ساخت بج نشان سینه فروشگاهی

ساخت بج سینه آموزشگاه زبان

بج سینه نقره ای رنگی دور برش

بج سینه طلایی شرکت هواپیمایی

بج سینه مات و براق نقره ای

اتیکت سینه رنگی طلایی برای دکتر

بج سینه طلایی رنگی پلی استر

بج سینه رنگی طلایی دور برش

تولید بج سینه طلایی برای بانک

5/5 - (1 امتیاز)

بج سینه معمولاً برای برقراری ارتباط با مشتریان و دیگر افراد، بعنوان هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها اغلب در کنار خودکار تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی و پرچم تبلیغاتی و تیشرت تبلیغاتی استفاده می شوند. این بج ها در حداقل تعداد 10 عدد قابل سفارش هستند. بج سینه یا گل سینه یا اتیکت سینه در فرایند برندسازی به شما کمک کرده و به شرکت شما اعتبار و ارزش می بخشند. مشتریان بادیدن بج سینه ارتباط راحت تری با برند شما برقرار می کنند. آن ها را می توانید در مدل های پلاک مانند، برای نشان دادن نام و حتی عکس پرسنل خود سفارش دهید. این بج ها توسط سنجاق و یا مگنت قوی به لباس های فرم وصل می شوند. برند شما را حرفه ای نمایش می دهند.

طراحی و ساخت بج سینه چگونه انجام می شود؟

طراحی و ساخت بج سینه طی فرآیندی چند مرحله ای طراحی و سپس داخل کارگاه تولید و ساخته می شود. اگر شما هم علاقه مند هستید در مورد فرآیند ساخت بج سینه اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد میکنم از کانال ما از اینجا دیدن نمایید.

چرا باید بج سینه را انتخاب کنید؟

چرا باید بج سینه را انتخاب کنید؟

مشاغل خرده‌ فروشی، انجمن ‌ها، رستوران ‌ها، هتل ‌ها و شرکت ‌های مختلف از بج سینه برای نام استفاده می ‌کنند. بج سینه پیام های ساده و مهمی را به میهمانان و مشتریان منتقل می کنند. آن ها به یک غریبه اطلاع می دهند که چه کسی می تواند به آن ها کمک کند، چه کسی در مؤسسه کار می کند، یا چه کسی بخشی از تیم است. بر خلاف سایر عناصر یکنواخت، یک پلاک فلزی، نام حرفه ای هر فرد را به عنوان یک شخص شناسایی می کند. آن ها برای شناسایی شرکت کنندگان در رویدادها و تامین امنیت، مفید هستند.

بج سینه چگونه بر فروش شما تاثیر می گذارد ؟

بج سینه اغلب به علت هماهنگی که ایجاد می کند، میتواند تاثیر مستقیم و غیر مستقیم بر فروش شما بگذارد. اینکه چگونه این اتفاق می افتد را باید در عواملی که در نظم گروهی تاثیر می گذارند جستجو کنید. مثلا یک تیم فوتبال چگونه با پوشیدن لباس ست و همرنگ نظم و تیم بودن و هدف مشترک داشتن خود را نشان می دهند، کارمندان یک شرکت نیز با زدن بج سینه این نظم و هماهنگی را نشان می دهند.

عنوان جنس بج سینهحداقل سفارشقیمت ساختزمان تحویل
ساخت بج سینه آلمینیومی10 عددشروع قیمت از 55 هزار تومان5 تا 7 روز کاری
ساخت بج سینه پلاستیکی10 عددشروع قیمت از 65 هزار تومان5 تا 7 روز کاری
ساخت بج سینه مولتی استایل10 عددشروع قیمت از 55 هزار تومان5 تا 7 روز کاری
ساخت بج سینه برنج10 عددشروع قیمت از 55 هزار تومان5 تا 7 روز کاری
ساخت بج سینه فلزی10 عددشروع قیمت از 45 هزار تومان5 تا 7 روز کاری
ساخت بج سینه پلاستیکی10 عددشروع قیمت از 55 هزار تومان5 تا 7 روز کاری
ساخت بچ سینه پرچم ایران10 عددشروع قیمت از 75 هزار تومان5 تا 7 روز کاری
ساخت اتیکت سینه10 عددشروع قیمت از 45 هزار تومان5 تا 7 روز کاری

بج سینه چیست؟

بج سینه چیست؟

بج سینه ساده ترین انواع سنجاق یقه ای هستند که به لباس شما شخصیت اضافه می کنند. بج سینه می تواند یک راه سرگرم کننده برای شخصی کردن لباس شما باشد. بسیار شبیه دکمه سرآستین، آن ها در طیف وسیعی از طرح های مختلف در دسترس هستند. انواع مختلفی از بج سینه با توجه به نیازهای کیفیت و قیمت وجود دارد. مطمئن شوید که تامین کننده بج سینه مناسب را متناسب با نیاز شما مشخص می کند.

بج سینه را چگونه استفاده می کنند؟

بج سینه را چگونه استفاده می کنند؟

در مورد قرار دادن بج سینه یک قانون وجود دارد: باید روی یقه سمت چپ باشد. اگر یقه می پوشید کمی زیر قسمت یقه و شمال مربع جیب خود قرار دهید.

برخی از کت و شلوارها دارای سوراخ دکمه هایی هستند که برای این منظور ساخته شده اند. اما اگر کت شما اینطور نیست، می توانید با دقت بج را مستقیماً در مواد سوراخ کنید. فقط مراقب باشید که مواد کت کت و شلوار خود را گیر نکنید یا فرسوده نکنید.

اگر کت نمی پوشید، می توانید بج سینه را روی پیراهن لباس قرار دهید. این را می توان در سمت چپ پیراهن، نزدیک قلب، جایی که یقه معمولاً قرار می گیرد، قرار داد.

برای اینکه بج سینه خود را به طور منظم تر نشان دهید، می توانید آن را روی کت خود قرار دهید. برای پوشیدن روزمره، استفاده از بج سینه های کوچک به عنوان سنجاق کت معمول است. اغلب کت های باکیفیت و رسمی تر دارای یک سوراخ دکمه در یقه سمت چپ هستند. در غیر این صورت، می‌ توانید آن ‌ها را به یقه یا سمت چپ سنجاق کنید تا ظاهر لباس بیرونی ‌تان را آن عنصر فردیت ببخشید.

تولید بج سینه چند روز طول می کشد؟

تولید بج سینه 3 تا 5 روز کاری زمان می برد. البته برای زمان کمتر نیز می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چاپ بج سینه به چه شکل انجام می شود؟

چاپ بج سینه به چه شکل انجام می شود؟

چاپ بج سینه در اشکال مختلف امکان پذیر است . شما می توانید بح سینه را با قالب خاص خود سفارش دهید .

حداقل تعداد سفارش ساخت بج سینه چند عدد است ؟

حداقل سفارش بج سینه 1 عدد است . البته برای تعداد بیشتر نیز می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

در ساخت بج سینه از چه فلزی استفاده می شود؟

در ساخت بج سینه از چه فلزی استفاده می شود؟

ساخت بج سینه اغلب با استفاده از فلز برنج امکان پذیر است. شما می توانید در برخی نمونه های از مس و روی و آلمینیوم نیز بج سینه بسازید .

سایز بج سینه چقدر است ؟

ساخت بج سینه در ابعاد و اندازه های مختلف قابل انجام است. اغلب بج سینه در دسته اکسسوری های کوچک، بدلیجات قرار میگیرد. اینها همه کوچک هستند، چیزی حدود 5 سانتی متر.

بج سینه را در چه رنگ های می توان تولید کرد؟

بج سینه را در چه رنگ های می توان تولید کرد؟

رنگ در ساخت بج سینه مهم است. اغلب بج سینه به رنگ های طلایی و نقره ای ساخته می شود. شما میتوانید بج سینه در رنگ های مختلف بسازید . مانند بج سینه قرمز، بج سینه مشکی، بج سینه زرشکی و …

فایل طراحی شده برای ساخت بج سینه چگونه باید باشد؟

اغلب باید فایل ساخت بج سینه بصورت فایل با کیفیت بالا و رزولوشن 300 دی پی ای و ترجیحا بصورت وکتور تک رنگ مشکی باشد.

طرح بج سینه را باید با چه نرم افزاری طراحی کرد ؟

طرح بج سینه را باید با چه نرم افزاری طراحی کرد ؟

طرح بج سینه را باید با نرم افزار های طراحی وکتور مانند ایلستریتور یا کورل طراحی کرد و در نهایت از آن خروجی pdf گرفت .

ساخت بج سینه چند رنگ امکان ساخت دارد؟

بله شما میتوانید براحتی بج سینه در رنگ های مختلف ر سفارش دهید . از بج سینه نقره ای و طلایی گرفته تا بج سینه در رنگ ها و قالب های مختلف.

قیمت ساخت و چاپ بج سینه چقدر است ؟

قیمت ساخت بج سینه رابطه مستقیمی با طول ( سایز) بج، رنگ های بج، زمان تولید آن، قالب بج، فایل طراحی شده آن دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

شکل های ساخت بج سینه به چند صورت است ؟

شکل های ساخت بج سینه به چند صورت است ؟

شما میتوانید بج سینه را در اشکال دایره ای یا مستطیل یا هر قالب دیگری که به آن علاقه دارید، سفارش دهید. فقط حواستان به قیمت نهایی آن باشد.

طرح بج سینه چقدر مهم است ؟

طرح بج سینه از آنجایی که باعث ایجاد نظم بین همکاران شما می شود، و بگونه ای نمایانگر برند شما است، بسیار مهم است.

ساخت بج سینه چگونه در تیراژ کم ممکن است ؟

ساخت بج سینه چگونه در تیراژ کم ممکن است ؟

ساخت بج سینه حتی در تعداد 1 عدد نیز براحتی امکان پذیر است. برای سفارش بج سینه در تعداد 1 عدد می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

مزایای خرید و نصب بج سینه یا گل سینه در حال حاضر برای کسب و کار شما چیست ؟

باید گفت سفارش بج سینه به کسب و کار شما نظم می بخشد. اگر شما هم قصد حضور در نمایشگاه خاصی را دارید، ایجاد ست بین همکاران شما که براحتی توسط یک بج سینه یا گل سینه امکان پذیر است می تواند بازدهی شما را در رسیدن به اهداف نمایشگاهی شما براحتی سهل و آسان کند.

چه زمانی از بج سینه استفاده می شود؟

چه زمانی از بج سینه استفاده می شود؟

حالا شما می دانید که چگونه بج سینه را نصب کنید، خوب است لحظات مناسب و نامناسب را برای نصب بج سینه که در آن اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد، تشخیص دهید.

رویدادهای رسمی

رویدادهای رسمی بیشتر فرصت ایده آلی برای نشان دادن بج سینه هستند. اگر در یک مراسم رسمی هستید یا کت و شلوار می پوشید، یقه ها معمولاً اوج خواهند بود. این نوع یقه به طور سنتی رسمی ترین و شیک ترین است. در این موارد مرسوم است که بج سینه را روی یقه سمت چپ ببندند.

کسب و کار

برای کسب ‌و کارها بج سینه برای نمایش حرفه ای از شرکت و شناسایی کارمندان و نیز یکپارچگی کارمندان استفاده می شود. آن ها می ‌توانند در حین انجام کارهای روزمره در دفتر، به کت و شلوار یا لباس فرم زیبایی بیشتری ببخشند.

چرا کسب و کار شما باید از بج سینه استفاده کند؟

چرا کسب و کار شما باید از بج سینه استفاده کند؟

اگرچه برخی از مزایای استفاده از بج سینه برای کار ممکن است نسبتاً واضح باشد، اما بسیاری دیگر وجود دارد که احتمالاً هنوز به ذهن شما خطور نکرده است. پیاده‌ سازی بج های سفارشی شرکت می ‌تواند برندسازی، ارتقاء، امنیت، رضایت مشتری و حتی همکاری بین کارکنان شما را بهبود بخشد. چه یک کسب و کار با مشتری، خرده ‌فروشی، یک شرکت تشریفات، یا حتی یک دفتر شرکت یا تجارت فروش و بازاریابی را اداره کنید، همچنان خواهید دید که بج ‌های سینه نام و لوگو شما را نشان داده و می توانند تأثیر مثبت زیادی بر محیط کار شما داشته باشند.

استفاده از بج سینه سفارشی برای برندسازی و تبلیغات

بج سینه سفارشی ابزاری عالی برای کمک به یک تصویر برند ثابت است. تا زمانی که طراحی نشان سفارشی شما شامل لوگو، رنگ های شرکت و نام تجاری شما باشد، متوجه خواهید شد که هم کارکنان و هم مشتریان اعتماد بسیار بیشتری به برندسازی کسب و کار به طور کلی خواهند داشت. فقط به این فکر کنید که چقدر می توانید برای یک کمپین بازاریابی در مقیاس بزرگ هزینه کنید، بج سینه های شرکت می توانند تأثیر مشابهی داشته باشند، با هزینه بسیار کمتر. بج های سینه نیز می ‌توانند ابزاری عالی برای تبلیغ و جمع ‌آوری سرمایه باشند، به خصوص اگر سفارشی باشند. می ‌توانید از بج سینه های سفارشی ‌شده برای تبلیغ رویدادها، تعامل با مشتریان جدید و فعلی و حتی پاداش دادن با برنامه وفاداری مشتری استفاده کنید. پاداش دادن به مشتریان با بج سینه ها نیز راهی فوق العاده برای افزایش آگاهی از برند است، زیرا مشتریان را به سفیران برند تبدیل می کند.

استفاده از بج سینه برای شناسایی نام پرسنل و امنیت

استفاده از بج سینه برای شناسایی نام پرسنل و امنیت

چه کسب‌ و کار شما در مهمان ‌نوازی، خرده ‌فروشی یا فعالیت ‌های شرکتی تخصص داشته باشد، یک واقعیت باقی می ‌ماند: شما، کارکنان، و مشتریان همگی حق دارید احساس امنیت کنید. بج سینه ‌ها با نام شخصی یا لوگو سفارشی برای محل کار شما می ‌توانند امنیت را ده برابر افزایش دهند، زیرا به هر کارمندی اجازه می ‌دهند که هم قابل شناسایی و هم پاسخگو باشد. در واقع، در برخی از کشورها، بسیاری از کسب و کارها از نظر قانونی موظف هستند که اطمینان حاصل کنند که همه کارکنان از نشان های شناسایی استفاده می کنند.

استفاده از بج سینه کارکنان برای تجربه و رضایت مشتری مثبت

هنگامی که نوبت به ایجاد یک تجربه مثبت و رضایت بخش برای مشتریان یا مشتریان بالقوه می رسد، بج سینه کارکنان مزایای بسیاری دارند. آن ها نه تنها حس حرفه ای بودن را به کسب و کار شما می افزایند، بلکه آن را برای کسانی که از آن استفاده می کنند، بسیار قابل دسترس تر می کنند. به عنوان مثال، آیا تا به حال در یک فروشگاه سوالی داشته اید اما مطمئن نیستید که چگونه به آن برخورد کنید، زیرا مطمئن نیستید که چه کسی کارمند است و چه کسی نیست؟ بج های سینه با نام حرفه ای، سردرگمی و ناامیدی را بلافاصله از این وضعیت خارج می کند. وقتی صحبت از نقش های مهمان نوازی می شود، ایجاد ارتباط فوری با مشتری بسیار حیاتی است. به همین دلیل است که می ‌بینیم که شرکت ‌ها از این بج های سینه استفاده می ‌کنند. برای اینکه مشتریان احساس راحتی و رضایت کنند، باید بدانند که با چه کسی در حال تعامل هستند. برای اینکه اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در ایجاد تجربه مشتری مثبت تر از دست نمی دهد، برای محل کار خود بج سینه ایجاد کنید.

استفاده از بج های سینه سفارشی برای بهبود کار تیمی و هم افزایی

استفاده از بج های سینه سفارشی برای بهبود کار تیمی و هم افزایی

تعجب خواهید کرد که نشان‌ های فلزی با عنوان شغلی تا چه حد می ‌توانند در ایجاد حس تعلق به کارمندان مؤثر باشند. با به رسمیت شناختن کارمندان از نقش خود در کسب و کار، آن ها انگیزه بیشتری خواهند داشت تا مسئولیت های خود را با نهایت دقت و توجه انجام دهند. علاوه بر بهبود نگرش ‌های فردی، بج های سینه می ‌توانند به حس کار گروهی و رفاقت کمک کنند. چه یک کسب و کار کوچک یا در مقیاس بزرگ داشته باشید، کارمندان می توانند به راحتی اعضای تیم خود را با نام تشخیص دهند و با آن ها تماس بگیرند، فرصتی برای گفتگو و در نهایت منجر به هم افزایی بهتر در محل کار می شود.

استفاده از مشوق ‌های بج سینه برای ایجاد انگیزه و پاداش در کارکنان

مطمئناً، همانطور که در بالا دیدیم، استفاده از بج ها برای کار مزایای جدی و معقولی دارد. اما یک مورد بزرگ وجود دارد که ما تاکنون به آن اشاره نکرده ایم: بج ها سرگرم کننده هستند. چه کسی می گوید که سرگرمی با بج سینه فقط برای بچه ها است؟ اگرچه ما بیشتر در مورد آن انکار می کنیم، اما بزرگسالان نیز دوست دارند احساس کنند به رسمیت شناخته شده و پاداش می گیرند، و استفاده از بج ها می تواند یک راه سرگرم کننده و مدرن برای ایجاد احساس مشارکت در همه کارکنان باشد. چرا از نشان های کلکسیونی یا شخصی به عنوان بخشی از یک برنامه پاداش منحصر به فرد برای کارمندان خود استفاده نمی کنید؟

آن‌ ها می ‌توانند امتیازهای مبتنی بر عملکرد را کسب کنند و نشان ‌هایی را برای تشخیص دستاوردهای خاص دریافت کنند و همچنین سرگرمی خوبی است، این کار همچنین مشوق کار سخت است و نشان‌ های دریافت ‌شده می ‌توانند به عنوان نمادهای وضعیت در داخل و خارج از کسب ‌و کار عمل کنند. راه‌ های جالب و خلاقانه بی ‌پایانی برای پیاده‌ سازی بج ها در کسب ‌و کار شما وجود دارد، همه با مزایای عالی.

چگونه بج سینه می توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند؟

آیا تا به حال نام کسی را تنها چند ثانیه پس از معرفی خود به یکدیگر فراموش کرده اید؟ این بسیار رایج است و اگر مجبور شوید بعداً دوباره بپرسید می تواند خجالت آور باشد. به طور کلی انسان ها در به خاطر سپردن نام ها مشکل دارند، بنابراین شما تنها نیستید.

بج سینه راه‌ حلی ساده و سریع برای شناسایی نام ‌ها و پرش از ناهنجاری درخواست مجدد هستند. آیا مایلید در مورد اینکه چگونه بج سینه می توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند بیشتر بدانید؟

از صدمات اجتناب کنید

گذاشتن نشان فلزی که دارای سنجاق برای چسباندن به لباس است، می تواند ناراحت کننده یا کاملاً دردناک باشد. برای جلوگیری از این مشکل، بهترین روش استفاده اتیکت سینه دارای پشتوانه آهنربایی هستند.

در نبرد بج سینه مغناطیسی در مقابل پین ‌ها، پلاک های مغناطیسی برنده آشکاری هستند. می ‌توانید با محکم کردن پشتی مغناطیسی روی پلاک، از دردسرها و سوراخ ‌های لباس ‌هایتان خلاص شوید.

خدمات بهتر به مشتریان ارائه دهید

زمانی که مشتری مراجعه می کند، آن ها باید بتوانند کارمند شما را با نام شناسایی کنند. با پلاک های مگنتی سفارشی، به راحتی می‌ توان آن ‌ها را به خاطر بسپارند و بعداً روی یک نام قرار دهند. اگر می خواهید ایده خوبی در مورد اینکه چه کسی به مشتریان کمک می کند، به دست آورید، از این پلاک ها استفاده کنید تا توانند خیلی راحت تر آن را به خاطر بیاورند.

حرفه ای شوید

تطبیق بج سینه مگنتی بسیار حرفه‌ ای به نظر می ‌رسد و می ‌تواند به افراد کمک کند تا برند شما را جدی ‌تر بگیرند. اگر در محل کار خود یونیفرم ندارید، اگر همه بج سینه در سراسر شرکت یکسان باشند، موثر خواهند بود. یک پلاک فلزی می تواند برند را به سطح بعدی حرفه ای بیاورد.

نام تجاری خود را محکم کنید

تجارت ذاتا رقابتی است، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که برند شما در هر کاری که انجام می دهید، برجسته است. اهمیت بج سینه مگنتی در این است که می توانند به مشتریان کمک کنند تا برند شما را در ذهن خود محکم کنند.

به راحتی می توانید لوگو شرکت خود را در طراحی پلاک مگنتی قرار دهید. هر بار که مشتری به آن نگاه می کند، نام تجاری و خدماتی که ارائه می دهید را، به او یادآوری می کند.

شناسه های آسان داشته باشید

اگر یک کسب و کار خرده فروشی دارید، همه انواع پلاک های مگنتی به افراد کمک می کند تا کارمندان یا مدیران را شناسایی کنند. علاوه بر این، می ‌توانید با یک نگاه ساده به پلاک همکارانتان، به جای اینکه از لحظه ‌ای که با آن ‌ها آشنا می‌ شوید، آن را به خاطر بسپارید، نامشان را خطاب کنید.

از بج سینه مگنتی استفاده کنید

وقتی برای یک شرکت کار می کنید، نباید نگران باشید که نام افراد را بلافاصله یاد بگیرید. با این مزایا، خرید پلاک های مگنتی انتخاب واضحی است که تنها در دراز مدت به نفع شرکت شما خواهد بود.

