Rate this page

خودکار تبلیغاتی یکی از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی است که در همه جا و برای همه ی افراد پرکاربرد است. خودکار تبلیغاتی فلزی و پلاستیک به طور روزانه و تا چند ماه استفاده می شوند و برند شما را به مشتریان یادآوری می کنند. خودکارها مانند جاکلیدی تبلیغاتی و بج سینه و پوشه دکمه دار و پرچم تبلیغاتی و یا چاپ هولوگرام همیشه کالایی پر استفاده هستند. آن ها در مدل ها و رنگ های مختلف موجود می باشند. گاهی نیز خودکارها را در کنار سررسید تبلیغاتی به عنوان یک ست مدیریتی که در یک جعبه زیبا بسته بندی شده است، هدیه می دهند. خودکارتبلیغاتی را می توانید در تعداد کم سفارش داده و لوگو خود را روی آن چاپ کنید. چاپ بر روی خودکارها با کیفیت بالا برند شما را به طور واضح به نمایش می گذارد. حداقل سفارش خودکار تبلیغاتی 100 عدد است. چاپ روی خودکار اغلب بصورت چاپ تامپو و چاپ لیزر انجام میشود. اغلب پس از آماده شدن خودکار تبلیغاتی ارسال آن چند ساعته انجام می شود. چاپ خودکار در زمان فوری بودن 2 ساعته نیز قابل انجام است.

حداقل تعداد سفارش خودکار تبلیغاتی چقدر است؟

حداقل تعداد سفارش خودکار تبلیغاتی چقدر است؟

حداقل سفارش خودکار تبلیغاتی 100 عدد است. قیمت تمام شده خودکار تبلیغاتی به عوامل متعددی مانند کیفیت خودکار بستگی دارد. به طور مثال شما حتی میتوانید خودکار زیر 2000 تومان نیز هم پیدا کنید ولی به این نکته هم توجه کنید که کیفیت در هر جا و هر لحظه حرف اول و آخر میزند. اگر آن خودکار یا هر محصول تبلیغاتی دیگر بد باشد نام مجموعه یا برند شما هم نیز زیر سوال میرود.

نحوه ی ارسال خودکار تبلیغاتی به چه صورت می باشد؟

نحوه ی ارسال خودکار تبلیغاتی به چه صورت می باشد؟

اغلب پس از آماده شدن خودکار تبلیغاتی ارسال آن چند ساعته انجام می شود.

چاپ خودکار تبلیغاتی چند روز زمان نیاز دارد؟

چاپ خودکار تبلیغاتی چند روز زمان نیاز دارد؟

چاپ خودکار در زمان فوری بودن 2 ساعته نیز قابل انجام است.

چاپ بر روی خودکار تبلیغاتی از چه نوعی می باشد؟

نوع چاپ بر روی خودکار تبلیغاتی بستگی به جنس خودکار نیز دارد. اغلب بر روی خودکار پلاستیکی از چاپ تامپو و بر روی خودکار فلزی و روان نویس ها و خودنویس ها از حک لیزر استفاده می شود. کیفیت هر دو نوع چاپ عالی بوده و مشخصات برند شما را به وضوح نشان می دهد.

انواع خودکار تبلیغاتی چیست؟

انواع خودکار تبلیغاتی چیست؟

انواع خودکار تبلیغاتی به طور کلی به دو صورت خودکار پلاستیکی و خودکار فلزی می باشد. البته خودکارهای لوکس که از جنس فلز هستند و نیز روان نویس ها و خودنویس ها هم وجود دارند.

قیمت خودکار تبلیغاتی به چه صورت است؟

قیمت خودکار تبلیغاتی به چه صورت است؟

خودکارهای شخصی چاپ شده سفارشی معمولاً یکی از ارزان ترین محصولات تبلیغاتی موجود است. قیمت خودکار نسبتاً پایین است و فضای مورد نیاز برای نگهداری کم است. یک نکته، قیمت واحد با افزایش حجم کاهش می یابد، زیرا هزینه و زمان تنظیم مرتبط با چاپ وجود دارد.

خودکارهای تبلیغاتی هزینه زیادی ندارند. مسلماً خودکار تبلیغاتی ارزان ‌ترین روشی است که می ‌توانید کسب و کار خود را بازاریابی کنید. شما می توانید آن ها را در تعداد کم و با لوگو خود چاپ و در هر رنگی سفارش دهید. وقتی نوبت به یک ابزار بازاریابی می رسد که شما بودجه ی بالایی ندارید، خودکارهای مارک دار در بالاترین سطح قرار می گیرند.

