5/5 - (1 امتیاز)

خرید و چاپ و تولید ابزارآلات خاص تبلیغاتی یک روش خلاقانه برای هدایای تبلیغاتی می باشند. ابزارهای تبلیغاتی شخصی‌ شده می ‌توانند برای مناسبت‌ هایی مانند رویدادهای تجاری، افتتاحیه فروشگاه ‌ها و سایر رویدادهای تبلیغاتی، هدیه ‌ای در اندازه جیبی باشند. برند شما نشان دهنده شهرت سازمان شما در بازار است. ابزارهای سفارشی شده تکنیک هایی هستند که می توانند به شما در افزایش تصویر برند و دیده شدن آن کمک کنند. حداقل سفارش خرید و چاپ و تولید ابزارآلات خاص تبلیغاتی 1 عدد می باشد. چاپ روی خرید و چاپ و تولید ابزارآلات خاص تبلیغاتی اغلب بوسیله چاپ لیزری انجام میشود. ارسال خرید و چاپ و تولید ابزارآلات خاص تبلیغاتی در تهران 1 روزه است .

حداقل سفارش خرید و چاپ و تولید ابزارآلات خاص تبلیغاتی چند عدد است ؟

حداقل سفارش خرید و چاپ و تولید ابزارآلات خاص تبلیغاتی چند عدد است ؟

حداقل سفارش ابزارآلات خاص تبلیغاتی 1 عدد است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چاپ روی ابزارآلات خاص تبلیغاتی به چه صورت انجام می شود؟

چاپ روی ابزارآلات خاص تبلیغاتی اغلب بوسیله چاپ لیزری انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

زمان اماده سازی خرید و چاپ و تولید ابزارآلات خاص تبلیغاتی چقدر است ؟

حداقل 3 تا 5 روز کاری آماده سازی ابزارآلات خاص تبلیغاتی زمان می برد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چرا ابزارهای تبلیغاتی نوعی مفیدی از تبلیغات هستند؟

چرا ابزارهای تبلیغاتی نوعی مفیدی از تبلیغات هستند؟

یکی از راه‌ های اصلی افزایش فروش سازمان، افزایش مخاطبان برند آن با کمک ایجاد انواع تبلیغات، کمپین ‌ها و آیتم ‌های تبلیغاتی نوآورانه است که می ‌تواند به افزایش آگاهی از برند شما در بین مردم کمک کند. اگر سازمان شما تجارتی دارد که با هر نوع سخت افزاری مرتبط است، پس این ابزارهای تبلیغاتی با حک لوگو می توانند مزایای زیادی به شرکت شما بدهند.

به عنوان مثال پیچ گوشتی های شخصی سازی شده ابزارهایی هستند که به صورت دستی برای پیچیدن یا بازکردن پیچ ها استفاده می شوند. دارای یک دسته از پلاستیک و یک محور متصل به آن است که از فولاد تشکیل شده است. در انتهای آن یک نوک ارائه شده است که برای رسیدگی به مشکلات سخت افزاری استفاده می شود.

پیچ گوشتی های شخصی سازی شده بهترین گزینه برای بازاریابی یک برند هستند. این اقلام تبلیغاتی را می‌توان در جعبه ابزار هر خانواده، با لوگو برند شما، نگهداری کرد.

همچنین چند ابزار سفارشی برای حمل در هنگام سفر بسیار مناسب هستند، زیرا کوچک، خوش دست و جمع و جور هستند. چند ابزار سفارشی شامل انبردست، چاقو، پیچ گوشتی، درب بازکن، اره و قیچی و یا غیره است. این نوع مولتی ابزارها برای مصارف اضطراری طراحی شده اند و توصیه می شود این چند ابزار را همیشه به همراه داشته باشند.

حمل چند ابزار سفارشی بسیار آسان است و اهداف مختلفی را به طور همزمان انجام می دهد و همچنین می تواند به عنوان جا کلیدی استفاده شود. این ابزارهای چندگانه شخصی ‌سازی شده همچنین می‌ توانند به هدف تبلیغات برند شما کمک کنند، اگر با قرار دادن لوگو برند خود به مشتریان و مشتریان بالقوه خود هدیه دهید.