اهمیت استفاده از بج سینه چیست؟

اهمیت استفاده از بج سینه چیست؟

از فروشگاه های خرده فروشی گرفته تا مراکز داده ایمن، بج های سینه بخشی از زندگی روزمره هستند. مطالعات نشان داده است که وقتی افراد نام یکدیگر را بدانند، ارتباطات تقویت می ‌شود. چه یک حرفه ای، یک کسب و کار، یک مربی، یک برنامه ریز جلسات یا هر شخص دیگری باشید، بج های سینه برای ارتباط با مشتریان و دیگر افراد ضروری هستند. با گذاشتن بج های سینه با نام کارمندان خود، دید و دسترسی آن ها را افزایش می ‌دهید.

بج های سینه ابزاری ضروری برای رشد و موفقیت کسب و کار شما هستند. آن ها باعث می شوند مشتریان در دفتر یا فروشگاه شما احساس خوش آمد گویی کنند، زیرا بلافاصله می دانند با چه کسی صحبت می کنند. و آن ها کارمندان شما را در قبال اعمال خود مسئول تر می کنند، زیرا نام آن ها برای همه قابل مشاهده است. در نتیجه تقریباً هر کسب و کاری از آن ها استفاده می کند. شما می ‌توانید بج های سینه را در بسیاری از صنایع، از جمله خدمات غذایی، تشریفات، خرده ‌فروشی، برنامه ‌ریزی رویداد و غیره بیابید. هر بج سینه داستان برند شما را بیان می ‌کند تا به مشتریان و کارمندان کمک کند تا تجربه ‌شان را به خاطر بسپارند.

ما می دانیم که استفاده از بج های سینه به ساختن هویت شرکتی کمک می کند. این ابزارهای حرفه ای همچنین به مشتریان کمک می کنند تا با کارمندان خود تعامل بهتری داشته باشند.

بج های سینه در بازاریابی و ارتباطات ضروری هستند. آن ها هویت شخصی را ارائه می دهند و با یک لوگو، برندسازی شرکتی را نیز گسترش می دهند. کارمندانی که از بج های سینه استفاده می ‌کنند، خدمات بیشتری به مشتری داده و مسئولیت شخصی آن کسب ‌و کار را ارائه می ‌کنند. بج های سینه سخت ‌ترین عنصر برای لباس یک فرد در جلسات، همایش ‌ها یا هر رویدادی هستند.

مزایای استفاده از بج سینه چیست؟

مزایای استفاده از بج سینه چیست؟

بج های سینه و سایر محصولات شناسایی شخصی مانند پلاک ها می توانند به طور قابل توجهی برای شرکت شما مفید باشند. و در حالی که ممکن است وجود این محصولات در محل کار بی اهمیت به نظر برسد، استفاده از آن ها مزایای بسیاری دارد. آن ها بخشی از بازاریابی شما و وسیله ای برای ارائه خدمات استثنایی به مشتریان شما می شوند. مکالمه هایی که از نصب یک بج سینه با نام به وجود می آیند، به تعاملات و فرصت های بهتر برای فروش منجر می شوند. و کارمندان شما را در هر زمانی مستقیماً در دسترس قرار می دهند.

شناسایی

گاهی اوقات، به خاطر سپردن نام همه می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، با استفاده از بج های سینه، کارمندان جدیدتر و سایر اعضای تیم در شرکت، استعداد بیشتری برای شناسایی یکدیگر دارند.

این شناسه ‌ها برای بسیاری از شرکت ‌ها ضروری شده ‌اند در حالی که به کارمندان اجازه می‌ دهند از کدهای لباس مورد نیاز پیروی کنند و فردیت خود را حفظ کنند. به هر حال، دلیل اصلی استفاده از یک بج سینه با نام، ارائه یک ویژگی شناسایی برای هر فرد است.

وقتی همه یک بج سینه دارند، اطمینان از اینکه افراد در جایی که باید باشند، حاصل می شود. همچنین به خاطر سپردن نام فرد راحت تر است. چه برای کارمندان، چه داوطلبان و چه بازدیدکنندگان، استفاده از یک بج سینه فضای حرفه ای را برای همه فراهم می کند. کارمندان را در قبال اقدامات خود مسئول نگه می دارد و به مشتریان اطلاعات لازم برای تکمیل تجارت خود را با شما می دهد.

شناخت برند

یک لوگو به بج های سینه اضافه کنید. برندسازی جزء ضروری هر کسب و کاری است، چه بزرگ و چه کوچک. با استفاده از بج های سینه با لوگو خود از یک استراتژی برندینگ و بازاریابی قوی حمایت کنید.

لوگوی کسب و کار خود را به بج های سینه اضافه کنید و به سرعت هر کارمند، داوطلب و سایر کارکنان را به عنوان بخشی از سازمان خود شناسایی کنید. هر بار که کارمندان بج خود را در محل کار یا در جامعه می پوشند، تبلیغات رایگان ارائه می دهند. از این ابزارهای حرفه ای به نفع سازمان خود استفاده کنید و به یاد داشته باشید که هر چه برند شما بیشتر قابل مشاهده باشد، قوی تر می شود.

با گزینه های بسیار زیادی برای بج های سینه با نام و لوگو، مطمئناً چیزی را پیدا می کنید که متناسب با نیازهای شما باشد.

ایجاد ارتباط

بج های سینه یک راه عالی برای مشتریان برای شروع گفتگو با کارمندان و کارکنان خرده ‌فروشی است. آن ها از اولین تعامل به مشتری اطلاع می دهند که با چه کسی کار می کنند. این ارتباط به هر دو صورت انجام می شود. و اگر مشتری نیاز به گزارش رفتار یک کارمند داشته باشد، خواه نمونه باشد یا غیر آن، بج های سینه یک شناسه فوری برای آن شرایط ارائه می دهند. به نوبه خود، این گفتگو به مدیران و سایر سرپرستان در ستایش و برخورد با اقدامات انضباطی کمک می کند.

امنیت

با استفاده از بج های سینه با عکس، برای کارمندان و کارکنان می توان به سرعت تشخیص داد که آیا آن ها به جایی که هستند تعلق دارند یا خیر.

مواقع زیادی وجود دارد که بازدیدکنندگان ممکن است حضور داشته باشند. از بج های سینه با عکس همه را ایمن نگه می‌ دارد. تیم‌ های امنیتی اهمیت بج های سینه با عکس را برای پیگیری مکان‌ هایی که افراد در آن هستند و کجا باید باشند، درک می ‌کنند. همه را از بازدیدکنندگان گرفته تا رئیس شرکت خود شناسایی کنید. با این شناسایی، همه مطمئناً می دانند که به کجا تعلق دارند و چه کسی ممکن است به آن تعلق نداشته باشد.

گاهی اوقات، استفاده از بج های سینه با عکس به شناسایی افرادی که آماده ارائه کمک یا خدمات اضطراری در موقعیت های خطرناک هستند، کمک می کند. آن ها همچنین می‌ توانند به متخصصان اضطراری و امنیتی کمک کنند تا افرادی را شناسایی کنند که می ‌توانند به آن ها دسترسی به مناطق خاصی از یک مرکز را بدهند که به آن ها امکان می ‌دهد به اندازه کافی به موقعیت پاسخ دهند.

برای شرکت ‌هایی که با اطلاعات یا محصولات حساس سر و کار دارند، زمانی که کارمندان به دیدن همکاران خود با بج های سینه با عکس عادت کرده ‌اند، شناسایی افرادی که در جای خود نیستند آسان ‌تر خواهد بود.

بج های سینه با عکس و نام همیشه جایگاهی اساسی در ارتباطات بین فردی خواهند داشت. آن ها سهولت شناسایی، کیفیت ارتباطات، امنیت و شناسایی را برای سازمان شما افزایش می دهند. علاوه بر این، آن ها موانع بین مشتریان و کارمندان شما را از بین می برد، بنابراین همین امروز آن ها را به کسب و کار خود اضافه کنید.

چرا استفاده از بج سینه برای کسب و کار شما ضروری است؟

چرا استفاده از بج سینه برای کسب و کار شما ضروری است؟

بج سینه، دکمه یا نشان برجسته ای است که می‌تواند موقتا با سنجاق قفلی یا سنجاق سیمی، یک بست و یا دستگاه‌های دیگر به یک سطح پارچه ای وصل شود. این مکانیسم اتصال به پشت فلز صاف یا مقعر شبیه دکمه وصل می‌شود، که محلی را بر روی این دکمه برای عکس یا نوشته‌های پرینتی باقی می‌گذارد.

بج‌سینه یکی از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد است که به منظور معرفی کسب و کار افراد در نمایشگاه ها و فروشگاه ها اغلب کاربرد دارد و افراد برای ست شدن و هماهنگی بیشتر لباس های خود از آن استفاده می کنند.

بج سینه عموما به یک دکمه‌ی مبارزات انتخاباتی که در طول مبارزات انتخاباتی سیاسی در ایالات متحده و کشور‌های خارجی دیگر استفاده می‌شده است، مربوط می‌باشد. اولین طراحی برای دکمه‌ی پشت سنجاقی در سال ۱۸۹۶ در ایالات متحده به ثبت رسید و بسیاری از دکمه‌های امروزی دارای ویژگی‌های طراحی متشابه هستند.

مهمترین مزیت های بج سینه برای هر کسب و کار

مهمترین مزیت های بج سینه برای هر کسب و کار

  • به رسمیت شناخته شدن کارمندان: یک راه کارآمد برای جلب روحیه‌ی کارمندان شرکت‌تان، شناساندن دستاورد‌های آنهاست. از این نشان‌های سنجاقی میتوان برای تقدیر و تشویق کارمندان در مراسم خاص، مانند کارمند سال، تکمیل پروژه، سالگرد نام تجاری و غیره استفاده کرد. آنها کمک می‌کنند کارمندان‌تان خوشحال شوند. همچنین حس غرور و وفاداری را نسبت به برندتان در آنها ایجاد می‌کنند و آنها را ترغیب می‌کند تا بهتر عمل کنند.
  • برند سازی و تبلیغ: بج سینه می‌توانند شامل آرم یا برچسب شرکت شما باشد و به این ترتیب کمک می‌کند شرکت‌تان دیده شود. شما می‌توانید در بین مشتریان مورد هدف خود حس کنجکاوی ایجاد کرده و نظر افراد با طرح‌های جذاب را به خود جلب کنید. همچنین می‌توانید از این سنجاق‌ها برای تبلیغ در هر مراسمی ‌که در حال برنامه ریزی برای برگزاری آن هستید، استفاده کنید.
  • احساس تعلق: شما می‌توانید با کمک این نشان‌های سنجاقی سفارشی بین کارمندان خود حس وحدت ایجاد کنید. کارمندان شما از این که دارای یک نشان یا بج سینه مشترک با دیگران هستند قدردانی خواهند کرد. کارمندان شما با پوشیدن این نشان‌ها احساس افتخار کرده و برای دستیابی به اهداف شرکت تلاش می‌کنند. همچنین به تیم سازی و افزایش بهره وری کارکنان کمک می‌کند.
  • شناسایی شرکت: اگر کارمندان شرکت شما در کنفرانس یا مراسم هر سازمان تجاری ای شرکت می‌کنند، بج سینه از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. این نشان‌ها به ساختن موجودیت بیشتر برای شرکت شما کمک کرده و کارمندان ماهر شما را در معرض دید قرار می‌دهند. این امر همچنین تاثیر مثبتی بر تجارت شما می‌گذارد زیرا مردم متوجه مشارکت فعال شرکت شما در چنین مراسمی ‌می‌شوند.

 چرا استفاده از بج سینه تاثیر گذار است؟

چرا استفاده از بج سینه تاثیر گذار است؟

در قلب هر برند یک محصول درجه یک وجود دارد که مشتریان فوراً می خواهند به آن دست پیدا کنند. ایجاد و حفظ برندسازی ثابت، نقش مهمی در تبدیل شدن به اولین انتخاب مصرف کننده ایفا می کند که به نوبه خود وفاداری به برند را افزایش می دهد. خبر خوب این است که در حال حاضر بج های زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید و به آن ها برند بدهید و به مشتریان دلیلی برای انتخاب شما نسبت به رقبایتان ارائه دهید.

ویژگی های بج سینه بهارگیفت :

بج سینه های تولید شده در کارگاه های تخصصی ساخت بج سینه بهارگیفت دارای طراحی منحصر به فرد بوده و دارای نگهدارنده ای از جنس مگنت یا سوزنی میباشد و آبکاری آن به صورت آبکاری طلا یا نقره (کروم) بوده و سفارش تعداد تیراژ پایین نیز امکان پذیر میباشد ( حداقل 15 ) و دارای برش های خاص و دور بری های اختصاصی (حتی سخت ترین طرح) و رنگ کاری حرفه ای با ثبات رنگ بالا صورت میگیرد.

روش تولید بج سینه به چه صورت است؟

شماره یک : روش برش بصورت دستی نشان سینه (بج سینه) : در این روش بعد از فرآیند پرداخت و کپی و اسید کاری روی ورق برنز، طرح مورد نظر ما در بج با اره به صورت دستی برش میخورد و پس از نصب گیره با یکی از فلز های طلا یا مس و نیکل آبکاری شده ، در این روش بعد از اتمام کار ، بج سینه ها را با رنگ کاری به صورت دستی میتوانید تهیه کنید.

شماره دو : روش قالبی در تولید بج سینه : در این روش تولید بج سینه با قالب گیری از طرح و به صورت ریخته گری با فلز سرب ساخته میشود و بعد از فرآیند ریخته گری و مونتاژ و تمیزکاری، بج ها مانند بج سینه های دستی آبکاری میشوند.

شماره سه : روش پلی استر : در این روش لوگو مورد نظر پس از چاپ شدن روی کاغذ، داخل آن قرار میگیرد و لایه شفافی از رزین آن را پوشش داده ، توجه کنید که این روش برای بج سینه های دایره ای و مربعی شکل بسیار مناسب میباشد.

شماره چهار : روش حک و لیزر : یکی دیگر از روش های مختلف تولید بج سینه، حک و لیزر است که در این روش ، لوگو مورد نظر به وسیله دستگاه حکاکی لیزری روی ورق های مولتی استایل حک میشود.

ساخت بج فوری

ساخت بج فوری

در شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت، نظام مندی و سرتایم بودن و خوش قولی به همراه کیفیت، حرف اول را میزند و اصول شرکت بر این پایه استوار میباشد. این شرکت به عنوان یک دفتر تبلیغاتی فعال در زمینه تمامی اقلام هدایای تبلیغاتی از جمله بج سینه جهت بقای همکاری با شرکت ها و سازمان ها همواره این مسئله را در تمامی مراحل (سفارش ، تولید ، تحویل ، خدمات پس از فروش ) در نظر گرفته و برحسب آن ، تایمی را مشخص کرده که شرمنده شما عزیزان نشود. در شرکت های بزرگ، مدیر های تدارکات یا مسئولان خرید نسبت به زمان تحویل خیلی حساسند زیرا مسئولیت بزرگی بر عهده داشته و بایستی به مدیران ارشد خود زمان مشخصی ارائه دهند و آن ها نیز بر طبق آن زمان اعلام شده برنامه ریزی های خود را انجام دهند. تجربه نشان داده است که گاهی تاخیری چند ساعته متحمل خسارات زیادی شده و باعث ضرر های جبران ناپذیری میشود.

شرکت بهارگیفت به شما کاربران عزیز متعهد میشود تمامی سفارش های صورت گرفته در این مجموعه در راس تاریخ  و ساعت معین به مشتریان عزیز تحویل داده میشود “

انجام پروژه های فوری مانند ساخت بج فوری نیازمند اقداماتی ویژه میباشد و قبل از اقدام به این عمل حتما بایستی با کارگاه ساخت بج سینه هماهنگ شد.  ساخت بج فوری نیازمند دقت زیاد، مهارت خاص، بکارگیری از کارگران و ابزار بیشتر ساخت بج سینه است.  بهارگیفت قادر است با توجه به نیاز شما در مدت زمان دلخواه شما، سفارش های فوری شما را دریافت کرده و با همان کیفیت و ماندگاری همیشگی آن ها را آماده و آماده ارسال نماید.

لازم به ذکر است هزینه ساخت بج فوری به عواملی مانند تاریخ تحویل سفارش، حجم سفارش هایی که در کارگاه در تاریخ تحویل سفارش میباشد، تعداد تیراژ سفارش و جزئیات ساخت بج سینه بستگی دارد . مشتریان گرامی برای اطلاع از هزینه ساخت بج فوری و جزئیات دقیق آن با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند

 

مراحل تولید بج سینه :

روند ساخت بج سینه نیاز به زمان دارد و محصولی نیست که امروز بج سینه اختصاصی خود را سفارش دهید و فردا آماده تحویل باشد… تولید بج سینه شامل چندین مرحله است و در اینجا ما میخواهیم علت طولانی بودن مدت ساخت بج سینه را برای شما شرح دهیم و تمامی مراحل تولید را برای شما بازگو نماییم با ما همراه باشید:

مرحله اول : در ابتدا بعد از ارائه طرح یا لوگو و طراحی فایل کورل لوگو ، یک جانمایی از بج سینه به شما ارائه و به تاییدتان میرسد.

مرحله دوم : در مرحله بعدی نوبت به حکاکی دیجیتال میرسد و نوشته مد نظر شما حک میشود.

مرحله سوم : هنگامی ک حکاکی دیجیتال به پایان رسید بج سینه جهت حکاکی فیزیکی تحویل به دستگاه CNC داده میشود.

مرحله چهارم : و اما الآن نوبت به فرم دهی و شکل دهی فلز با کمک دستگاه میباشد. همه بج سینه ها در وهله اول دارای سطوح صاف میباشند که در این مرحله  با انحنا هایی ک روی آنها ایجاد میشود فرم مورد نظر را پیدا میکنند.

مرحله پنجم : در این مرحله گیره ای که توسط شما و بسته به بودجه و سلیقه شما انتخاب شده به پشت بج سینه متصل میشود. این روند اتصال بدین گونه صورت میگیرد که بج سینه و گیره مورد نظر ، به اندازه 1500 درجه، دما به آن میدهیم تا با اندکی ذوب شدن به پشت بدنه بج متصل شود.

مرحله ششم : در این مرحله حکاکی انجام شده روی بج سینه به صورت دستی با رنگ انتخابی از جانب شما ، رنگ آمیزی میشود.

مرحله هفتم : در این مرحله بج سینه وارد محفظه ای با دمای 1200 دجه میگذاریم تا کلمات به طور کامل با رنگ مورد نظر پر شوند و این مرحله را چندین بار تکرار کرده تا کلماتی ک حکاکی شده اند کاملا با رنگ واضح و پر شوند.

مرحله هشتم : در این مرحله بج سینه را زیر دستگاه سنگ فرز میبریم و با فرزکاری آن را کاملا صیقلی میکنیم.

مرحله نهم : در این مرحله بی نقص بودت کلمات در رنگ آن ها و صیقلی بودن بج سینه کاملا آشکار میشود.

مرحله دهم : سپس بج سینه را به صورت هم دستی هم ماشینی پولیش میزنیم ( هیچ دستگاهی وجود ندارد که توانایی آن را داشته باشد که بصورت کامل پولیش بزند. بنابراین حتما پولیش دستی لازم است.)

مرحله یازدهم : بعد ازین که مرحله پولیش زدن بج سینه به اتمام رسید ، بج سینه برای مرحله آبکاری الکتریکی فرستاده و آماده میشود.

مرحله دوازدهم : در این قسمت بج سینه با نیکل سخت آبکاری شده ( برای این که از فلز اصلی بج حفاظت شود و سطحی صیقلی ایجاد شود. )

مرحله سیزدهم : دراین مرحله بج سینه با آب طلا آبکاری میشود (لازم به ذکر است این مرحله اختیاری بوده و به انتخاب شما بستگی دارد.)

مرحله چهاردهم : در این مرحله رنگ آمیزی نهایی روی بج سینه انجام میشود.

مرحله پانزدهم : هم اکنون کار ساخت بج سینه شما تقریبا به پایان رسیده است.

زمان تحویل بج سینه

همانطور که در بالا توضیح داده شد روند تولید بج سینه پروسه ای زمان بر هست و امکان ندارد امروز بج سینه اختصاصی سفارش دهید و فردا تحویل بگیرید ( البته میشود کار را به force انداخت و یکم مراحل رو فشرده کرد اما اولویت بندی کارها در کارگاه تولید بج سینه تغییر پیدا کرده و سفارش دهنده متحمل هزینه بیشتری میشود).

ولی در کل زمان تحویل بج سینه به مشتری های گرامی ما به معیار های زیادی بستگی دارد ولی در کل میتوان به صورت تقریبی مشخص نمود این معیارهای مهم عبارتند از نوع بج سینه که میتوان گفت مهمترین فاکتور آن میباشد. برای مشخص کردن تایم دقیق تحویل، رنگی بودن بج سینه یا مات و براق بودن آن نیز تاثیر دارد. بج سینه های مات و براق زمان کمتری نیاز دارد، زیرا روند ساخت آن دارای پیچیدگی کمتری است و مراحل ساخت کمتری نسبت به ساخت بج سینه مدل رنگی میشویم و همین امر باعث میشود که تخمین زدن موعد تحویل آسانتر شود.

در مدل های رنگی ” تولید بج سینه رنگی”   دارای مراحل بیشتری میباشد و بالطبع نیاز به زمان بیشتر دارد و لازم است شما مشتریان گرامی جهت ثبت سفارش، با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط بوده طرح و لوگو خود را در اختیار ما قرار گذاشته و مابقی کار را به مجموعه بهارگیفت بسپارید. علاوه بر نوع بج سینه، زمان تحویل این محصول به فاکتورهای دیگری بستگی دارد، عواملی مانند دوربرش بودن بج سینه یا نبودن آن، جنس آن و … همگی در زمان تحویل موثر میباشد. که همگی این موارد در هنگام مشاوره گرفتن با کارشناسان ما مشخص میشود و نهایتا تایم دقیق تری به شما میدهند.