نکات مهم در مورد خودکارهای تبلیغاتی کدام است؟

نکات مهم در مورد خودکارهای تبلیغاتی کدام است؟

وقتی صحبت از بازاریابی می شود، همه شرکت ها باید رویکردی چند جانبه داشته باشند. شما باید مخاطبان خود را به طرق مختلف هدف قرار دهید. شما باید تاکتیک هایی را ارائه دهید که موقعیت شناختی و یادآوری برند شما را افزایش می دهد و از آن بخواهید که بازگشت سرمایه ای را ارائه دهد که به رشد شرکت شما کمک می کند.

هنگامی که شما یک استراتژی بازاریابی یا تبلیغاتی را به رئیس خود ارائه می کنید، او می خواهد بداند که آیا این امر باعث ایجاد برند شرکت او در بلندمدت می شود و آیا درآمدی بالاتر از هزینه در کوتاه مدت ایجاد می کند.

محصولات تبلیغاتی ابزار محبوبی هستند که شرکت ها از آن برای افزایش آگاهی و شناخت برند خود استفاده می کنند. سازمان های بیشتری از چنین محصولاتی استفاده می کنند و آن را برای تجارت خود بسیار سودآور می دانند. یک نظرسنجی توسط BPMA (انجمن کالاهای تبلیغاتی بریتانیا) نشان می‌دهد که 66 درصد از شرکت‌کنندگانی که یک هدیه کالای تبلیغاتی دریافت کرده ‌اند، بیشتر شرکت ‌هایی را که در سال گذشته از آن ‌ها دریافت کرده ‌اند را به خاطر می ‌آورند و 79 درصد علاقه ‌مند به همکاری با شرکت ‌ها بودند.

مزایای بیشتری در خودکار وجود دارد تا فقط حسن نیت. در حالی که بازار امروزی مملو از انواع محصولات تبلیغاتی است، خودکارهای تبلیغاتی یک انتخاب همیشه سبز هستند که به ویژه خوب کار می کنند. در ادامه راهنمای سریع شما در مورد چیستی، چرایی و چگونگی خودکار‌های تبلیغاتی است.

خودکار تبلیغاتی چیست؟

خودکار تبلیغاتی چیست؟

خودکارهای تبلیغاتی، خودکارهایی هستند که به صورت سفارشی چاپ می شوند که به غیر از کارکرد یک خودکار معمولی برای نوشتن، ترکیبی از نام، آرم، وب سایت و یا اطلاعات تماس شرکت یا یک حرفه را تبلیغ می کنند. آن ها همچنین اغلب به عنوان خودکار شخصی، خودکار سفارشی یا خودکار لوگو نامیده می شوند. آن ها را می توان در نمایشگاه های تجاری، در هر نقطه از فروش، در طول یک جلسه مشتری احتمالی، یا حتی به طور مستقیم برای مشتریان بالقوه ارسال کرد.

معمولاً طیف وسیعی از رنگ ‌های خودکار تبلیغاتی موجود است، بنابراین می ‌توانید یک خودکار موجود را با رنگ لوگو شرکت خود مطابقت دهید یا اگر چندین رنگ در لوگو خود دارید از چاپ دیجیتال تمام رنگی روی خودکارها استفاده کنید.

خودکار تبلیغاتی برای چه هدفی خدمت می کند؟

خودکار تبلیغاتی برای چه هدفی خدمت می کند؟

خودکارهای شخصی سازی شده به شما کمک می کنند تا نام شرکت خود را در بازار و همچنین در ذهن مشتریان هدف خود تثبیت کنید. دو روش اصلی وجود دارد که قلم های تبلیغاتی بر مشتریان بالقوه شما تأثیر می گذارند:

اول از همه، وقتی چنین خودکارهایی را می دهید، آن ها بیشتر قرار است از آن در زندگی روزمره خود استفاده کنند. این باعث می شود که آن ها بارها در معرض نام شما قرار بگیرند. این تکرار به عنوان نشانه ای از تشخیص در ذهن آن ها عمل می کند. بنابراین دفعه بعد که محصول شما را در یک بازار ببینند یا بخواهند از خدماتی که شما ارائه می ‌دهید، استفاده کنند، مغزشان آن ها را به سمت شناخت قبلی راهنمایی می‌ کند. این امر احتمال تماس مشتریان بالقوه با شما را پیش از سایر تامین کنندگان یا رقبا افزایش می دهد.

