5/5 - (1 امتیاز)

چاپ پد موس تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی است که همیشه بسیار کاربردی است و اغلب دوستداران تکنولوژی ان را به عنوان هدایای تبلیغاتی الکترونیکی استفاده می کنند. این هدیه تبلیغاتی همیشه در کنار فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و اسپیکر تبلیغاتی در نمایشگاه ها بعنوان هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی نیز به کار می رود. پد موس تبلیغاتی هدایایی کاربردی و اقتصادی است. پدهای موس چاپ شده که هنوز به عنوان یک محصول اصلی تبلیغاتی اداری در نظر گرفته می شود، می تواند برند شما را در تمام ساعات شبانه روز هنگامی که با نام یا لوگو کسب و کار شما حک می شود، تبلیغ کند. این هدایای تبلیغاتی در تمام مکان ها از ادارات و شرکت ها و فروشگاه ها گرفته تا منازل استفاده می شوند و برند شما را به افراد معرفی می کنند. موس پدهای تبلیغاتی ارزان بوده و آگاهی برند را تقویت می کند. آن ها برای مدت طولانی دوام می آورند.

پد موس تبلیغاتی در چه تیراژی قابل سفارش است؟

پد موس تبلیغاتی در چه تیراژی قابل سفارش است؟

اغلب شما می توانید پد موس را در تیراژ حداقل 1 دونه نیز با چاپ سفارش دهید . برای گرفتن مشاوره رایگان و خرید با شماره 09125495416 در تماس باشید.

پد موس تبلیغاتی چگونه ارسال می شود؟

اغلب پس از چاپ روی پدموس فورا با شما تماس گرفته شده و برای ارسال با شما هماهنگ می شود. برای گرفتن مشاوره رایگان و خرید با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چاپ بر روی پد موس تبلیغاتی از چه نوعی می باشد؟

چاپ بر روی پد موس تبلیغاتی از چه نوعی می باشد؟

اغلب از چاپ سابلیمیشن برای چاپ پد موس استفاده می شود. البته برای تیراژ ها و متراژهای بالا از دستگاه های پیشرفته سابلیمیشن استفاده می شود. برای گرفتن مشاوره رایگان و خرید با شماره 09125495416 در تماس باشید.

حداقل زمان برای آماده شدن پد موس تبلیغاتی چقدر است؟

اغلب زمان آماده شدن پد موس متغیر است. اگر شما چاپ پد موس فوری سفارش داده باشید از چند ساعت تا 1 روز زمان آماده شدن آن متغیر است .

پد موس تبلیغاتی چیست؟

بسته به سطحی که روی آن کار می‌کنید، پد موس می ‌تواند به پاسخ ‌دهی بیشتر موس رایانه شما کمک کند و تا حد زیادی ناراحتی ناشی از اینکه نشانگر چسبنده موس روز شما را خراب می‌کند، کاهش دهد.

یک موس پد مارک به شما امکان می دهد یک طرح و پیام متقاعد کننده را با مشتریان و مشتریان احتمالی خود در مورد چیزی که هر روز می بینند و استفاده می کنند، به اشتراک بگذارید.

موس‌ پدها برای کارکنان، دوستان و خانواده نیز هدیه ‌ای فوق ‌العاده هستند. از آنجایی که طرح ها به صورت دیجیتالی چاپ می شوند، می توانید موس پد را در تعداد کم نیز شخصی سازی کنید.

پد موس تبلیغاتی از چه موادی ساخته می شود؟

پد موس تبلیغاتی از چه موادی ساخته می شود؟

موس پدهای تبلیغاتی اغلب از مواد مختلفی از جمله نئوپرن، سیلیکون و پلاستیک PVC ساخته شده اند. موس پدهای مقرون به صرفه برای کسانی ست که مشکلات بودجه دارند و موس پدهای تبلیغاتی ظاهری منحصر به فرد برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان دارند، استفاده می شود.

چرا باید از پد موس استفاده کنیم؟

چه نیاز به موس پد داشته باشید یا نه، آن ها چند مزیت اضافی را ارائه می دهند.