انواع متریال استفاده شده در تولید بج سینه

چرا بج سینه یک ابزار تبلیغاتی ایده‌آل است

اگر بخواهیم در مورد انواع بج سینه صحبت کنیم باید انواع ان را به بج سینه از جنس برنج، بج سینه از جنس آلمینیوم، بج سینه از جنس استیل و بج سینه مولتی استایل تقسیم کنیم. امروزه از همه این جنس ها برای ساخت بج سینه استفاده می شود، اما استفاده و ساخت بج سینه از جنس برنج کاربرد بیشتری دارد . در ادامه شما را با انواع ساخت بج سینه بیشتر آشنا خواهیم کرد.

تولید و ساخت بج سینه به روش ریخته گری( بج سینه سربی)

استفاده از بج سینه از جنس سرب کاربردهای زیادی دارد، از جمله این کاربردها ساخت بج سینه نظامی، ساخت بج سینه سردوشی و استفاده از بج سینه برای مدال نظامی است. اغلب بج سینه سربی بصورت برجسته تولید می شود و از این خاصیت این بج ها برای ساخت بج سینه با لوگو سپاه، بج سینه با لوگو ارتش و نیروی انتظامی و همچنین برای ساخت بج سینه ستاره برای درجات که برای درجات سرهنگی اغلب استفاده می شود، کاربرد دارد.

حداقل سفارش بج سینه برجسته سربی باید بالای 5000 عدد باشدچون متریال هایی که برای آن استفاده میشود باید بهینه و بصرفه باشد. از دیگر مزایای بج سینه سربی که با ریخته گری بدست می آید، قیمت مناسب آن است .

تولید و ساخت بج سینه به روش مولتی استایل ( بج سینه مولتی استایل)

همیشه زمانی که بج سینه بصورت مولتی استایل ساخته می شود، باید این نکته را در نظر گرفت که این نوع بج سینه اغلب بوسیله فلز ساخته می شود. بج های مولتی استایل بوسیله ABS ساخته میشوند وکه در آنها مواد کمی از فلز نیز وجود دارد.

از جمله مزایای بج های مولتی استایل که در رنگ های مختلف و نزدیک به فلز است، می توان به سبک و راحت حمل کردن آن اشاره کرد. اگر شما هم نیاز به بج سینه سبکی دارید که براحتی قابل حمل باشد و کلاس کاری خوبی هم داشته باشد، میتوانید از بج سینه مولتی استایل ستفاده کنید.

از دیگر مزایای بج های مولتی استایل ستفاده از رنگ مشکی در زمینه یا روی کار است. شما میتوانید از زمینه مشکی برای ساخت بج سینه خود استفاده کنید و در نهایت برای بالا بردن کیفیت و جذابیت آن از رنگ طلایی برای نوشته های رو آن استفاده کنید. این کار به هر چه شیک تر شدن بج شما کمک زیادی می کند.

از دیگر مزایای بج های مولتی استایل تولید آنها در تیراژ کم است. مثلا شما اگر برای شرکت در نمایشگاه نیاز بج های 10 تایی دارید می توایند از بج های مولتی استایل استفاده نمایید. این بج های براحتی نیاز شما را برطرف می کنند.

در نهایت مزیت بزرگ بعدی این بج سینه مولتی استایل نیز زمان تولید بسیار کوتاه آن است. شما میتوانید بج سینه 2 ساعته داشته باشید، اگر بخواهید از بج سینه مولتی استایل برای خود استفاده کنید. برای کسانی که بصورت فوری نیاز به خرید بج سینه دارند بج سینه مولتی استایل یک گزینه ایده ال به حساب می آید.

باید گفت که بج سینه مولتی استایل مورد استفاده زیادی ندارد. ساخت بج سینه مولتی استایل براحتی و بوسیله دستگاه لیزر و با استفاده از چسب های فوری انجام میشود. استفاده از دستگاه لیزر برای ساخت این بج سینه فرآیند تولید را به سرعت افزایش می دهد.

تولید و ساخت بج سینه آلومنیوم

تولید و ساخت بج سینه آلومنیوم کار بسیار دشوار و سختی است. این بج بسیار بج پرفروش و با کیفیتی است و بیشتر شرکت ها انتخابشان این بج است. اغلب شرکت هایی که قصد حضور در نمایشگاه ها را دارند از بج آلومنیومی که بسیار شبیه بج سینه مولتی استایل است نیز استفاده می کنند.

یکی از دلایلی که اغلب شرکت ها به سراغ بج سینه آلومنیومی می روند زیبایی بالای آن است. اگر لوگو این شرکت ها رنگ نداشته باشد بهترین انتخاب برای چاپ لوگو و ساخت و دوربری بج سینه آلومنیومی است. این بج برای افرادی که سخت پسند هستند یک انتخاب ارزشمند به شمار می آید بدلیلی اینکه پشت آن از بج آهن ربایی استفاده می شود.

تولید و ساخت بج سینه استیل

شاید بتوان گفت یکی از بهترین بج سینه ها بج سینه استیل باشد چون دوام رنگی بسیار بالایی دارد و رنگ آن به مدت زیادی مندگاری دارد. شاید این نوع بج در مقابل بج سینه برنجی حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما یک از بج هایی است که طرفداران خود را حفظ کرده است. از مزایای بج سینه برنجی نسبت به بج سینه استیل می توان به برش راحت آن اشاره کرد. در ادامه به بررسی بج سینه برنج پرداخته و از مزایای آن با شما صحبت خواهیم کرد.

تولید و ساخت بج سینه برنجی

پس از بررسی انواع بج ها حالا نوبت می رسد به بج برنج. این بج پرطرفدارترین و پرفروش ترین بج در بازار به شمار می آید. لابد می پرسید چرا؟
بج سینه برنج به علت قابلیت آبکاری که دارد می تواند براحتی به صورت بج سینه براق، بج سینه مات، بج سینه نقره ای تولید شود. از مزایای دیگر بج سینه برنج این است که آبکاری طلا و نیکل و نقره و کروم و نقره کاری مس براحتی بر رو آن قابلیت اجرا دارد.
می توان گفت که در کنار ساخت بج سینه به روش های مختلف، بج سینه برنج و استیل بیشترین طرفدار را دارند، که دلیلی آن هم این است که براحتی این متریال ها، که در بعضی موارد خشک و نرم می باشند، در زمان دوربری، اره کاری راحت تر بر روی آنها انجام میشود.


معرفی مختصر در مورد فلز برنج (فلز مورد استفاده در ساخت بج سینه)

فلز برنج به علت کاربرد و رنگ خاصی که دارد در مقاصد مختلف از جمله ساخت بج سینه استفاده میشود. رنگ فلز برنج تقریبا زرد بوده و شبیه طلا میباشد. فلز برنج در برابر کدر شدن و لکه دار شدن نیز مقاومت داشته و دیرتر فرآیند اکسایش صورت میگیرد. این فلز غالبا قابلیت چکش خواری بیشتری نسبت به فلز هایی نظیر روی و مس داشته و تقریبا دمای ذوب برنج چیزی بین 900 تا 940 درجه سانتی گراد میباشد. البته ناگفته نماند که سختی یا نرم بودن آن میتواند با فلز های مس و روی مخلوط کرده و نسبت سختی و نرمی آن را تغییر دهیم. امروزه حدود 90 درصد فلزات برنج بازیافت میشود چون برنج خاصیت مغناطیسی کمی داشته و به راحتی میشه آن را از فلزهایی که با آن مخلوط شده جدا کرد.


طراحی بج سینه

فرآیند طراحی بج سینه کاملا اختصاصی بنا به درخواست شما میباشد و بسیار متنوع است. طراحان براساس نیاز و ملاک های شما اقدام به ساخت بج سینه میکنند. بج سینه هایی که به صورت مستطیلی طراحی میشوند در یک کاور طراحی شده و بر روی سینه نصب میشوند و نوع برش آن ها با استفاده از اره مویی یا لیزر یا گیوتین و یا حتی با قالب میتوانند باشند که بسته به تعداد و زمان تولید بج سینه ، نوع برش آن با چه فرآیندی صورت میگیرد.


طرز استفاده بج سینه به بهترین روش مناسب :

انتخاب بهترین بج سینه به عواملی مانند مکان مورد استفاده و نوع استایل و لباس شما بستگی دارد اما دانستن این موضوع که شما چگونه بر روی لباس نصب کنید هم بسیار مهم است . استفاده از بج سینه برای هر لباسی قوانین خاصی دارد که بایستی در هنگام استفاده به آن توجه نمود.

بج سینه، روشی برای بهتر دیده شدن شما و تکمیل لباس ها : بج سینه ابزاری عالی برای  افزودن فردیت و جزئیات به لباس میباشد. برای بیشترین بازدهی سعی کنید بج سینه ای نصب کنید که باعث جلب توجه دیگران شود. اگر میخواهید فقط از یک نوع بج تهیه نمایید سعی کنید رنگ آن با سایر لوازم جانبی مطابقت داشته باشد. غالبا بج سینه هایی با رنگ نقره ای با رنگ هایی مانند آبی یا خاکستری خوب میشوند و بج سینه های فلزی طلایی با رنگ هایی مانند قرمز و قهوه ای جذاب تر میشود.

کاربرد های بج سینه ؟

کاربردهای بج سینه

پرسنل و کارکنان یک سازمان بدون استثنا از بج سینه استفاده میکنند و داشتن آن روی سینه یا کت نمایانگر وفاداری فرد خواهد بود. غالبا مدیران هم از این بج سینه ها استفاده مینمایند اما ممکن است در ظاهر این بج سینه ها تغییراتی مشاهده نمایید، به عنوان مثال ممکن است بج سینه رئیس مجموعه و سمت های مختلف کمی متفاوت باشد ولی در کل در همه آن ها اثری از لوگو مجموعه است. بج سینه در انواع مختلف عرضه میشوند و این بج ها در مراکز مختلف اعم از مجموعه های کوچک یا بزرگ استفاده میشود. به عنوان مثال بر روی برخی از این بج ها شما میتوانید پرچم کشور را مشاهده نموده یا بر روی برخی دیگر نوشته های مختلف مشاهده نمایید.

مجموعه بزرگی مانند صنعت هواپیمایی را در نظر بگیرید در این مجموعه قریب به یقین همه پرسنل دارای بج سینه میباشد معمولا بج سینه سمت ها کمی شاید متفاوت باشد مثلا بج سینه خلبان با کمک خلبان یا با سایر پرسنل و مهماندار هواپیما متفاوت است یا در جاهای بزرگ دیگری مانند تیم های ورزشی یا شرکت ها، سازمان های دولتی ، استفاده از آن در مشاغلی نظیر آتش نشان ها، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و آزمایشگاه ها و اورژانس و … کاربرد دارد.

مزایای بج سینه

مزایای استفاده از بج سینه

بج سینه چه مزیت هایی برای رونق کسب و کار ما دارد؟

استفاده از بج سینه در مجموعه شما باعث ایجاد احساس تعلق میان کارکنان شما میشود. شما میتوانید به کمک بج سینه میان کارمندان خود حس وحدت و انسجام ایجاد نمایید. کارمندان شما در هر سمتی که فعالیت میکنند بخاطر این که نشان سینه ای مشترک با دیگران دارند حس خوبی خواهند داشت و در هنگام استفاده از آن، حس افتخار کرده و برای دستیابی به اهداف مجموعه تان تلاش بیشتر میکنند. مزیت دیگر استفاده از بج سینه شناسایی مجموعه تان خواهد بود. فرض کنید کارمندان شرکت شما در نمایشگاه یا کنفرانس و ماموریتی شرکت میکنند، در این جا استفاده از بج سینه دارای اهمیت بیشتری میشود و نماد شرکت شما در هر مکانی بولد تر میکند.


فرآیند آبکاری چیست و دلایل استفاده از آبکاری در تولید بج سینه

آبکاری در اصل به فرآیندی گفته میشود که در طی آن فلز یا غیر فلز برروی فلزات یا غیر فلزات دیگر به منظور جلوگیری از فرآیند اکسید شدن، ساییدگی،  افزایش مقاومت سطوح و افزایش زیبایی بصری صورت میگیرد.

حال سوال اینجاست که به چه دلیل از آبکاری در تولید بج سینه استفاده میکنیم ؟

1) جهت زیبایی و جلوه بصری : یکی از مهم ترین دلایل در ساخت بج سینه ، زیبایی و شمایل آن میباشد، بخاطر گران بودن فلزاتی مانند نیکل و طلا مسلما کسی توان این را ندارد که به طور مستقیم برای تولید بج بکار برد ( مگر موارد خاص ) و متریال مورد استفاده همانطور که در بالا نیز گفته شد اغلب برنج و سرب بوده و پس از فرآیند های ریخته گری ، برای زیبایی آبکاری طلا و نقره بر روی این محصولات انجام میشود.

2) جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی شیمیایی : یکی از دلایل مهم استفاده از آبکاری در تولید بج سینه ، جلوگیری از خوردگی شیمیایی و افزایش دادن مقاومت سطحی میباشد، همانگونه که ذکر شد آلیاژ مورد استفاده در روند ساخت بج سینه  اغلب برنج بوده که دارای مقاومت خوب و خوردگی کمی در برابر شرایط جوی میباشد. به گونه ای که کافیست یک ورق برنج را مدتی در فضای باز قرار دهیم تا بعد از مدتی کوتاه شاهد سیاه شدن آن شوید ، اما آبکاری باعث براق شدن کامل سطح بج سینه توسط پوششی از طلا یا نیکل شده و از تغییر رنگ و خوردگی محافظت مینماید.

بج سینه چند نوع دارد و برای چه کسب و کارهایی اغلب استفاده می شود ؟

بج سینه نمایشگاهی

چرا باید در نمایشگاه ها از نشان های فلزی استفاده کرد؟

بج سینه نمایشگاهی برای نصب روی کت و لباس های رسمی در نمایشگاه، جهت شناسایی برند و ایجاد یک ظاهر شیک و حرفه ای موثر هستند. بج سینه با آرم شرکت را می توان با رنگ لوگو چاپ کرد تا در نمایشگاه توسط مشتریان و رقبا بلافاصله قابل تشخیص بوده و ظاهری حرفه ای به کارمندان شرکت بدهند و اعتبار شرکت را بالا ببرند.

بج سینه نمایشگاهی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین بج سینه برای حضور در نمایشگاه‌ها به‌شمار می‌آید. اگر شما هم قصد شرکت در نمایشگاه را داشته‌باشید، استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی، پوشه دکمه‌دار و چاپ کلاسه تبلیغاتی و چاپ پرچم از ضروری ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می آید. استفاده از بج سینه نمایشگاهی به مشتریان نشان می دهد که با مجموعه ای منظم و منسجم همکاری خواهند کرد. در کنار استفاده از بج سینه می توان از ساک دستی پارچه ای نیز برای حمل راحت تر هدایای تبلیغاتی که در نمایشگاه عرضه می شود استفاده کرد .

بج سینه نمایشگاهی برای نصب روی کت و لباس های رسمی در نمایشگاه، جهت شناسایی برند و ایجاد یک ظاهر شیک و حرفه ای موثر هستند. بج سینه با آرم شرکت را می توان با رنگ لوگو چاپ کرد تا در نمایشگاه توسط مشتریان و رقبا بلافاصله قابل تشخیص بوده و ظاهری حرفه ای به کارمندان شرکت بدهند و اعتبار شرکت را بالا ببرند.

چرا باید در نمایشگاه ها از نشان های فلزی استفاده کرد؟

چرا باید در نمایشگاه ها از نشان های فلزی استفاده کرد؟

رویدادها و مناسبت های زیادی وجود دارد که می توانید از بج سینه استفاده کنید، که یکی از مهمترین آن ها برگزاری نمایشگاه های تجاری و یا کمپین های تبلیغاتی می باشد. شرکت در یک نمایشگاه ها به شرکت ها این امکان را می ‌دهد که برند خود را در میان جمعیت گسترده ‌تری بازاریابی کنید و آن ها را از محصول و خدمات خود آگاه کنند. با توجه به نوع صنعت، غرفه داران می توانند نمایش هایی را برگزار کنند و قبل از اینکه آن را برای عموم عرضه کنند، بازخورد تجاری یا کلی در مورد پیشنهاد خود کسب کنند. بنابراین شرکت در نمایشگاه ها اهمیت فوق العاده ای می تواند برای شرکت ها داشته و فرصت های بسیار خوبی برای آن ها مهیا کند. در نتیجه مهم است که شرکت چگونه در نمایشگاه ها ظاهر شوند و نمایشی حرفه ای از خود داشته باشند.

در برگزاری نمایشگاه ها برای جذب مشتریان و جلب توجه بیشتر مهم است که نمایشی حرفه ای از شرکت خود داشته باشید. یکی از این روش ها استفاده از بج سینه با آرم شرکت در لباس های فرم مناسب می باشد. آن ها می توانند به طور جدی ظاهر شما را جذاب کنند و کمی تفاوت به آن ببخشند.

از نظر افراد شرکت ها و برندهایی که ظاهری حرفه ای دارند و منظم می باشند، قابل اعتماد می باشندو افراد ترجیح می دهند از این شرکت ها خرید کرده و با آن ها معامله کنند. بج سینه در ایجاد ظاهری آراسته و منظم کمک کرده و برند شما را حرفه ای نشان می دهند.

در نمایشگاه ها از چه نوع نشانی باید استفاده کرد؟

اغلب شرکت ها در نمایشگاه ها از لباس های فرم زیبا و شیک استفاده می کنند تا ظاهری لوکس از برند خود به نمایش بگذارند. معمولا لباس هایی که در نمایشگاه ها پوشیده می شوند، به طور اختصاصی برای نمایشگاه خریداری می شوند و علاوه بر رسمی بودن، متناسب با رنگ سازمانی شرکت ها هستند. این لباس ها اغلب گران قیمت هستند، و مهم است که به خوبی از آن ها محافظت کنید. اگر می خواهید بج ها را به طور منظم تری نمایش دهید، آن ها را روی کت استفاده کنید. قبل از اینکه آن ها را نصب کنید، فقط مطمئن شوید که آن ها برای کار مناسب هستند، برخی از بج ها با سوراخ کردن کت و لباس توسط سنجاق پشت نصب می شوند. این کار ممکن است به کت و لباس های گران قیمت آسیب وارد کند، به همین دلیل برخی از شرکت ها از بج سینه مگنتی استفاده می کنند که کمی گران تر است اما کارایی بهتری داشته و لباس ها را خراب نمی کند.

چرا باید از بج سینه نمایشگاهی استفاده کرد ؟

چرا باید از بج سینه نمایشگاهی استفاده کرد ؟

اغلب افرادی که در نمایشگاه شرکت می کنند بدرستی می دانند که کاربرد بج سینه برای حضور در نمایشگاه بسیار زیاد است. مثلا اغلب می دانند که اگر برای شرکتی که به عنوان نماینده آن شرکت در نمایشگاه حضور پیدا کرده اند باید از لوگو آن شرکت به عنوان بج سینه استفاده کنند. بج سینه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد زمانی که برند شرکت بعنوان بج بر روی لباس کارمندان و نمایندگان آن شرکت بر روی لباسشان درج شده باشد.

زمان تحویل بج سینه نمایشگاهی چقدر است؟

اغلب زمان تحویلی بج سینه نمایشگاهی 5 تا 7 روز کاری است. اما اگر شما نیاز به کار فوری ساخت بج سینه فوری داشتید حتما با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید. کارشناسان ما کارهای 1 روزه را نیز به مشتریانمان تحویل داده اند.

حداقل سفارش بج سینه نمایشگاهی چقدر است ؟

حداقل سفارش بج سینه نمایشگاهی 10 عدد است. شما میتوانید برای کارهای فوری و تعداد کمتر با پشتیبانی ما با شماره 09125495416 در تماس باشید. ما کار شما را راه می اندازیم.

بج سینه نمایشگاه چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

بج سینه نمایشگاه اغلب باید دوام زیادی داشته باشد. شاید در سال چندین نمایشگاه باید از آن استفاده شود، ولی باید گفت که بج سینه نمایشگاهی نسبت به بج سینه فروشگاهی و بج سینه برای بانک کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

بج سینه نمایشگاهی اغلب در چه رنگ هایی تولید می شود؟

بج سینه نمایشگاهی اغلب در چه رنگ هایی تولید می شود؟

اغلب بج سینه نمایشگاهی باید دارای ظاهری شیک و عالی باشد. بج سینه نمایشگاهی باید جلب توجه مخاطبان و بازدید کنندگان نمایشگاهی را هم به همراه داشته باشد. به همین خاطر باید از بج سینه طلایی برای حضور در نمایشگاه ها استفاده کرد.

بج سینه نمایشگاهی چیست و چه کاربردی دارد ؟

بج سینه نمایشگاهی نمادی از برند و لوگو شرکت است که بر روی لباس کارمندان، نمایندگان و موسسین آن شرکت حک شده و به بازدیدکنندگان در نمایشگاه معرفی می شود.

مزایای استفاده از بج سینه نمایشگاهی چیست ؟

بج سینه نمایشگاهی اغلب برای حضور در نمایشگاه کاربرد دارد و مزایای آن به مواردی زیر خلاصه می شود :

  • بج سینه نمایشگاهی به انسجام گروه شما کمک می کند.
  • اغلب بج سینه نمایشگاهی بهترین وسیله برای نشان دادن نمایندگی یک شرکت است.
  • نشان دادن نظم گروه و تیم شما به دیگران بوسیله بج سینه نمایشگاهی رقم می خورد.
  • بج سینه نمایشگاهی بهترین وسیله برای نمایش برند شما به دیگران است.
  • بج سینه نمایشگاهی لوگو شما را به دیگران نشان می دهد.
  • بج سینه نمایشگاهی در کنار اتیکت سینه می تواند بهترین راهنما به حساب بیاید.
  • بج سینه نمایشگاهی یک وسیله ارزان برای برندسازی به شمار می آید.

