشن ها باید فضا را شاد کرده و در رنگ های روشن و شاد استفاده شوند، بنابراین نمی توان از کتیبه های ایام شهادت در زمان ولادت ها استفاده کرد.

معمولا چه مطالبی بر روی کتیبه مذهبی چاپ می شود؟

بر روی کتیبه های مرهبی اغلب شعارهای مذهبی مانند سلام و لبیک، شعرهای مذهبی و عاشورایی مانند اشعار محتشم کاشانی که بیشترین استفاده را در کتیبه ها دارند، نوشته می شود. همچنین بخشی دعاهای مذهبی مانند زیارت عاشورا، آیات قرآن کریم، صلوات و غیره نیز چاپ می شود.

همچنین نام مساجد و یا هیئات و تاریخ تاسیس آن ها را نیز بر روی کتیبه چاپ می کنند تا در هنگام دسته های عزاداری آن را با خود حمل کنند.

سفارش انواع پرچم با طرح ها و مدل های مختلف در هدایای تبلیغاتی بهار گیفت


بهارگیفت تولید کننده

پرچم تشریفات | پرچم T | پرچم ملل | پرچم ساحلی | پرچم لمینت | پرچم اهتزاز | پرچم رومیزی

 

کتیبه مذهبی

 

طراحی دکور محرم و استفاده از کتیبه و پرچم برای سن هیئت از مهمترین برنامه های هیئات مذهبی در ورود به ماه محرم و آغاز عزاداری امام حسین(ع) است. خرید کتیبه محرم و سفارش انواع پرچم با طرح‌های متنوع و قیمت مناسب دغدغه اصلی در برپایی دکور عزاداری است.

 

‌آماده سازی دکور محرم با استفاده از انواع کتیبه و پرچم یکی از هنری‌ترین و فرهنگی‌ترین برنامه‌های هیئات مذهبی در آستانه محرم است. کتیبه و پرچم با عباراتی که در خود به نمایش می‌گذارند درواقع ارادت و عرض ادب عزاداران به پیشگاه امام حسین (ع) هستند از این رو انتخاب کتیبه و پرچم می‌تواند بیشتر از هر چیز یک کار فرهنگی ویژه باشد.

ملزومات ویژه ساخت دکور محرم

در ساخت و طراحی دکور محرم وسایل فراوانی دخیل هستند. از جمله آنها می‌توانیم به کتیبه و پرچم ، بیرق و پلاکارد و پارچه مشکی عزا اشاره کنیم که در این بین، مهمترین آنها کتیبه و پرچم هستند. کتیبه مخمل و پرچم های چاپی همواره استفاده فراوانی دارند چون در فضاسازی محرم بسیار مورد استفاده هستند و به واسطه نوع بافت و چاپ خود، همچنین بر مبنای متون مقدسی که بر روی آنها نقش شده است مورد توجه هستند

کتیبه و پرچم محرم را از کجا بخریم؟

تولید و چاپ کتیبه در سایز و طرح دلخواه همراه با لوگو و نام هیئت توسط هدایای تبلیغاتی بهارگیفت  با ما همراه باشید

 

کتیبه مذهبی

 

ریسه مستطیلی مذهبی

 

ریسه مستطیلی

چاپ و تولید ریسه پرچم ایران،پرچم ریسه ای رنگی،پرچم ریسه ای تبلیغاتی و ریسه پرچم مذهبی در طرحهای متنوع برای آذین بندی اماکن عمومی و یا خصوصی انجام میپذیرد.پرچم ریسه ای در اشکال هلالی،مثلثی و مستطیلی بر روی پارچه های متنوعی نظیر ساتن و ژرسه تولید میگردد.استفاده از ریسه پرچم در مناسبتهای ملی و مذهبی،نمایشگاهها و دربسیاری از موارد دیگر مرسوم میباشد.در بسیاری از موارد ریسه پرچم ها بصورت الوان و بدون چاپ لوگو برای آذین بندی خیابانها و اماکن عمومی ،فروشگاهها و شرکتها مورد استفاده واقع میگردند.با اینحال امکان چاپ بر روی انواع ریسه پرچم بصورت اختصاصی و در هر تیراژی امکانپذیر میباشد.

ریسه مذهبی

ریسه مذهبی

این ریسه ها مناسب برای تزیینات جشن ها و سوگواری ها یا مولودی ها و حتی خانه ها و مدارس 
ارتفاع هر ریسه تقریبا طبق خواسته مشتری میباشد و در انتهای ان حلقه ای فلزی تعبیه شده تا قابل نصب شود
این ریسه ها قابل سفارش در رنگهای مختلف میباشد 

پرچم مثلثی مذهبی

چاپ شال تبلیغاتی  | شال مذهبی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

شال مذهبی

چاپ و تولید شال تبلیغاتی، شال مذهبی در انواع گوناگون و در طرحهای متنوعی انجام میگردد.ما می توانیم این شالها را در انواع شال مخمل،شال نخی و شال ساتن بصورت ریشه دار و بدون ریشه در طرح های متنوع و متناسب با نیاز مشتریان محترم تولید نماییم.اگر علاقه مند به داشتن شال مذهبی با لوگوی خاص می باشید و یا میخواهید شالی با برند سازمانی خود و یا طرحی خاص داشته باشید،ما میتوانیم شالی کاملآ اختصاصی مطابق با نیاز شما و در هر تیراژی تولید نماییم… با ما همراه باشید.

ریسه محرمی

ریسه محرمی

بهترین قیمت ریسه را از ما بخواهید 

فروش انواع ریسه پارچه ای ویژه محرم با بهترین قیمت ارائه خدمات چاپ روی ریسه های پارچه ای با بهترین کیفیت

** بهترین قیمت ریسه پارچه ای را از ما بخواهید **

فروش انواع ریسه رنگی و ریسه پارچه ای ده رنگ با بهترین قیمت و کیفیت در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

پرچم مثلثی مذهبی

ریسه مثلثی محرمیریسه مثلثی محرمی

تولید انواع ریسه های مثلثی برای محرم با چاپ بسیار عالی پارچه درجه یک در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

با ما همراه باشید.

ریسه مثلثی مذهبی

ریسه مثلثی مذهبی

چاپ و تولید ریسه پرچم ،پرچم ریسه ای رنگی،پرچم ریسه ای تبلیغاتی و ریسه پرچم مذهبی در طرح های متنوع برای آذین بندی اماکن عمومی و یا خصوصی انجام میپذیرد. پرچم ریسه ای در اشکال هلالی،مثلثی و مستطیلی بر روی پارچه های متنوعی نظیر ساتن و ژرسه تولید میگردد.استفاده از ریسه پرچم در مناسبتهای ملی و مذهبی،نمایشگاهها و دربسیاری از موارد دیگر مرسوم میباشد.در بسیاری از موارد ریسه پرچم ها بصورت الوان و بدون چاپ لوگو برای آذین بندی خیابانها و اماکن عمومی ،فروشگاهها و شرکتها مورد استفاده واقع میگردند.با اینحال امکان چاپ بر روی انواع ریسه پرچم بصورت اختصاصی و در هر تیراژی امکانپذیر میباشد.