عملکرد موس:

پدهای ماوس از موادی ساخته شده اند که ردیابی ثابت را با حرکت نرم و لمسی دستگاه در سراسر سطح آن ها تسهیل می کند. برخی حتی به عمر باتری ماوس بی سیم کمک می کنند.

راحتی استفاده:

پدهای ماوس می توانند با دادن یک سطح بالشتک به دست شما راحتی را بهبود بخشند. علاوه بر این، نسخه ‌های روی میز (تشک ‌های موس) صفحه ‌کلید شما را در جای خود نگه می ‌دارند.

محافظت از سطح:

پس از مدتی، حرکت موس و دست خود به جلو و عقب روی میز می تواند باعث خراشیدگی یا سایش سطح آن شود. استفاده از ماوس پد یک لایه محافظ برای میز شما ایجاد می کند.

دلایل استفاده از پد ماوس تبلیغاتی چیست؟

دلایل استفاده از پد ماوس تبلیغاتی چیست؟

دلیل شماره یک عالی بودن موس پداها این است که آن ها هرگز قابل جایگزین نمی باشند. آخرین باری که برای خرید موس پد به فروشگاه لوازم اداری رفتید کی بود؟ هرگز! این ‌ها برای همیشه دوام می ‌آورند، به این معنی که سال ‌ها پس از تعویض میز کارمندان و خرید رایانه‌ های جدید، همچنان می ‌توان از آن موس پد استفاده کرد.

برای انقلاب برندسازی ضد دیجیتال، از فضا برای استفاده استفاده کنید. می‌ توانید با یک پیام شرکتی جالب شخصی ‌سازی کنید، مکانی که می‌توانید تفاوت ایجاد کنید.

مزایای استفاده از پد موس تبلیغاتی چیست؟

مزایای استفاده از پد موس تبلیغاتی چیست؟

موس پدهای مارک دار خاطره انگیز هستند

یادآوری حافظه یکی از مهم ترین دلایلی است که کسب و کارها از اقلام تبلیغاتی استفاده می کنند. مطالعات حافظه و یادآوری برند نشان داده است که مکان مناسب و تکرار حسی منجر به یادآوری قوی‌تر برند می‌شود.

پد موس سفارشی مخصوصاً برای مشاغل و مشتریان اداری عالی است. همانطور که مردم به صورت روزانه از آن ها استفاده می کنند. آن ها متوجه نمی شوند که مستقیماً به برند شما نگاه می کنند. همانطور که افراد به طور ناخودآگاه در طول روز حرکت می کنند، تصویر مارک پد ماوس به طور ماهرانه ای در فرورفتگی ذهن است. مثل یک فیلم ترسناک! وقتی مردم می گویند “کجا دیدم” یا “من در مورد آنها شنیده ام”، این با خاطره ‌انگیز بودن تبلیغات یا شعار افزایش می ‌یابد.

به خاطر سپردن پد موس تبلیغاتی آسان است. تبلیغات تجاری حتی اگر نادیده گرفته شوند، باز هم برند یا محصول خاصی را در ذهن ناخودآگاه حک می کنند. با داشتن یک ماوس پد تبلیغاتی، فراخوانی برند، آسان تر می شود.

با داشتن یک پد موس تبلیغاتی خوب، هم بازاریابی و هم وفاداری به برند را بهبود بخشید. ایجاد یک تاثیر خوب با ماوس پد آسان و ساده است.

موس پدهای تبلیغاتی مقرون به صرفه هستند

پد موس های تبلیغاتی به منابع و فضای زیادی نیاز ندارند، و آن ها را برای تبلیغ نام تجاری بسیار مناسب می ‌سازد. از آنجایی که آن ها فقط به حداقل مواد برای تولید، برندسازی و تحویل نیاز دارند، تبلیغ‌ کنندگان علاقه‌ مند با انتخاب پد موس های سفارشی، مقدار زیادی صرفه‌ جویی می ‌کنند. می ‌توانید عکس ‌ها و طرح‌ های سرگرم‌ کننده را چاپ کنید که باعث لبخند مردم می‌ شود.

برای طراحی نیاز به زمان زیادی ندارید. اگر یک شعار سرگرم کننده یا یک عبارت جالب خنده دار دارید که باعث خنده مردم می شود، طراحی می تواند چند دقیقه طول بکشد تا یک طراح حرفه ای کامل شود.