بج سینه برای رستوران

چرا باید از بج سینه برای رستوران استفاده کرد ؟

هنگامی که تصمیم می‌گیرید بج سینه را برای کارمندان رستوران انجام دهید، باید رنگ و طرح لباسی که آن ‌ها می‌ پوشند و همچنین کل نمادهای هویت شرکتی در صورت وجود را در نظر بگیرید. بج سینه ها یک جزء ضروری هستند که ممکن است تأثیر جدی بر کسب و کار رستوران شما به طور کلی داشته باشند.

بج سینه برای رستوران به عنوان نماد رستوران و از مهمترین انواع بج سینه به شمار می آید. شاید بعضی ها بج سینه را به عنوان هدایای تبلیغاتی به شمار نیارورند، اما چون اهداف اقلام تبلیغاتی مانند بج سینه در کنار خودکار تبلیغاتی و چاپ پرچم تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی و یا هولوگرام، معرفی شرکت یا سازمان می باشد، استفاده از بج سینه نمایشگاهی به عنوان هدایای تبلیغاتی یک ضرورت به حساب می آید.

بج سینه برای رستوران به مشتریان کمک می ‌کند تا رستوران شما را دارای کلاس بالایی بدانند و کارکنان شما را راحت بشناسند. نمایش هوشمندانه بج سینه، چه یک رستوران کوچک باشید و یا یک رستوران معروف، افزوده ‌ای چشم نواز خواهد بود. این عامل انحصاری می تواند به افزایش فروش کمک کند، در نهایت کمبود تقاضای بیشتر و ارزش درک شده بالاتری از برند شما ایجاد می کند. بج سینه ها می ‌توانند زینتی باشند و به سادگی برای زیبا کردن یک لباس ساده در رستوران استفاده شوند. با این حال، آن ها همچنین می توانند پیامی در مورد پرسنل ارسال کنند.

چرا باید از بج سینه برای رستوران استفاده کرد ؟

چرا باید از بج سینه برای رستوران استفاده کرد ؟

جزئیات کوچک واقعاً می تواند تفاوت بزرگی در لباس پرسنل رستوران ایجاد کند. راه ‌های زیادی برای اضافه کردن کمی شخصیت به ظاهر پرسنل رستوران وجود دارد و هیچ چیز مانند ایجاد حس و استایل شخصی پرسنل در ظاهر وجود ندارد. بج سینه یک افزودنی کوچک به هر لباسی است، جاودانه است و می تواند فوراً به شخصیت اضافه کند. یک بج سینه خوب جذاب است، بنابراین اگر یک قطعه هنری برای اضافه کردن به لباس شما است که شیک به نظر می‌ رسد. می‌ توانید بج سینه را به معمولی ‌ترین لباس ‌ها اضافه کنید، و این کمک می‌ کند که آن را زیباتر و زنده کنید.

بج سینه برای رستوران چگونه باعث ایجاد تمایز بین شما و رقبایتان می شود ؟

هنگامی که تصمیم می‌گیرید بج سینه را برای کارمندان رستوران انجام دهید، باید رنگ و طرح لباسی که آن ‌ها می‌ پوشند و همچنین کل نمادهای هویت شرکتی در صورت وجود را در نظر بگیرید. بج سینه ها یک جزء ضروری هستند که ممکن است تأثیر جدی بر کسب و کار رستوران شما به طور کلی داشته باشند.

شناسایی کارکنان شما

بج سینه معمولاً دارای عنوان و نام رستوران است. این به مشتریان کمک می کند تا کارکنان رستوران را شناسایی کنند و به کارمندان کمک می کند تا همکاران را شناسایی کنند. همچنین در موارد خاص، ظاهری خاص و رسمی به کارکنان شما می دهد، به عنوان مثال اگر کارکنان یونیفرم رسمی نداشته باشند و مشتریان ممکن است گیج و ناراحت شوند تا بفهمند از چه کسی کمک بخواهند.

مراقبت از مشتریان

مشتریان شما همچنین زمانی احساس راحتی بیشتری می کنند که به راحتی بفهمند کارمند کیست و چه کسی نیست. آن ‌ها همچنین می ‌توانند یک صورت ‌حساب درخواست کنند و سرور رستوران را به راحتی صدا کنند. اگر رستوران شما بج سینه داشته باشد، به سرعت و به طور موثر کار خواهد کرد.

مسائل امنیتی

اگر رستوران بسیار بزرگ باشد، بج سینه می تواند یک کمک امنیتی باشد. تصویری که شخصی سعی می کند وارد آشپزخانه یا هر منطقه ممنوعه دیگری شود. به راحتی می توان فهمید که آیا فرد ناخواسته را در اتاق خود دارید.

تبلیغات و برندینگ رایگان

وقتی همه کارکنان از بج سینه با لوگو و نام رستوران شما استفاده می ‌کنند، هویت تجاری و شرکتی مؤثرتری ایجاد می‌کند. با کمک بج سینه، برندسازی موفقی انجام می دهید. حتی زمانی که کارگران به خانه می روند، مردم منطقه آن ها را با لباس فرم می بینند و آن ها را به عنوان کارکنان رستوران شما معرفی می کنند. به این معنی است که شما کسب و کار و خدمات خود را به صورت رایگان تبلیغ می کنید.

اینها مزایای آشکار بج سینه برای کسب و کار رستوران است که هر کسی می تواند در تجارت خود استفاده کند.

مزایای استفاده از بج سینه برای رستوران چیست ؟

مزایای استفاده از بج سینه برای رستوران چیست ؟

  • بج سینه برای رستوران باعث ایجاد هارمونی و نظم بین کارمندان و نمایندگان رستوران می شود.
  • نظم بوسیله بج سینه برای رستوران براحتی به مشتریان القا می شود.
  • لوگو رستوران بوسیله بج به شکل مشخصی نمایان می شود.
  • بج سینه یک کالای تبلیغاتی ارزان برای رستوران ها به شمار می رود.
  • باعث بالا رفتن اعتماد مشتریان به مجموعه می شود.
  • بج سینه برای رستوران باعث لاکچری تر نشان دادن رستوران و کارمندان آن می شود

استفاده از برند و رنگ رستوران در بج سینه چه تاثیری بر مخاطبان می گذارد؟

استفاده از رنگ لوگو و برند بر روی بح سینه به هر چه قوی تر شدن برند رستوران منجر می شود. اگر شما رستورانی دارید که رنگ لوگو آن قرمز و سبز است، استفاده از بج سینه رنگی برای شما می تواند بالاترین مزبت را به همراه داشته باشد.

ساخت بج سینه صنعتی

چرا برای صنایع استفاده از نشان سینه مفید است؟

وزن و ماهیت منحصر به فرد یک بج سینه باعث می شود که احساس قابل توجه بیشتری نسبت به یک وصله آهنی داشته باشید. اگرچه احتمالاً معنای زیادی پشت بج سینه وجود ندارد، اما وقتی بخشی از لباس شما می شود، احساس خاصی دارد و مانند یک کلکسیون است. بج سینه صنعتی بهترین راه برای نشان دادن این حاص بودن است .

طراحی و ساخت بج سینه صنعتی برای معرفی پرسنل آن شرکت صنعتی ضروری است. از اونجایی که اغلب شرکت ها بدنبال نظم و هارمونی هستند ، استفاده از بج سینه می اواند در کنار هدایای تبلیغاتی دیگر برند شما را به اغلب بازار هدفتان معرفی کند . شما اگر شرکت صنعتی دارید بسته به فعالیتتان می توانید از بج سینه صنعتی، بج سینه فلزی، بج سینه طلایی و نقره ای استفاده کنید. استفاده از بج سینه در کنار هدایای تبلیغاتی دیگری مثل تیشتر تبلیغاتی، لباس کار تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، پاور بانک تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی و پوشه دکمه دار می تواند برند شما را معروف تر کند.

ساخت بج سینه صنعتی راهی ساده و خلاقانه برای بالا بردن ارزش برند و نشان دادن قدرت برند می باشد. انتخاب یک بج سینه عالی می‌ تواند ظاهر کارکنان را جذاب‌ تر کند و در کمترین زمان به لباس آن ها یک عنصر زیبا ببخشد. اگر سعی کرده اید راه هایی برای نشان دادن شخصیت و استایل کارکنان خود بیاندیشید، بج سینه می تواند راه درستی برای انجام آن باشد. آن ها در تعداد کم قابل سفارش هستند اما برای صنایع در تعداد زیاد می توانند با هزینه ای بسیار مناسب قابل سفارش باشند.

چرا برای صنایع استفاده از نشان سینه مفید است؟

چرا برای صنایع استفاده از نشان سینه مفید است؟اگرچه کوچک هستند و اغلب نادیده گرفته می شوند، اما افزودنی دقیق و شخصی برای تقویت برند شما هستند. تا حدودی سرگرم کننده و نوستالژیک بوده، و سرمایه گذاری بر روی آن ها می تواند یک نقطه فروش چشمگیر ایجاد کند.

سادگی و در عین حال تطبیق پذیری یک بج سینه آن ها را نه تنها تک جنسیت بلکه جهانی نیز می کند. ایجاد طرح بجی که در بازار امروز به شدت با مخاطبان شما طنین انداز شود، ساده است. برای چنین افزودنی کوچک، بج ها بزرگتر و مهمتر از همیشه هستند.

معمولاً بج سینه از یک ایده ساده مانند نام یا لوگو ناشی می‌شوند. این طرح را می توان با رنگ لوگو و سازمانی هر صنعتی چاپ کرد که تصویر یا پیام را بیش از حد پیچیده نمی کند. این بدان معناست که این لوازم جانبی می تواند به راحتی در مرکز توجه قرار گیرد و افراد را جذب کنند. یکی از بهترین چیزها در مورد بج سینه، عملکرد آن ها است. بج سینه می تواند نشانی به یادماندنی ایجاد کند و به کارکنان استایل خوبی ببخشند.

برای صنایع نشان های سینه به چه صورت ساخته می شوند؟

برای صنایع نشان های سینه به چه صورت ساخته می شوند؟

به طور معمول از فلز برنج ساخته شده اند، قسمت پروانه ای یک قطعه جداگانه است از طریق سنجاق یا مگنت به لباس می چسبد. این کار آن را در جای خود محکم می کند و می تواند به راحتی باز و بسته شود. شما می توانید این لوازم جانبی سریع را می توان به راحتی تعویض کرد تا گزینه های سفارشی سازی کاملاً جدیدی برای لباس شما اضافه شود. با یک بج سینه پررنگ و با فرهنگ روی یقه خود بیانیه ای نشان دهید یا با بج سینه برنجی در لباس خود آن را مینیمالیستی نگه دارید، این کاملا انتخاب شماست.

برای لباس های ظریفی که نمی خواهید سوراخ شوند، یک اتصال آهنربایی می تواند ایده آل باشد، بنابراین می توانید از بج های سینه مگنتی استفاده کنید.

وزن و ماهیت منحصر به فرد یک بج سینه باعث می شود که احساس قابل توجه بیشتری نسبت به یک وصله آهنی داشته باشید. اگرچه احتمالاً معنای زیادی پشت بج سینه وجود ندارد، اما وقتی بخشی از لباس شما می شود، احساس خاصی دارد و مانند یک کلکسیون است. بج سینه صنعتی بهترین راه برای نشان دادن این حاص بودن است .

نیازی نیست طرح های بج را پیچیده کنید، لوگو شما یا نام تجاری ساده شما زیبایی بج است. شما می توانید بافت لوگو و تاریخ تاسیس را فقط با حکاکی لیزری ایجاد کنید. درج آرم روی فلز می تواند به برند شما عمق بدهد که مهارت و تلاش را نشان می دهد.

بج سینه برای چاپخانه

بج سینه برای چاپخانه 

چاپخانه ها وظایف مهمی دارند که کوچکترین اشتباه و یا کوتاهی یکی از کارمندان می تواند نتایج چاپ را تغییر دهد. در نتیجه برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب می بایست همکاری خوبی بین کارکنان نیز وجود داشته باشد. بج سینه برای چاپخانه یکدست بودن اعضا را نشان داده و همکاری آن ها را بیشتر می کند، زیرا احساس تعلق آن ها به یک مجموعه ی مشترک را افزایش می دهد.

طراحی و ساخت بج سینه برای چاپخانه و پرسنل آن یک امر ضروری به حساب می آید. البته باید گفت که اغلب پرسنل رسمی چاپخونه ها از بج سینه و دیگر هدایای تبلیغاتی برای معرفی برند آن چاپخانه استفاده میکنند اما استفاده از آن برای مدیران نیز امری ضروری به حساب می آید. استفاده از بج سینه در چاپخانه ها اغلب به منظور و هدف مشخص کردن برند صورت می گیرد ولی استفاده از آن برای ایجاد هماهنگی و هارمونی نیز ضروری به حساب می آید. از بج سینه های معروفی که در چاپخانه ها اغلب کار برد دارد می توان به بج سینه فلزی، بج سینه طلایی و نقره ای و بج سینه برنجی نیز اشاره کرد. این نکته که اتیکت سینه نیز از پرکاربردترین موارد استفاده از هدایای تبلیغاتی در چاپخانه ها است نیز نباید فراموش شود.

بج سینه برای چاپخانه می تواند معرفی خوبی از نظم، کیفیت و دقت چاپخانه ها باشد. بج سینه تاثیر ماندگاری داشته و یکپارچگی و همبستگی بین کارکنان را افزایش می دهد. این بج ها اغلب از فلز برنج ساخته می شوند و با قابلیت ریخته گری، حتی پیچیده ترین لوگوها را می توانند باکیفیت و وضوح بالا تولید کنند. آن ها را می توانید حتی در نمایشگاه های چاپ در تعداد کم نیز تهیه نمایید و برند خود را باکیفیت نمایش دهید. کیفیت بج های چاپخانه ها می تواند نمونه ای از کیفیت چاپ آن ها بوده و بر روی مشتریان تاثیرگذار باشد.

چرا چاپخانه ها باید از نشان های فلزی استفاده نمایند؟

بج سینه برای چاپخانه 

چاپخانه ها وظایف مهمی دارند که کوچکترین اشتباه و یا کوتاهی یکی از کارمندان می تواند نتایج چاپ را تغییر دهد. در نتیجه برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب می بایست همکاری خوبی بین کارکنان نیز وجود داشته باشد. بج سینه برای چاپخانه یکدست بودن اعضا را نشان داده و همکاری آن ها را بیشتر می کند، زیرا احساس تعلق آن ها به یک مجموعه ی مشترک را افزایش می دهد.

همچنین بج سینه برای چاپخانه اعتماد مشتریان را جلب می کند، زیرا توجه به جزئیات برای کارهای چاپی اهمیت زیادی دارد و مشتریان زمانی که می بینند شما تا این حد به جزئیات توجه دارید، اعتماد بیشتری به کسب و کار شما می کنند.

چرا استفاده از نشان فلزی برای افزایش وفاداری و آگاهی به برند لازم است؟

چرا استفاده از نشان فلزی برای افزایش وفاداری و آگاهی به برند لازم است؟

اگر مجموعه ای را سازماندهی می کنید و می خواهید تأثیری ماندگار داشته باشید، یک بج سینه بخش مهمی از استراتژی تبلیغاتی شما خواهد بود. بج سینه ها هم مقرون به صرفه و هم شیک هستند و می توان آن ها را متناسب با کسب و کار و موقعیت شما سفارشی کرد.

مزایای یک بج سینه فلزی از طول عمر آن ها به عنوان یک جواهر یا یادگاری گرفته تا توانایی آن ها برای ساخت تقریباً به هر شکلی که می خواهید، متفاوت است. تکنیک های چاپ و ریخته گری دقیق به این معنی است که حتی طرح های پیچیده را می توان با وضوح تولید کرد. فرآیند چاپ امکان تولید طیف گسترده ای از رنگ ها را فراهم می کند و شما می توانید از طیف وسیعی از اندازه ها انتخاب کنید. بج های سینه برای بزرگداشت رویدادهای مهم مانند نقاط عطف تجاری، سالگردها، ترفیعات و به رسمیت شناختن دستاوردهای خدمات کارکنان عالی هستند. همچنین می‌ توان از آن‌ ها به‌ عنوان هدایای شیک در نمایشگاه ‌ها استفاده کرد.

بج سینه یک کالای با کیفیت است که کارکنان از آن استفاده کرده و اغلب با همان بج ها به خانه می روند. طول عمر آن ها یکی از با ارزش ترین ویژگی های آن هاست و به همین دلیل ممکن است ارتباط بین کسب و کار، گروه یا مجموعه ی شما و شخصی که بج را نصب کرده است را، برای سال ها زنده نگه دارند. مانند بسیاری از سفارشات تولیدی، هرچه بیشتر نیاز داشته باشید، هزینه واحد کمتر می شود، و بج سینه ها را به گزینه ای عالی برای مجموعه های بزرگ مانند چاپخانه ها تبدیل می کند.

ساخت بج سینه برای آموزشگاه

از چه زمانی نشان های سینه استفاده می شوند؟

بج های سینه راه حلی برای کسانی است که ظرافت را قدردانی می کنند. بج های سینه در رنگ‌ های طلایی، نقره ‌ای یا مسی در سایه‌ های براق یا مات، و همچنین رنگ‌ های باستانی، که بر مشخصات شرکت ‌ها و سازمان ‌های سنتی تأکید می‌ کنند. چاپ پلی استر بج سینه راه حلی که توسط آموزشگاه هایی که دارای لوگو رنگی هستند، انتخاب شده است.

ساخت بج سینه برای آموزشگاه از انواع بج سینه و بعنوان هدایای تبلیغاتی در معرفی پرسنل آموزشگاه ها کاربرد دارد. از بج سینه برای اساتید و کارکنان هر موسسه استفاده به منظور شناخت بیشتر استفاده می شود. اغلب افرادی که در یک آموزشگاه کار میکنند باید بصورت مشخصا از بج سینه شخصی یا پرسنلی خود استفاده کنند تا نشان دهنده مجموعه منسجم، هماهنگ و منظم باشند. از بح سینه در آموزش گاه ها اغلب در کنار پرچم تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی استفاده می شود. اگر قرار باشد بج سینه در آموزشگاه ها برای تبلیغات استفاد هشود می توان در کنار ان از پوشه دگمه دار یا سررسید یا خودکار تبلیغاتی نیز استفاده کرد.

ساخت بج سینه برای آموزشگاه برند یا ایده شما را قابل تشخیص تر می کند و آنچه در ادامه می آید، اعتبار آموزشگاه ها و یا وفاداری هنرجویان را افزایش می دهد. امروزه به لطف ترکیب تکنیک ‌های ریخته ‌گری سنتی با فناوری ‌های جدید، می ‌توان بج سینه با کیفیت خوب و قیمت مناسب ارائه داد. بج سینه برای آموزشگاه ها می تواند به صورت اتیکت لباس نیز تهیه شود. تمام بج های سینه از فلز ساخته شده اند که باعث دوام و سبک منحصر به فرد می شود. می توان بر روی این بج ها را در رنگ های طلایی مات و براق، نقره ای و چاپ رنگی و در تعداد کم نیز تولید کرد.

از چه زمانی نشان های سینه استفاده می شوند؟

از چه زمانی نشان های سینه استفاده می شوند؟

بج های سینه برای لباس ‌ها از آغاز تمدن بشری وجود داشته ‌اند. آن ها بارها تکامل یافته اند و معانی زیادی را بیان کرده اند تا به نوعی تمایز نظامی تبدیل شوند که توسط نیروهای مسلح برای دستاوردهای برجسته اعطا می شود. مدت کوتاهی بعد، آن ها توسط نهادهای مدنی مانند شرکت ها، دفاتر یا سازمان ها پذیرفته شدند تا به وسیله ای بسیار محبوب برای انتقال دستاوردها، اعتقادات و عضویت در یک گروه خاص تبدیل شوند. آموزشگاه ها نیز از بج سینه استفاده ی زیادی می کنند و برند آموزشی خود را حرفه ای نشان می دهند. چیزی که باعث می‌شود بج های سینه فلزی به انتخاب مشتریان آموزشگاهی تبدیل شوند، نه تنها قیمت پایین آن هاست، بلکه این واقعیت است که می‌ توانند تقریباً هر لباسی را به زیبایی تغییر دهند.

چرا آموزشگاه ها از نشان سینه استفاده می کنند؟

چرا آموزشگاه ها از نشان سینه استفاده می کنند؟

بج های سینه راه حلی برای کسانی است که ظرافت را قدردانی می کنند. بج های سینه در رنگ‌ های طلایی، نقره ‌ای یا مسی در سایه‌ های براق یا مات، و همچنین رنگ‌ های باستانی، که بر مشخصات شرکت ‌ها و سازمان ‌های سنتی تأکید می‌ کنند. چاپ پلی استر بج سینه راه حلی که توسط آموزشگاه هایی که دارای لوگو رنگی هستند، انتخاب شده است. این باعث می شود که آن ها بیشتر دیده شوند و توجه بیشتری را به خود جلب کنند. چاپ رنگی بج سینه به ویژه به آموزشگاه هایی توصیه می شود که می خواهند جزئیات کوچکی از یک لوگو تایپ یا اطلاعات ارائه دهند که ارائه آن سخت است. یک درج سه بعدی با یک اثر رنگی پوشیده شده با رزین اپوکسید به طور کامل تمام جزئیات یک لوگو تایپ را ارائه می دهد و آن را متمایز می کند.

