5/5 - (1 امتیاز)

خرید و ساخت و چاپ لوح تقدیر برای سازمان‌ها برای حسن تشکر از افراد خاص به انجام می‌رسد. اگر شما هم از دیگر هدایای تبلیغاتی که سازمانی بوده و داخل سازمان ارائه می‌شود مانند بج سینه، جلد لوح تقدیر، سررسید و یا پوشه دکمه‌دار و خودکار تبلیغاتی استفاده کرده باشید، حتماً از ارزش این کالاها آگاه هستید. مثلاً در سازمانی برای تشکر و دادن سرتیفکیت به کارمندان ممتاز از آنها تشکر کنید.

خرید و ساخت و چاپ لوح تقدیر چه کاربردی دارد ؟

خرید و ساخت و چاپ لوح تقدیر چه کاربردی دارد ؟

چاپ لوح تقدیر به همراه جلد لوح تقدیر برای به رسمیت شناختن افتخار برتری در کار، مدرسه، کسب و کار، و یا برای هر دستاورد مهم دیگر استفاده می شود. تجلیل از کارمندان و سایرین با لوح تقدیر می تواند به شما در بهبود روحیه و حفظ یک تیم عالی کمک کند. اغلب به همراه آن ها هدایای تبلیغاتی نیز اهدا می شود. چاپ لوح تقدیر یک راه ایده آل برای بزرگداشت یک نقطه عطف یا یک مناسبت مهم است. یک لوح تقدیر چاپ شده به شما کمک می کند تا به روشی معنادار تشکر کنید.

لوح تقدیر چیست؟

لوح تقدیر یک گواهی چاپ شده برای قدردانی از افراد و یا تبریک به آن ها برای موفقیت، دستاوردها و یا تجلیل بابت خدمات و فعالیت های آن ها می باشد که معمولا در مراسم و مناسبت ها به آن ها اعطا می شود.

پاداش دادن به یک کارمند برای دستیابی به یک هدف خاص، برای یک کار کلی که به خوبی انجام شده است، یا به قدردانی از سال ها خدمت، نشان می دهد که از آن ها قدردانی می شود.

مزایای چاپ لوح تقدیر چیست؟

مزایای چاپ لوح تقدیر چیست؟

لوح تقدیر خدمات حفظ کارکنان را بهبود می بخشد

از کارکنان قدیمی با سال ها خدمت توسط لوح تقدیر تجلیل کنید. پاداش دادن به کارکنان اختصاصی برای سرمایه گذاری در سازمان شما ابزاری عالی برای حفظ کارکنان با کیفیت است. سرمایه گذاری بر روی چاپ طلاکوب برای نقاط عطف خدمات طولانی تر، روشی ویژه برای متمایز کردن افرادی است که حرفه خود را وقف یک شرکت یا سازمان خاص کرده اند. لوح تقدیر سفارشی با چاپ طلاکوب می تواند به اندازه فردی که آن را دریافت می کند، بدرخشد. این روشی مناسب است که شخصاً از کسی به خاطر تعهدشان به اهداف یک سازمان تشکر کنیم. این باعث می شود آن ها احساس ارزشمندی کنند و دیگران را در اطراف خود الهام بخشد.

داشتن کارمندان بلندمدت نیز بازتاب مثبتی بر شرکتی دارد که آن ها را حفظ کرده است. به همین ترتیب، لوح های تقدیر چاپ سفارشی به شما کمک می‌ کند تا کارکنان را درگیر کنید و فرهنگ طول عمر و وفاداری ایجاد کنید. وقتی کارمندان احساس می کنند برایشان ارزش قائل هستند، بیشتر مستعد ماندن هستند.

لوح تقدیر به افزایش رضایت کارکنان کمک می کند

کارمندانی که احساس می کنند به خاطر وفاداری و موفقیت هایشان شناخته شده و مورد قدردانی قرار می گیرند، در کار رضایت بیشتری خواهند داشت. همچنین از سطح بالاتری از مشارکت کارکنان بهره مند خواهید شد. به طور خلاصه، کارکنان شما خواهند دانست که برایشان ارزش و قدردانی می شود.

لوح های تقدیر می تواند به شما کمک کند استعدادهای جدیدی را به کسب و کار خود جذب کنید

وقتی یک شرکت برای کارمندان ارزش قائل است و مرتباً آن ها را به خاطر کار خوبی که انجام داده اند، می شناسد. سرمایه ‌گذاری روی لوح های تقدیر موفقیت چاپ شده و شخصی ‌شده به شما کمک می‌ کند استعدادهای جدیدی را جذب کنید که از تلاش ‌هایی که برای شناسایی تیم خود انجام داده‌ اید، قدردانی می‌ کنند.

با لوح های تقدیر چاپ شده سفارشی کارمندان موفق را بشناسید

در خاتمه لوح های تقدیر راهی ایده‌آل برای شناسایی کارمندان متعهد و همچنین کسانی است که نوآوری ایجاد می ‌کنند یا به موفقیت می ‌رسند. آن ها یک راه عالی برای احترام به کسانی هستند که در خدمت به هر سازمانی پیشی گرفته اند. آن ها همچنین برای تجلیل از دانش آموزان برای دستاوردهای آموزشی، ورزشی و دیگر ایده آل هستند.