گزینه ‌های موس پد ارزان هستند. اکثر موس پدها از لاستیکی ساخته شده ‌اند و دارای سطح نرمی هستند که به صورت تمام رنگی یا یک رنگ قابل چاپ است، ماوس پدهای شخصی سازی شده، یکی از ارزان ترین اقلام ماندگاری است که در برنامه تبلیغاتی خود می توانید داشته باشید.

همچنین ماوس پدهای تبلیغاتی ROI بیشتری دارند. در مقایسه با سایر اقلام اداری و میز، ماوس ارزان هستند. در مقایسه با یک مجموعه خودکار تبلیغاتی، یا در مقایسه با یک ساعت دیواری، که می تواند تأثیر یکسانی داشته باشد. اینها راحت تر هستند، زیرا هزینه قابل توجهی پایین تری دارند. بعلاوه استفاده عملی روزمره و امکان یادآوری برند را دارند. آن را امتحان کنید، کسب‌ و کاری باشید که برند خود را با ماوس پد شخصی ‌شده نشان می ‌دهد.

موس پد آگاهی برند را عمیق تر می کند

یادآوری نام تجاری خوب است، وفاداری به برند مرحله بعدی است و پد ماوس های تبلیغاتی هم آگاهی از برند و هم به روش های ظریف خود وفاداری به برند را فراهم می کنند.

بازاریابان ممکن است بخواهند به دلیل اکتشافات، ماوس پدها را در لیست اولویت های اقلام تبلیغاتی خود قرار دهند.

از آنجایی که یادآوری نام تجاری به یک ویژگی مربوط می شود، هنگامی که شخصی برند را به یاد می آورد، ویژگی مربوط به آن برند نیز ظاهر می شود.

ماوس پدها مفید، قابل اعتماد هستند و به طور کلی زندگی روزمره شما را آسان تر می کنند. همه ویژگی هایی که یک برند باید به دنبال آن ها باشد. با ایجاد یک میانبر ذهنی، مبنی بر اینکه برند شما و پد ماوس به هم مرتبط هستند، مشتری احتمالی یک جهش اکتشافی انجام می دهد که می تواند نه تنها فروش، بلکه حسن نیت را نیز به برند اضافه کند.

پد موس ها کیفیت خوبی دارند و برای مدت طولانی دوام می آورند

تبلیغ ‌کنندگانی که در مدل B2B یا با مشتریان بزرگ سازمانی کار می ‌کنند، ماوس‌ پدها را نه تنها به دلیل قیمت، بلکه به دلیل کیفیت آن ‌ها نیز می‌ خواهند. بیشتر پد موس های سفارشی با مواد ارزان قیمت اما بادوام ساخته می شوند که کیفیت آن را بیشتر می کند.

استفاده از پد ماوس با کیفیت بالا الزامی است، زیرا هم شرکت ‌های بزرگ و هم افراد به استفاده روزانه از آن ها متکی هستند. از آنجایی که استاندارد بالایی برای این پدها وجود دارد، مشتریان، مشتریان بالقوه و دیگر افراد از محصولات خوبی که سطح استحکام و راحتی مطلوب آن ها را برآورده می کنند، قدردانی می کنند.

ماوس پدهای سفارشی معمولاً به اندازه ماوس ‌های معمولی که مردم در خانه‌ های خود استفاده می ‌کنند، مقاوم و راحت هستند. این اقلام شخصی ‌شده می‌ توانند حتی کیفیت بهتری را ارائه دهند، زیرا تولیدکنندگان و ارائه‌ دهندگان می ‌دانند که این اقلام تبلیغاتی چقدر مهم هستند.

پد موس های تبلیغاتی طول عمر بالایی دارند و بادوام هستند

از آنجایی که هر روز معمولاً استفاده می شود، پد موس ها باید محکم باشند. این نیاز به استحکام نیاز به نئوپرن دارد که یک ماده لاستیکی مصنوعی است که پایه پد ماوس را تشکیل می دهد.

