5/5 - (1 امتیاز)

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین یکی از هدایای تبلیغاتی پر کاربرد برای اغلب افراد به‌شمار می‌آید. اگر شما هم به‌دنبال هدیه‌ای تأثیر گذار برای مدیران هستید می‌توانید از آفتابگیر ماشین به‌عنوان هدایای تبلیغاتی لوکس و یا هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی استفاده‌کنید. چاپ بر روی آفتابگیر تبلیغاتی ماشین به‌وسیله چاپ سیلک انجام می‌شود. حداقل سفارش آفتابگیر ماشین تبلیغاتی 10 عدد است. ابعاد آفتابگیر ماشین تبلیغاتی به نوع ماشین و جنس آفتابگیر بستگی دارد. قیمت آفتابگیر ماشین تبلیغاتی به نوع جنس آفتابگیر، نوع چاپ آن، تعداد سفارش آن، فوری بودن آن بستگی دارد.

با استفاده از یک آفتابگیر ماشین تبلیغاتی می‌توانید لوگو و نام تجاری خود را در خیابان‌ها نمایش دهید. آنها هدایای تبلیغاتی ارزشمندی هستند که برند شما را به هزاران نفر نشان می‌دهند. آفتابگیرها برند شما را به افراد زیادی معرفی می‌کنند و بازخورد بسیار خوبی هستند. آنها بسیار مفیدند و در تعداد کم و با قابلیت چاپ با کیفیت می‌توانند تبلیغات مقرون‌به‌صرفه و مؤثری باشند. این هدایا را می‌توانید در کنار سطل آشغال تبلیغاتی ماشین به مشتریان خود هدیه دهید و توجه آنها را به برند خود جلب کنید. آنها در مدل‌های متنوع وجود دارند و برای انواع کسب و کارها به‌خصوص نمایندگی‌های خودرو و تعمیراتی‌های خودرو هدیه تبلیغاتی ایده آلی می‌باشند.

حداقل تعداد سفارش آفتابگیر ماشین تبلیغاتی چقدر می‌باشد؟

حداقل سفارش آفتابگیر ماشین تبلیغاتی 10 عدد است. برای مشاوره و خرید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

ابعاد آفتابگیر ماشین تبلیغاتی به چه صورت می‌باشد؟

ابعاد آفتابگیر ماشین تبلیغاتی به چه صورت می‌باشد؟
ابعاد آفتابگیر ماشین تبلیغاتی به نوع ماشین و جنس آفتابگیر بستگی دارد. برای مشاوره و خرید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

قیمت آفتابگیر ماشین تبلیغاتی چقدر است؟

قیمت آفتابگیر ماشین تبلیغاتی به نوع جنس آفتابگیر، نوع چاپ آن، تعداد سفارش آن، فوری بودن آن بستگی دارد. برای مشاوره و خرید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چاپ بر روی آفتابگیر ماشین تبلیغاتی از چه نوعی می‌باشد؟

چاپ آفتابگیر از نوع چاپ سیلک است که در رنگ های مختلف چاپ میشود.چاپ سیلک به این صورت انجام می شود که طرح ها و رنگ ها در کنار هم قرار میگیرند و در چاپ طرح هایی که روی هم چند طرح و رنگ بصورت همزمان میخورد توانایی ندارد .

آیا می‌توان بر روی آفتابگیر ماشین تبلیغاتی چاپ چهار رنگ انجام داد؟

امکان انواع چاپ بر روی آفتایگیر تبلیغاتی وجود دارد. البته هر چه تعداد رنگ های چاپ بیشتر می شود، امکان چاپ تمیز نیز کمتر میشود. برای مشاوره و خرید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

ارسال آفتابگیر ماشین تبلیغاتی از چه طریقی انجام‌ می‌شود؟

ارسال آفتابگیر ماشین تبلیغاتی از چه طریقی انجام‌ می‌شود؟

اغلب پس از اتمام کار و پس از بسته بندی باید آفتابگیر ماشین تبلیغاتی را بوسیله ماشین برای شما ارسال نمود .برای مشاوره و خرید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

آفتابگیر ماشین تبلیغاتی در چه رنگ‌هایی قابل سفارش است؟

اغلب آفتابگیر ماشین تبلیغاتی در رنگ ها نقره ای و سفید موجود است. البته امکان تولید و چاپ آفتابگیر تبلیغاتی در رنگ های مختلف نیز وجود دارد . برای مشاوره و خرید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

هزینه چاپ روی آفتابگیر ماشین به چه صورت است؟

هرینه چاپ و تولید آفتابگیر ماشین تبلیغاتی نسبت به جنس آفتایگیر متغیر است. البته تعداد سفارش نیز در تعیین قیمت نهایی آن موثر است . برای مشاوره و خرید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

آفتابگیر ماشین تبلیغاتی را چرا باید سفارش داد ؟

آفتابگیر ماشین تبلیغاتی را چرا باید سفارش داد ؟

شرکت های تولیدکننده آفتابگیر تبلیغاتی برای خودروها معتقدند که این محصول میتواند یک هدیه تبلیغاتی عالی برای کسانی باشد که خودرو دارند، باشد. این شرکت ها دو نوع مدل آفتابگیر تبلیغاتی برای خودرو ها تولید می کنند: یکی آفتابگیر شیشه جلو و آفتابگیر شیشه بغل . آفتابگیر تبلیغاتی شیشه جلو از رایج ترین آفتابگیر هایی است که مردم برای هدایای تبلیغاتی خود سفارش میدهند.

آفتابگیر ماشین تبلیغاتی چیست؟

آفتابگیر به‌معنای هر ضمیمه‌ای است که در بالای قسمت داخلی شیشه جلو نصب می‌شود و به‌منظور محافظت از چشمان راننده و سایر سرنشینان صندلی جلو در برابر تابش تابش خورشیدی ارائه می‌شود.
آفتابگیر یکی از تجهیزات لازم برای استفاده رانندگان است. هنگامی که وسیله‌ی نقلیه خود را در فضای آزاد پارک کرده و خودرو آنها در معرض نور خورشید قرار دارد، آفتابگیر می‌تواند سایه بانی ایجاد کرده و داخل خودرو را خنک نگه دارد. همچنین آفتابگیرهایی هستند که بر روی درب خودرو نصب شده و چه در حرکت و یا توقف جلو تابش نور خورشید را می‌گیرند. آفتابگیرها می‌توانند برای تبلیغات گزینه‌ی خوبی باشند و یک هدیه تبلیغاتی ماندگار به‌شمار می‌روند.

انواع آفتابگیر ماشین تبلیغاتی کدام است؟

آفتابگیر ها به‌طور کلی به دو نوع تقسیم می‌شوند. آفتابگیرهایی که در پشت شیشه نصب می‌شوند و اصطلاحاً به آنها آفتابگیر عینکی نیز می‌گویند. این آفتابگیر ها در هنگام توقف و پارک ماشین در پشت شیشه قرار می‌گیرند و در مدل‌های دایره‌ای و مربعی وجود دارند. این آفتابگیرها مساحت خوبی برای چاپ تبلیغات برندها داشته و دید بسیار بالایی دارند.
این آفتابگیر شیشه جلو خودرو با قیمتی ارزان عرضه می‌شود و در کاهش دمای داخل خودرو مؤثر است. این آفتابگیر در اندازه‌های مختلف برای جا دادن وسایل‌نقلیه مختلف وجود دارد. سیم در امتداد لبه، آفتابگیر را در مقابل شیشه جلوی شما ثابت نگه‌می‌دارد و زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، آفتابگیر قابلیت جمع شدن دارد و می‌توانید آن را در کیف خود نگهداری کنید.
نوع دیگر آفتابگیرهایی می‌باشند که بر روی درب خودرو نصب می‌شوند تا در هنگام حرکت جلوی تابش آفتاب بر روی سرنشینان را گرفته و سایه ایجاد کنند. این آفتابگیرها نیز محبوبیت بالایی دارند و نیز فضای بسیار خوبی برای تبلیغات مهیا می‌کنند.

چرا باید از آفتابگیر ماشین تبلیغاتی استفاده کنیم؟

آفتابگیرهای تبلیغاتی خودرو با لوگو چاپ شده شما، ایده‌ای است که در طول زمان ماندگار می‌شود، خاطره‌ای که هر فردی که با شرکت شما تعامل دارد با خود حمل می‌کند، کالای تبلیغاتی که با استفاده از آن، ناخودآگاه برند شما را تبلیغ می‌کند. آفتابگیرهای تبلیغاتی خودرو از جمله محبوب‌ترین هدایای شرکتی هستند. آنها کمک می‌کنند تا به برند شما دیده شود، شخصیت و منحصربه‌فرد باشد. یک هدیه مفید و کلاسیک که برای همگام شدن با زمان تجدید می‌شود! آفتابگیرهای تبلیغاتی خودرو برای استفاده به‌عنوان هدایای شخصی ارزان‌تر و هم هدایای ممتاز لوازم جانبی خودرو که به شما این امکان را می‌دهد که به لطف طراحی منحصربه‌فرد و کیفیت آنها از رقابت برتری بگیرید، استفاده می‌شوند.
آفتابگیر تبلیغاتی بهترین راه حل برای سرنشینان خودرو در برابر آفتاب شدید است. شما می‌توانید پنجره‌های خود را با آفتابگیرهای زیبا با رنگ‌های مختلف بپوشانید. لوگو خود را در وسط آنها قرار دهید تا برند شما در تمام جاده‌های شهر نشان دهند.
ماشین آفتابگیر یک محصول خلاقانه تبلیغاتی در فضای باز با فضای ارتباطی بزرگ و امکان استفاده از تصاویر پیچیده مانند عکس است. کاربرد و دوام آن، آن را به یک هدیه تبلیغاتی عالی تبدیل می‌کند که تبلیغات شما را در تمام طول سال به‌خوبی قابل مشاهده می‌کند.

