5/5 - (2 امتیاز)

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی یکی از هدایای تبلیغاتی جذاب و خاص به شمار می آید که امروزه طرفداران خاصی را به سمت خود روانه می کند. استفاده از هدایای مثل اسپیکر تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی یا پاور بانک تبلیغاتی و پد موس تبلیغاتی را می توان از زمره این هدایای تبلیغاتی دیجیتال برشمرد. هدایای تبلیغاتی الکترونیکی به علت بروز بودن بسیار کاربرد پیدا کرده است و بعنوان هدایای تبلیغاتی نوروزی در کنار سررسید در ست مدیریتی خاص میتواند غوغایی به پا کند. البته استفاده از تبلت در کنار خودکار تبلیغاتی و دفترچه یادداشت تبلیغاتی می تواند از دیگر مکمل های هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال به شمار آید.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی می ‌توانند مکمل قدرتمندی برای استراتژی بازاریابی باشند تا در ذهن خود قرار بگیرند و مخاطبان زیادی را جذب کنند. در واقع 20.9 درصد از مصرف کنندگان پس از دریافت هدایای تبلیغاتی اقدام به خرید کردند. هدایای تبلیغاتی الکترونیکی عمر بسیار طولانی دارند و به دلیل کاربرد بالا، استقبال زیادی از آن ها می شود. این هدایا ارزشمند هستند و آگاهی و شناخت برند را بالا برده و برند شما را به عنوان یک برند حرفه ای و برندی عالی در ذهن مشتریان معرفی می نمایند. آن ها قابلیت چاپ لوگو و سفارشی سازی را دارند.

حداقل تعداد سفارش هدایای تبلیغاتی الکترونیکی چقدر است؟

حداقل تعداد سفارش هدایای تبلیغاتی الکترونیکی چقدر است؟

اغلب برای خرید هدایای تبلیغاتی الکترونیکی مانند اسپیکر تبلیغاتی، شما باید یک اسپیکر تبلیغاتی سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی الکترونیکی چگونه انجام می شود؟

اغلب چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی الکترونیکی بصورت چاپ لیزری انجام می شود. این چاپ می تواند در قسمت هایی از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی که مقاومت بیشتری دارند، انجام شود.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

بهترین هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال کدام است ؟

بهترین هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال کدام است ؟

پاوربانک تبلیغاتی 

فلش مموری تبلیغاتی 

اسپیکر تبلیغاتی 

چاپ پد موس تبلیغاتی 

قیمت هدایای تبلیغاتی الکترونیکی به چه صورت می باشد؟

قیمت هدایای تبلیغاتی الکترونیکی به چه صورت می باشد؟

قیمت هدایای تبلیغاتی الکترونیکی به موارد مختلفی بستگی دارد که از این عوامل می توان به کیفیت و برند هدایای تبلیغاتی الکترونیکی، نوع چاپ روی آن، شرکت سازنده آن اشاره کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

ارسال هدایای تبلیغاتی الکترونیکی به چه روشی صورت می گیرد؟

اغلب پس از چاپ هدایای تبلیغاتی الکترونیکی، ارسال آن چند ساعت زمان می برد. اغلب چاپ هدایای تبلیغاتی الکترونیکی نیز 1 روزه انجام می شود .برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

مزایای هدایای تبلیغاتی الکترونیکی چیست؟

آگاهی از برند در بلند مدت

به اطراف خانه یا محل کار خود نگاه کنید و تعداد هدایای تبلیغاتی خود را شناسایی کنید. احتمالاً بزرگترین مزیت سرمایه گذاری در هدایای تبلیغاتی الکترونیکی تأثیری است که بر آگاهی از برند می گذارد. به تعداد هدایای تبلیغاتی الکترونیکی شرکتی که امروزه دیده اید یا استفاده کرده اید، فکر کنید. هدایای تبلیغاتی الکترونیکی یک راه عالی برای ایجاد آشنایی با شرکت شما هستند. تعیین کنید که چگونه می توانید از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی برای تقویت داستان برند خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر در حال راه اندازی یک برنامه ابری جدید هستید، چرا انتخاب یک اسپیکر تبلیغاتی را به عنوان محصول تبلیغاتی خود در نظر نگیرید. این یک راه خلاقانه و به یاد ماندنی برای حفظ ذهنیت است.