روش دیگری که محصولات تبلیغاتی بر روانشناسی مشتریان بالقوه شما تأثیر می گذارد، ایجاد احساس متقابل است. این بدان معنی است که دریافت یک خودکار رایگان از شما به عنوان یک لطف، در ذهن ناخودآگاه آن ها ثبت می شود. بنابراین زمانی که به محصولات یا خدمات صنعت شما نیاز دارند، احتمال بیشتری دارد که با نزدیک شدن به شرکت شما قبل از دیگران، لطف خود را برگردانند.

چرا خودکارهای تبلیغاتی ابزارهای بازاریابی موثری هستند؟

چرا خودکارهای تبلیغاتی ابزارهای بازاریابی موثری هستند؟

دلایل زیر نشان می دهد که چرا باید خودکار را به جای سایر محصولات تبلیغاتی موجود در بازار انتخاب کنید:

1. خودکارها راحت هستند

شماره یک، خودکارها راحت ‌تر از همه هستند. چه از نظر طراحی، جابجایی، تولید یا چاپ سفارشی، خودکارها یکی از راحت ترین گزینه ها هستند. بنابراین اگر به دنبال مزایای محصولات تبلیغاتی هستید، اما منابع لازم برای تلاش اضافی را ندارید، خودکارها انتخاب آسانی هستند.

2. خودکارها مقرون به صرفه هستند

ثانیا هزینه دریافت خودکارهای سفارشی با نام شرکت شما بسیار کمتر از سایر محصولات تبلیغاتی است. در واقع خودکارها کمترین هزینه ساخت و چاپ را در میان محصولات تبلیغاتی مشابه دارند. قلم های تبلیغاتی به شما کمک می کنند تا با هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر رسانه های بازاریابی مانند تبلیغات، به سهم قابل توجهی از مخاطبان هدف دست یابید.

3. مفید، جهانی و همیشه سبز

ثالثاً خودکارها مفید، جهانی و محصولی همیشه سبز هستند که با گذشت زمان اهمیت خود را از دست نمی دهند. در حالی که سایر محصولات تبلیغاتی را می توان به دلیل مسائل ترجیح توسط مخاطب کنار گذاشت، همه یک خودکار با کیفیت مناسب را دوست دارند. و همه می توانند با یک خودکار یدکی دستی کار انجام دهند.

راه های موثر برای استفاده از بازاریابی خودکار تبلیغاتی چیست؟

راه های موثر برای استفاده از بازاریابی خودکار تبلیغاتی چیست؟

خودکارهای تبلیغاتی بسیار متنوع هستند و در بسیاری از موارد می توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مفید باشند.

هر زمان که مشتریان خرید کردند، به آن ها خودکار بدهید. این به آن ها کمک می کند که شما را بهتر به خاطر بسپارند و احتمال اینکه به شما بازگردند، بیشتر است.

آن ها را در رویدادها یا نمایشگاه های تجاری شرکت خود به مشتریان بالقوه خود بدهید. این تقابل را که قبلاً ذکر شد، ایجاد می کند.

کاری کنید که تیم فروش خود فقط از این خودکارها استفاده کنند. هنگامی که آن ها در مقابل مشتریان هدف شما، از آن ها استفاده می کنند، تصور عمیق تری از حرفه ای بودن در ذهن آن ها ایجاد می شود.

آن ها را در دفتر یا فروشگاه خود برای استفاده کارمندان قرار دهید. این باعث می شود که کارکنان شما احساس عمیق تری از وابستگی به شرکت شما داشته باشند.

برای شرکت‌ ها یا سازمان ‌های متوسط ​​تا بزرگ، توصیه می ‌کنیم از خودکارهای تبلیغاتی همراه با سایر محصولات تبلیغاتی و بازاریابی مانند تقویم رومیزی یا سررسید،  استفاده کنند. به راحتی می توان فکر کرد که با توزیع خودکار در یک کنفرانس یا نمایشگاه تجاری با نام، آرم و مخاطب خود، مشتریان آن را پس می گیرند و با شما در تماس خواهند بود. اما ممکن است همیشه اینطور نباشد.