پیچ گوشتی های شخصی سازی شده معمولاً برای اهدافی مانند پیچاندن یا بازکردن میخ های روی دیوارها، میزها یا صندلی ها و غیره استفاده می شوند. یک پیچ گوشتی سفارشی دارای یک شکاف قطری مستقیم است که در سر آن کشیده شده و یک نوک فولادی صاف در جلوی آن قرار دارد. پیچ گوشتی سفارشی از ساقه فولادی سخت با نوک فولادی برای به حداقل رساندن سایش و پارگی تشکیل شده است و دارای دسته پلاستیکی است. این ها در طیف گسترده ای از رنگ ها مانند نارنجی، سفید، زرد، سیاه، قرمز، سبز و غیره تولید می شوند.

از آنجایی که ابزار تبلیغاتی از ابزارهای مختلفی تشکیل شده است و از این رو می توان از آن برای اهداف متعددی مانند باز کردن یک بطری، بریدن سیم ها و صفحات نازک و برای سفت کردن پیچ های کوچک استفاده کرد. این چند ابزار سفارشی در طیف وسیعی از تنوع مانند ست ابزار جمع شونده وجود دارند.

مزایای ابزار تبلیغاتی چیست؟

مزایای ابزار تبلیغاتی چیست؟

پیچ‌ گوشتی ‌های شخصی‌ سازی ‌شده و چند ابزار مارک ‌دار بهترین هدایای تبلیغاتی برای رویدادهای بازاریابی، فروشگاه ‌های سخت ‌افزار، خدمات ابزار و همچنین برای مغازه ‌های الکتریکی هستند. وقتی کسب و کار شما با قطعات سخت افزاری یا الکتریکی سروکار دارد، تبلیغ آن با بودجه کم سخت می شود. بنابراین در چنین مواقعی می توان از مولتی ابزارها و پیچ گوشتی های مارک دار برای تبلیغ در مورد یک برند خاص با درج لوگو بر روی آن استفاده کرد. همچنین مزایای دیگری نیز وجود دارد که عبارتند از:

ابزار تبلیغاتی فضای کمی اشغال می کنند

اگر قصد سفر دارید و فضای محدودی دارید، چند ابزار تبلیغاتی مانند پیچ گوشتی بهترین گزینه برای شما هستند، زیرا به فضای زیادی نیاز ندارند.

ابزار تبلیغاتی مقرون به صرفه می باشند

ابزار تبلیغاتی با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس هستند. اگر همه این ابزارها را که در کیت چند ابزار موجود است، جداگانه خریداری کنید، ممکن است هزینه بالایی برای شما داشته باشد.

ابزار تبلیغاتی وزن کمی دارند

اگر ابزارهای تکی مانند انبردست، قیچی و غیره حمل می کنید، سنگین هستند و همچنین فضای بیشتری را اشغال می کنند. بنابراین به جای اینها، حمل یک کیت چند ابزار راحت است. از طرفی پیچ گوشتی های مارک دار ابعاد کوچکی دارند و همچنین فضای کمتری را اشغال می کنند.

لوگو خود را به این طیف اثبات شده از ابزارهای تبلیغاتی اضافه کنید

با وجود ایده ‌های مختلف برندسازی، انتخاب ابزارهای تبلیغاتی راهی برای اطمینان از داشتن کالایی است که مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. نه فقط برای مشاغل ساختمانی یا شرکت های مهندسی، هر کسب و کار بازاریابی می تواند خلاق باشد و طیف وسیعی از ابزارهای تبلیغاتی را برای پاسخگویی عمومی به تبلیغات، قدردانی از کارمندان یا مشتری سفارشی کند. کیت‌ های ابزار اداری سفارشی انتخابی عالی هستند، زیرا چیزی را به مردم می‌ دهند که واقعاً منتظر روز سرنوشت‌ سازی هستند که نیاز به تعمیر یا تغییر است. بر خلاف کیت های ابزار تبلیغاتی، برخی از اقلام مارک دار یک لحظه در معرض نور خورشید هستند و مدت کوتاهی پس از دور انداخته می شوند. این در مورد کیت ابزار یا هر وسیله مفیدی مانند ابزار دستی که ارزش واقعی فراتر از تازگی لحظه ای خود دارد صدق نمی کند.