چرخه عمر طولانی دارند

هدفتان توسعه محصولات تبلیغاتی است که برای مخاطبان هدف شما مفید یا آموزشی هستند. این مهم است، زیرا 97٪ از دریافت کنندگان محصولات الکترونیکی، آن ها را نگه می دارند. محصولات تبلیغاتی الکترونیکی نیز ممکن است تأثیر ماندگاری داشته باشند، زیرا به دیگران منتقل می شوند. محصولات الکترونیکی می توانند راهی عالی برای گسترش دامنه برند شما باشند. یک USB تبلیغاتی را همه ی افراد نگه می دارند. عمر طولانی محصولات الکترونیکی تبلیغاتی شما ممکن است در نهایت به شما شناخت بیشتری بدهد.

سفارشی سازی آن ها امکان پذیر است

تنوع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی که در دسترس هستند یک مزیت بزرگ است. این به شرکت شما اجازه می دهد تا خلاقانه در مورد اینکه چه محصولاتی با پیام شما مطابقت دارند، فکر کند. انتخاب محصولات تبلیغاتی الکترونیکی از فلش تبلیغاتی گرفته تا پاوربانک متفاوت است. تنوع بسیار زیاد محصولات موجود همچنین محصولات تبلیغاتی الکترونیکی را به گزینه ای مناسب برای تقریباً هر بودجه ای تبدیل می کند. همچنین تطبیق پذیری آن ها برای شخصی سازی هر نوع رویدادی از نمایشگاه های تجاری گرفته تا مسابقات ورزشی عالی است. ماهیت بسیار قابل تنظیم محصولات تبلیغاتی الکترونیکی آن را به عنوان یک گزینه بازاریابی ایده آل می کند.

آن ها برای اعطای هدایا عالی هستند

یک رویکرد متفاوت برای محصولات تبلیغاتی الکترونیکی استفاده از آن ها به عنوان تشکر از کارمندان یا شرکای خود است. یک محصول تبلیغاتی عالی و باکیفیت راهی عالی برای نشان دادن قدردانی از کارمندان یا شرکای شماست. علاوه بر این، یک هدیه الکترونیکی خوب انتخاب شده، می ‌تواند باعث ایجاد حس حسن نیت شود که ممکن است برای بقیه شرکت ایجاد شود. کارمندان شما بزرگترین حامیان شما هستند، بنابراین استفاده از یک محصول تبلیغاتی الکترونیکی برای آن ها می تواند سود بزرگی برای شما باشد.

استفاده موثر از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی برای همسویی با برند شما می تواند سرمایه گذاری بسیار مفیدی برای شرکت شما باشد. اطمینان حاصل کنید که هدایای تبلیغاتی انتخابی شما نیز کیفیت خوبی دارد و عملکرد مفیدی را برای گیرنده فراهم می کند.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی برای هدایای بازخرید، بازاریابی محصولات و هدایای شرکت عالی هستند. آن ها طیف گسترده ای از محصولات مانند نوت بوک های الکترونیکی، شارژرها، بلندگوهای بلوتوث و محصولات الکترونیکی را به نمایش می گذارند که قطعاً می توانند شناخت برند را برای شرکت های فناوری و الکترونیک افزایش دهند.