چرا استفاده از یک آفتابگیر ماشین مهم است؟

مهم است که محافظت در برابر آفتاب را برای خود و همچنین وسیله نقلیه خود در نظر بگیرید. قرار گرفتن در معرض گرما و اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند باعث آسیب دیدن خودروی شما شود. راه حلی برای کاهش گرما و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، آفتابگیر ماشین است.
آفتابگیر ماشین یک وسیله محافظ است که در داخل خودروها روی داشبورد قرار می‌گیرد. آنها جلو اشعه ماوراء بنفش خورشید را گرفته و برای حفظ دمای راحت در داخل ماشین استفاده می‌شوند.
محافظت از فضای داخلی خودرو در برابر گرما، آن را راحت نگه‌می‌دارد، اما همچنین از اجزای داخلی در برابر خرابی محافظت می‌کند. به‌عنوان مثال، با گذشت زمان، قرار گرفتن در معرض گرما باعث ساییدگی داشبورد می‌شود. در حالی که این آسیب بیشتر زیبایی شناختی است، اما ارزش خودروی شما را کاهش می‌دهد.
با آفتابگیرهای مقرون‌به‌صرفه، فضای داخلی خودروی خود را خنک‌تر و عاری از آسیب‌های خورشیدی نگه‌دارید. آفتابگیر در اشکال و اندازه‌های مختلف موجود است. آفتابگیرهای ساخته شده از پارچه‌های شمعی برای انعکاس نور خورشید و گرما با نواحی بزرگ چاپ با تنوع رنگی موجود است.

چگونه یک آفتابگیر برای ماشین خود انتخاب کنید؟

چگونه یک آفتابگیر برای ماشین خود انتخاب کنید؟
هنگام انتخاب آفتابگیر برای اتومبیل خود عوامل مختلفی را باید در نظر بگیرید، از جمله:

شیشه جلوی شما

قبل از خرید آفتابگیر برای وسیله نقلیه خود، حتماً شیشه جلوی خودرو را اندازه بگیرید. آفتابگیرها در اندازه‌های مختلف هستند و برای بهترین نتیجه، باید به‌طور ایمن در مقابل شیشه جلو شما قرار گیرند.

بودجه شما

بیشتر آفتابگیرهای تبلیغاتی نسبتاً ارزان هستند، اما مهم است که قبل از خرید تعیین کنید که چقدر می‌خواهید برای آفتابگیر هزینه کنید. برخی از محافظ‌های پنجره با قیمت کمی به فروش می‌رسند، بنابراین می‌توانید با هر بودجه‌ای محصول مناسب خود را پیدا کنید.

استفاده شما

در نظر بگیرید که هر چند وقت یکبار ممکن است از آفتابگیر ماشین استفاده‌کنید و چقدر به آن نیاز دارید که همه کاره باشد. به‌عنوان مثال، آفتابگیرهایی وجود دارد که می‌توانید در حین رانندگی از آنها استفاده‌کنید، برخی دیگر را فقط زمانی که ماشین پارک شده‌است، می‌توانید نصب کنید.

فضای شما

سعی کنید بفهمید که چگونه آفتابگیر ماشین خود را در زمانی که استفاده نمی‌کنید ذخیره کنید. اگر فضای کافی در ماشین خود ندارید، ممکن است بخواهید که به‌طور فشرده تا شود. بسیاری از آفتابگیرها دارای کیسه‌ای برای جمع کردن هستند، بنابراین این مورد نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

سفارش آفتابگیر ماشین تبلیغاتی در چه زمانی بهتر است؟

آفتابگیر یک هدیه تبلیغاتی اصلی برای فصل تابستان است. لوگو خود را روی یک آفتابگیر قرار دهید تا برند شما منعکس شود. آفتابگیرهای شخصی سازی شده خودرو، یکی از آن هدایای تبلیغاتی است که همه ما دوست داریم. وقتی در اواسط تابستان وقتی سوار ماشین می‌شویم متوجه داغ شدن صندلی‌ها و فرمان می‌شویم. اگر شرکت شما هوشمند بوده و در طول کمپین تبلیغاتی قبل از فصل تابستان، یک آفتابگیر سفارشی خودرو را به مشتریان شما ارائه کرده است، مطمئن هستیم که بسیاری از آنها از شرکتی که آن را به آنها داده است، تشکر خواهند کرد. اگرچه دید آفتابگیر خودرو محدود است، اما از آنجایی که فقط در 3 یا 4 ماه از سال استفاده می‌شود، عمر مفید آنها بسیار بیشتر از سایر هدایای تبلیغاتی است، زیرا در خودرو قرار می‌گیرند و تا زمانی که خراب شوند در آنجا باقی می‌مانند، یعنی فقط بعد از چندین سال.
آفتابگیر برای جلوپنجره بهترین ویترین برای نشان دادن برند شما در پربازدیدترین مکان‌ها در تابستان، سواحل، استخرها، تراس‌ها هستند. مدل‌های مختلفی از آفتابگیر وجود دارد که از پارچه شمعی در رنگ‌های مختلف ساخته شده‌است. با استفاده از آفتابگیرها می‌توانید برند خود را در تابستان گرم گسترش دهید.

مراحل نصب آفتابگیر ماشین چیست؟

  • آفتابگیر و هر گونه لوازم جانبی اضافی را از بسته بندی آن خارج کنید.
  • اگر سازنده آن را در بسته بندی قرار داده است، دستورالعمل نصب آفتابگیر را بخوانید.
  • وارد ماشین خود شوید و آفتابگیر را باز کنید. سعی کنید از باز کردن آن در خارج از ماشین خودداری کنید تا بتوانید به‌راحتی با محصول وارد ماشین شوید.
  • اگر آفتابگیر شما آنها را دارد، براکت های نصب را در دو طرف سایه وصل کنید. اگر نه، این مرحله را رد کنید.
  • لبه پایینی آفتابگیر را با لبه خط تیره تراز کنید، سپر را تا حد امکان به شیشه جلوی خود نزدیک کنید. این عمل را با گوشه بالای آفتابگیر تکرار کنید و آن را به‌سمت گوشه بالای شیشه جلوی خود فشار دهید.
  • اگر آفتابگیر شما براکت ندارد، از آفتابگیر خود برای نگه‌داشتن سپر در جای خود استفاده‌کنید.
  • مراحل 5-6 را برای طرف دیگر آفتابگیر تکرار کنید.

آفتابگیر ماشین چگونه از وسایل‌نقلیه محافظت می‌کند؟

همه‌چیز به ساخت و کیفیت پارچه‌ای که استفاده می‌کنیم، برم‌ی گردد. ایده این است که یک لایه عایق بین وسیله نقلیه شما و خورشید ایجاد کنید. اجزای سازنده آفتابگیر سفارشی در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم بوده و تا سالیان دراز در برابر اثرات خورشید، مقاومت می‌کند. هنگامی که از آن استفاده نمی‌کنید، آفتابگیر را در محفظه کیسه‌ای یا محفظه ماشین نگهداری کنید تا از آن محافظت کنید. آفتابگیر برای اکثر درهای خودرویی که دارای یک قاب فلزی آشکار در بالای پنجره جانبی هستند، مناسب است.
قبلاً توضیح داده‌ایم که چرا آفتابگیرها زمانی که خورشید خیلی گرم می‌شود، عالی هستند. از محافظت از وسیله نقلیه خود گرفته تا خود و سرنشینان، این روکش‌های پنجره برای راحتی همه ضروری است. به‌علاوه، آنها همچنین تضمین می‌کنند که ماشین شما حتی در سفرهای طولانی خنک‌تر و راحت‌تر است.

آفتابگیر ماشین به چه منظور استفاده می‌شود؟

آفتابگیر شیشه جلو دو منظوره دارد: در روزهای گرم، خنک نگه‌داشتن فضای داخلی خودروی پارک شده شما به‌گونه‌ای که هنگام بازگشت به داخل خودرو متضرر نشوید، و همچنین محافظت در برابر اثرات مخرب اشعه ماوراء بنفش (UV). همه ما لنت‌های پلاستیکی بد رنگ، ترک خورده و خشک‌شده را دیده‌ایم. اشعه ماوراء بنفش سایر مواد داخلی از جمله چرم، وینیل و سایر پلاستیک‌ها، پارچه‌ها و فرش‌ها را خشک می‌کند. این زیبایی شناختی است، اما همچنین باعث تبخیر مواد و آزاد شدن ترکیبات آلی فرار (VOCs) می‌شود.
آفتابگیر خودرو هنگام پارک در زیر نور خورشید، خودرو را خنک نگه‌می‌دارد و همچنین از صندلی‌ها، داشبورد و مواد در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. اکثر آنها به‌راحتی تنظیم می‌شوند و مانند یک چتر جمع یا باز می‌شوند. همه آنها قیمت متوسطی دارند و ادعا می‌کنند که دمای داخلی را حداقل تا 15 درجه یا بیشتر کاهش می‌دهند. تعداد معدودی را می‌توان در حین رانندگی برای ایجاد سایه در حین حرکت استفاده‌کرد. ما بر روی قیمت، سهولت استفاده و تناسب در خودرو تمرکز کردیم، مهم نیست که یک هاچ بک کوچک یا شاسی‌بلند بزرگ دارید.

