5/5 - (1 امتیاز)

تولید و چاپ و خرید صنایع دستی تبلیغاتی مانند دیگر هدایای تبلیغاتی به کسب و کار شما کمک می کند تا در حفظ و نگهداریو جذب مشتریان جدیدی بسیار موثرتر عمل کنید. صنایع دستی تبلیغاتی بخاطر تنوعی که دارد در بین ایرانیان و حتی توریست ها بسیار تاثیرات زیادی دارد. شما هم اگر تمام تلاش خود را برای پیداکردن سلیقه مشتریان خود بگذارید و پس از ان صنایع دستی مدنظر خود را به آنها پیشنهاد دهید، بیشترین تاثیرات، فروش و درآمد در پیش روی شما خواهد بود.

تولید و چاپ و خرید صنایع دستی تبلیغاتی چه مزایای برای کارمندان دارد ؟

پایان سال است و این بدان معناست که بازار هدایای تبلیغاتی هر روز، داغ و داغ تر می شود. هر کس که در کسب و کار خود به فکر برقراری رابطه ای پایدار با مشتریان است از هدایای تبلیغاتی به مناسبت های مختلف استفاده می کند تا علاقه، احترام و میزان توجه خود را به آنها نشان دهد و در نهایت برند خود را نزد آنان زنده نگه دارد.

در تلاش برای ایجاد یک رابطه ی تجاری موفق، استفاده از هدایای تبلیغاتی می تواند پیوند شما را با مشتریان و حتی کارکنانتان در سال آتی محکم تر سازد و نتایج مثبت تری به همراه داشته باشد. هدایای تبلیغاتی مختلفی وجود دارند که شما می توانید با توجه به نوع کار خود، بهترین انتخاب را داشته باشید و تاثیر کارتان را دوچندان سازید. اما در ابتدا بهتر است فرایند انتخاب را به دو گروه تقسیم کنید: مشتریان و کارکنان.

در ادامه خواهیم دید که چرا دادن هدیه تبلیغاتی به هر کدام از این گروهها حائز اهمیت است. در ابتدا روی عمل توزیع هدایای تبلیغاتی شرکت میان بهترین مشتریانتان متمرکز شوید.

ابتدا روی عمل توزیع هدایای تبلیغاتی شرکت میان بهترین مشتریانتان متمرکز شوید

صرف نظر از این که در چه صنعتی فعالیت می کنید، بدون شک مشتریان خوب و وفاداری دارید که ممکن است در بعضی موارد رابطه تان دوستانه باشد. ارتباط شما با این افراد ممکن است از طریق تلفن، ایمیل و یا به صورت حضوری برقرار شود. شما چیزهایی راجع به آنها میدانید و آنها هم اطلاعاتی از شما دارند. شما می توانید کارتان را بر حسب تقاضایی که مشتریان برای محصولات یا خدمات شما دارند کارتان را بچرخانید و بدون آنها قادر نخواهید بود تجارتتان را سر پا نگه دارید. در نتیجه هنگامی که سال نو و نوروز فرا می رسد، باید به آنها نشان دهید که ادامه ی روابط کاری با آنها برایتان مهم است و خود آنها برای شما ارزشمند هستند.

اما ایجاد روابط پایدار و طولانی مدت تجاری تنها دستاورد هدایای تبلیغاتی نیست. اگر شرکت شما در مسیر درستی قرار گرفته باشد، پس آینده ی روشنی پیش رو خواهید داشت و هر روز موفقیت جدیدی به دست خواهید آورد و این به معنای جذب مشتریان جدید خواهد بود. هر صاحب تجارتی در جستجوی مشتریان جدید است و می خواهد اطمینان کسب کند که آنها از برقراری رابطه ی جدید کاریشان راضی هستند و تمامی نیازهایشان به خوبی برآورده می شود. در نتیجه مهم است با ارسال هدایای تبلیغاتی به مشتریان جدید خود این موضوع را به اثبات برسانید که برایتان ارزشمند هستند و در مواقع مهم سال مانند فرا رسیدن سال نو به فکر آنها هستید.

لزومی ندارد هدیه تبلیغاتی شما گران قیمت باشد اما در هر صورت باید از کیفیت مناسب برخوردار باشد و تا اندازه ای شخصی سازی شده باشد. هر چه بهتر و بیش تر بتوانید صمیمیت و علاقه خود را چاشنی هدیه تان کنید، مشتری شما احساس بهتری خواهد داشت و در نهایت بازخورد کارتان موثرتر خواهد بود.

لزومی ندارد هدیه تبلیغاتی شما گران قیمت باشد

این موضوع را فراموش نکنید که کیفیت هدایای تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است. یک هدیه بی کیفیت کار شما را بی کیفیت جلوه می دهد و اثری سوء دارد. هدیه ای انتخاب کنید که در عین سادگی و یا حتی کوچکی، با کیفیت و مقاوم باشد. اما فقط دادن هدایای تبلیغاتی به مشتریان در توسعه و رونق کسب و کارتان سودمند نخواهد بود. کارمندانتان هم با دریافت هدایای تبلیغاتی می توانند در بهبود موقعیت تجاری و کاری شما موثر عمل کنند. این موضوع را امتحان کنید و به آنها نشان دهید که تا چه اندازه برایتان مهم هستند. کارمندان و پرسنل شما، رکن و ستون اصلی کار شما هستند. شما بدون آنها قادر نخواهید بود به کارتان ادامه دهید. یک کارفرما و مدیر خوب ارزش یک کارمند خوب را میداند و به این نکته پی برده است که «یافتن یک نیروی خوب مشکل است». در نتیجه اگر توانسته اید با تیم کاری خود به موفقیت دست یابید و در کار خود رشد داشته باشید، به گروه خود نشان دهید که قدر آنها را می دانید و برایتان ارزشمند هستند. جالب است بدانید راضی نگه داشتن کارمندان، چندان هزینه بر نیست.

در واقع، گاهی انجام یک رفتار مناسب کافی است تا حس ارزشمندی و مفید بودن در آنها القا شود. فرا رسیدن سال جدید، فرصت خوبی است تا از کارمندان ارزشمند خود تقدیر به عمل آورید و پیوند خود را با آنها عمیق تر کنید. اگر در فکر تهیه ی یک هدیه ی مناسب برای پرسنل خود هستید، هدیه ای برگزینید که آنها بتوانند در تمام طول سال از آن استفاده کنند. مثلا یک کیف پول، یک سررسید یا یک دسته کلید می تواند هدیه ی خوبی باشد. بعضی هدایای تبلیغاتی موارد مصرف روزانه دارند. بدین ترتیب، هر روز که کارمند شما از آن استفاده می کند، ناخودآگاه این حس در او تقویت می شود که سخت تر و موثرتر از گذشته کار کند و سعی کند در توسعه ی کار شما نقش پررنگ تری ایفا کند. در نهایت می توان این موضوع را چنین جمع بندی کرد: یک مدیر آگاه و موفق بر اساس شناختی که از مشتریان و پرسنل خود دارد ، اقدام به انتخاب و اهدای هدایای تبلیغاتی می کند. او می داند که چگونه می تواند با ارایه ی یک هدیه ی مناسب، حس قدرشناسی را در مشتری و کارمند خود زنده نگه دارد و در نهایت در پیشبرد کسب و کار خود، گام موثرتری بردارد.