پد ماوس نه تنها باید محکم باشد، بلکه در برابر دما نیز مقاوم باشد. اکثر موس‌ های مورد استفاده در مقایسه با انواع توپ قدیمی ‌تر، اکنون از نوع لیزری هستند که می ‌توانند به راحتی گرم شوند و پد ماوس های پلاستیکی و لاستیکی معمولی را ذوب کنند.

پد موس تبلیغاتی انتخابی مطمئن برای هدیه است

برخی از مشتریان، مشتریان بالقوه و دیگر افراد ممکن است برخی از اقلام تبلیغاتی را در چهره شما بیابند و یک هدیه ساده را ترجیح دهند. با این حال، برخی نیز ممکن است به استراتژی‌ های بازاریابی آشکارتری نیاز داشته باشند و به محصولات تبلیغاتی آشکارتر اهمیتی ندهند.

پد ماوس های تبلیغاتی در قسمت متوسط ​​اقلام تبلیغاتی قرار می گیرند، نه خیلی آشکار و نه خیلی ظریف هستند. از آنجایی که این کالا می تواند برای هر دو طرف طیف جذاب باشد، پد ماوس ها انتخابی مطمئن برای یک کالای تبلیغاتی هستند.

انعطاف پذیر هستند و بسیاری از طرح ها به گزینه های زیادی منجر می شوند

با توجه به فضای قابل توجهی که دارد، یک لوگو یا تصویر می تواند به اندازه دلخواه قابل مشاهده یا ظریف باشد. یک پد موس تبلیغاتی می تواند زیبایی بصری را برای شناخت بهتر برند ارائه دهد.

همچنین، طرح ‌ها فقط به لوگو یا برند محدود نمی ‌شوند: برخی از شرکت‌ ها ترجیح می ‌دهند که رنگ ‌های لوگو یا حتی شعارهای خود را برای چاپ پیام‌ های تجاری خود داشته باشند.

برخی از مشتریان همچنین از مزیت رقابتی یا ویژگی تعریف کننده خود به عنوان طراحی پد ماوس خود برای استفاده کارمندان خود استفاده می کنند.

پد موس تبلیغاتی یک جایگزین عالی برای کارت ویزیت است

ماوس پد سفارشی بسیار سرگرم کننده تر و جذاب تر از کارت ویزیت معمولی است. در حالی که کارت ‌های ویزیت هنوز به عنوان اصلی ‌ترین اقلام تبلیغاتی باقی می ‌مانند، ماوس پدها اکنون نقش ‌هایی را ایفا می ‌کنند که ممکن است کارت ویزیت کافی نباشد.

برای مثال، اگر برندی را می ‌خواهید که به راحتی قابل تشخیص باشد، داشتن آیتم‌ های تبلیغاتی که نه تنها یک نام، بلکه یک شخصیت و یک داستان را به صورت بصری به نمایش می‌ گذارد، می ‌تواند واقعا به وفاداری به برند کمک کند.

یک هدیه کاربردی، یک ذهن عملی را نشان می دهد

چه کسی امروزه از ماوس پد استفاده نمی کند؟ با اقتصاد بسیار دیجیتالی شده، پد ماوس ها یک آیتم بسیار مفید هستند که همه درباره آن می دانند.

با نشان دادن اینکه شما به مشتری فکر می کنید نه فقط به نام تجاری، یک محرک بازاریابی موفق تر می شود. از آنجایی که عموم مردم می ‌دانند ماوس پد چیست و اغلب از آن استفاده می‌ کنند، شناخت و آگاهی برند بهبود می ‌یابد.

پد ماوس های سفارشی همه کاره، مقرون به صرفه و کاربردی هستند و آن ها را به اقلام تبلیغاتی بسیار مفید تبدیل می کند. هنگام ساختن کمپین بازاریابی بعدی خود، قطعا ارزش در نظر گرفتن آن ها را دارند.

 

کدام موس ها به پد موس نیاز دارند؟

پاسخ دقیق به نوع موس و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. بخش ‌های زیر به این موضوع می‌پردازند که چه نوع موس ‌هایی به پد ماوس نیاز دارند، و چرا ممکن است بخواهید همچنان از آن استفاده کنید، حتی اگر لازم نباشد.