بهترین پیامی که باید روی خودکارهای تبلیغاتی قرار دهید تا بر مشتریان تأثیر بگذارید، چیست؟

بهترین پیامی که باید روی خودکارهای تبلیغاتی قرار دهید تا بر مشتریان تأثیر بگذارید، چیست؟

برای شرکت ‌های کوچکتر یا مالکان، یک خودکار تبلیغاتی با نام شرکت و شماره تلفن ساده احتمالا مقرون ‌به‌ صرفه ‌ترین هدیه تبلیغاتی است.

با این حال، ممکن است مطمئن نباشید که بهترین محتوایی که باید روی خودکارهای خود چاپ کنید چیست. مطمئناً فضای زیادی برای کار با یک پوستر یا پست بزرگ ندارید. با این حال، اگر باهوش باشید، واقعاً می توانید در آن فضای کوچک چیزهای زیادی بگویید. در اینجا نکاتی در مورد مواردی که باید روی خودکارهای خود چاپ کنید آورده شده است.

نام شرکت خود را درج کنید

به نظر می رسد که این باید بی معنی باشد. با این حال، بسیاری از کسب و کارها فراموش می کنند که این اساسی ترین چیز را لحاظ کنند و گاهی تنها لوگو را درج می کنند. مهم است که نام شرکت خود را روی خودکارهای خود درج کنید، حتی اگر با فضای محدود کار می کنید. به هر حال، شما در تلاش برای برندسازی شرکت خود هستید و یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، تشویق مشتریان به یادآوری نام شرکت شما است.

اطلاعات تماس را درج کنید

گنجاندن اطلاعات تماس نیز حیاتی است. برای بسیاری از مشاغل، این کار به سادگی درج شماره تلفن است. با این حال، شرکت‌ های دیگر اغلب ترجیح می ‌دهند به جای شماره تلفن، وب‌ سایت شرکت خود را وارد کنند. شما باید به این فکر کنید که چه روش مفیدتری برای تماس با کسب و کار شماست. اگر فکر می‌کنید که هدایت مشتریان به وب‌ سایت شرکتتان برای افزایش فروش مفیدتر است، به جای شماره تلفن، URL را وارد کنید.

شامل یک شعار کوتاه

همانطور که قبلاً گفته شد، فضای زیادی برای کار ندارید. به همین دلیل بسیار مهم است که یک شعار کوتاه و یک خطی را در قلم خود بیاورید. اگر شرکت شما از قبل شعاری ندارد، یا چاپ آن خیلی طولانی است، سعی کنید چیزی منحصر به فرد اما مختصر ارائه دهید. باید کوتاه و شیرین باشد، اما منعکس کننده ماهیت کسب و کار شما باشد. نمونه هایی از شعارهای خوب عبارتند از: “منبع شماره 1 برای تدارکات تجاری” یا “یک برق کار سریع و منصف”. هر دوی این شعارها بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنند، تصور واضحی از کسب و کار می دهند.

اگر برای بازاریابی کسب و کار خود بر روی خودکار سرمایه گذاری می کنید، انتخاب درستی کرده اید. با استفاده از این نکات، می توانید به طور موثر از فضای روی قلم برای بازاریابی موفقیت آمیز کسب و کار خود استفاده کنید.

مزایای بالقوه یا بازده سرمایه گذاری خودکار تبلیغاتی چیست؟

مزایای بالقوه یا بازده سرمایه گذاری خودکار تبلیغاتی چیست؟

صنعتی که برای 50 سال رشد کرده است باید به افزایش فروش کمک کند. خودکار یک محصول کم هزینه، قابلیت استفاده بالا، راحت و همیشه سبز که برای ایجاد شناخت و یادآوری برند استفاده می شود، نمی تواند اشتباه کند. اگر بودجه محدودی دارید، خودکارهای تبلیغاتی بهترین انتخاب هستند. اگر بودجه بیشتری دارید یا می‌خواهید رویکرد چند شاخه‌ای را امتحان کنید، خودکار‌های تبلیغاتی باید پایه ‌ای باشند که بسته ‌ای برای هدایای محصولات تبلیغاتی مبتنی بر آن است.