چطور باید بهترین هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال را انتخاب کنید ؟

چطور باید بهترین هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال را انتخاب کنید ؟

شناخت و بررسی مخاطبان یکی از دلایلی مهم خرید انواع هدایای تبلیغاتی می باشد. شما هم اگر علاقه خاصی به خرید انواع هدایای تبلیغاتی دارید باید بدانید که چه نکاتی را برای خرید یک هدیه تبلیغاتی موثر رعایت کنید. در ادامه به بررسی چند عامل مهم در خرید هدایای تبلیغاتی الکترونکی که بازدهی آن هدیه را چند برابر میکند اشاره خواهم کرد.

در خرید هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال شناسایی علایق مخاطبانتان مهم است

نیاز است تا برای شناخت مخاطبانتان و علایقشان زمان لازم را اختصاص دهید. سعی کنید تا بهترین ایتم برای تبلیغات را پیدا کنید ، موردی که بیشتر مورد استقبال مخاطبینتان قرار می گیرد و از آن در کارهای روزانه شان استفاده خواهند کرد نه زمانی که در کمدشان قرارش دادند فراموشش کنند. به عبارت دیگر آیتمی را انتخاب کنید که مشتری مرتبا از آن استفاده کند در این صورت شما همیشه در معرض دیدشان خواهید بود. توجه شان را جلب کنید تا همیشه شما را به یاد داشته باشند. اما این موضوع همچنین به این معنی است که شما باید با اخرین ترندهای تبلیغاتی هماهنگ شوید نه اینکه همیشه از یک شیوه ی تبلیغ استفاده کنید.

انتقال فرهنگ سازمانی شما در انتخاب هدایای تبلیغاتی دیجیتال مهم است

در این مرحله باید نیازهای مشتری هایتان را با شناسایی و با فلسفه کسب و کارتان ترکیب نمایید. کالای تبلیغاتی که انتخاب می کنید باید منعکس کننده فرهنگ سازمانی و هویت شما باشد به همین دلیل زمانی که می خواهید مقاله یا مجموعه ای از آن را طراحی کنید سعی کنید از عناصری استفاده کنید که به شرکت شما مرتبط باشد این عناصر می توانند رنگ یا هر پارامتر دیگری باشد.

به عنوان مثال اگر فعالیت شرکتتان بر مبنای نوآوری و ابتکار استوار است بهتر است روی محصولاتی که به فناوری مربوط می شوند متمرکز شوید و اگر یک برند دوستدار محیط زیست هستید محصول تبلیغی سازگار با محیط زیست گزینه بهتری خواهد بود.

چاپ برندتان بر روی هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

از اینکه بخواهید با تصاویر شلوغ و اغراق آمیز روی دیگران تاثیر بگذارید صرف نظر کنید خصوصا زمانی که اندازه سطح مورد استفاده برای چاپ خیلی بزرگ نیست. بسیاری اوقات بهتر است به جای استفاده از تصاویر و عبارت هایی بزرگ و غیر واضح  از یک لوگوی ساده اما با طراحی خوب و جذاب استفاده کنید از این گذشته، بهترین راه برای اینکه در طولانی مدت شناخته شوید این است که از لوگوی خود استفاده کنید. شما نمی توانید لوگوی خود را زود به زود تغییر دهید یا فقط از یک محصول بدون لوگوی خود در تصویر استفاده کنید، این کار تمام تلاشتان برای به خاطر سپرده شدن را هدر خواهد داد.

باکیفیت ترین شرکت هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید

وقتی تصمیم دارید که یک محصول تبلیغاتی چه به عنوان یک هدیه برای مشتریانتان و یا به عنوان تشکر از کارمندانتان تهیه کنید نیازمند یک تامین کننده هستید که چیزی که نیاز دارید را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار دهد به این منظور می توانید روی سازمان های بزرگی که علاقه مند به کسب درآمدند هستند حساب باز کنید و سپس کمیت را با کیفیت مقایسه کنید یا می توانید روی تامین کنندگان کوچکتر تمرکز کنید که البته ممکن است در تامین خواسته شما تاخیر داشته باشند.