آیا آفتابگیرهای ماشین واقعاً کارایی دارند؟

آیا آفتابگیرهای ماشین واقعاً کارایی دارند؟
در واقع این یک راه حل ساده با مزایای بزرگ است. آزمایش‌ها نشان می‌دهند که دمای داخلی را می‌توان تا 30 درجه فارنهایت یا بیشتر کاهش داد. مشتریانی که در مناطق گرم زندگی می‌کنند از وسایل‌نقلیه ای که زنگ نمی‌زند، لذت می‌برند، اما تخریب‌های سنگین ناشی از نور خورشید را نیز می‌بینند، به‌شکل تغییر رنگ، لاستیک‌های خشک‌شده، لنت‌های داشبورد، در نقشه‌های برجسته و صندلی‌های چرمی شکاف خورده. این آفتابگیرها به آب بندی پنجره‌ها کمکی نمی‌کنند، اما در برابر ترک‌های داشبورد و از هم پاشیدگی صندلی بسیار مؤثر هستند.
اگر قبلاً از آفتابگیر استفاده نکرده‌اید، اکنون باید استفاده‌کنید. به آنچه رانندگان دیگر می‌گویند اعتماد کنید. استفاده از این آفتابگیرها ضروری است، چه ساعت‌ها رانندگی کنید و چه هر چند وقت یکبار بیرون بروید. آفتابگیر ماشین به محافظت از زیبایی فضای داخلی خودروی شما کمک می‌کند، بنابراین همه‌چیز بدون محو شدن و ترک خوردگی بیشتر دوام می‌آورد.
آفتابگیرها اغلب در خارج بسیار منعکس می‌شوند. آنها طوری طراحی‌شده‌اند که کل پنجره را پر می‌کنند و به‌طور مؤثر دمای کلی خودرو را تا 30 درجه کاهش می‌دهند. مطمئن شوید که آفتابگیر شیشه جلو مناسب است و تمام قسمت‌ها محافظت می‌شوند. زمانی که هیچ نوری وارد خودرو نشود تا از تبدیل آن به گرما جلوگیری کند، آفتابگیر بهتر عمل می‌کند.

آیا آفتابگیر ماشین خطر ابتلا به سرطان پوست را در هنگام رانندگی کاهش می‌دهد؟

این یک دلیل عالی دیگر برای کاهش قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش است، و اینکه چرا استفاده از یک آفتابگیر تا حدودی منطقی است. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، سرطان پوست شایع‌ترین نوع سرطان در ایالات متحده است و از هر پنج آمریکایی یک نفر به‌نوعی از آن مبتلا می‌شود. تماس طولانی مدت با اشعه ماوراء بنفش یک عامل خطر بزرگ است. نور UVB با طول موج کوتاه بیشتر باعث آفتاب سوختگی می‌شود، اما از پنجره نمی‌آید. UVA با طول موج طولانی‌تر وارد می‌شود و این عامل اصلی خطر در هنگام رانندگی است.

مزایای استفاده آفتابگیر ماشین چیست؟

آفتابگیر ماشین به‌وسیله نقلیه شما کمک می‌کند که در برابر آفتاب داغ حفاظت شود. این روکش ساده، ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما یک آفتابگیر شیشه جلویی است که مزایای زیادی را ارائه می‌دهد. پوشاندن خودروی خود در پنجره با اندازه مناسب می‌تواند دمای داخل خودرو را تا 30 درجه سانتیگراد کاهش دهد.
البته ما نمی‌گوییم که وقتی به ماشین خود می‌رسید، احساس می‌کنید که در حال سوار شدن در یک یخچال هستید. با این حال، یک آفتابگیر ساده خودرو می‌تواند به جلوگیری از سوختن وسیله نقلیه شما کمک کند. در تابستان دما در حال افزایش است، بنابراین منطقی است که از آفتابگیر ماشین برای خنک‌تر نگه‌داشتن ماشین، خود بدون نگرانی در مورد هزینه‌ها استفاده‌کنید.
به‌علاوه شما از مزایای بیشتری بهره‌مند می‌شوید که ممکن است انتظار نداشته‌باشید. در اینجا شش مزیت استفاده از آفتابگیر اتومبیل، چه در تابستان و چه در زمستان آورده شده‌است:

1. آفتابگیر شیشه ماشین به حفظ فضای داخلی خودرو کمک می‌کند

زمانی که خودرو نو است، داشبورد، کنسول و صندلی‌ها، خودرو را از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر می‌کنند. با این حال، این قسمت‌های داخل خودروی شما برای همیشه دوام نمی‌آورند، به‌خصوص اگر به‌خوبی از آنها مراقبت نکنید. وقتی داشبورد، صندلی‌ها و کنسول شما روزانه در معرض دمای بالا قرار می‌گیرند، می‌توانند ترک بخورند، ذوب شوند و حتی بوهای بدی متصاعد کنند. این فقط اثر گرما و رطوبت زیاد است که مبارزه با آن سخت است.
بیش از یک مشکل ظاهری، داشبوردهای محو و ذوب شده می‌توانند خطرناک باشند. آنها می‌توانند براق شوند و تابش خیره کننده ای روی شیشه جلو ایجاد کنند که سپس دید راننده را مختل می‌کند. بوی ترک خوردگی صندلی‌های چرمی نیز می‌تواند همه افراد داخل خودرو را بیمار کند.
گرمای بیش از حد و اشعه ماوراء بنفش می‌تواند به‌سرعت فضای داخلی خودرو شما را خراب کند. اما با پارک کردن در یک مکان سایه‌دار و همیشه با استفاده از آفتابگیر شیشه پنجره به‌راحتی قابل پیشگیری است.

2. ماشین شما خنک‌تر می‌شود

هیچ‌کس نمی‌خواهد در یک ماشین داغ باشد. این نه‌تنها ناراحت کننده است، بلکه یک خطر قابل توجه است، به‌ویژه در مناطق گرمخیز، جایی که یک تهدید در تمام طول سال برای رانندگان، کودکان و حیوانات خانگی است. طبق گزارش‌ها، 10 کودک در طی پنج سال گذشته در ماشین‌های داغ جان خود را از دست داده‌اند.
دمای خودروها هر ساعت افزایش می‌یابد. خودروهای بسته در عرض چند دقیقه داغ می‌شوند، زیرا نور خورشید فضای داخلی از جمله فرمان، تودوزی و دایره را گرم می‌کند. این قطعات با تابش گرما باعث افزایش دمای محیط در داخل خودرو می‌شوند.
باز کردن جزئی پنجره‌ها کافی نیست. آفتابگیر ماشین باعث می‌شود فضای داخلی خودرو خنک‌تر و راحت‌تر شود. آفتابگیر ماشین شیشه جلو را عایق می‌کند که در فصل زمستان نیز مفید است.

3. از کودکان و حیوانات خانگی خود در برابر اشعه‌های مضر UV خورشید و گرمای بیش از حد با آفتابگیر اتومبیل محافظت کنید

در سال 2012، حدود 96.1 درصد از سرطان‌های ملانوما (سرطان‌های پوست) در استرالیا ناشی از اشعه ماوراء بنفش بود. ملانوما نوع نادری از سرطان پوست است اما کشنده‌ترین آن در نظر گرفته‌می‌شود. توسعه آن ناشی از قرار گرفتن در معرض شدید اشعه‌های مضر UV، به‌ویژه در سنین بسیار پایین است.
آیا تا به حال احساس کرده‌اید که در حالی که در سمت آفتابی ماشین خود نشسته‌اید، می‌سوزید؟ این به این دلیل است که شما توسط اشعه ماوراء بنفش (به‌ویژه UVA) بمباران می‌شوید.
با این حال، شیشه خودرو در طول سال‌ها پیشرفت کرده است و اکنون می‌تواند اشعه‌های UVB را مسدود کند. با این حال، هنوز اشعه UVA را متوقف نمی‌کند. برخی از شیشه‌های جلو با سپرهای ضد UVA درمان می‌شوند، اما برای همه پنجره‌ها اعمال نمی‌شود. سانروف، پشت و پنجره‌های جانبی معمولاً رفتار یکسانی ندارند. این بدان معناست که شما، کودکان و حیوانات خانگی ممکن است در معرض نور خورشیدی باشید که از شیشه داخل ماشین می‌تابد.
شما می‌توانید با آفتابگیرهای ماشین با کیفیت، با سرطان پوست و اشعه‌های خطرناک خورشید مبارزه کنید. اطمینان حاصل کنید که آفتابگیر برای وسیله نقلیه شما مناسب است تا به‌خوبی روی شیشه‌ها قرار گیرد.