در فرم‌ های کلاسیک خود، به عنوان بخشی از یک لباس رسمی به ‌عنوان مثال بستن آن به یک کت یا لباس فرم، جذاب به نظر می ‌رسند. استفاده از بج سینه برای آموزشگاه ها دیسیپلین آن ها را نشان می دهد و بر روی کارآموزان یا هنرجویان آن ها تاثیرگذار است.

بج های سینه برای انواع آموزشگاه ها مانند آموزشگاه های زبان، موسیقی، هنری، آموزشگاه های کنکور و غیره می توانند مفید باشند. ما بج های سینه فلزی سفارشی را برای آموزشگاه ها و همچنین برای مؤسساتی که می ‌خواهند از نمایش مناسب برند خود اطمینان حاصل کنند، تولید می‌ کنیم. آن ها را می توانید در مدل های سوزنی و یا مگنتی در تعداد کم سفارش دهید.

بج سینه برای لباس‌فروشی

استفاده از بج لباس فروشی چه تاثیری بر برند آن ها دارد؟

بج سینه هنوز هم یک روش تبلیغاتی بسیار مفید و قدیمی هستند. همه ما قدرت بج سینه را می دانیم، اما لازم نیست که یک غول جهانی باشید تا از این نوع تبلیغات بهره مند شوید، بج سینه می تواند برند شما را قدرتمند نشان می دهد. بج سینه برند شما را به همه کسانی که آن ها را می ‌بینند، نشان می‌ دهند.

بج سینه برای لباس فروشی ها اغلب زمانی کاربرد زیادی پیدا میکند که آنها را برای برندینگ استفاده کنید. مثلا اغلب افرادی که از بج سینه بر روی لباس خود استفاده میکنند، از آن بعنوان هدایای تبلیغاتی استفاده نمی کنند و فقط می خواهند برند خود را به دیگران نشان دهند. بج سینه برای لباس فروشی اغلب مانند پرچم تبلیغاتی یا تیشرت تبلیغاتی به حساب می آید. دیگران از آن استفاده نمی کنند و فقط کارمندان و نمایندگان شرکت برای برندسازی شرکت از آن در نمایشگاه ها و همایش و رویدادها استفاده می کنند .

ساخت بج لباس فروشی در فروشگاه های بزرگ لباس یکی از ملزومات ضروری می باشد تا مشتریان در هنگام گشت برای خرید بلافاصله فروشندگان را شناسایی کنند. همچنین بج سینه برند لباس شما را معتبر و سطح بالا نشان می دهند و دید مشتریان را نسبت به برند شما مثبت تر می کنند. این بج ها پوشش کارمندان و فروشندگان را نیز حرفه ای تر کرده و فروشگاه شما را با نظم بیشتری نشان می دهند که بر افزایش فروش محصولات تاثیر می گذارد. استفاده از بج سینه پرسنل فروشگاه را یکپارچه کرده و حس تعلق و همکاری آن ها را افزایش می دهد.

استفاده از بج لباس فروشی چه تاثیری بر برند آن ها دارد؟

استفاده از بج لباس فروشی چه تاثیری بر برند آن ها دارد؟

بج سینه هنوز هم یک روش تبلیغاتی بسیار مفید و قدیمی هستند. همه ما قدرت بج سینه را می دانیم، اما لازم نیست که یک غول جهانی باشید تا از این نوع تبلیغات بهره مند شوید، بج سینه می تواند برند شما را قدرتمند نشان می دهد. بج سینه برند شما را به همه کسانی که آن ها را می ‌بینند، نشان می‌ دهند. تنها چیزی که لازم است این است که ارتباط بین مشتری در جستجوی یک محصول یا خدمات، و ارتباط با شخصی که بج را نصب کرده، ایجاد می شود. بج سینه ها کم هزینه هستند، اما تاثیر آن ها می تواند بسیار زیاد باشد.

با استفاده از بج سینه مشتریان لباس فروشی شما را به عنوان یک برند با کیفیت می بینند که کالاها و خدمات با کیفیت ارائه می کند.

برای افزایش دید برند لباس فروشی ها توسط کارمندان از چه باید کرد؟

برای افزایش دید برند لباس فروشی ها توسط کارمندان از چه باید کرد؟

بج ‌ها امروزه یکی از محبوب ‌ترین شکل ‌های تبلیغات هستند. آن ها یک راه ظریف و قدرتمند برای رساندن برند شما به مکان هایی است که بسیار فراتر از سایر اشکال تبلیغاتی است. از آنجایی که بج به عنوان جزئی یک لباس در نظر گرفته می‌ شود، می ‌توان آن را در مکان ‌هایی پوشید که هرگز نمی ‌توانید پوستر، ارائه داشته باشید یا هزینه دیگری از رسانه را بپردازید. آن ها ارزش عالی، و تطبیق پذیری عالی دارند. این بخشی از دلیل محبوبیت آن ها در بین گروه ها، جوامع، و لباس فروشی ها و غیره می باشد. از همین قدرت می توان برای تبلیغ یک برند به همان روش استفاده کرد.

برند یک لباس فروشی با استفاده از بج سینه بر روی لباس پرسنل، به مکان های مختلف رفته و توجه افراد را جلب می کند. بج ها دید خوبی دارند و معمولا افرادی که آن را می بینند به آن توجه کرده تا بتوانند نام برند یا لوگو را بخوانند. در نتیجه برند شما در خاطر آن ها خواهد ماند و مشتریان احتمالی یک پیش زمینه فکری در مورد برند شما کسب می کنند و در آینده به آن ها یادآوری می شود. این کار شناخت و آگاهی از برند را بالا برده و به راحتی و با کمترین هزینه یک تبلیغ ارزشمند و ماندگار می شوند. آن ها دیگر تنها برای استفاده در فروشگاه لباس نیستند و خارج از فروشگاه نیز می توانند به افزایش دید برند کمک کنند و این بر شهرت و فروش شما می افزاید.

بج سینه برای کت و شلوار

برای کت و شلوار و محافظت از آن باید از چه نوع نشانی استفاده کرد؟

بج ها را اغلب در سمت چپ کت و شلوار و بر روی یقه آن نصب می کنند، جایی که بالاترین دید را داشته و به خوبی قابل شناسایی باشد. در این مکان چشم افراد ناخودآگاه به سمت بج جلب می شود و به آن خیره می شوند. اغلب مشتریان از بج های سوزنی استفاده می کنند، این بج ها بسیار کارآمد و مفید هستند، اما با باز کردن و بستن زیاد به کت و شلوار آسیب می رسانند و بر روی کت و شلوار گران قیمت شما ممکن است سوراخ کوچکی به جا بگذارند.

طراحی و ساخت بج سینه برای کت و شلوار برای اغلب پرسنل و کارمندان و شرکت های خصوصی و بانک ها یک ضرورت به حساب می آید. انها از بج سینه یا اتیکت سینه برای معرفی شرکت یا برند یا خود استفاده می کنند و با اینکار نظم و هماهنگی و تیم بودن خود را نشارن می دهد. اغلب وقتی از استفاده از بج سینه بر روی کت و شلوار صحبت می کنیم باید به این نکته اشاره کنیم که بج سینه برای معرفی کارمندان بانک ها اغلب استفاده می شود، چون یک مکان عمومی است و استفاده از آن به شدت به چشم مشتریان نمایان می شود. می توان از دیگر هدایای تبلیغاتی نیز در کنار بج سینه استفاده کرد که از آن نمونه می توان به خودکار تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی نیز اشاره کرد .

ساخت بج کت و شلوار جلوه ای شیک و رسمی و البته حرفه ای به برند شرکت ها و سازمان ها می دهد. بج سینه در نمایشگاه ها، فروشگاه ها، شرکت ها، بانک ها و غیره استفاده می شوند و سطح برند را بالاتر نشان می دهند. آن ها اعتماد مشتریان را جلب کرده و بر نوع دید آن ها نسبت به شرکت تاثیر مثبت می گذارند. بج ها همچنین همبستگی بین پرسنل را افزایش داده و کارایی آن ها را بالاتر می برند. کسب و کارهای کوچک نیز این بج ها را می توانند در تعداد کم برای تعداد اندک پرسنل خود تهیه کرده و شرکت و کسب و کار خود را حرفه ای تر نشان دهند.

برای کت و شلوار و محافظت از آن باید از چه نوع نشانی استفاده کرد؟

برای کت و شلوار و محافظت از آن باید از چه نوع نشانی استفاده کرد؟

بج ها را اغلب در سمت چپ کت و شلوار و بر روی یقه آن نصب می کنند، جایی که بالاترین دید را داشته و به خوبی قابل شناسایی باشد. در این مکان چشم افراد ناخودآگاه به سمت بج جلب می شود و به آن خیره می شوند. اغلب مشتریان از بج های سوزنی استفاده می کنند، این بج ها بسیار کارآمد و مفید هستند، اما با باز کردن و بستن زیاد به کت و شلوار آسیب می رسانند و بر روی کت و شلوار گران قیمت شما ممکن است سوراخ کوچکی به جا بگذارند. بهترین راه این است که از بج های مگنتی برای کت و شلوار استفاده کنید. آن ها محکم هستند و باز و بسته کردن آن ها آسان است و به هیچ وجه آسیبی به کت ها وارد نمی کنند.

مزایای استفاده از نشان ها برای کت و شلوار چیست؟

مزایای استفاده از نشان ها برای کت و شلوار چیست؟

آن ها نقاط تماس ثابت برند را ارائه می دهند. بج سینه در بیشتر موارد تأثیر ظریفی دارد، اما این کار را بارها، هزاران بار در روز انجام می ‌دهد. برخی از شرکت ‌ها بج سینه را با کمپین رسانه ‌های اجتماعی جفت می‌ کنند و از مشتریان می‌ خواهند که عکس‌ های نشان را در زمینه ‌های مختلف پست کنند، حتی گاهی اوقات برای بهترین عکس ماه یا کمپین جایزه ‌ای در نظر می ‌گیرند. این امر باعث جلب توجه بیشتر به بج های سینه می ‌شود، افراد را تشویق می ‌کند تا آن ها را بپوشند، و حتی با ارسال رایگان بج های سینه در اینترنت، آن ‌ها را در یک فرم آنلاین کپی می‌ کند. تبلیغات کم هزینه و پولی با اضافه شدن جنبه های بدون پرداخت به آن رشد می کند.

شرکت ها اغلب از بج ها برای ایجاد حس حرفه ای و یک شرکت بزرگتر استفاده می کنند، این در مورد شرکت های بزرگتر و کوچکتر صادق است. دیدن افرادی که در یک غرفه شرکت می‌ کنند، اطلاعاتی را ارائه می ‌دهند یا به سؤالات پاسخ می ‌دهند، زمانی حرفه ‌ای ‌تر تلقی می ‌شود که افراد از بج ‌های واضح برای شناسایی آن ها به عنوان بخشی از یک شرکت استفاده می‌ کنند. مشتری بالقوه لازم نیست تعجب کند که با چه کسی صحبت کند، زیرا از همان ابتدا واضح است. این نوع وضوح و سهولت در تبلیغات حس یک شرکت خوب سازماندهی شده و متفکر را القا می کند. این همان شرکتی است که اکثر مردم می خواهند با آن کار کنند.

نوع شرکتی که هستید، نوع شرکتی که می خواهید تبدیل شوید و تنظیماتی که می خواهید در آن از بج ها استفاده کنید را در نظر بگیرید. سپس می ‌توانید یک بج را انتخاب کنید تا تأثیر اولیه قوی و باکیفیت را به مشتریان بالقوه بدهید.

ساخت بج سینه برای خیریه

موسسات خیریه به چه روشی می توانند از نشان های فلزی استفاده کنند؟

موسسات خیریه و گروه های مشابه، مانند باشگاه های ورزشی مردمی، اغلب رویدادهای مهم را با بج های سینه فلزی علامت گذاری می کنند. این نه تنها آگاهی از کمپین یا رویداد را بالا نگه می دارد، بلکه حس کار گروهی و همبستگی را در بین کسانی که برای خیریه کار می کنند یا از طریق داوطلبانه و یا کمک مالی از آن حمایت می کنند، افزایش می دهد. برای تیم ها، احساس غرور و حمایت از بازیکنان و منطقه محلی می دهد.

طراحی و ساخت بج سینه برای خیریه یک کار شکیل و زیبا است که با هدایای تبلیغاتی دیگر که در کنار بج سینه کاربرد زیادی دارند می تواند لاکچری تر به نظر آید. البته باید قبول کرد که پرسنل خیریه نباید خیلی بدنبال تبلیغات خود باشند، اما نظم و هماهنگی بیشتر آنها می تواند انگیزی خیرین را برای کمک به این موسسات بیشت کند. از دیگر هدایای تبلیغاتی که در خیریه ها کاربرد زیادی دارد و برای معرفی برند استفاده می شود می توان به پرچم تبلیغاتی نیزی در کنار سررسید و ست مدیریتی و خودکار تبلیغاتی اشاره نمود .

ساخت بج سینه برای خیریه می تواند راه حلی ایده آل برای جذب بازدیدکنندگان باشند. بج سینه در مدل های رنگی می تواند توجه افراد را جلب کند. خیریه های می توانند آن ها را در طرح های مختلف ساخته تا برای افرادی که علاقه مند به جمع آوری کلکسیون هستند، به فروش برسانند. خیریه ها از بج ها در نمایشگاه‌ های تجاری یا سایر مکان‌ های هدفمند استفاده می کنند، و این شانس را به یک چیز مطمئن افزایش می دهند، مخاطبان هدف شما خواهند دید که شما آنجا هستید و فرصت برقراری ارتباط را خواهند داشت. آن ها زیبایی و جذابیت فوق العاده ای دارند و استفاده از آن ها محبوبیت بالایی در بین مردم پیدا کرده است.

مزایای استفاده از نشان های تبلیغاتی برای خیریه چیست؟

مزایای استفاده از نشان های تبلیغاتی برای خیریه چیست؟

تاریخچه بج ها به قرن ‌ها قبل باز می‌ گردد و هنوز هم قوی است. در قرون وسطی، بج ‌ها به عنوان نوعی جواهرات استفاده می ‌شد و به تماشاگران اجازه می ‌داد بدانند هر کدام از آن ها متعلق به خانه یا خانواده ‌شان است و حتی به عنوان نشانه ‌ای ظریف از ثروت یا قدرت. ما اکنون همین کار را انجام می دهیم و وفاداری به محصول، شرکت یا رویداد مورد علاقه خود را نشان می دهیم.

موسسات خیریه و گروه های مشابه، مانند باشگاه های ورزشی مردمی، اغلب رویدادهای مهم را با بج های سینه فلزی علامت گذاری می کنند. این نه تنها آگاهی از کمپین یا رویداد را بالا نگه می دارد، بلکه حس کار گروهی و همبستگی را در بین کسانی که برای خیریه کار می کنند یا از طریق داوطلبانه و یا کمک مالی از آن حمایت می کنند، افزایش می دهد. برای تیم ها، احساس غرور و حمایت از بازیکنان و منطقه محلی می دهد.

موسسات خیریه به چه روشی می توانند از نشان های فلزی استفاده کنند؟

موسسات خیریه به چه روشی می توانند از نشان های فلزی استفاده کنند؟

بج سینه چاپی رنگی یک نمونه عالی از این نوع محصول است. آن ها را می توان به شکلی که می خواهید برش داد، تا با لوگو شرکت یا حتی یک تصویر ورزشی، مانند یک فوتبالیست یا راکت تنیس مطابقت داشته باشد. آن ها از برنج ساخته شده ‌اند و می‌ توان آن ‌ها را به صورت تمام رنگی برای حداکثر تاثیر و استهلاک طولانی چاپ کرد.

شما می توانید بازدیدکنندگان را با بج سینه ها جذب کنید. در اینجا یک واقعیت جالب دیگر وجود دارد: بدون توجه به شکل یا اندازه مقصد شما، یکی از راه ‌های بازگرداندن بازدیدکنندگان از طریق استفاده هوشمندانه از بج سینه ها قابل جمع‌ آوری است. مانند تمبرها، سکه ‌ها و کتاب ‌های مصور، بج های سینه قابل جمع ‌آوری مجموعه ‌ای از نشان‌ های منحصر به ‌فرد یا موضوعی هستند که در طول سال منتشر می‌ شوند تا مردم بتوانند در طول زمان آن ها را جمع ‌آوری کنند. در نتیجه با به فروش رساندن آن ها می توان به اهداف خیریه دست یافت.

بج های سینه برای خیریه را می توان در رویدادهای بزرگ نمایشگاه های صنعتی، رویدادها و آموزش ها به کار برد و توجه دیگران را جلب کرد. آن ها می توانند روشی ساده برای برقراری ارتباط ایجاد کنند.

ساخت بج سینه برای بورس

چرا شرکت های بورس برای کارمندان خود باید از نشان های فلزی استفاده کنند؟

بج سینه برای بورس ابزاری عالی برای کمک به یک تصویر برند ثابت است. تا زمانی که طراحی بج سفارشی شما شامل لوگو، رنگ های شرکت و نام تجاری شما باشد، متوجه خواهید شد که هم کارکنان و هم مشتریان اعتماد بسیار بیشتری به برندسازی کسب و کار به طور کلی خواهند داشت.

بج سینه برای بورس یکی از ابزارهای مهم هدایای تبلیغاتی و از حانواده بج سینه و اتیکت سینه به شمار می آید. اگرچه برخی از مزایای استفاده از بج ها برای کار ممکن است نسبتاً واضح باشد، اما بسیاری دیگر وجود دارد که احتمالاً هنوز به ذهن شما خطور نکرده است! پیاده‌ سازی بج سینه برای بورس می ‌تواند برندسازی، ارتقاء، امنیت، رضایت مشتری و حتی همکاری بین کارکنان شما را بهبود بخشد. بج سینه می‌ تواند تأثیر مثبت زیادی بر محیط کار شما داشته باشند. آن ها مانند اتیکت لباس محیط را حرفه ای کرده و شناسایی کارمندان را راحت تر می کنند.

چرا شرکت های بورس برای کارمندان خود باید از نشان های فلزی استفاده کنند؟

چرا شرکت های بورس برای کارمندان خود باید از نشان های فلزی استفاده کنند؟

استفاده از نشان سینه بورس برای برندسازی و تبلیغات

بج سینه ابزاری عالی برای کمک به یک تصویر برند ثابت است. تا زمانی که طراحی بج سفارشی شما شامل لوگو، رنگ های شرکت و نام تجاری شما باشد، متوجه خواهید شد که هم کارکنان و هم مشتریان اعتماد بسیار بیشتری به برندسازی کسب و کار به طور کلی خواهند داشت. فقط به این فکر کنید که چقدر می توانید برای یک کمپین بازاریابی در مقیاس بزرگ هزینه کنید. بج های سینه می توانند تأثیر مشابهی داشته باشند، با هزینه بسیار کمتر! بج های سینه می‌ توانند ابزاری عالی برای تبلیغ و جمع‌ آوری سرمایه باشند، به خصوص اگر سفارشی باشند. می ‌توانید از بج ‌های سفارشی‌ شده برای تبلیغ رویدادها، تعامل با مشتریان جدید و فعلی و حتی پاداش دادن به وفاداری با برنامه وفاداری مشتری استفاده کنید. پاداش دادن به مشتریان با بج ها نیز راهی فوق العاده برای افزایش آگاهی از برند است، زیرا مشتریان را به سفیران برند تبدیل می کند.

استفاده از نشان سینه برای شناسایی و امنیت

استفاده از نشان سینه برای شناسایی و امنیت

در یک شرکت بورس شما، کارکنان، و مشتریان همگی حق دارید احساس امنیت و راحتی کنید. بج های سینه برای محل کار شما می ‌توانند امنیت را ده برابر افزایش دهند، زیرا به هر کارمندی اجازه می ‌دهند که هم قابل شناسایی و هم پاسخگو باشد. در واقع در برخی از کشورها، بسیاری از کسب و کارها از نظر قانونی موظف هستند که اطمینان حاصل کنند که همه کارکنان از بج های شناسایی استفاده می کنند.

استفاده از نشان سینه برای تجربه و رضایت مشتری مثبت

هنگامی که نوبت به ایجاد یک تجربه مثبت و رضایت بخش برای مشتریان می رسد، بج های سینه کارکنان مزایای بسیاری دارند. آن ها نه تنها حس حرفه ای بودن را به کسب و کار شما می افزایند، بلکه آن را برای کسانی که از آن استفاده می کنند، بسیار قابل دسترس تر می کنند. به عنوان مثال، آیا تا به حال در یک شرکت سوالی داشته اید اما مطمئن نیستید که چگونه به آن برخورد کنید، زیرا مطمئن نیستید که چه کسی کارمند است و چه کسی نیست؟ بج های سینه حرفه ای سردرگمی و ناامیدی را بلافاصله از این وضعیت خارج می کند. وقتی صحبت از نقش های مهمان نوازی می شود، ایجاد ارتباط فوری با مشتری بسیار حیاتی است. به همین دلیل است که می ‌بینیم که شرکت ‌ها با استفاده از بج سینه روابط را مدیریت می‌کنند. برای اینکه مشتریان احساس راحتی و رضایت کنند، باید بدانند که با چه کسی در حال تعامل هستند. اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در ایجاد تجربه مثبت تر مشتری بج سینه را از دست نمی دهد.

ساخت بج سینه برای آموزشگاه زبان

مزایای استفاده از نشان سینه برای آموزشگاه زبان چیست؟

بج سینه برای آموزشگاه زبان می تواند برای تبلیغ یک نام تجاری یا پیام آن ها استفاده شوند. بج سینه همچنین می تواند به عنوان نوعی شناسایی برای کارمندانن و پرسنل آموزشگاه استفاده شود.