چرا از ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی استفاده کنیم؟

چرا از ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی استفاده کنیم؟

چه در یک محیط حرفه ای و چه در اطراف خانه، ابزارها همیشه اقلام مفیدی هستند، زیرا صاحبان خانه و حرفه ای ها هرگز نمی دانند که چه زمانی ممکن است چیزی در فضاهای شخصی یا حرفه ای آن ها نیاز به تعمیر داشته باشد. قرار دادن نام تجاری بر روی ابزارها یکی از راه‌ هایی است که یک برند می ‌تواند شرکت خود را با استفاده از مواردی که مطمئناً مورد استفاده قرار می‌ گیرند بازاریابی کند و راه را برای حداکثر قرار گرفتن در معرض استفاده از محصولات مارک تجاری هموار کند. هر بار که از یک ابزار مارک تبلیغاتی استفاده می شود، نام یا لوگو یک شرکت روی کالا قابل مشاهده و قابل توجه خواهد بود و به کاربر اجازه می دهد برند را به خاطر بسپارد.

ابزارهای مارک دار همچنین راهی را به یک شرکت می دهد تا به مشتریان خود نشان دهد که چقدر به آن ها اهمیت می دهند، زیرا از این ابزارها برای امکان تعمیرات راحت یا کار روی پروژه ها استفاده می شود. شرکت‌ های سخت‌افزار، آن ‌هایی که در تجارت ساخت ‌و ساز هستند، یا آن ‌هایی که در صنعت فناوری هستند، می ‌توانند به ‌ویژه از استفاده از ابزارهای مارک دار سود ببرند، زیرا این اقلام می ‌توانند به جمعیت هدف مورد نظر مصرف‌کنندگان دست یابند. ابزارهای ارزان قیمت و پیشرفته می ‌توانند برند شوند، و یک شرکت انتخاب خود را دارد که چقدر ساده یا پیچیده می‌ خواهد محصولات تبلیغاتی خود باشد. برای هدایای اجرایی، مجموعه ابزارهای مارک دار کامل برای دستیابی به حداکثر تأثیر با استفاده از این محصولات در دسترس هستند. ابزارهای تبلیغاتی ممکن است توسط متخصصان نیز استفاده شود و شرکت های ساختمانی، نجاری یا سخت افزار می توانند این ابزارها را در اختیار کارمندان قرار دهند تا به برند خود افتخار کنند.

چگونه ابزارهای تبلیغاتی به شناخت و برندینگ کمک می کنند؟

در حالی که ابزارهای تبلیغاتی ممکن است از مجموعه وسیعی از مواد مختلف ساخته شوند، فلزاتی مانند آلومینیوم یا فولاد رایج ترین موارد در این دسته هستند. ابزارهای فلزی اغلب محکم ‌ترین، ایمن ‌ترین و بادوام ‌ترین ابزارها هستند و به یک کالای مارکدار اجازه می ‌دهند تا سال‌ ها به هدف خود عمل کند. ابزارهایی مانند اندازه گیری نوار، برش جعبه، پیچ گوشتی یا چند ابزار را می توان به عنوان نشان دهنده یک شرکت خاص نامگذاری کرد، و در صورت تمایل به یک هدیه شرکتی یا اجرایی، کل کیت ابزار در دسترس است. حکاکی لیزری را می توان برای قرار دادن نام تجاری بر روی یک ابزار تبلیغاتی استفاده کرد و این روش باعث می شود تا جذابیت برند براق و ظریفی داشته باشد. حکاکی لیزری از لیزر برای حک کردن نام یا لوگو یک برند بر روی سطح فلزی ابزار استفاده می ‌کند و به یک برند راهی می ‌دهد که نه تنها از نظر زیبایی ‌شناسی برای مصرف‌کننده جذاب باشد، بلکه به برند آن ها اجازه می ‌دهد تا روی کالا نیز رشد کند.