4. آفتابگیر ماشین می‌تواند به جلوگیری از داغ شدن بیش از حد فرمان برای لمس، کمک کند

نور خورشید دمای خودرو را افزایش می‌دهد و در نتیجه فضای داخلی از جمله فرمان گرم‌تر می‌شود. همچنین به‌دلیل داغ شدن بیش از حد مرکز یا قسمت‌های داخلی فرمان نیز اتفاق می‌افتد. گرما از قسمت‌های سیم کشی خودرو می‌آید، که به شما می‌گوید ممکن است مشکلی در برق خودرو وجود داشته‌باشد. در بیشتر موارد، سیم کشی مجدد می‌تواند این مشکل را ترمیم کند.
با این حال، مشکل سیم کشی مجدد این است که فرمان شما همچنان می‌تواند بیش از حد گرم شود، به‌ویژه در تابستان‌های مناطق گرمخیز و کویری. بنابراین، در اینجا ساده‌ترین راه حلی است که ممکن است فکرش را نکرده باشید و شامل ریختن آب روی فرمان شما نیست، استفاده از آفتابگیر می‌باشد. این ساده‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه حل است که فرمان و ماشین شما را حتی زمانی که هوا گرم است، خنک نگه‌می‌دارد.

5. آفتابگیر ماشین به جلوگیری از دیدن اموالی که در ماشین جا گذاشته‌اید توسط سارقان کمک می‌کند.

یکی از مزایای داشتن آفتابگیر ماشین این است که به جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش کمک می‌کنند و در عین حال فضای داخلی شما را حفظ می‌کنند. جدای از آن، حریم خصوصی شما را افزایش می‌دهد، زیرا دیدن داخل ماشین برای افراد دیگر بسیار دشوارتر است. فرض کنید قصد دارید وقتی به مرکز خرید، رستوران یا سایر مؤسسات می‌روید، و سایل خود را در داخل ماشین قرار دهید. در این صورت، مطمئناً نمی‌خواهید دیگران آنچه را که پشت‌سر گذاشته‌اید، ببینند. بنابراین، برای افزایش حریم خصوصی و حفاظت، می‌توانید آفتابگیر ماشین را نصب کنید.

6. راحت سفر کنید

همه ما می‌خواهیم از یک ماشین سواری راحت به‌خصوص در تابستان لذت ببریم. هر سفر جاده‌ای مستلزم زمان زیادی برای نشستن در ماشین است و به همین دلیل نصب آفتابگیر ماشین قبل از سفر در جاده باز ضروری است.
آفتابگیر ماشین می‌تواند فرمان را در لمس خنک نگه دارد و به‌راحتی در دست شما باشد. همچنین لازم نیست نگران کل فضای داخلی باشید، که حتی وقتی زیر آفتاب پارک می‌کنید، داغ نمی‌شود. صندلی‌ها و داشبورد در دمای قابل تحملی باقی می‌مانند، بنابراین همه به‌راحتی می‌نشینند و به‌سادگی از سواری لذت می‌برند.

آفتابگیر تبلیغاتی ارزان را از کجا خرید کنید ؟

آفتابگیر تبلیغاتی ارزان را از کجا خرید کنید ؟ 

چنانچه نگران هزینه های بالای بنر ها و بیلبورد های شهری هستید ، میتوانید با صرف هزینه کم، برای خود یک بیلبورد تبلیغاتی تهیه کنید و در معرض دید عموم ارائه دهید. شما با صرف هزینه پایین میتوانید کسب و کار خود را به دیگران معرفی نمایید. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین، یکی از هدایای تبلیغاتی کاربردی و مفید میباشد. به عنوان مثال، به تازگی شما نمایشگاه اتومبیل تاسیس کرده یا صنف شما مربوط به تعمیر خودرو یا آژانس تاکسی تلفنی میباشد، شما با تهیه آفتابگیر تبلیغاتی ماشین میتوانید به سرعت در ذهن مخاطبین شناخته شوید.

غالبا برای شیشه های جلو اتومبیل، مدل های دایره ای استفاده میشود و برای شیشه عقب، مدل های پرده ای آفتابگیر . آفتابگیر تبلیغاتی یکی از پر تقاضا ترین محصول تبلیغاتی در مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت میباشد. این محصول تبلیغاتی ارزان قیمت ، از نظر تاثیر گذاری در ذهن مخاطب نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی برتری داشته و قیمت آن با توجه به کاربردی که دارد بسیار مناسب میباشد.

جنس آفتابگیر تبلیغاتی ماشین از چیست ؟

جنس آفتابگیر تبلیغاتی ماشین از چیست ؟ 

جنس این آفتابگیر ها شمعی است. این جنس را میتوان شست و شو داد. اگر طرحی هم روی آن چاپ کنید با استفاده از چاپ سیلک امکان پذیر است. این آفتابگیر رنگ های زیبایی مانند: آبی کاربنی، آبی آسمانی، سورمه ای، مشکی، زرد، نقره ای، قرمز، نارنجی و فیلی دارند. آفتابگیر تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با کاربرد مثبتی که دارد از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو جلوگیری می کند. سایبان تبلیغاتی اتومبیل از ایجاد آثار نامطلوب نور خورشید در مواقعی که خودرو متوقف است جلوگیری میکند. آفتابگیر ارزان تبلیغاتی اتومبیل از رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می کند.

قیمت آفتابگیر تبلیغاتی ماشین در کیفیت و جنس آفتابگیر تاثیر بسزایی دارد به این صورت که چاپ آفتابگیر تبلیغاتی باعث می شود که هزینه تبلیغات روی سایبان اتومبیل براحتی برای تبلیغ دهنده در بیاید. تولید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین توسط کارشناسان این حوزه و با استاده از متریال های خاص انجام می شود.

انواع محصول تبلیغاتی وجود دارند که در شرکت های هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرند و افراد مختلف بسته به نیاز و شناسایی مخاطب و بودجه بهترین را انتخاب کرده تا به وسیله آن برند و خدمات خود را به مردم معرفی کنند. این محصول تبلیغاتی ، به علت کاربردی که دارند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب در میان مردم علی الخصوص آقایان گرفته است. در انتخاب بهترین گزینه برای هدایای تبلیغاتی اگر مشتریان و مخاطبین خود را به درستی بشناسید آن وقت میتوانید بهترین گزینه را به عنوان هدایای تبلیغاتی برگزینید. آفتابگیر تبلیغاتی نیز از جمله هدایای تبلیغاتی کاربردی و خاص و عام پسند و در عین حال مقرون به صرفه است که مشتریان و مخاطبین خاص خود را دارند.

چرا باید به آفتابگیر تبلیغاتی ماشین اعتماد کرد ؟

آفتابگیر تبلیغاتی یکی دیگر از اقلامی است که به عنوان هدیه تبلیغاتی در مراکز مخصوص چاپ و عرضه هدایای تبلیغاتی عرضه می‌شود. هر کسی که وسیله نقلیه شخصی داشته باشد، حتما تا به حال برای تهیه آفتابگیر تبلیغاتی و سایه بان تبلیغاتی، احساس نیاز کرده است.
آفتابگیر وسیله‌ای کاربردی است که مانع از ورود نور خورشید به داخل ماشین می‌شود و سرنشینان و وسایل داخل ماشین را از گزند آفتاب، در امان نگه می‌دارد. آفتابگیر تبلیغاتی معمولا در دو مدل مربع و دایره تهیه می‌شود. این آفتابگیر از جنس پارچه شمعی است و داخل آن فنرهایی کار گذاشته می‌شود که شکل و فرم اصلی آن را حفظ کند. این آفتابگیرها معمولا جمع می‌شوند و در یک کاور سوزنی قرار می‌گیرند.

روی آفتابگیر می‌توانید لوگو، نام برند و اطلاعات مورد نیاز خود را چاپ کنید. ابعاد آن تقریبا اندازه کاغذ A3 است ولی ابعاد طراحی شما ممکن است با توجه به نوع آفتابگیری که انتخاب می‌کنید متفاوت باشد. اگر می‌خواهید طراحی خاصی برای آفتابگیر داشته باشید حتما از چاپخانه مورد نظر از قبل در مورد ابعاد آن سوال کنید. استفاده از آفتابگیر در ماه‌های گرم سال به اوج خود می‌رسد. معمولا افراد در طول سفر با خود همراه می‌برند. از آنجاکه روی وسیله نقلیه قرار می گیرد، مثل یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک است. افراد زیادی آن را می‌بینند.

آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل به چند دسته تقسیم بندی می شود؟

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین یکی از هدایای تبلیغاتی است که بسیار کاربردی بوده و طرفداران زیادی دارند. این وسیله کاربردی هنگامی که اتومبیل در حین پارک در مکان های عمومی و خیابان ها بوده، تعداد افراد زیادی آن را مشاهده میکنند حالا اگر این آفتابگیر با رنگ و طرح و لوگو جالبی باشد مسلما چشم های زیادی به خود جلب کرده و نهایتا نام مجموعه و برند و لوگو شما دیده میشود.
جنس این آفتابگیر ها، شمعی بوده و دارای دو فنر در داخل آن میباشد که با بست های محکم به راحتی باز و بسته میشود.