طراحی و ساخت بج سینه برای آموزشگاه زبان و معلمان و کارمندان آموزشگاه می تواند بسیار مفید واقع شود چون بج سینه نمایانگر نظم و شکوه برند است. استفاده از بج سینه در ککنار اتیکت سینه که اغلب برای معرفی شخص استفاده می شود، می تواند یک ضرورت و زیبایی به شمار آید. مثلا وقتی شما از اتیکت سینه برای آموزشگاه خود استفاده می کنید، می توانید در کنار معرفی برند آموزشگاه زبان خود، حتی آن استاد را هم به شاگردان و اولیا معرفی کنید. شما می توانید با استفاده از بج سینه برای آموزشگاه زبان خود نظم و هارمونی خاصی در آموزشگاه خود برقرار کنید .

بج سینه برای آموزشگاه زبان می تواند برای تبلیغ یک نام تجاری یا پیام آن ها استفاده شوند. بج سینه همچنین می تواند به عنوان نوعی شناسایی برای کارمندانن و پرسنل آموزشگاه استفاده شود. آن ها پرستیژ و اعتبار را برای آموزشگاه زبان به همراه دارند و مشتریان بیشتری را جذب می کنند. آن ها را می توان با توجه به لوگو خود به صورت مات و براق و یا در رنگ های لوگو چاپ نمود. کیفیت آن ها بسیار بالا بوده و به دو صورت سوزنی و مگنتی می باشند که قیمت آن ها تفاوت چندانی نداشته و بسیار مقرون به صرفه می باشند.

مزایای استفاده از نشان سینه برای آموزشگاه زبان چیست؟

مزایای استفاده از نشان سینه برای آموزشگاه زبان چیست؟

پیدا کردن یک آموزشگاه زبان خوب دغدغه ی بسیاری از افراد می باشد که در این خصوص معیارهای زیادی وجود دارد که با تکیه بر آن ها می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد. در کنار تمام فاکتورهای مهم، آموزشگاه های خوب و حرفه ای دارای نظم و پرستیژ خاصی هستند. یکی از مواردی که آن ها توسط آن پرستیژ خود را حفظ می کنند و حرفه ای بودن و اعتبار خود را نشان می دهند، استفاده از بج سینه می باشد.

بج سینه برای آموزشگاه زبان دارای چندین مزیت است. از آن ها می توان برای تبلیغ یک نام تجاری یا پیام، تقویت روحیه و نشان دادن مشارکت در یک آموزشگاه استفاده کرد. بج های سینه برای آموزشگاه زبان همچنین می ‌توانند نسبت به کارت‌ ویزیت در شرایط سخت ‌تری مقاوم تر باشند و دوام بیشتری داشته باشند.

علاوه بر این، بج های سینه را می‌توان با طرح دلخواه شخصی‌ سازی کرد. مراجعان با دیدن آن هنا بلافاصله پرسنل را تشخیص می دهند و جذب محیط منظم و حرفه ای آموزشگاه می شوند.

در کلاس ‌های آنلاین، از بج ها می ‌توان برای ایجاد انگیزه در زبان آموزان و ایجاد حس حرفه ای و جدیت کلاس استفاده کرد. بج های سینه روشی همه کاره و موثر برای ارتقای روحیه و تقویت همکاری هستند.

به طور کلی، بج های سینه ابزاری مؤثر برای شناسایی و تشخیص کارمندان آموزشگاه زبان به شیوه ای ملموس و معنادار هستند.

بج ‌های سینه همچنین می ‌توانند در تعیین اهداف، ایجاد انگیزه در رفتارها و برقراری ارتباط موفق با مشتریان و مراجعان در بسیاری از زمینه ‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

مزایای نشان های مغناطیسی نسبت به سوزنی چیست؟

مزایای نشان های مغناطیسی نسبت به سوزنی چیست؟

بج ‌های سینه مغناطیسی نسبت به بج ‌های سینه سوزنی دارای مزایای متعددی هستند. اولاً، استفاده از آن ها آسان است و برای چسباندن بج نیازی به گیره یا پین نیست.

ثانیا، بج ‌های سینه مغناطیسی در مقایسه با بج ‌های سینه پین یا گیره، بادوام‌ تر بوده و کمتر در معرض آسیب هستند. زیرا هنگامی که یک سنجاق یا گیره آسیب می بیند، معمولاً کل بج سینه دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

آن ها همچنین نصب بسیار راحت تری نسبت به بج ‌های سینه سوزنی دارند و به لباس ها آسیب نمی رسانند. زیرا سوزن بعد از هر بار باز و بسته شدن بر روی لباس ردی باقی می گذارد که به لباس آسیب رسانده و ظاهر آن را خراب می کند. بنابراین بخصوص در هنگام استفاده از بج های سینه بر روی لباس های گران قیمت بهتر است از بج های سینه مگنتی استفاده کنیم.

ساخت بج سینه برای داروخانه

چرا داروخانه ها برای ایجاد تفاوت در میان رقبا از نشان سینه استفاده می کنند؟

بج سینه راه خوبی برای اضافه کردن سبک به ظاهر کارکنان داروخانه و نشان دادن شخصیت آن ها می باشد. در محل کار و در روزهای عادی، عالی به نظر می رسند. اغلب داروخانه ها از روش های تبلیغاتی سنتی استفاده کرده و روش های جدید را به کار نمی برند. کمتر داروخانه ای را می بینیم که از بج سینه برای کارکنان خود استفاده کنند.

طراحی و ساخت بج سینه برای داروخانه ها اغلب در کنار انواع دیگر بج سینه و هدایای تبلیغاتی برای نظم بیشتر پرسنل داروخانه و هماهنگی بیشتر آنها در کارشان کاربرد دارد. اغلب افرادی که از بج سینه استفاده می کنند به این نگته اضعان دارند که بج سینه میتواند نظم بیشتر مجموعه را به مشتریان نشان دهد و به آنها القا کند که پرسنل با هم سیستیم منسجم دارند. اغلب در داروخانه ها نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی یا کارت آویز نمایشگاهی و یا پوشه دکمه دار برای تبلیغات در داروخانه ها استفاده می شود.

ساخت بج سینه برای داروخانه می تواند روشی ساده برای ایجاد تفاوت بین دیگر رقبا در شهر باشد. بج سینه می تواند یک راه سرگرم کننده برای شخصی کردن لباس کارکنان داروخانه ها باشد. آن ها در طیف وسیعی از طرح های مختلف در دسترس هستند و می توانند بسیار شبیه دکمه سرآستین نیز باشند. بج ها ساده ترین انواع سنجاق یقه ای هستند که به لباس شما شخصیت اضافه می کنند. مشتریان نیز به این بج ها توجه کرده و جزئیات را نشانه ی حرفه ای بودن و کیفیت کار می دانند.

چرا داروخانه ها برای ایجاد تفاوت در میان رقبا از نشان سینه استفاده می کنند؟

چرا داروخانه ها برای ایجاد تفاوت در میان رقبا از نشان سینه استفاده می کنند؟

بج سینه راه خوبی برای اضافه کردن سبک به ظاهر کارکنان داروخانه و نشان دادن شخصیت آن ها می باشد. در محل کار و در روزهای عادی، عالی به نظر می رسند. اغلب داروخانه ها از روش های تبلیغاتی سنتی استفاده کرده و روش های جدید را به کار نمی برند. کمتر داروخانه ای را می بینیم که از بج سینه برای کارکنان خود استفاده کنند. در حالی که یک بج سینه ساده می تواند تفاوت زیادی را ایجاد می کنند. اغلب مشتریان توجه زیادی بر جزئیات و نحوه ی برخورد کارکنان دارند، و آن ها متوجه استفاده از بج سینه برخلاف داروخانه های دیگر، می شوند. این کار توجه آن ها را جلب کرده و به راحتی می توانند فروشندگان و کارکنان را شناسایی کنند. از طرف دیگر کارکنان نیز احساس شخصیت کاری بیشتری حس کرده و ارتباط بیشتری با مشتریان برقرار می کنند. بج ها تاثیر بسیار خوبی خواهند داشت و این بج های کوچک ساده می توانند تفاوت زیادی را ایجاد کنند.

داروخانه ها از نشان ها چگونه استفاده کنند؟

داروخانه ها از نشان ها چگونه استفاده کنند؟

هیچ محدودیتی برای جایی که می توانید آن ها را استفاده کنید، وجود ندارد. برگردان قسمتی است که در هر طرف یک کت یا زیر یقه قرار دارد. آن ها در دو طرف دهانه جلو به عقب تا می شوند. بج ‌ها در اینجا قرار می‌ گیرند، زیرا به اندازه کافی موقعیت برجسته برای دیدن افراد است و بسته به نوع بج سینه، می ‌تواند پیامی را برای کسانی که به پوشنده نگاه می ‌کنند، ارسال کند. به آن به عنوان راهی کم ریسک برای کشف بیشتر هویت برند فکر کنید.

یکی از محبوب ترین انواع بج های فلزی آن هایی هستند که با کلاچ پروانه ای بسته می شوند. سنجاق ‌ها روی سطح لباس بسته می‌ شوند و سپس با یک کلاچ پروانه ‌ای که در قسمت داخلی آن قرار می ‌گیرد، محکم می‌ شوند تا سنجاق از بین نرود. مزیت این راه حل، مهمتر از همه، این واقعیت است که هنگامی که یک بج بر روی آن گیره می شود، همیشه در جای خود باقی می ماند و در ساعات طولانی کار دورخانه ها همچنان باقی می مانند. نکته منفی این است که سوزن ‌ها می ‌توانند پروتزهای کوچکی را در برخی از پارچه ‌ها باقی بگذارند. یکی از محدودیت ها نیز به دلیل طول سنجاق سوزن است که با پارچه هایی که خیلی ضخیم نیستند، به خوبی جواب می دهد.

ساخت بج سینه فروشگاهی

بج سینه فروشگاهی

ساخت بج سینه فروشگاهی به عنوان یک ضرورت برای پرسنل فروشگاه می تواند باشد. بج سینه در فروشگاه ها به مشتریان کمک می کند که فروشندگان را به راحتی و به سرعت تشخیص داده و سوالات خود را بپرسند. همچنین آن ها باعث می شوند کارکنان نیز عملکرد بهتری داشته باشند.

طراحی و ساخت بج سینه فروشگاهی برای فروشگاه داران یک الزام به حساب می آید، اغلب انها به دنبال معرفی فروشگاه خود هستند و بج سینه یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای این معرفی به شمار می آید. از دیگر هدایای تبلیغاتی که به منظور معرفی برند فروشگاه ها در کنار بج سینه میتواند کاربرد زیادی داشته باشد میتوان به جاسوئیچی تبلیغاتی، چاپ پرچم تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی، بگ پارچه ای و خودکار تبلیغاتی و پوشه دکمه دار اشاره کرد. از انواع بج سینه که در فروشگاه ها استفاده می شود میتوان به بج سینه همه رنگ، بج سینه رنگی و بج سینه طلایی و نقره ای اشاره کرد.

ساخت بج سینه فروشگاهی به عنوان یک ضرورت برای پرسنل فروشگاه می تواند باشد. بج سینه در فروشگاه ها به مشتریان کمک می کند که فروشندگان را به راحتی و به سرعت تشخیص داده و سوالات خود را بپرسند. همچنین آن ها باعث می شوند کارکنان نیز عملکرد بهتری داشته باشند.

دلایل استفاده از بج نشان سینه فروشگاهی برای تبلیغ کسب و کار شما چیست؟

بج نشان سینه فروشگاهی

پیدا کردن یک راه منحصر به فرد برای گذاشتن تأثیر ماندگار بر مشتریان همیشه آسان نیست. ارائه بج ‌های سینه به آن ها می ‌تواند این کار را انجام دهد.

محصولات تبلیغاتی برای دهه ها به عنوان تبلیغات مورد استفاده قرار گرفته اند. شما باید از بج ها برای تبلیغ شرکت خود استفاده کنید.

بج نشان سینه فروشگاهی بیشتر دوام خواهد آورد

کارت ویزیت یا بروشور در مدت زمان کوتاهی گم می شود یا بیرون می افتد. یک محصول تبلیغاتی مانند بج سینه احتمال بیشتری دارد که در اطراف باقی بماند. مشتریان دوست ندارند چیزهایی را که هنوز قابل استفاده هستند، بیرون بیاندازند. اگر کاغذ نباشد، مانند کارت ویزیت، احتمالا آن را نگه می دارند.

هر چه مشتریان شما مدت بیشتری از یک نشان تبلیغاتی استفاده کنند، شرکت شما را بیشتر به خاطر خواهند آورد. این به عنوان یادآوری از کسب و کار شما خواهد بود و مشتریان شما احتمالاً هر زمان که به خدمات شما نیاز داشته باشند آن را مشاهده خواهند کرد.

بج نشان سینه فروشگاهی جایگزین کارت ویزیت می شود

بج نشان سینه فروشگاهی جایگزین کارت ویزیت می شود

اگر از نشان تبلیغاتی استفاده می‌کنید، دیگر به همه آن کارت‌های ویزیت نیاز نخواهید داشت. مطمئناً، هنوز باید کارت ویزیت داشته باشید، اما به تعداد آنها نیاز نخواهید داشت.

همانطور که گفته شد، مشتریان یک نشان تبلیغاتی را طولانی‌تر از کارت ویزیت نگه می‌دارند، که نشان‌های شما را مقرون به صرفه‌تر می‌کند. دیگر نیازی نیست به همان مشتریان کارت ویزیت بدهید که در طول زمان از دست می دهند.

بج نشان سینه فروشگاهی قابل تشخیص است

در حالی که کارت ویزیت یا بروشور شما ممکن است نام و لوگوی شرکت شما را روی آن داشته باشد، فوراً قابل تشخیص نیست. نشان سفارشی بیشتر چشم نواز است.

اگر طراحی جذابی داشته باشید، مشتریان شما فوراً متوجه خواهند شد که این شرکت شماست. آنها همیشه شرکت و محصول شما را با آن نشان مرتبط می کنند.

و اگر یک نشان با طراحی جذاب ایجاد کنید، مشتریان شما ممکن است آن را به رخ بکشند. آنها می توانند آن را روی یک کیف یا کوله پشتی قرار دهند تا همه اطرافشان ببینند.

بج نشان سینه فروشگاهی مقرون به صرفه است

بج نشان سینه فروشگاهی مقرون به صرفه است

محصولات تبلیغاتی ممکن است گران شوند. اما نشان مقرون به صرفه ترین محصولی است که می توانید دریافت کنید. سایر محصولات تبلیغاتی که ممکن است مشتریان شما دوست داشته باشند، هزینه بیشتری دارند و ایجاد آنها زمان بیشتری می برد.

مزیت این است که مردم می توانند آن نشان را تقریباً در هر جایی به عنوان یادآوری شرکت شما قرار دهند. در حالی که در مورد سایر محصولات تبلیغاتی، همیشه یک مکان خاص وجود دارد که مشتری آن را قرار می دهد. این به کمپین تبلیغاتی شما تنوع می بخشد.

بج نشان سینه فروشگاهی شخصی تر است

مشتریان عاشق دریافت چیزهای رایگان هستند، حتی اگر فقط یک نشان باشند. آن‌ها آن را تلاش بزرگ‌تری از سوی شرکت شما می‌دانند تا نشان دهد که به آن اهمیت می‌دهید.

افزودن پیامی فراتر از لوگوی شما به مشتریان شما یادآوری می‌کند که آنها در اولویت هستند. و وقتی آن پیام را می بینند، به احتمال زیاد آن را با دوستان خود و مشتریان آینده شما به اشتراک می گذارند.

خرید بج نشان سینه فروشگاهی

نشان های سفارشی برای کسب و کار خود را از ما دریافت کنید محصولات تبلیغاتی یک راه عالی برای بازگشت مشتریان شما هستند. وقتی آماده ساختن نشان‌هایی برای تحویل به مشتریان خود هستید، می‌توانید بهترین قیمت‌ها را با ما بیابید. ما سبک های مختلفی را برای برجسته کردن نشان های شما ارائه می دهیم.

بج سینه برای دکتر داروساز

بج سینه نام و نام‌خانوادگی

بچ سینه برای شهرداری

بج سینه شرکت لبنیات

بج سینه نظامی

بج سینه برای مانتو

بج برای شال و مقنعه

ساخت بج سینه برای دکتر

ساخت بج سینه برای دکتر

طراحی و ساخت بج سینه برای دکتر و پزشکان یک زیبایی خاص به آنها می دهد. باید گفت که بج سینه اغلب به عنوان نمادی از برند استفاده می شود اما میتوان برای معرفی پزشکان از اتیکت سینه نیز استفاده کرد. از انواع بج سینه که برای دکتر ها و پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد می توان به بج سینه فلزی و برنجی در کنار بج سینه رنگی و طلایی اشاره کرد. دکترها میتوانند در کنار بج سینه از هدایای تبلیغاتی دیگری مثل پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، سررسید و ست مدیریتی، اسپیکر تبلیغاتی و ساعت دیواری تبلیغاتی برای معرفی خودشان یا برندشان استفاده کنند.

طراحی و ساخت بج نشان سینه برای دکتر یکی از ملزومات برای شناسایی پزشکان در بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد. بج سینه می تواند با چاپ نام و نوع تخصص به بیماران و همکاران کمک کند تا پزشک خود را بشناسند و در صورت لزوم از آن کمک بگیرند. این بج های سینه بسیار ارزان قیمت هستند و در مدل های سوزنی و مگنتی قابل سفارش می باشند.

دلایلی که چرا پزشکان باید از نشان سینه استفاده کنند؟

دلایلی که چرا پزشکان باید از نشان سینه استفاده کنند؟

بج های سینه یک راه آسان برای شناخت پزشکان است که در محل کار استفاده می کنند. آن ها محصولات نوآورانه ای هستند که نقشی حیاتی در دنیای پزشکی دارند. چه به یک راه آسان برای نزدیک نگه داشتن بج خود یا جایگزینی کارت های شناسایی استاندارد نیاز داشته باشید، استفاده از این لوازم جانبی مزایای زیادی دارد.

این بج های سینه مفید هستند، زیرا دید بهتر و سهولت تماس بیمار را در هنگام بستری شدن در بیمارستان فراهم می کنند. تیم های مراقبت بالینی در مراکز پزشکی دانشگاهی متشکل از اعضایی با کارکردها و سطوح آموزشی مختلف است. تغییر کادر پزشکی، اغلب بیماران و خانواده هایشان را سرگردان می کند. شناسایی نادرست نقش، یا شناسایی نادرست مشارکت یک فرد در تیم مراقبت بهداشتی، پیامدهای منفی برای مراقبت از بیمار و سلامتی پزشک دارد.

مطالعات همچنین نشان می ‌دهد که همه بیماران بج های سینه را برای شناسایی پزشکشان مفید می ‌دانند و وضوح آن‌ ها هم در حین و هم پس از مشاوره بهبود می‌ یابد. بیماران احساس می کردند بیشتر در مراقبت از خود مشارکت دارند و می توانستند سوالات خود را به درستی هدایت کنند و رضایت کلی و ایمنی بیمار را بهبود بخشند.

استفاده از بج سینه سهولت دسترسی را فراهم می کنند. مانند بسیاری از کارمندان، پزشکان همچنین کارت شناسایی دارند تا برای سایر کارکنان و همچنین بیمارانشان قابل مشاهده باشند. این لوازم جانبی مبتکرانه دسترسی گسترده ای را فراهم می کند که امکان دسترسی ساده به کارت را از طریق کارتخوان ها بدون برداشتن آن ها از نگهدارنده نشان یا کیف پول فراهم می کند. علاوه بر این، بج ‌های سینه دید استثنایی را فراهم می‌ کنند و کارت شناسایی شما را از راه دور نگه می ‌دارند و در عین حال هر زمان که زمان ضروری است به راحتی به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

بهترین نشان سینه برای پزشکان کدام نوع است؟

بهترین نشان سینه برای پزشکان کدام نوع است؟

پزشکان در بیمارستان و مراکز درمانی مدام در حال رفت و آمد به بخش ها و راهروها و اتاق های دیگر هستند. آن ها به بیماران مختلف سر می زنند و وضعیت آن ها را معاینه می کنند، ممکن است به قسمت های آزمایشگاه و رادیولوژی و غیره نیز در رفت و آمد باشند. بنابراین آن ها نیاز به بج سینه ای دارند که نام و تخصص آن ها بر روی آن مشخص باشد. بج های سینه برای پزشکان می بایست به راحتی باز و بسته شدن باشد.

بج های سینه به شکل اتیکت سینه که فضای کافی برای چاپ دارند و حتی می توان تصویر پرشک را روی آن چاپ نمود، بهترین گزینه می باشند. این بج ها قابلیت این را دارند که با چندین رنگ چاپ شوند و با یک لایه رزین بهترین کیفیت را دارا باشند. این بج ها به هیچ عنوان خراب نمی شوند و هرگز چاپ آن ها از بین نمی رود.

بج سینه بانک

بج سینه بانک

بج سینه برای بانک قطعه ای فلزی است که برای حضور در بانک، توسط کارمندان و روئسای بانک زده می شود.

طراحی و ساخت بج سینه برای بانک یکی از لاکچری ترین کاربردهای بج سینه به شمار می آید. شاید بیشتر افراد با بج سینه در بانک ها آشنا می شوند و برای آنها سوال پیش می آید که این جسم فلزی که بر روی کت و شلوار اغلب پرسنل بانک برق می زند چیست. بله درست حدس زدید بج سینه است. اغلب پرسنل بانک از بج سینه برای معرفی بانک خود و از اتیکت سینه برای معرفی خود استفاده می کنند. بج سینه فلزی طلایی بیشترین کاربرد را در بین بج های مورد استفاده در بانک ها دارد. از دیگر هدایای تبلیغاتی که اغلب در بانک ها مورد استفاده قرار میگیرد می توان به ست مدیریتی، خودکار تبلیغاتی، سررسید و ساعت دیواری تبلیغاتی و همچنین پوشه دکمه دار و آفتابگیر ماشین تبلیغاتی اشاره کرد .