استفاده از خودکارهای تبلیغاتی در واقع یک راه همه کاره و سازنده برای قرار دادن برند است. چه یک استارت آپ در مقیاس کوچک باشید و چه یک شرکت بزرگ، بدون شک چنین خودکارهایی می توانند برای شما مفید باشند. بنابراین، دست به کار شوید و چنین قلم هایی تهیه کنید که برند شما و اطلاعات آن را به شکلی جذاب به نمایش بگذارند.

سرمایه گذاری بر روی خودکارهای تبلیغاتی یکی از بهترین تصمیماتی است که هر کسب و کاری که مشتاق افزایش دامنه بازاریابی خود است، می تواند اتخاذ کند. بر خلاف پست الکترونیکی یا تبلیغات چاپی مانند تراکت و بروشور، خودکارها ابزارهایی هستند که مشتریان بالقوه ممکن است هر روز از آن ها استفاده کنند. اگر برای تبلیغ کسب و کار خود بر روی خودکارهای شخصی سرمایه گذاری می کنید، تصمیم درستی گرفته اید.

چگونه خودکارهای تبلیغاتی سفارشی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟

چگونه خودکارهای تبلیغاتی سفارشی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟

محصولات تبلیغاتی می‌ توانند راهی عالی برای تبلیغ کسب ‌و کار شما باشند. دادن چیزی به مشتری بالقوه به صورت رایگان، فوراً آن‌ ها را به سمت کسب ‌و کار شما جلب می ‌کند، و این هدیه پس از آن نیز به عنوان یادآوری کسب ‌و کار شما خواهد بود. شاید رایج ترین نمونه، خودکار تبلیغاتی مارک دار کلاسیک باشد.

چه راهی بهتر از یک خودکار مارک دار که روزانه از آن استفاده می کنند، برای اینکه مخاطبین، مشتریان بالقوه و مشتریان شما را در خط مقدم ذهن خود نگه دارید. خودکار تبلیغاتی هدیه ای است که هر کسی می تواند به راحتی از آن استفاده کند و هر بار که با آن می نویسد، برند شما در معرض دید آن ها و دیگران نزدیک قرار می گیرد.

با این حال، در حالی که مفهوم استفاده از خودکارهای تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار شما ممکن است بسیار ساده به نظر برسد. واقعیت این است که طیف گسترده ای از عوامل را باید در هنگام انتخاب قلم ایده آل خود در نظر بگیرید. رنگ ‌ها، سبک ‌ها، عملکردها، کمیت ‌ها و موارد دیگر همگی می ‌توانند انتخاب شما را کمی سخت ‌تر کنند.

هنگام خرید خودکارهای تبلیغاتی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

هنگام خرید خودکارهای تبلیغاتی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

اکنون که متوجه شدیم خودکارهای تبلیغاتی به عنوان یک ابزار بازاریابی چقدر ارزشمند و کاربردی هستند، احتمالاً کمتر پیش می‌ آید که خودتان با خودکارهای چاپی سفارشی برای کسب و کارتان وارد عمل شوید. با این حال، به سادگی چاپ لوگو شرکت خود بر روی یک خودکار نیست. اگر می‌ خواهید بهترین استفاده را از خودکار‌های تبلیغاتی خود ببرید و آن ها را به یک ابزار بازاریابی مؤثر تبدیل کنید، باید در مورد آن فکر کنید.

هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه انتخاب خودکارهای تبلیغاتی سفارشی، طیف وسیعی از عوامل مختلف وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. از چک لیست زیر استفاده کنید تا سوالات مهمی را در مورد خودکارهای مارک دار خود بپرسید و یکی را انتخاب کنید که برای نیازهای شما مناسب است!

می خواهید قلم تبلیغاتی شما چه پیامی را منتقل کند؟

می خواهید قلم تبلیغاتی شما چه پیامی را منتقل کند؟

ابتدا به این فکر کنید که می خواهید قلمتان چه نوع پیام و تاثیری را منتقل کند. این پیام باید بازتاب دهنده کسب و کار شما، بخشی که در آن کار می کنید، و مشتریان و بالقوه هایی را که می خواهید با قلم خود به دست آورید، نشان دهد. شخصیت برند شما دقیقا چیست؟ مشتریان از شما چه انتظاری دارند؟ چگونه می توانید حال و هوای صنعت یا بخش خود را منعکس کنید؟

همه اینها تأثیر قابل توجهی در ظاهر قلم تبلیغاتی ایده آل شما خواهد داشت. به عنوان مثال، یک برند خلاقانه و هنری ممکن است بهترین نتایج را از قلم ‌های رنگارنگ یا با طراحی منحصر به ‌فرد که خلاقیت آن ‌ها را منعکس می ‌کند، بگیرد. با این حال، بخش‌ های جدی ‌تر مانند قانون یا امور مالی ممکن است با چیزهای ظریف ‌تر و پیچیده ‌تر، مانند خودکارهای فلزی مارک، بهتر عمل کنند.