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین دارای انواع مختلفی میباشند، رنگ آن، شکل و شمایل آن، اندازه آن متفاوت است و با توجه به سلیقه های مختلف تولید میشود اگر مشتری ای مایل بود رنگ آفتابگیر روشن باشد؛ چاپ تیره بر روی آن جالب است و بالعکس اگر رنگ خود آفتابگیر تیره بوده بهتر است از رنگ های روشن برای چاپ آن استفاده نمود.

1- آفتابگیر تبلیغاتی ماشین که به پشت شیشه جلو خودرو نصب میشود، در اصل یک بنر تبلیغاتی به اندازه شیشه ماشین شما به صورت رایگان و در همه نقاط شهر برای شما ایجاد میکنند.
2- دسته بعدی آفتابگیر هایی هستند که بر روی شیشه بغل خودرو نصب شده و به رودری خودرو معروفند. این آفتابگیر های تبلیغاتی که اصطلاحا رودری میگویند حتی در حین حرکت اتومبیل نیز میتوانند استفاده نمود و این افتابگیر تبلیغاتی به عنوای یک تبلیغات همیشگی و سیار برای شما خواهد بود.
3- آفتابگیر تبلیغاتی شیشه جلو به صورت عینکی همراه با کاور که کاربردی ترین و پر طرفدار ترین آفتابگیر شناخته میشود که تصاویر آن به وفور در سایت قابل مشاهده است که قابل نصب برای شیشه جلو است. این آفتابگیر نیز جنس آن شمعی درجه یک بوده و پس از استفاده قابل جمع شدن است و دارای یک کاور پارچه ای میباشد و شما برای جلوگیری از اشغال فضا میتوانید آفتابگیر را پس از استفاده جمع کرده داخل کاور مخصوص خودش بگذارید.
این نمونه نیز دارای رنگ بندی مختلف و قابلیت چاپ بر روی هر دو طرف آفتابگیر وجود دارد.
4- آفتابگیر تبلیغاتی شیشه جلو مربعی که از جنس پارچه شمعی اعلای خارجی بوده و به شکل مربع تولید شده. غالبا آفتابگیر های دایره ای برای خودرو هایی که شیشه آنها کوچکترند استفاده میشود و آفتابگیر مربعی برای ماشین هایی که شیشه جلو آن ها بزرگتر است مورد استفاده قرار میگیرند.

مزیت استفاده از آفتابگیر ماشین در فصل گرما چیست؟

در فصول گرم و آفتابی سال علی الخصوص تابستان که آفتاب شدید است اگر اتومبیل ما به مدت طولانی در آفتاب پارک شود، داغ میکند و در این مواقع، استفاده از آفتابگیر شدیدا توصیه می شود. اگر گزینه ارائه هدیه تبلیغاتی شما، یک آفتابگیر تبلیغاتی باشد، علاوه براین که شما یک ابزار بسیار کاربردی به مشتریان خود هدیه دادید ، باعث میشود برند و لوگو و مشخصات مجموعه شما بیشتر دیده شود. آفتابگیر ماشین یکی از هدایای تبلیغاتی است که هم توجه زیادی به خود جلب میکنند و هم به آسانی در ذهن مخاطبین ثبت میشوند.

در ادامه، چند مزیت استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی برای تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات را عنوان می‌کنیم. این مزایا، شما را قانع می‌کند تا به آفتابگیر تبلیغاتی به عنوان یک گزینه خوب و ارزان برای تبلیغات، فکر کنید.

  • آفتابگیر تبلیغاتی خودرو یکی از هدایای تبلیغاتی می باشد که بسیار کاربرد مثبتی دارد که از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو و ایجاد آثار نامطلوب آن در مواقعی که خودرو متوقف است و رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می کند.
  • آفتابگیرها یک تکه برای جلوی خودرو و یک تکه برای شیشه عقب خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.
  • آفتابگیر تبلیغاتی اغلب در دو مدل دایره و مربع با جنس پارچه شمعی خارجی عرضه می گردد که داخل آن دو مفتول درجه یک با بست محکم تعبیه شده و به صورت دایره جمع شده و داخل کاور سوزنی قرار می گیرد.
  • روی آفتابگیر قابلیت چاپ لوگو و یا برند شما در سایز A3 با رنگ دلخواهتان فراهم می باشد.
  • آفتابگیر دایره برای ماشین هایی که شیشه جلوی آنها کوچکتر است استفاده می شود، مانند: پراید، سمند و پژو مورد استفاده قرار می گیرد، ولی آفتابگیر مربع برای ماشین های مدل بالا با شیشه های بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • آفتابگیر یا همان سایه بان خودرو با رنگ های گوناگون تولید می شود که اغلب یک روی آنها رنگ طوسی می باشد و طرف دیگر بسته به سلیقه مشتری تولید می گردد.
  • چاپ آفتابگیر معمولا با چاپ دستی انجام می شود مانند چاپ سیلک اسکرین انجام می شود. چاپ سیلک اسکرین از قدیمی ترین نوع چاپ پارچه می باشد.

چرا داشتن آفتابگیر خودرو بازاریابی شما را مورد تحول قرار میدهد؟

امروزه همانطور که معرف حضور شما هم است بر تعداد خودرو ها افزوده شده و مسلما داشتن یک آفتابگیر تبلیغاتی ماشین جزو امور مهم بحساب میآید. قیمت یک آفتابگیر تبلیغاتی ماشین به عواملی مانند کیفیت و جنس آفتابگیر و فنر آن بستگی دارد . چاپ بر روی آفتابگیر تبلیغاتی که فضای بزرگی هم نیز دارد، باعث میشود هزینه تبلیغات بر روی آفتابگیر برای مبلغ به راحتی دربیاید. آفتابگیر تبلیغاتی اتوموبیل مانند بیلبوردی تبلیغاتی محصول یا خدمات برند و لوگوی مجموعه شمارا به مردم معرفی میکند. و غالبا همه افرادی که دارای وسیله نقلیه شخصی میباشند، یه آفتابگیر برای شیشه جلوی خودرو خود نیاز دارند.

آفتابگیر های شیشه بغل بصورت دائم و همیشگی حتی در هنگام حرکت اتوموبیل به صورت یک تبلیغات متحرک و سیار برای شما ایجاد میکنند که با توجه به قیمت آفتابگیر یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات به شمار میرود. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین به دو دسته تقسیم میشود:

دسته اول فنر داخل آن است که طول عمر فنر به قطر آن بستگی دارد.
دسته دوم نوار دوخته شده در دور فنر میباشد که در کیفیت و قیمت نهایی آن تاثیر بسزایی دارد

نکات مهم هنگام خرید آفتابگیر خودرو

تعیین نوع

اولین نکته در خصوص خرید آفتابگیر اتومبیل ، توجه به نوع آن است. در حقیقت شما باید مشخص کنید که با برای کدام قسمت های شیشه های خودرویتان قصد تهیه کردن یک آفتابگیر باکیفیت را کرده اید. فراموش نکنید که مدل های مخصوص شیشه های عقب، جلو و بغل با یکدیگر متفاوت هستند. ضمن اینکه شکل ساده و یا تا شدن و جمع شدگی محصول نیز از جمله نکاتی است که باید به هنگام خریدتان به آن توجه نمایید.

تناسب با مدل خودرو

یادتان باشد هر موقع قصد خرید چیزی برای ماشینتان را کردید ، حتما به مدل خودروی خود توجه داشته باشید! در خصوص انتخاب آفتابگیر خودرو نیز باید به این موضوع توجه داشته و به دنبال خرید محصولاتی باشید که با فریم هایی مناسب شیشه های خودروی شما ایجاد شوند.

رنگ و طرح محصول

فاکتور مهم بعدی جهت خرید آفتابگیرهای خودرو مرتبط با رنگ و طرح آنان است. با اینکه انتخاب رنگ و طرح در خرید هر کالایی یک امر کاملا سلیقه ای بحساب می آید اما بهتر است در این خصوص شما به سراغ خرید محصولاتی با رنگ های روشن بروید؛ زیرا رنگ های روشن کمتر گرما را به خود جلب می نمایند. فراموش نکنید که امروزه امکان چاپ های تبلیغاتی بر روی آفتابگیرها نیز کاملا رایج شده است و شما می توانید از محصولات خود بصورت کاملا رایگان برای تبلیغات شغل و حرفه کاری خود استفاده نمایید.

دارای کاور حمل مخصوص

بهتر است آفتابگیر ماشین شما حتما از یک کاور مخصوص نگهداری و جا به جایی برخوردار باشد. اینطوری شما می توانید راحت تر از محصول خریداری شده خود استفاده نمایید. و به وقت عدم نیاز به آن نیز از کاور یا همان کیف جانبی محصول استفاده کرده و از ایجاد پارگی و کثیفی آفتابگیرتان جلوگیری نمایید.

نصب و استفاده آسان

اصولا نصب و طریقه استفاده از آفتابگیرها اصلا سخت و پیچیده نیست. اما با این باز بهتر است شما به سراغ خرید محصولاتی بروید که از سهولت بالایی در این دو ویژگی؛ یعنی نصب و استفاده شدن برخوردار باشد. برخی از آفتابگیرها از قابلیت اتصال همیشگی بر روی شیشه برخوردارند و برخی دیگر را باید چسباند و یا توسط فنرهای تعبیه شده در کناره های محصول آنان را بر روی پنجره های مورد نظرتان نصب نمود.