بج سینه برای بانک چیست و اغلب چه کاربردی دارد ؟

بج سینه بانک

بج سینه برای بانک قطعه ای فلزی است که برای حضور در بانک، توسط کارمندان و روئسای بانک زده می شود. کاربرد بج سینه برای بانک اغلب به عنوان نمادی از آن بانک به شمار می آید. بج سینه اغلب بر روی کت مردان زده می شود و برای خانم ها نیز بج بر روی مانتو و مقنعه انها قرار می گیرد.

بج سینه برای بانک اغلب چه رنگی است ؟

بج سینه برای بانک اغلب بصورت طلایی ساخته می شود. بج سینه طلایی باعث جلب توجه بیشتر مخاطبین که در بانک حضور دارند می شود.

زمان تحویل بج سینه برای بانک چقدر است؟

اغلب زمان تحویلی بج سینه برای بانک 5 تا 7 روز کاری است. اما اگر شما نیاز به کار فوری ساخت بج سینه فوری داشتید حتما با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید. کارشناسان ما کارهای 1 روزه را نیز به مشتریانمان تحویل داده اند.

حداقل سفارش بج سینه برای بانک چقدر است ؟

حداقل سفارش بج سینه برای بانک چقدر است ؟

حداقل سفارش بج سینه برای بانک 10 عدد است. شما میتوانید برای کارهای فوری و تعداد کمتر با پشتیبانی ما با شماره 09125495416 در تماس باشید. ما کار شما را راه می اندازیم.

کدام بانک ها اغلب از بج سینه برای بانک استفاده می کنند ؟

  • طراحی و ساخت بج سینه برای بانک دی
  • طراحی و ساخت بج سینه برای بانک ملت
  • طراحی و ساخت بج سینه برای بانک پارسیان
  • طراحی و ساخت بج سینه برای بانک پاسارگاد
  • طراحی و ساخت بج سینه برای بانک ملی
  • طراحی و ساخت بج سینه برای بانک سامان
  • طراحی و ساخت بج سینه برای بانک بلو بانک
  • طراحی و ساخت بج سینه برای بانک شهر
  • طراحی و ساخت بج سینه برای بانک صادرات
  • طراحی و ساخت بج سینه برای بانک تجارت
  • طراحی و ساخت بج سینه برای بانک آینده

چرا باید از بج سینه برای بانک استفاده کرد ؟

مزایای استفاده از بج سینه برای بانک چیست ؟

بج سینه شرکت هواپیمایی

چرا باید شرکت های هواپیمایی برای لباس کارمندان از نشان سینه استفاده کنند؟

بج سینه طلایی برای شرکت هواپیمایی بر نمایش حرفه ای از برند شرکت تاثیرگذار است. بج سینه لباس فرم کارمندان را تکمیل کرده و بر زیبایی لباس آن ها می افزاید و ظاهر شرکت را لوکس تر و سطح بالاتر نشان می دهند.

طراحی و ساخت بج سینه شرکت هواپیمایی یکی از بهترین و پرفروشترین انواع بج سینه به شمار می آید. اغلب پرسنل شرکت هواپیمایی از بج سینه برای معرفی خود استفاده میکنند. از بج سینه و اتیکت سینه برای نمایش و معرفی پرسنل شرکت یا اداره و زیر مجموعه های آن استفاده می شود. از انواع بج سینه که در شرکت های هواپیمایی مورد استفاده قرار می گیرد می توان به بج سینه طایی و نقره ای و برنجی اشاره کرد. در کنار بج سینه می توان از هدایای تبلیغاتی دیگر نیز برای معرفی آژانس های هواپیکایی و برند ها آنها استفاده کرد. از انواع این هدایا میتوان به ساک پارچه ای، گردن آویز نمایشگاهی، خودکار تبلیغاتی، چاپ پرچم، تیشرت تبلیغاتی و پوشه دکمه دار اشاره کرد.

بج سینه طلایی برای شرکت هواپیمایی بر نمایش حرفه ای از برند شرکت تاثیرگذار است. بج سینه لباس فرم کارمندان را تکمیل کرده و بر زیبایی لباس آن ها می افزاید و ظاهر شرکت را لوکس تر و سطح بالاتر نشان می دهند. بج های سینه شناسایی کارمندان هواپیمایی را برای افراد راحت تر کرده و در نتیجه اعتماد بیشتری را جلب می کنند. آن ها را می توان به عنوان اتیکت لباس نیز استفاده کرد و نام شرکت و شخص را روی آن ها چاپ نمود. این بج ها را می توانید در تعداد کم نیز تهیه نمایید.

چرا باید شرکت های هواپیمایی برای لباس کارمندان از نشان سینه استفاده کنند؟

چرا باید شرکت های هواپیمایی برای لباس کارمندان از نشان سینه استفاده کنند؟

نمایش حرفه ای از شرکت و برند

بج ها با رنگ طلایی خود لوکس به نظر می رسند و قرار گرفتن آن ها بر روی لباس فرم کارمندان، ایجاد یکپارچگی کرده و نمایشی حرفه ای از شرکت می سازد. مشتریان و افراد دیگر با دیدن بج های سینه بر روی لباس کارمندان توجه بیشتری به آن ها کرده و اعتماد بیشتری به شرکت شما می کنند. زیرا وقتی می بینند شرکتی که به همه ی جزئیات توجه می کند و نظم خوبی دارد، می تواند کارها را به نحو بهتری پیش ببرد و قابل اعتمادتر باشد.

استفاده از بج های سفارشی برای بهبود کار تیمی و هم افزایی

استفاده از بج های سفارشی برای بهبود کار تیمی و هم افزایی

تعجب خواهید کرد که بج ‌های سینه با عنوان شغلی تا چه حد می ‌توانند در ایجاد حس تعلق به کارمندان مؤثر باشند! با به رسمیت شناختن کارمندان از نقش خود در کسب و کار، آن ها انگیزه بیشتری خواهند داشت تا مسئولیت های خود را با نهایت دقت و توجه انجام دهند. علاوه بر بهبود نگرش ‌های فردی، بج ‌های سینه می ‌توانند به حس کار گروهی و رفاقت کمک کنند. چه یک کسب و کار کوچک یا در مقیاس بزرگ داشته باشید، کارمندان می توانند به راحتی اعضای تیم خود را با نام تشخیص دهند و با آن ها تماس بگیرند، فرصتی برای گفتگو و در نهایت منجر به هم افزایی بهتر در محل کار می شود.

استفاده از مشوق‌ های نشان برای ایجاد انگیزه و پاداش در کارکنان

مطمئناً استفاده از بج ها برای کار مزایای جدی و معقولی دارد. اما یک مورد بزرگ وجود دارد و اینکه کارمندان دوست دارند به رسمیت شناخته شده و پاداش بگیرند، و استفاده از بج ها می تواند یک راه سرگرم کننده و مدرن باشد تا همه کارکنان احساس کنند که در آن حضور دارند.

راه ‌های جالب و خلاقانه بی‌ پایانی برای پیاده ‌سازی بج ‌ها در شرکت هواپیمایی شما وجود دارد، بج ‌ها می‌ توانند به عنوان نماد وضعیت در داخل و خارج از کسب‌ و کار عمل کنند. آن ‌ها حتی می ‌توانند امتیازهای مبتنی بر عملکرد را کسب کنند و بج هایی را برای تشخیص دستاوردهای خاص باشند. علاوه بر این که سرگرمی خوبی هستند، این کار همچنین مشوق کار سخت است.

بج سینه برای بیمه

بج سینه برای بیمه

بج سینه برای بیمه یکی از لوازم مورد نیاز برای نشان دادن بزرگ بودن برند شرکت های بیمه می باشد. بج سینه حرفه ای بودن برند را نشان می دهد و معمولا برندهای بزرگ همیشه از آن ها استفاده می کنند.

بج سینه برای بیمه برای اغلب شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند ضروری است. اغلب نمایندگان بیمه ها در مترو یا نمایشگاه که میبینیم، بج سینه آن شرکت بیمه را به عنوان نماینده آن شرکت بیمه بر لباس خود دارند . آنها از این روش برای معرفی برند خود و اطمینان بیشتر به آنها استفاده میکنند. اغلب این شرکت ها از پرچم تبلیغاتی نیز در کنار بج سینه و بگ پارچه ای و هولوگرام نیز در مواقع ضروری استفاده می کنند. هر چه ببج سینه زیباتر باشد، تاثیر مستقیمی  ب اعتماد بیمه گذاران دارد. آنها می خواهند خانه، ماشین یا خودشان را بیمه کنند وو عتماد آنها به وسیله بج سینه به دست خواهد آمد.

بج سینه برای بیمه یکی از لوازم مورد نیاز برای نشان دادن بزرگ بودن برند شرکت های بیمه می باشد. بج سینه حرفه ای بودن برند را نشان می دهد و معمولا برندهای بزرگ همیشه از آن ها استفاده می کنند. بج سینه افزایش امنیت شرکت های بیمه است تا افراد ناشناس به محض ورود به شرکت قابل شناسایی باشند. این بج ها نشان از هماهنگی و یکپارچگی شرکت بیمه نیز می باشند. تهیه این بج ها نیاز به بودجه ی بالایی نداشته و بازخورد بسیار خوبی نیز دارند.

بج سینه برای بیمه با اتیکت سینه بیمه چه فرقی می کند و کدام یک بهتر هستند؟

بج سینه برای بیمه با اتیکت سینه بیمه چه فرقی می کند و کدام یک بهتر هستند؟

باید گفت اتیکت سینه اغلب برای معرفی شخص استفاده می شود و بج سینه اغلب برای معرفی برند و شرکت . از بج سینه برای برندسازی بیشتری استفاده می شودچون لوگو شرکت اغلب در رنگ های شرکت بر روی بج پیاده می شود و هویت فرد را در گروه یا شرکت معنا می کند. در تولید اتیکت سینه باید گفت که بیشتر معرفی فرد مورد هدف است و تفاوت زیادی با بج سینه دارد.

مزایای استفاده از بج سینه برای بیمه چیست ؟

 

  • بج سینه برای بیمه به اعتماد سازی مشتریان کمک ویژه ای می کند.
  • با دیدن بج سینه برای بیمه آنها را با رقبایشان متمایز می کنند.
  • براحتی با استفاده از بج سینه برای بیمه می توان برند سازی انجام داد.
  • بج سینه بیمه به ایجاد انسجام و نظم کمک ویژه ای میکند
  • باید گفت برای بیمه بج سینه یک کالای ارزان به شمار می آید

نقش بج سینه در بازاریابی و تبلیغات بیمه ها چه نقش دارد ؟

نقش بج سینه در بازاریابی و تبلیغات بیمه ها چه نقش دارد ؟

باید به این نکته اشاره کرد که بیشترین رقابت در فروش بیشتر، در بیمه ها شکل گرفته است. رقابت سالمی که می توان نقش پر رنگ برندسازی و تبلیغات را در آن مشاهده کرد. هر چه کیفیت تبلیغات و بازاریابی بهتر و پررنگ تر باشد، فروش بیمه گذار بیشتر خواهد بود. مثلا اغلب افرادی که بدنبال بیمه کردن خود هستند اگر فرد یا گروهی را ببینند که بهترین مشاوره را به آنها بدهند، از لباس های شیک و بج سینه برای انسجام خود استفاده کنند و نام برند معتبری را بر روی بج سینه خود حک کرده باشند، احتمال خرید از آن گروه بسیار زیاد است. بج سینه یک نقش مهم و کلیدی را برای فروش بیشتر بیمه ها بر عهده دارد.

برای چرا شرکت های بیمه از نشان فلزی برای شناسایی استفاده می کنند؟

واضح ترین دلیل برای استفاده از بج سینه برای شرکت بیمه، افزایش امنیت شرکت شما است. بج های سینه برای کارمندان به عنوان نوعی شناسایی فوری برای همه افراد در ساختمان عمل می کند. آن ها همچنین می توانند برای محدود کردن دسترسی به مناطق خاص و حتی وسایل و اتاق های خاص استفاده شوند.

هدف از نشان های فلزی شناسایی چیست؟

مهم نیست که شرکت بیمه شما چه کاری انجام می دهد یا چقدر بزرگ است، بج های سینه ضروری هستند.

دلایل زیادی وجود دارد که شرکت های بیمه تصمیم می گیرند، برای کارمندان و پرسنل استفاده کنند. این موارد می تواند از بهبود امنیت کلی شرکت بیمه شما تا کمک به همه افراد به یاد آوردن نام یکدیگر باشد. این کار نه تنها از کارکنان شما محافظت می کند، بلکه از اطلاعات حساسی که شرکت شما ممکن است در سایت ذخیره کرده باشد نیز، محافظت می کند.

امنیت قوی یک ضرورت برای هر کسب و کاری است. بج های سینه برای کارمندان یک افزودنی ساده است که به طور بالقوه می تواند شما و شرکتتان را از سردردهای زیادی در دراز مدت نجات دهد.

استفاده از نشان های فلزی چه تاثیری بر کارمندان دارد؟

همچنین بج های سینه اعتماد کارکنان را بیشتر می کنند. رفتن به محل کار در دفتری که همه نام شما را می دانند، حتی اگر فقط به این دلیل باشد که آن ها آن را از روی بج، نام شما می خوانند، خوب است.

بج ها به کارکنان شما حس هویت در شرکت بیمه می دهد. این کار می تواند احساس خوبی داشته باشد که نام و عنوانی که به سختی به دست آورده اید، در معرض دید همه همکارانتان باشد.

افزایش اعتماد به نفس به کارمندان باعث می شود احساس بهتری نسبت به خود و شرکتی که در آن کار می کنند، داشته باشند. حتی می تواند آن ها را تشویق کند تا سخت تر کار کنند.

کارمندان خوشحال، معمولاً مایل به انجام این مرحله اضافی هستند. آن ها آماده هستند تا مراحل اضافی را طی کنند تا مطمئن شوند که وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

استفاده از این بج های سینه به کارمندان شرکت بیمه یک فرم یکدست و یک شکل را می دهد که علاوه بر داشتن ظاهری حرفه ای، در کارمندان نیز حس تعلق بیشتری به شرکت بیمه را می بخشد و این به پیشرفت در کار کمک می کند. آن ها خود را جزء شرکت دانسته و وظایف خود را به درستی انجام می دهند.

بج سینه نقره‌ای

چاپ بج سینه طلایی

 بج سینه طلایی

بج سینه پلی‌استر

بج پلی‌استر

بج آنادایز

بج سینه برای همایش

بج سینه برای همایش

بج سینه برای همایش و رویداد یکی از ملزومات مهم می باشد. بج سینه جذاب و قابل استفاده مجدد می باشد و در تمام رویدادها و همایش ها مجددا استفاده می شود.

بج سینه برای همایش یک ضرورت است. اغلب افرادی که به عنوان شخص در همایش ها شرکت میکنند و کسانی که در همایش ها به شرکت کنندگان سرویس می دهند از بج سینه، گردن آویز نمایشگاهی برای هویت دادن به خودشان استفاده میکنند. بعضی از سرویس دهنده ها حتی از لباس کار تبلیغاتی و یا تیشرت تبلیغاتی نیز استفاده می کنند . این وسایل باسعث شناخت بیشتر برند آنها، راحت تر ارتباط گرفتن با آنها می شود. در انتخاب همایش اغلب از طرف برگزار کنندگان همایش هدایای تبلیغاتی به شرکت کنندگان داده می شود. از این جمله هدایای تبلیغاتی می توان به پوشه دکمه دار، بگ پارچه ای، خودکار تبلیغاتی و یا ماگ تبلیغاتی اشاره نمود.

بج سینه برای همایش و رویداد چه کاربردی دارد؟

بج سینه برای همایش و رویداد چه کاربردی دارد؟

بج سینه برای همایش و رویداد یکی از ملزومات مهم می باشد. بج سینه جذاب و قابل استفاده مجدد می باشد و در تمام رویدادها و همایش ها مجددا استفاده می شود. این بج ها مانند کارت شناسایی عمل کرده و حرفه ای بودن برند شما را نشان می دهند. بج سینه در برندسازی نیز موثر بوده و چهره ی بهتری از برند شما را در همایش ها به نمایش می گذارند.

چرا باید از نشان ها در همایش و رویدادها استفاده نمود؟

چرا باید از نشان ها در همایش و رویدادها استفاده نمود؟

بج های سینه در رویدادها می‌ توانند دقیقاً همان کار را بدون داشتن یونیفرم انجام دهند. آن ها باعث ایجاد روابط بهتر با مشتریان می شوند و باعث پاسخگویی بهتر کارمندان در مقابل مراجعان می شوند.

آن ها به برندسازی کمک می کنند. بج های سینه باید در طول روز کاری در همایش ها و رویدادها قابل مشاهده و نمایش باشند. این بدان معناست که کارکنان شما در تمام طول روز آرم شرکت شما را نصب خواهند کرد. این کار به شما فرصتی ارزان و آسان برای افزودن و تبلیغ برند شرکت خود می دهد.

هر رویدادی که کارمندان شما در آن شرکت می کنند، فرصت های عالی برای تبلیغ شرکت شما است. به شرطی که همه به یاد داشته باشند که بج سینه خود را بر روی لباس خود نصب کنند.

آن ها حرفه ای بودن برند را نشان می دهند. بج های سینه فقط ابزارهای مفید تجاری نیستند. آن ها می توانند کل شرکت شما را در همایش ها خوب جلوه دهند.

با دادن بج های سینه به همه کارکنان خود با نام، موقعیت و لوگو خود روی آن ها، می توانید احساس حرفه ای بودن بیشتری را به شرکت خود اضافه کنید. این به نوبه خود، شرکت شما را برای مشتریان یا مشتریان احتمالی جذاب تر می کند. حتی می تواند به عنوان یک عامل نوسان در متقاعد کردن مشتری سابق یا فعلی برای بازگشت و ادامه تجارت با شرکت شما عمل کند.

بج سینه فلزی

قیمت بج کت فانتزی

بج سینه پرچم کشور

بج سینه سازمانی

بج سینه فدراسیون شنا

بج سینه شرکتی

بج سینه برای کافه

بج سینه برای بانک

بج سینه برای فروشگاه عسل

بج سینه برای مزون

چرا مزون ها باید از نشان سینه استفاده کنند؟

اغلب مزون ها توجهی به استفاده از بج سینه ندارند، اما استفاده از آن ها نشانه ی نظم، برندینگ، یکپارچگی و توجه شما به جزئیات است که در ذهن مشتریان به معنای کیفیت بهتر می باشد. این کار برند مزون شما را از رقبایتان متمایز کرده و به برندینگ شما کمک می کنند. بنابراین می توانید مشتریان بیشتری جذب کرده و فروش و شهرت خود را افزایش دهید.

چاپ بج سینه برای مزون روشی قدرتمند برای گسترش آگاهی برای برند شما است و این بج سینه به عنوان یکی از مهمترین هدایای تبلیغاتی، اطمینان حاصل می‌کند که لوگو شما بر روی یقه ‌ها، سرآستین ‌ها و موارد دیگر برجسته است. بج سینه های مقرون به صرفه تأثیر بالایی در کسب و کار شما دارند، چه بخواهید لوگو خود را به نمایش بگذارید یا یک طرح خاص را چاپ کنید. بج سینه ها مقرون به صرفه، سبک وزن هستند و برای اهداف مختلف ایده آل هستند. جلوه گنبدی آن ها، همچنین پوشش جذابی ایجاد می کند که برای برند مزون ایده آل است. این محصول ارزش درک بالاتری را از کسب و کار ارائه می دهد.

چرا مزون ها باید از نشان سینه استفاده کنند؟

چرا مزون ها باید از نشان سینه استفاده کنند؟

با یک نشان سینه آگاهی را برای کسب و کار خود حفظ کنید

یک نشان تبلیغاتی که در یک حرکت است، قابل توجه و در عین حال ظریف است، راهی هوشمندانه برای تبلیغ کسب و کار شما ارائه می دهد. زیرا هر بار که مشتریان آن را می بینند، آگاهی بیشتری بهتری از کسب و کار شما ایجاد می کند. آن ها را می توانید به عنوان نقطه کانونی کمپین خود استفاده کنید و عکس های پرسنل خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و برند خود را حرفه ای نشان دهید. این کار تاثیر زیادی بر روی مشتریان خواهد گذاشت و برند شما را افراد ببیشتری به اشتراک خواهند گذاشت.

آن ها برند شما را متفاوت تر از رقبا نشان می دهند

آن ها برند شما را متفاوت تر از رقبا نشان می دهند

از دیدگاه شرکتی، چاپ بج سینه راهی عالی برای متمایز ساختن کارکنان خود در رویدادها یا کمپین ها به عنوان متخصصانی است که برای برقراری ارتباط با همکاران یا مشاوره به مشتریان در آنجا هستند.

اغلب مزون ها توجهی به استفاده از بج سینه ندارند، اما استفاده از آن ها نشانه ی نظم، برندینگ، یکپارچگی و توجه شما به جزئیات است که در ذهن مشتریان به معنای کیفیت بهتر می باشد. این کار برند مزون شما را از رقبایتان متمایز کرده و به برندینگ شما کمک می کنند. بنابراین می توانید مشتریان بیشتری جذب کرده و فروش و شهرت خود را افزایش دهید.