  • موس کامپیوتر مکانیکی
  • موس مکانیکی

نسخه اولیه موس که موس مکانیکی نامیده می شود، مانند نمونه های نوری و لیزری خود از نور برای اندازه گیری حرکت استفاده نمی کرد. در عوض، آن ها یک توپ لاستیکی سخت را در خود جای دادند که با حرکت موس می غلتید و چرخ های کوچکی را در داخل دستگاه می چرخاند. این حرکت سیگنال هایی را به یک کامپیوتر ارسال می کرد، جایی که از آن ها برای حرکت دادن نشانگر موس بر روی صفحه استفاده می شد. از آنجایی که ورودی از حرکت فیزیکی جمع آوری می شد، یک پد ماوس برای ایجاد سطحی برای گرفتن توپ لاستیکی و امکان حرکت دقیق تر توپ بسیار مفید بود. در ماوس های مکانیکی، پد ماوس یک ضرورت مطلق نیست، اما عملکرد و دقت ماوس را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

نسخه‌ های فعلی موس ‌های کامپیوتری از یک منبع نور برای اندازه‌گیری و ترجمه فاصله استفاده می‌کنند. اولی که موس نوری نام دارد از یک LED مادون قرمز استفاده می کند و دیگری به نام ماوس لیزری از پرتو نور متمرکز استفاده می کند. هر دو فناوری اساساً نور را از سطح پرتاب می‌کنند و سپس داده ‌های بازتاب را ضبط و نقشه‌ برداری می‌کنند. هنگامی که موس ورودی را دریافت می کند، توسط یک سنسور CMOS ضبط می شود و برای تبدیل به حرکت مکان نما به کامپیوتر ارسال می شود.

موس ‌های نوری به دلیل سطح نفوذ پایین، می ‌توانند با سطوح شیشه‌ ای و بسیار بازتابنده دست و پنجه نرم کنند. با این حال، موس لیزری این مشکل را ندارد و می تواند روی هر سطحی از جمله شیشه کار کند. اگر میز یا میز شما بازتابنده یا شیشه ای است، موش های نوری به پد ماوس نیاز دارند، اما موش های لیزری اینطور نیستند.

چاپ بر روی پد موس های مستطیلی

پدموس های مستعطیل ارائه شده توسط هدایای تبلیغاتی بهار گیفت از کیفیت فوق العاده برخوردار بوده بطوری که حتی با شستشوی مداوم پارچه قرار گرفته بر روی پدموس از لایه ژله ای یا لاستیکی آن به هیچ عنوان جدا نمی شود.چاپ بر روی این پدموس ها بصورت مستقیم صورت می گیرد بطوری که رنگ چاپ کاملا جذب لایه پارچه ای یا برزنتی مخصوص پدموس می شود. پدموس های تهیه شده بطور معمول دارای ابعاد 18 در 21 سانتیمتر می باشند و چاپ طرح دلخواه شما نیز در همین ابعاد صورت می گیرد.همچنین از موارد استفاده از پدموس های مستعطیل در زمان سمینار ها یا همایش ها توسط شرکت های معتبر جهت هدیه به مشتریان خاص خود می باشد.در صورت سفارش تیراژ امکان چاپ لوگوی اختصاصی شما با قیمت های فوق العاده توسط ما امکان پذیر است.

پد موس تبلیغاتی

چاپ بر روی پد موس دایره

چاپ پد موس های دایره ای معمولی نمونه دیگر از پد موس های چاپی است با تفاوت اینکه این پد موس ها به شکل دایره ای برش خورده اند. از ویژگی این محصول چاپ طرح اختصاصی شما بدون محدودیت در رنگ می باشد بطوری که شما هر طرحی را می توانید بر روی این محصول چاپ شده داشته باشید.این محصول چاپی با داشتن شیارهای لاستیکی در زیر خود به هیچ عنوان بر روی سطح میز کار شما لیز نخواهد خورد و شما براحتی می توانید موس رایانه خود را بر روی آن حرکت دهید. این محصول کاملا قابل شستشو است و طرح چاپ شده بر روی آن پاک یا کم رنگ نمی شود.

 

ماوس پد تبلیغاتی

پد ماوس