استفاده از آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی در بین مشتریان در ماه های اولیه سال و اغلب در تابستان بیشتر رواج پیدا می کند. شما می توانید از آفتابگیر تبلیغاتی نسبت به نوع ماشین خود برای جلوگیری از نور خورشید که در بالاترین درجه گرما در تابستان است، استفاده کنید. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین و چاپ لوگو رو آفتابگیر ماشین یکی از راه های جلب توجه مخاطبان و بازار هدف کسب و کار ها می باشد و این کسب و کارها با دیدن این آفتابگیر تبلیغاتی متوجه آن کسب و کار و تبلیغ آن بر روی ماشین خود خواهند شد.

آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی یکی از روش و ابزارهای تبلیغاتی که بعنوان هدایای تبلیغاتی مطرح است جای خود را در بین مخاطبان خود پیدا کرده و افراد و سازمان هایی که از این روش تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند، به نتایج این بازاریابی که بسیار با دوام و رضایت بخش است، آگاهند. حتی در بعضی مواقع بازدهی استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی را بالاتر از استفاده از بیلبوردهایی که در اتوبان ها نصب می شوند می دانندو به این روش و هدیه تبلیغاتی ایمان دارند .

جنس افتابگیر تبلیغاتی از جنس مواد پلاستیک یا مواد شمعی ساخته شده و اغلب دارای ضخامت ۳ میلیمتری می باشد. این ضخامت اغلب باعث می شود که مقاومت بسیار زیادی در مقابل نور خورشید از خود بروز دهند . جنس شمعی این آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی نتنها جلوی آفتاب مقاوم بوده بلکه در هر شرایط جئوی می تواند بهترین محافظ برای شیشه ماشین شما باشد. فنر مقاوم هم در ساخت آفتابگیر تبلیغاتی باعث انعطاف این افتابگیر ها و راحت باز و بسته شدن و نصب راحت آنها بر روی ماشین می شوند.

تنوع رنگ آفتابگیر تبلیغاتی بسیار یکی دیگر از مزایای این آفتابگیرهای تبلیغاتی می باشد. مشتریان می توانند از هر رنگی نسبت به کسب و کار خود بر روی این آفتابگیرهای تبلیغاتی استفاده کنند. مشتریان اعلب نسبت به رنگ سازمانی خود از رنگ آفتابگیر تبلیغاتی و یا چاپ لوگو روی آفتابگیر تبلیغاتی استفاده می کنند. از عمده رنگ هایی که اغلب مشتریان از ما درخواست می کنند رنگ هایی مانند : آفتابگیر تبلیغاتی قرمز، آفتابگیر تبلیغاتی مشکی، آفتابگیر تبلیغاتی صورتی، آفتابگیر تبلیغاتی طوسی، آفتابگیر تبلیغاتی آبی، آفتابگیر تبلیغاتی نارنجی می باشد.

چرا به آفتابگیر خودرو نیاز داریم ؟

هنگامی که در فصل تابستان با خودرو خود در سطح شهر تردد میکنید، به اهمیت داشتن آفتابگیر اتومبیل بیشتر پی میبرید، آفتابگیر خودرو از جمله لوازم یدکی هستند که مزایای زیادی برای خودرو شما دارد. ممکن است در ابتدا در نظر بگیرید که آفتابگیر خودرو اهمیت زیادی نداشته باشد. ولی لازم به ذکر است که آفتابگیر میتواند درجه حرارت محیط داخل خودرو و شما را به میزان چشمگیری کاهش دهد. این محصول کاربردی را میتوان جزو سپر های محافظتی خودرو درنظر گرفت که به شیشه جلو و شیشه پشت آن ، پنجره ها متصل میشود تا از رسیدن نور خورشید به داخل ماشین جلوگیری کند.

آفتابگیر اتومبیل یکی از مهمترین قطعات خودرو به شمار میآید که علاوه بر کاهش دمای اتومبیل مزایای دیگری نیز دارد که در زیر برای شما عزیزان ارائه شده است:

محافظت خودرو در مقابل تابش اشعه ماورابنفش

سطوح هایی که محافظت نشده باعث بروز آسیب های پوستی و مشکلات چشمی میشود به خاطر همین کنترل UV و اشعه خورشید از جمله مواردی است که بایستی به آن توجه کرد. بخاطر همین موضوع استفاده از آفتابگیر خیلی مهم است. زیرا فرمان خودرو، روکش های اتومبیل و دیگر قطعات داخل ماشین را از تابش شدید نور خورشید محافظت میکند.

نکته دیگر این است که بعضی از رانندگان و صاحبان اتومبیل با دودی کردن شیشه های ماشین خود را از تابش اشعه ماورابنفش به داخل خودرو خود جلوگیری میکنند. ولی با این کار هم نور مرئی وارد اتومبیل میشود و تبدیل به انرژی مادون قرمز شده و در نهایت باعث گرم شدن داخل خودرو میشود .

در فصل تابستان توجه نکردن به مسائلی که ذکر شد و عدم محافظت از لوازم داخلی خودرو باعث میشود که دمای خودرو تا حدود 70 درجه سانتی گراد گرمتر میشود این برای همه افراد در هر بازه سنی چه کودک چه بزرگسال خطرناک است و قرار گرفتن خودرو به مدت زیاد در معرض آفتاب مشکلاتی برای داشبورد اتومبیل ایجاد میکند و نهایتا باعث فرسودگی و ترک خوردگی میشود و نکته بسیار مهم این است که لوازم الکترونیکی قبیل گوشی همراه و لبتاب خود را در این مواقع در اتومبیل خود رها نکنید.

تنظیم دما

در روزهای آفتابی و فصل تابستان ، کنترل و حفاظت دمای داخلی خودرو بسیار مهم است و به همین علت استفاده از ابزاری مانند آفتابگیر اتومبیل مانع تابش بیش از حد نور خورشید میشود و در نهایت موجب کنترل دما میشود. در کل میتوان گفت گرما و افزایش شدید دما منجر به اثرات منفی بر روی اتومبیل شما میشود. مخصوصا هنگامی که ناچارا خودرو خود را در معرض آفتاب قرار داده باشید. همین پارک و توقف چند دقیقه ای منجر میشود خودرو شما بیش از حد معمول گرم شود و در صورتی ک برای راننده و سرنشینان آزار دهنده هست.

مواد ذکر شده مهم ترین مزایای استفاده از آفتابگیر اتومبیل بشمار میآید. استفاده از آفتابگیر و سایبان اتومبیل در فصل تابستان از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه بر این عوامل ذکر شده استفاده از آفتابگیر از گرما زدگی جلوگیری میکند و مانع پوسیدگی های روکش اتومبیل و در نهایت افزایش طول عمر قطعات داخل خودرو میشود.

 

چاپ رنگی روی آفتابگیر تبلیغاتی براحتی قابل انجام است و شما می توانید آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی با رنگ دلخواه خود به سازمان ها و مخاطبان خود اهدا کنید . چاپ سلیک با رنگ دلخواه بر روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو قابل انجام می باشد که باعث کیفیت بالای آفتابگیر و ماندگاری بالای چاپ روی آفتابگیر می شود.

قیمت آفتابگیر اتومبیل چقدر است ؟

آفتابگیر ماشین یکی از هدایای تبلیغاتی است که بسیار پرطرفدار است و هنگامی که خودرو شما در حال پارک باشد افراد زیادی آن را میبینند. بخصوص اگر این آفتابگیر تبلیغاتی رنگ و طرح چشم نوازی داشته باشد توجه افراد زیادی را به خود جلب میکند. همانطور که گفته شد جنس پارچه آن ها شمعی بوده و در داخل آن دو عدد فنر تعبیه شده است که باعث سهولت در باز و بسته شدن آن میشود. آفتابگیر ها دارای یک کاور پارچه ای هم هستند که هنگامی که نمیخواهید از آن استفاده کنید آفتابگیر را داخل آن بگذارید.

آفتابگیرهای اتومبیل را میتوان بهترین و معرض دید ترین هدایای تبلیغاتی شمرد که علاوه بر ماندگاری بالا و طول عمرشان در مرکزی ترین نقطه اتومبیل یعنی بر روی اتومبیل نصب شده و در تمامی اماکن عمومی نام مجموعه و لوگوی شما قابل نمایش است. این محصول تبلیغاتی همه نوع مخاطب و مصرف کننده ای از هر صنعت و شغل دارد و هر مجموعه ای برای تبلیغا مصول خود میتواند از آن استفاده نماید.

این آفتابگیر ها با نام های مختلفی از قبیل ” سایبان خودرو، رودری خودرو، سایه بان تبلیغاتی ، آفتابگیر ماشین، آفتابگیر اتومبیل، آفتابگیر تبلیغاتی ” شناخته میشود. فرقی ندارد خودرو شما ارزان باشد یا لوکس و گران قیمت، در هرصورت برای شما ارزشمند و نگهداری از آن برای شما اهمیت دارد. قیمت آفتابگیر تبلیغاتی خودرو به عواملی مانند کیفیت و جنس پارچه آفتابگیر، طول عمر فنر و … بستگی دارد پس صرفا به دنبال جنس ارزان قیمت نباشید و در وهله اول جنس آن را بررسی نمایید.