چاپ پد یکی دیگر از روش ‌های رایج چاپ بر روی ابزارهای تبلیغاتی است و این به شرکت این فرصت را می ‌دهد تا ابزار مورد نظر خود را رنگی برند کند. چاپ پد با استفاده از یک رنگ یا چند رنگ ممکن است برای نشان دادن یک برند دقیقاً همانطور که می خواهد نشان داده شود، استفاده شود.

اهداف ارائه ابزار تبلیغاتی به مخاطبان

اهدای هدایای تبلیغاتی به مخاطبان یک کسب و کار یک شیوه تبلیغاتی است که در یک دهه اخیر به اوج خود رسیده است و تقریبا هر کسب و کاری را بر این داشته تا به نوعی از این شیوه تبلیغاتی استفاده کند. افزایش فروش از طریق هدایای تبلیغاتی هدف اصلی این این نوع تبلیغات است. این شیوه تبلیغاتی ثابت شده توسط کارشناسان بازاریابی در سراسر جهان است و سال های زیادی است که توسط برندهای معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ابزار تبلیغاتی  به دلیل داشتن متریال فلزی رزین پلاستیک و چندکاره، جعبه ابزار و چراغ قوه و غیره هستند،ابزار  تبلیغاتی به خاطر طراحی خاص و کم حجم بودن و دوام بالا که مواقع اضطراری  مورد استفاده قرار می‌گیرد و این نکته بسیار مهم برای اهمیت این نوع کالا در بین هدایای تبلیغاتی مصرفی می باشد. شما می‌توانید بر روی  ابزار تبلیغاتی  با استفاده از حکاکی لیزری، برند و لوگو خود را تبلیغ کنید و به عنوان هدیه تبلیغاتی خاص جهت تبلیغ مجموعه خود به عنوان هدایا تبلیغاتی مصرفی به مشتریان خود ارائه دهید.

کاربرد ابزار تبلیغاتی در زمینه‌های مختلف

اگر شما قصد دارید نام تجاری و برند خود را تبلیغ کنید بهترین روش استفاده از هدایای تبلیغاتی است که امروزه کاربرد زیادی پیدا کرده است. ابزار تبلیغاتی می‌تواند هدیه خوبی برای افرادی باشد که بیشتر با آن سر و کار دارند. ابزارهای تبلیغاتی از بهترین نمونه‌های ابزار آلات هستند، که دارای وزن و حجم پایین و کاربرد فراوان هستند. که اکثراً به راحتی در جیب جا می‌شوند و می‌توان آنها در همه جا به همراه داشت. همچنین تنوع بسیار بالا یکی دیگر از مزیت‌های آنها است که باعث می‌شود مورد استقبال طیف گسترده‌ای شرکت‌ها قرار گیرد. همچنین ابزار تبلیغاتی با توجه به اینکه شامل اقلام مختلفی از انواع ابزار آلات می‌باشد، انتخاب مناسبی برای اکثر کسب و کارها است که می‌توان آن را به عنوان یک هدیه‌ی مناسب و نفیس که نشانی از برند و نام تجاری شما به همراه دارد، به مشتریان و همکاران ارائه داده شود.

مشخصات ابزار تبلیغاتی

ابزار تبلیغاتی معمولا از بهترین و مرغوب ترین مواد تشکیل شده است که در برابر رطوبت و ضربه مقاومت بالایی دارد. دسته‌های پلاستیکی ساخته شده در این ابزارها به طوری طراحی شده است که به راحتی قابل حمل می‌باشد. ابزار یکی از نیازهای ضروری هر خانه است و می‌توان بر روی آن به راحتی تبلیغات کسب و کار را انجام داد و نتیجه خوبی دریافت کرد. چرا که یک جعبه ابزار بارهای زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با هربار استفاده برند و لوگوی شرکت شما دیده می‌شود و ناخودآگاه به ذهن مخاطب سپرده می‌شود. تکنولوژی مورد استفاده برای چاپ لوگو و طرح‌های تبلیغاتی بر روی ابزار تبلیغاتی چاپ لیزر و تامپو است. این تکنولوژی در صنعت تبلیغات بسیار پرکاربرد می‌باشد.