چاپ لوح تقدیر برای چه مواردی استفاده می شود؟

در اینجا ایده هایی از مواردی وجود دارد که ممکن است به لوح های تقدیر چاپ شده سفارشی نیاز داشته باشد.

  • لوح تقدیرهای سالگرد خدمت
  • لوح تقدیرهای کارمند ماه
  • لوح تقدیر جایزه کارکنان
  • لوح تقدیر جایزه داوطلب
  • لوح تقدیر تحصیلی، دیپلم و جوایز
  • لوح تقدیر چاپ سفارشی شناسایی
  • لوح تقدیر خدمات کارکنان
  • لوح تقدیر های دستاورد برجسته

هنگامی که یک دستاورد برجسته مستلزم شناسایی ویژه است، لوح تقدیرهای موفقیت چاپ شده با طلاکوب ضروری است. گواهی حک شده بر روی فویل یا جایزه حرفه ای، جشنی از فداکاری، تعهد و اخلاق کاری دریافت کننده است. بنابراین، گواهی های برجسته طلاکوب به عنوان جوایز معتبرتری دیده می شود.

به طور خلاصه، لوح تقدیرهای چاپ شده سفارشی، روشی مقرون به صرفه برای نشان دادن شناخت نقاط عطف کاری، ترفیعات بزرگ، و دستاوردها و همچنین دستاوردهای تحصیلی است. آن ها معدود منتخبانی خواهند بود که سخت کار کردند و به عظمت دست یافتند تا در بین بقیه برجسته شوند.

حداقل سفارش لوح تقدیر چقدر است؟

قیمت لوح تقدیر چقدر است ؟

چقدر زمان میبره لوح تقدیر آماده شود ؟

چرا شرکت ها باید لوح تقدیر چاپ کنند؟

برای اکثر مدیران، بزرگترین عامل در انتخاب جایزه، چیزی است که فکر می کنند دریافت کننده بیشتر از آن قدردانی می کند. در حالی که دلایل متعددی وجود دارد که چرا دریافت کنندگان لوح تقدیر را به طور فزاینده ای به انواع دیگر جوایز ترجیح می دهند، مزایای قابل توجهی برای شرکت اهدا کننده که انتخاب می کند از لوح تقدیرها به عنوان جوایز استفاده کند، وجود دارد.

صرفه جویی در زمان و هزینه

از دیدگاه اداری، مزایای لوح تقدیرها نسبت به سایر انواع جوایز به صرفه جویی در هزینه و زمان خلاصه می شود. برای بسیاری از مدیران، این مهمترین دلیل برای انتخاب لوح تقدیر به عنوان جایزه است. از آنجایی که جایزه فقط یک تکه کاغذ ساده است، هیچ آیتمی برای تعیین، سفارش یا نگهداری وجود ندارد. علاوه بر این، مدیران از مسائل مالیاتی و حسابداری کمتری لذت می برند. برای اکثر مدیران، کل برنامه تنها یک پوشه فایل را اشغال می کند.

انعطاف پذیری

استفاده از لوح تقدیرها به عنوان جوایز می تواند برای هر چیزی از رسیدن به یک نقطه عطف جزئی گرفته تا دستیابی به یک هدف مهم مانند فارغ التحصیلی مناسب و قدردانی شود. این باعث می شود لوح تقدیرها برای برنامه های جوایز در سطوح مختلف عالی باشد.

ارزش درک شده بالا به دلیل طیف گسترده ای از سبک های پیچیده موجود، لوح تقدیرها دارای ارزش جایزه بزرگی هستند.

چرخش سریع و کم خطر

لوح تقدیر‌های هدیه را می ‌توان بلافاصله در داخل شرکت چاپ کرد یا از قالب ‌های موجود استفاده کرد، بنابراین می‌توانند چرخش بسیار سریعی داشته باشند. مدیرانی که در مورد دریافت به موقع جوایز برای یک رویداد بزرگ تاکید کرده اند، قدردانی می کنند که مجبور نیستند برای ارسال جوایز منتظر بمانند.

مطلوب برای همه

حتی در یک برنامه، می‌ توانند انواع مختلفی از دریافت‌ کنندگان داشته باشند، و ممکن است همه آن ها فضایی برای ذخیره انواع جوایز نداشته باشند. مهم نیست که گیرنده چه کسی باشد، همه گزینه هایی برای نمایش لوح تقدیر خود خواهند داشت. با تمام سبک های مختلف لوح تقدیر هدیه، می توان برای هر مناسبتی یک مورد مناسب را پیدا کرد. و مدیران می ‌توانند از ارائه گواهی‌ ها در جلدهای از پیش مونتاژ شده که گواهی را مستقیماً در آن قرار دهند، انتخاب کنند.