آن ها به سفارش مشتریان با هر طرحی ساخته می شوند

بج سینه ها به سفارش مشتریان و با لوگو آن ها تولید می‌ شوند و با طراحی انتخابی مشتریان با انتخابی از انواع روکش‌ ها ساخته می ‌شوند. اغلب بج ها فلزی هستند و از برنج ساخته شده اند و گزینه‌های رنگ هستند. بسته به اندازه نشان و ترجیح شخصی، می توان آن ها را با کلاچ پروانه ای کلاسیک یا مگنت به لباس وصل کرد. اگر به دنبال دستیابی به طراحی تمام رنگی برای نشان های سفارشی خود هستید، اپوکسی یک روش ایده آل است که جلوه ای خیره کننده ایجاد می کند. همچنین سطح اپوکسی حداقل محدودیت ها را در طراحی آثار هنری ارائه می دهد. سطح برجسته اپوکسی دارای بافت است و جلوه ای عالی ارائه می دهد که یکی از ویژگی های محبوب و مورد توجه این سبک بج است.

بج سینه با آبکاری طلا

بج سینه برای فروشگاه کفش

بج سینه برای بیمارستان

بج سینه برای آزمایشگاه

بج سینه برای فروشگاه کاشی و سرامیک

بج سینه ملل

بج سینه برای مشاور املاک

بج سینه شرکت بازرگانی

بج سینه شرکت خصوصی

بج سینه اختصاصی

بج سینه شرکت حسابداری

بج سینه مشاهیر

بج سینه شرکت آب

بج سینه بیمه دانا

بج سینه آرایشگاه

بج سینه پزشک

بج سینه خبرگزاری تسنیم

بج سینه پرچم

بج سینه شرکت داروسازی ابوریحان

بج سینه اتیکت

بج سینه بانک رفاه

بج سینه قوه‌قضائیه

بج سینه دانشگاه آزاد اسلامی

بج سینه بانک ملت

بج سینه فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام ایران

بج سینه بانک سپه

بج سینه لوگو کانون وکلای دادگستری

چرا کانون وکلای دادگستری نیاز به استفاده از نشان های فلزی دارند؟

بج سینه برای کانون وکلای دادگستری تشخیص پرسنل را برای مراجعان آسان تر می کند. بج سینه نمایشی حرفه ای و سطح بالا را برای پرسنل کانون وکلا ایجاد می کند. این بج ها هزینه ی زیادی ندارند اما تاثیر بسیار خوبی برای آن ها خواهند داشت.

طراحی و ساخت بج سینه کانون وکلای دادگستری اغلب زمانی اتفاق می افتد که آن وکیل می خواهد اعتبار خود را به متقاضیان نمایش دهد. باید گفت استفاده از بج سینه در بین وکلا اغلب جنبه نمایشی دارد و برای اعتبار بیشتر آنها ، نشان دادن اعتبار آنها، متعلق بودن به کانون انجام می شود. اغلب ساخت بج سینه برای وکلا در شکل های گوناگون قابل انجام است. از بج سینه طلایی یا نقره ای که لوگو کانون وکلا روی آن حکاکی شده براحتی برای تولید بج سینه و دیگر هدایای تبلیغاتی استفاده می شود. از دیگر هدایای تبلیغاتی که اغلب برای وکلا دادگستری استفاده می شود می توان به ساک پارچه ای، خودکار تبلیغاتی، ست مدیریتی و سررسید اشاره کرد .

بج سینه برای کانون وکلای دادگستری تشخیص پرسنل را برای مراجعان آسان تر می کند. بج سینه نمایشی حرفه ای و سطح بالا را برای پرسنل کانون وکلا ایجاد می کند. این بج ها هزینه ی زیادی ندارند اما تاثیر بسیار خوبی برای آن ها خواهند داشت.

چرا کانون وکلای دادگستری نیاز به استفاده از نشان های فلزی دارند؟

چرا کانون وکلای دادگستری نیاز به استفاده از نشان های فلزی دارند؟

استفاده از بج سینه که لوگو کانون وکلا روی آن نمایش داده شده است، باعث می شود پرسنل احساس ارتباط بیشتری با یکدیگر کنند. و زمانی که وکلا و کارمندان احساس کنند در یک تیم هستند، تمایل بیشتری برای همکاری با یکدیگر خواهند داشت.

حتی کانون وکلای دادگستری می توانند به وکلایی که واجد شرایط اخذ پروانه وکالت هستند، یک بج سینه به لوگو خود به آن ها اعطا کند.

بعید است که کارمندان کانون وکلا هر روز برای سر کار لباس فرم بپوشند. به احتمال زیاد، کارمندان کانون وکلا از یک لباس استاندارد برای اینکه کانون وکلا بیشتر شبیه یک تیم به نظر برسند، استفاده نمی کنند، اما استفاده از یک بج سینه برای کارمندان و پرسنل کانون وکلا می تواند احساس تیم بودن را به آن ها منتقل کند.

استفاده از بج سینه چه تاثیری بر مراجعان دارد؟

استفاده از بج سینه چه تاثیری بر مراجعان دارد؟

اینکه بتوانید نام و موقعیتی برای یک چهره داشته باشید می تواند اعتماد مشتری را به کانون افزایش دهد. اگر همه کارمندان شما بج سینه دارند، این مشکلی نیست.

شناسه راهی سریع برای مراجعان است تا بتوانند تأیید کنند که شخصی که با او صحبت می ‌کنند این قدرت را دارد که به آن ها در هر چیزی که نیاز دارند، کمک کند. این به مراجعان اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی روابط پایدار با کارمندان شما ایجاد کنند.

بج ‌های سینه همچنین مراجعان شما را ترغیب می‌ کنند که سریع ‌تر به یک کارمند جدید یا متفاوت اعتماد کنند. این به این دلیل است که بج سینه برای کارمند جنبه ای از آشنایی را برای آن ها فراهم می کند.

 

بج سینه پزشک و پرستار

بج سینه مرکز وکلا و مشاوران قوه‌قضائیه

بج سینه خلبان و خدمه پرواز

بج سینه دکتر داروساز

بج سینه دکتر دامپزشک

بج سینه نام علی

بج سینه دندانپزشک

بج سینه طراح و گرافیست

بج سینه مهندس

بج سینه دوربین و عکاس

بج سینه نقشه ایران

بج سینه نقشه بزرگ ایران

بج سینه برای دکتر داروساز

بج سینه نام و نام‌خانوادگی

بج سینه هواپیما

بج سینه بانک صادرات

بج سینه بانک پاسارگاد

بج سینه فاطمه (س)

بج سینه علی ولی الله سبز

بج سینه علی ولی الله آبی

بج سینه علی ولی الله مشکی

بج سینه علی ولی الله قرمز

بج سینه علی ولی الله سرمه‌ای

بج سینه خیریه

بج سینه بیمه معلم

بج سینه مؤسسه

بچ سینه برای شیرینی‌فروشی

بج سینه برای فروگاه شکلات

بج سینه آرم المپیک

بج سینه برای آتش‌نشانان

بج سینه برای کارمندان و کارکنان

بج سینه بانک سپه

بج سینه بانک صادرات

بج سینه بانک‌مسکن

بج سینه بانک ملت

بج سینه هلال‌احمر

بج سینه تأمین اجتماعی

بج سینه بیمه دی

بج سینه بیمه البرز

بج سینه پست

بج سینه بیمه ایران

بج سینه بیمه ملت

بج سینه بیمه پاسارگاد

بج سینه سازمان نظام روان‌شناسی

بج سینه سمپاد

بج سینه سمپاد

بج سینه پرچم ایران

بج سینه نظام‌مهندسی

بج سینه پست‌بانک

بج سینه گمرک

چه کسب و کارهای نباید از بج سینه استفاده کنند ؟

چه کسب و کارهای نباید از بج سینه استفاده کنند ؟

بج سینه یا همان نشان سینه (pin badges) در واقع یک نوع هدایای تبلیغاتی است که استفاده آن از مدت‌ها قبل مرسوم بوده است. با گذر زمان هدف استفاده و نحوه طراحی بج سینه دچار تغییر شده است. به عنوان مثال در سال‌های اولیه از بج سینه برای تبلیغ افراد مهم مانند سیاستمداران، بازیگران و ستاره‌های وررزشی استفاده می‌کردند. در این مقاله قصد داریم از مزایای بج سینه برای کسب و کارهای مختلف برای شما سخن بگوییم و در آخر نتیجه گیری در مورد مضرات استفاده نکردن از بج سینه در کسب و کارهای مختلف را برای شما خواهیم داشت.

بج سینه در حال حاضر بیشتر برای استفاده شخصی و تجاری مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. این هدایای تبلیغاتی در بین صاحبان مشاغل محبوب هستند، زیرا متنوع و مقرون‌به‌صرفه می‌باشند. بج سینه کاربری آسانی دارد و از دید بالایی برخوردار است، بنابراین طبیعی است که چرا جایگاه خوبی در بین صاحبان مشاغل دارد.

چرا بج سینه یک ابزار تبلیغاتی ایده‌آل است؟

چرا بج سینه یک ابزار تبلیغاتی ایده‌آل است

با وجود انواع هدایای تبلیغاتی در بازار باید اقرار کنیم که بج سینه همچنان یکی از محبوب‌ترین ابزارهای تبلیغاتی در بین تجارت‌های موفق است. در این بخش از مطلب می‌خواهیم به مهم‌ترین دلایلی که باعث افزایش محبوبیت بج سینه در بین صاحبان مشاغل شده است، اشاره کنیم.

بج سینه قیمت مقرون‌به‌صرفه دارد

بج سینه یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین کالاهای تبلیغاتی است. این ابزار تبلیغاتی می‌تواند بهترین هدیه برای مشتریان باشد. اگر بودجه کمی برای بازاریابی دارید، بج سینه می‌تواند یک انتخاب عالی برای پیشرفت شغلی شما باشد. سرعت تولید بالا و قیمت ارزان نشان سینه آن را به یک محصول تبلیغاتی ایده‌آل برای کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، گردهمایی‌های بزرگ و … تبدیل کرده است.

اگر در بخش خرده‌فروشی فعالیت دارید، یک ایده عالی برای شما داریم. بج سینه را می‌توانید به عنوان یک یادگاری در داخل سفارش‌های مشتریانتان قرار دهید. این روش نه تنها باعث خوشحالی آنها می‌شود، بلکه به تبلیغات گسترده شرکت شما کمک می‌کند.

طراحی بج سینه کاملاً قابل تنظیم است

طراحی بج سینه کاملاً قابل تنظیم است

دلیل دیگری که اثبات می‌کند بج سینه یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی است، طراحی آن در انواع و اقسام شکل‌ها، سبک‌ها و رنگ‌ها است. شما به راحتی می‌توانید برای شرکت خود بهترین بج سینه را طراحی کنید. با یک طراحی خلاقانه و چشم‌نواز می‌توانید برند خود را متمایز و منحصر‌به‌فرد جلوه دهید. برای طراحی بهترین بج سینه متناسب با مخاطبان خود می‌توانید از کارشناسان ما کمک بخواهید.

بج سینه از محبوبیت زیادی برخوردار است

بسیاری از افراد بج سینه را به کلاه، کت، کیف‌های لب‌پتاپ، مقنعه و … وصل می‌کنند. کاربرد بج سینه طیف گسترده‌ای دارد. افراد در تمام سنین از آن استفاده می‌کنند. بج سینه در بین ستارگان ورزشی، سیاستمدارانف بازیگران و دیگر اقشار جامعه محبوبیت دارد.

بج سینه ساده اما موثر است

بسیاری از طرح‌های بج سینه جذاب و قابل توجه هستند. بر روی آنها می‌توان آرم شرکت و پیام‌های تبلیغاتی را چاپ کرد. با این ابزار کوچک و ساده می‌توانید برند و محصولاتتان را به جهانیان معرفی کنید. همچنین بج سینه یک ابزار تبلیغاتی بی‌انتها است که می‌تواند برای سال‌های متمادی به پیشرفت کسب‌وکار شما کمک کند.

هزینه بج سینه معمولا چقدر است و به چه معیار هایی بستگی دارد؟

بسیاری از شرکت ها هزینه های زیادی جهت تبلیغات مصرف میکنند، اما به این نکته توجه نمیکنند که بج سینه قیمت زیادی ندارد اما در تبلیغات موثرند، همچنین بسیاری از افراد ، جدا از بحث تبلیغات، بلکه به عنوان زیبایی بج سینه مد نظر خود را بر روی لباس خود نصب میکنند، امیدوارم به این موضوع پی برده باشید که بج سینه در استایل و کاریزمای شما مهم است حال سوال اینجاست هزینه بج سینه چقدر است؟

برای برآورد قیمت بج سینه به اطلاعاتی مانند جنس و متریال مصرفی اولیه بج سینه، ابعاد و اندازه آن، تعداد رنگ بکار رفته، برش ساده یا دور بری داشتن آن ، فوری یا غیر فوری بودن آن نیاز داریم که همگی تاثیر مستقیم بر روی قیمت بج سینه دارند، البته مدیران شرکت ها قبل از ثبت سفارش حتما و اکیدا بایستی با کارشناسان فعال در این زمینه صحبت کنند و مشاوره بگیرند و سپس اقدام به سفارش نمایند. قیمت بج سینه به عواملی که در بالا گفته شد بستگی دارد البته ناگفته نماند که کیفیت ساخت و چاپ هم بحث مهمی است که تولید کننده ای با تولید کننده دیگر متفاوت است و در قیمت نهایی بج نیز تاثیر میگذارد و اگر از مراکز دست اول و پرسابقه خریداری کنید مسلما قیمت تمام شده کمتر میشود و باعث کاهش هزینه تبلیغاتی میشود.


نکات مهمی که در مورد سفارش بج سینه بایستی دقت کرد :

بج سینه بهارگیفت

چند نکته که بایستی در ابتدا به شما عزیزان بگوییم که در هنگام خرید بج سینه دقت کنید:

طراحی آن که معرف مجموعه شماست :

بج سینه، به مانند مدالی ایست که بر روی سینه شما آویخته شده و معرف شرکت شماست. یک طرح جذاب و شیک و کاملا اختصاصی، میتواند در پرستیژ شرکت شما نقش بسیار مهمی داشته باشد. نکته مهم این است که با توجه به کوچک بودن این بج سینه ها، طرح مورد نظر شما چه لوگویی باشد یا شعار تبلیغاتی (همان پیامتان) بایستی در اندازه نهایی واضح و متمایز به نظر برسد و از فاصله معینی قابل دید باشد و جلب توجه کند.

جنس بج سینه و دوام و کارآیی آن :

در هنگام خرید جنس بج سینه و کیفیت آن بسیار مهم است و این شیء ، به صورت مرتب و روزانه مورد استفاده کارمندان شما قرار میگیرد، علاوه بر جنس آن ثبات رنگ و ماندگاری آن بایستی دقت شود. اگر به موارد بالا دقت نشود بج سینه شما بعد از مدتی روانه سطل زباله خواهد شد و هزینه شما هدر رفته و بایستی دوباره کاری انجام شود و از نوع چاپ شود. و نکته نهایی این است که نحوه اتصال بج سینه به لباس در ماندگاری آن بسیار تاثیر دارد. پین اتصالی را سفارش دهید که کاربردی آسان و با دوام باشد. غالبا اتصالات سوزنی کارایی بیشتری از اتصالات مگنتی دارند و مورد استفاده قرار میگیرند. انتخاب نوع مناسب به سلایق شما بستگی دارد که مجموعه بهارگیفت به عنوان مجری موظف به پیاده سازی صفر تا صد بج سینه شما به صورت کاملا اختصاصی  میباشد.

کاربرد اتیکت سینه

اتیکت سینه همانند بج سینه کاربرد های خاصی دارد به عنوان مثال فرض کنید وارد مجموعه ای بزرگ شده اید یا در سمینار یا نمایشگاهی حضور پیدا کردید و دنبال فردی مانند تدارکات یا مسئول فروش آن مجموعه هستید. اتیکت سینه ، شما را سریع تر به شخص مورد نظرتان میرساند و شما را راهنمایی میکند. زیرا اتیکت سینه در بردارنده اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی شخص و سمت شغلی آن است و روی لباس افراد نصب میشود. همچنین به کمک بج سینه ، نام فردی که کار شما را در خصوص خدماتی یا خرید کالا راه انداخته بود را به خاطر خواهید سپرد  و در مراجعات بعدی سریعتر و راحت تر به آن دسترسی پیدا میکنید.

علاوه بر این موضوع ، استفاده از اتیکت سینه موجب نظم و انظباط در میان پرسنل یک شرکت خواهد شد و آن ها بخاطر این که  اطلاعات هویتی شان در معرض دید مراجعین قرار دارد ، در انجام وظایفی که به آن ها محول شده کوتاهی نخواند کرد و میدانند که هر نوع کوتاهی در کار ، امکان شکایت به مافوق شان را در پی خواهد داشت . بطور کلی بج سینه یا اتیکت سینه به عنوان یک اکسسوری تشریفاتی به حساب می آید ولی همین تشریفات باعث میشود پرستیژ کسب و کار شما بالاتر برود و موجب نظم در همه امور و اکتیو بودن روحیه تیمی و اعتماد به نفس کارمندان مجموعه میشود.

معرفی کلیپس بج سینه

غالبا برای اتصال پین بج سینه از سوزن و کلیپس استفاده مینمایند، کلیپس و سوزن بج سینه دقیقا شبیه سنجاق به لباس متصل میشود و به همین دلیل به پین بج نیز سنجاق سینه هم میگویند، شکل دیگری هم برای اتصال مخصوص بج های بزرگتر وجود دارد ک آسیب کمتری به لباس شما وارد میکند. بج سینه های سوزنی بعد از مدتی باعث تخریب بافت لباس ( کت یا مانتو و … ) میشود و برای رفع این مسئله بجای استفاده از بج سینه سوزنی ، از مگنتی (آهنربایی) استفاده میشود. البته به این نکته توجه کنید که برای اندازه بج سینه کمتر از 2 سانتی متر نمیشود مگنت انداخت و بایستی ابعاد بج بزرگتر از دو سانتی متر باشد تا آهنربا به خوبی به آن متصل شود. افزودن یک لایه پلی استر نیز به بج سینه از جمله کارهایی هست ک در برخی بج سینه ها اجرا شده و باعث براق تر شدن و ماندگاری بالای آبکاری و رنگ آن میشود.

بج سینه یا نشان سینه چیست؟

گل سینه که به آن نشان سینه، گل سینه، سنجاق سینه، آرم سینه و … می‌گویند، در واقع ابزاری موثر و کارآمد برای اثبات هویت شرکت و یا سازمان‌ها و همچنین نشان دادن همبستگی بین کارمندان آنها است. این ابزار تبلیغاتی در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود. برای ساخت آرم سینه بیشتر از جنس فلز (استیل، برنج، نقره، آلومینیوم) و پلاستیک استفاده می‌شود. در اکثر مواقع کارمندان مرد یک شرکت یا سازمان نشان سینه تبلیغاتی را روی یقه، آستین و یا سینه لباس خود نصب می‌کنند. کارمندان خانم آرم سینه را بر روی مقنعه یا سر آستین خود نصب می‌کنند.

برای اثبات هویت و یا تبلیغات شرکت خود می‌توانید لوگو و یا پیام‌های اطلاعاتی را بر روی نشان سینه چاپ کنید. بج را میتوان قطعه ای فلزی نامید معمولا در ابعاد ۲ در ۲ سانتی متر (مساحت حدود ۴ سانتیمتر مربع) که روی لباس نصب می‌شود و نشان دهنده لوگو یا نوع فعالیت کاری یک موسسه می‌باشد.امروزه مدیران بازاریابی برای برند سازی، معرفی و فروش محصولات خود به مشتریان، از روشهای تبلیغاتی متفاوتی استفاده می‌کنند. بج یا نشان سینه به عنوان یک کالای تشریفاتی در مناسبت هایی مانند نمایشگاه، سمینار، ملاقات حضوری، جلسات رسمی با طرف های تجاری و کاری کاربرد دارد.

بطور کلی مخاطبین اصلی بج سینه را تمامی کسب و کار ها و مجموعه ها میتوان نام برد. چه کسب و کارهایی که تازه شروع به فعالیت نموده اند و درصدد شناخته شدن نام و برند خود را دارند، و در طرف مقابل، مجموعه های شناخته شده و دارای یک برند معتبر که به جهت تداوم مجموعه و انسجام و پرستیژ کاری خود از بج سینه استفاده مینمایند. به طور کلی استفاده از بج سینه باعث ایجاد حس اعتماد به نفس شده و نظم و اعتبار ب مجموعه می بخشد و باعث رونق کسب و کار و توسعه نام و برند شما میشوند. بج سینه بخاطر هزینه کمی ک دارد باعث میشود ک بسیاری از مخاطبین داشته باشند و استفاده از آن برای اکثر مشاغل عمومیت یابد.

درج لوگو و اطلاعات روی بج سینه

 

نکاتی مهم در خصوص طراحی و سفارش بج سینه :

اگر قصد تهیه و سفارش بج سینه دارید ابتدا با کارشناسان مربوط به این حوزه حتما مشورت بگیرید و نکاتی است که قبل از به چاپ رسیدن حتما بایستی به آن توجه شود. برای تولید بج سینه فقط از لوگو و نام مجموعه خود و کسب و کار خود استفاده نمایید و کاملا مطمئن باشید که اطلاعات شما حتما واضح و گویا روی بج سینه درج شده باشد. حتما از نرم افزار کورل برای طراحی بج سینه استفاده شود و اگر شما در مجموعه خود نیرویی در این خصوص ندارید حتما مجموعه ای را انتخاب نمایید که طراحی صفر تا صد را نیز بر عهده بگیرد. به جنس گیره بج سینه توجه کنید که از متریال با کیفیت ساخته شده باشد و به لباس شما آسیب نزند. حتما از نوع رنگ کاری را استفاده نمایند که جوهر آن در مقابل عوامل محیطی مقاوم باشد و از بین نرود و رنگ پس ندهد. توصیه میشود بیشتر از رنگ های نقره ای و طلایی  استفاده کنید. لذا این رنگ ها توجه بیشتری را  به خود جلب میکنند.