کیفیت فنر آفتابگیر : با توجه به اینکه این امکان وجود دارد در طول روز بیش از 10 بار آفتابگیر نصب و جمع شود پس باید فنری داشته باشد که در طول سال حداقل 3600 بار باز و بسته شود و به مشکل نخورد بایستی از فنر جنس مرغوب و کیفیت عالی باشد.

در تولید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین شیشه جلو و عقب و روی درب آن چه فرآیندی صورت می گیرد؟

در فرآیند تولید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین اصولا با انتخاب پارچه آغاز شده و در طی تولید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین از دو جنس پارچه استفاده میشود ، شمعی و سوزنی | این پارچه ها دارای ویژگی های زیر میباشند : انعطاف پذیری بالا و ویژگی دیگر آن جلوگیری از عبور نور خورشید.

مراحل تولید آفتابگیر ماشین :

برای تولید آفتابگیر تبلیغاتی، بعد از انتخاب پارچه مورد نظر، آن را به اندازه مناسب برش میزنیم، این اندازه مناسب با توجه به محل استفاده آفتابگیر و سایز خودرو تعیین میشود. به عنوان مثال سایز آفتابگیر جلو ماشین با آفتابگیر رودری خودرو متفاوت است . در برش پارچه لازم است به ابعاد پارچه دقت شود و آن پارچه های برش داده را به سیم های فلزی میچسبانند.
این کار انعطاف پذیری و طول عمر آفتابگیر را افزایش میدهند. سپس سیم های فلزی را به هم میچسبانند تا ساختار آفتابگیر مشخص شده و فرم بگیرد.

مرحله بعدی فرآیند دوخت آفتابگیر آغاز شده و پارچه را به سیم های فلزی میدوزند. در این مرحله یک آفتابگیر خام خواهید داشت و دلیل نام گذاری آفتابگیر خام این است که هنوز هیچ تصویر یا لوگو یا متنی بر روی آن چاپ نشده است و بعد این مرحله کلیشه چاپی مورد نظر طراحی و چاپ شده و آفتابگیر به کارگاه چاپ ارسال میشود.

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین Promotional car sun shade

فروش و تولید آفتابگیر تبلیغاتی ( Promotional car sun shade ) در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت . آفتابگیر تبلیغاتی خودرو شامل آفتابگیر بغل ، آفتابگیر جلو و آفتابگیر عقب ماشین میباشد

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو از جمله هدایای تبلیغاتی کاربردی محسوب می شود که با قرار گرفتن بر روی شیشه های اتومبیل می تواند برای کسب و کار شما نقش یک بیلبورد تبلیغاتی را ایفا کند از همین دلیل باز خورد این نوع هدایای تبلیغاتی نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی بیشتر است. نکته قابل توجه این است که آفتابگیر های تبلیغاتی به دلیل داشتن فضای بزرگ تبلیغاتی و همچنین امکان چاپ تبلیغات بر روی آن ها یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی ، بین کاربران قرار گرفته است.

خرید و چاپ آفتابگیر تبلیغاتی ماشین برای تاکسی از کجا ؟

خرید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین برای تاکسی از کجا ؟ 

شما با ارائه یک آفتابگیر تبلیغاتی ماشین به مشتریان خود، حقیقتا به آن ها سود میرسانید و از ضرر رسیدن به آنها جلوگیری میکنید. این محصول تبلیغاتی در حین ساده بودن یک هدیه کاربردی و عالی بشمار میآید. اما روند تولید و چاپ آن نیاز به وقت میباشد. اگر این محصول کاربردی را برای کمپین بازاریابی خود انتخاب کرده اید توصیه بهارگیفت به شما این است که زودتر از موعد کمپینتان برای تهیه آن اقدام نمایید.

اگر شما به تازگی سوار تاکسی شده باشید می بینید که راننده تاکسی روی شیشه بغل خود از آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی که به آفتابگیر یا سایبان تبلیغاتی تاکسی معروف است، استفاده می کند. چاپ بر روی آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی ها با چاپ سیلک روی آفتابگیر تبلیغاتی انجام می شود که در زیر نمونه ای از چاپ سایبان تبلیغاتی تاکسی را قرار دادیم.
قیمت این سایبان تبلیغاتی درب کنار راننده نسبت به کیفیت جنس و چاپ آن متغیر است . سایبان تبلیغاتی ارزان برای تاکسی داران یکی از انواع پر رونق آفتابگیرهای تبلیغاتی ماشین به شمار می رود که امروزه بسیار پر رونق شده است.

چرا باید آفتابگیر تبلیغاتی خودرو خرید ؟ 

چرا باید آفتابگیر تبلیغاتی خودرو خرید ؟ 

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو یکی از بهترین و در معرض دید ترین انواع هدایای تبلیغاتی است که علاوه بر طول عمر و و ماندگاری بالایشان در بهترین مکان یعنی برروی اتومبیل نصب می شود و در تمامی مکانهای عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش می گذارد .
آفتابگیرهای تبلیغاتی ماشین که پشت شیشه جلو نصب می شوند در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما به وجود می آورد .

آفتابگیرهای خودرو یکی‌ از شایسته ترین و در معرض دیدترین اشکال هدایای تبلیغاتی می‌باشند که علاوه بر ارتفاع قدمت و ماندگاری بالایشان در شایسته ترین مکان یعنی بر روی ماشین نصب شده و در کلیه مکانهای همگانی اسم مارک و لوگوی شما‌ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو چاپ می شود و به نمایش در میاورند .
آفتابگیرهای تبلیغاتی ماشین که پشت شیشه جلو نصب میشوند اساسا یک تابلوی تبلیغاتی به میزان اندازه شیشه خودرو می باشد و در هر مکان این امکان برای شما به وجود می‌آورند که بتوانید تبلیغات محصول و کالای خود را بر روی آن انجام دهید .

گونه های آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می‌شوند بطور دایم و مستمر و حتی‌در در زمان تکان خودرو تابلوهای تبلیغاتی همیشگی و سیاری را برای شما ساخت می نمایند که با دقت به ارزش این هدایای تبلیغاتی یکی‌از اثرگذارترین و مقرون به صرفه ترین دسته تبلیغات را در میزان اثربخشی و گستردگی نمایش برای شما به ارمغان می‌آورند .

مزیت خرید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی چیست ؟

آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل محصولی است که کلیه مصرف کنندگان متشخص از هر صنعت و شغلی از آن برای تبلیغ متاع و یا این که معرفی کمپانی و مارک خویش استعمال می نمایند . فضای چاپ عالی بر روی این آفتابگیر آن را به یک بیلبورد تبلیغاتی تبدیل نموده است و اصطلاحاً هر آفتابگیر تبلیغاتی در واقع یک بیلبورد تبلیغاتی است .
خودداری از تابش روشنایی آفتاب به داشبورد , دستور و صندلی و در فیض گرمای حاصل از آن در مواردی که ماشین متوقف است از امکان های این آفتابگیر تبلیغاتی می‌باشد .
برای ایجاد و عرضه آفتابگیر خودرو از شایسته ترین گونه پارچه شمعی و برای تداوم بیشتر آن از شایسته ترین دسته فنر و همینطور در دوخت آفتابگیر تبلیغاتی با غایت اعتنا فعالیت کرده تا نهایتاً این مال کم مانند را با شایسته ترین کیفیت در اختیار درخواست کنندگان آفتابگیر تبلیغاتی قراردهیم .

آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل محصولی است که همه مصرف کنندگان محترم از هر صنعت از آن برای تبلیغ محصول و یا مصرفی شرکت و برند خود استفاده کنند . فضای چاپ خوب روی این آفتابگیر آن را به یک بلیبورد تبلیغاتی تبدیل کرده است جلوگیری از تابیدن نور خورشید به داشبورد ، فرمان و صندلی و در نتیجه گرمای حاصل از آن در مواقعی که خودرو متوقف است از قابلیت های این آفتابگیر تبلیغاتی است .
برای را تولید و عرضه آفتابگیر ماشین از بهترین نوع پارچه شمعی و برای دوام بیشتر آن از بهترین نوع فنر و همچنین در دوخت آفتابگیر تبلیغاتی با نهایت دقت عمل کرد . تا نهایتا این محصول کم نظیر را با بهترین کیفیت در اختیار متقاضیان آفتابگیر تبلیغاتی قرار دهیم . آفتابگیرهای تبلیغاتی در رنگهای متفاوت و دلخواه مشتری سفارش داده میشود .

کاربردی بودن خرید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

آفتابگیر تبلیغاتی ، یک هدیه کاربردی است. هدیه‌ای نیست که مخاطب بعد از دریافت، آن را به گوشه‌ای بیاندازد و اصلا از آن استفاده نکند. هر کسی که وسیله نقلیه داشته باشد، به آفتابگیر نیاز پیدا می‌کند. بنابراین، هدیه‌ای کاربردی است که ارزش دارد برای آن هزینه کنید و این هدیه را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.
برای استفاده از آن هیچ محدودیتی وجود ندارد. یعنی هر کسب و کاری که داشته باشید می‌توانید آفتابگیر را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید.

ارزان بودن خرید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

آفتابگیر ماشین تبلیغاتی نسبت به بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر، ارزان‌تر است. قیمت آن با توجه به کیفیت و ابعاد و نوع چاپ، تغییر می‌کند. ولی در مجموع، جزو هدایای نسبتا ارزان است که می‌توانید در تعداد بالا برای مشتریان و مخاطبان خود تهیه کنید.

خرید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با قابلیت چاپ طرح مورد نظر

مهم‌ترین ویژگی آفتابگیر تبلیغاتی این است که می‌توانید طرح مورد نظر، لوگو و نام برند خود را در سطح نسبتا وسیعی چاپ کنید. فضای کافی و وسیعی برای تبلیغات دارید. البته باید در نظر بگیرید که این فضای بزرگ به این معنا نیست که باید از طرح‌های شلوغ و پیچیده استفاده کنید.
طرح‌های چاپ شده روی آفتابگیرهای تبلیغاتی معمولا ساده است. اگر می‌خواهید هدیه تبلیغاتی شما واقعا نظر همه مخاطبان را جلب کند، باید سعی کنید طرحی خلاقانه و در عین حال ساده، برای آن طراحی کنید.

خرید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین گستردگی تبلیغات دارد

آفتابگیر تبلیغاتی درست مثل یک بیلبورد است که در سطح شهر می‌چرخد. چه فرصتی بهتر از این که تبلیغات خود را در معرض دید هزاران رهگذر قرار دهید. بعضی از هدایای تبلیغاتی فقط در دست دریافت‌کننده‌ها باقی می‌مانند ولی آفتابگیر تبلیغاتی هدیه‌ای است که در کوچه و خیابان و سفر، در معرض دید هزاران نفر قرار می‌گیرد.
به خصوص اگر طرحی خلاقانه و متفاوت داشته باشد، به راحتی نظر هزاران نفر را جلب می‌کند.

خرید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین مناسب برای همه اقشار و همه کسب و کارها است

همه کسب‌ و کارها می‌توانند از آفتابگیر به عنوان ابزار تبلیغات خود استفاده کنند. استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی مخصوص کسب و کار خاصی نیست. با توجه به اینکه اقشار مختلفی از آن استفاده می‌کنند، برای تبلیغ بسیاری از کسب و کارها مناسب است.

استفاده طولانی مدت آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

آفتابگیر تبلیغاتی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اگر کیفیت خوبی داشته باشد تا سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و این یعنی تبلیغات شما برای چند سال در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد. نسبت به بسیاری از هدایای تبلیغاتی، کاربرد طولانی‌تری دارد و موقتی نیست.
در انتخاب کیفیت آفتابگیر مورد نظر دقت کنید تا محصولی مرغوب‌تر و ماندگارتر در اختیار مخاطبان خود بگذارید. هر چه هدیه باکیفیت‌تری تهیه کنید، تاثیر بهتری در ذهن مخاطب خود می‌گذارید.

تنوع مدل و رنگ در خرید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

آفتابگیر تبلیغاتی با وجود اینکه ظاهری ساده دارد ولی انواع مختلفی از آن تولید شده است. مثلا آفتابگیر مخصوص شیشه عقب خودرو یا آفتابگیر مخصوص شیشه‌های کناری. علاوه بر مدل و ابعاد، این هدیه تبلیغاتی از نظر رنگ نیز تنوع قابل قبولی دارد. می‌توانید با توجه به رنگ سازمانی برند خود، رنگ مناسب آن را سفارش دهید.
معمولا برای تهیه آفتابگیر تبلیغاتی ، رنگ‌هایی را در نظر می‌گیرند که جلوه‌ بیشتری دارد و توجه بیشتری را جلب می کند. مثلا رنگ‌های تند و شاد.

آفتابگیر تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی پرفروش و تاثیرگذار است. اگر دنبال هدیه مناسب می‌گردید، حتما این مورد را در نظر بگیرید. در نهایت، با در نظر گرفتن همه نکات و همینطور بودجه‌ای که برنامه‌ریزی کرده‌اید، بهترین هدیه را برای معرفی کسب و کار خود، تهیه کنید.

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین چرا برای تبلیغاتی بهترین است ؟ 

آفتابگیر تبلیغاتی از بعد تبلیغات دید بسیار بالایی دارد این هدیه به لحاظ سایز و محل نصب دارای کاربرد و بازده تبلیغاتی بالایی می باشد زیرا بر روی ماشین شیشه ی نصب می شود و بصورت یک بیلبورد تبلیغاتی عمل کرده و باعث می شود برند شما در دید همگان قرار گیرد. افتابگیر نوعی تبلیغاتی است با دید زیاد وسعت چاپ زیاد در صدر هدایای تبلیغاتی جای دارد.

افتابگیر از نوع واتر زد اب بوده وبصورت دست انجام میگیرد ، چاپ ان بصورت سنتی،چاپ سیلک انجام میشود،افتابگیر اتومبیل در رنگهای متنوع به مشتریان عرضه میشود. افتابگیر خودرو،این کالا بارنگ ، لوگو و طرح دلخواه شما تهیه وبرای تمامی مشاغل استفاده میگردد، افتابگیر اتومبیل از تابیدن مستقیم نور خورشید به داخل اتومبیل جلوگیری میکند.
اگر زمانی از شما سوال شد که کدام هدایای تبلیغاتی بیشترین بازدید را برای عموم دارد و لوگو شما در روی آن بیشترین جلوه را دارد، باید به او آفتابگیر ماشین تبلیغاتی پیشنهاد کنید . چاپ آفتابگیر ماشین به گونه ای انجام می شود که لوگوی شما در روی آن قرار میگیرد و افتابگیر دقیقا شیشه جلوی ماشین قرار گرفته و به شما کمک میکند که تبلیغات پر بازدید را به راحتی انجام دهید.

چرا شرکت ها اغلب از سایبان تبلیغاتی اتومبیل استفاده می کنند ؟ 

آفتابگیر اتومبیل نوعی تبلیغ است که تمامی شرکتهای معتبر از ان استفاده میکنند،افتابگیر فضای چاپ بزرگ در معرز دید عموم قرار میگیرد افتابگیر اتومبیل از جنس پارچه واتر میباشد هدایای تبلیغاتی بهار گیفت با تولید انواع افتابگیر ، ساک دستی پارچه ای ساک دستی واتر،سطل زباله اتومبیل در زمان سریع وکیفیت عالی به مشتریان وهمکاران عزیز اارایه خدمانت میدهد،افتابگیر اتومبیل در فصل گرم تابستون که افتاب بصورت مستقیم میتابد بیشتر کارایی دارد

افتابگیر اتومبیل با محیط وفضای چاپ ۴۲/۲۹ دید بسیار عالی تبلیغاتی دارد ،هدایای تبلیغاتی بهار گیفت،تولید انواع افتابگیر وساک دستی واتر ساک دستی پارچه ای یا همان ساک دستی سوزنی در سریعترین زمان با کیفیت عالی ،افتابگیر ،سایه بان اتومبیل با قیمت مناسب ودوام زیاد در مجموعه تولیدی هدایای تبلیغاتی بهار گیفت تولید وبه مشتریان وهمکاران گرامی عرضه میگردد

آفتابگیر تبلیغاتی از بعد تبلیغات دید بسیار بالایی دارد این هدیه به لحاظ سایز و محل نصب دارای کاربرد و بازده تبلیغاتی بالایی می باشد زیرا بر روی ماشین شیشه ی نصب می شود و بصورت یک بیلبورد تبلیغاتی عمل کرده و باعث می شود برند شما در دید همگان قرار گیرد.
افتابگر تبلیغاتی ارزان ماندگار تاثیر گذار ترین نوع تبلیغات محسوب میگردد،افتابگیر یا همان سایه بان خودرو تبلیغاتی با لوگوی اختصاصی در رنگهای متنوع در سریع ترین زمان با کیفیت عالی توسط مجموعه هدایای تبلیغاتی بهار گیفت انجام می شود.

قیمت آفتابگیر تبلیغی اتومبیل چرا ارزان است ؟ 

آفتابگیر ماشین مانند یک بیلبورد تبلیغاتی محصول و برند شما را به مخاطب معرفی میکند و اکثر افرادی که از وسیله نقلیه استفاده میکنند به آفتاب گیر برای شیشه های جلوی خودرو نیاز دارند. آفتابگیر اتومبیل می تواند به عوان یکی از هدایای تبلیغاتی باشد که طرفداران بسیاری دارد و وقتی اتومبیل پارک شده باشد افراد بسیاری آن را میبینند. مخصوصا اگر آفتاب گیر تبلیغاتی دارای رنگ و طرح چشمگیری باشد تا نظر افراد را به خود جلب کند. جنس آفتابگیر های تبلیغاتی از جنس پارچه های شمعی می باشد که داخل آن دو عدد فنر قرار گرفته که باعث سهولت در باز شدن و جمع کردن آن شده است. آفتابگیر های اتومبیل دارای یک کیف پارچه ای نیز می باشند که در هنگامی که آن را استفاده نمی کنید بتوانید از آن محافظت کنید