علاوه بر اینکه در مورد پیام قلم به معنای مجازی فکر می کنید، باید به پیام تحت اللفظی چاپ شده روی قلم نیز فکر کنید. چه جزئیاتی مهمترین چیزهایی هستند که باید گنجانده شوند؟ چگونه می توانید به طور مؤثر و مختصر بیان کنید که تجارت شما چه کسی است و چه کاری انجام می دهد؟

به یاد داشته باشید، قلم تبلیغاتی شما ممکن است چندین بار دستش را تغییر دهد، بنابراین صاحب دوم، سوم یا حتی چهارم باید بتواند آنچه را که برند شما ارائه می دهد، فقط از قلم شما بگوید، زیرا زمینه مشابهی با گیرنده اصلی ندارند.

موارد اصلی که باید در قلم خود بگنجانید عبارتند از:

  • نام و لوگو کسب و کار شما
  • یک خط ساده که کار شما را توضیح می دهد
  • اطلاعات وب سایت یا تماس (تلفن، ایمیل، آدرس و غیره)
  • خدمات اصلی شما

سعی کنید قلم را بیش از حد با جزئیات اضافی شلوغ نکنید. ممکن است در نهایت بیش از حد به هم ریخته به نظر برسد و توجه را از اطلاعات کلیدی که می ‌خواهید افرادی که قلم را می ‌بینند متوجه شوند، دور کند.

چگونه شخصی سازی شما روی قلم چاپ می شود؟

چگونه شخصی سازی شما روی قلم چاپ می شود؟

هنگامی که تصمیم گرفتید چه چیزی را می خواهید روی خودکار تبلیغاتی مارک خود چاپ کنید، باید به نحوه چاپ آن در آنجا فکر کنید. انواع مختلفی از چاپ برای خودکارهای شخصی وجود دارد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

از چه نوع قلمی استفاده خواهید کرد؟

انواع خودکارهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای خودکارهای مارک خود استفاده کنید، بنابراین ضروری است که همه گزینه های دیگر را در نظر بگیرید. سعی کنید نوع قلمی را انتخاب کنید که هم از نظر سبک و هم از نظر عملکرد مناسب مخاطب هدف شما باشد. علاوه بر این، به بودجه شرکت و تعداد خودکارهایی که ممکن است نیاز داشته باشید، فکر کنید.

به یاد داشته باشید که می توانید از ابزارهای نوشتاری دیگر نیز استفاده کنید. مدادهای تبلیغاتی، مداد رنگی و سایر تجهیزات نوشتاری نیز می ‌توانند گزینه ‌های خوبی باشند اگر متناسب با بخش و برند شما باشند!

علاوه بر نوع قلمی که استفاده می کنید، به جنبه های دیگر طراحی آن نیز فکر کنید. برای مثال، می ‌توانید برای بهبود تجربه نوشتن، نوع دارای دستگیره بخرید، اما اگر طرح بزرگی دارید، این می ‌تواند فضای چاپ را از بین ببرد.

مواد یکی دیگر از عوامل مهم است. پلاستیک ارزان ترین گزینه است، اما ممکن است نسبتاً ارزان به نظر برسد. فلز ظریف تر و جذاب تر است اما هزینه بیشتری نیز دارد. گزینه ‌های سازگار با محیط زیست نیز وجود دارد که می ‌تواند به تقویت اعتبار سبز برند شما کمک کند، اما اینها ممکن است سبک‌ های محدودتری داشته باشند، زیرا از مواد کمتر رایج استفاده می ‌کنند.

یکی دیگر از مؤلفه‌ هایی که باید در نظر بگیرید این است که آیا از مکانیزم فشار، مکانیزم چرخشی یا کلاهک روی قلم خود استفاده خواهید کرد. همه اینها جلوه و حس متفاوتی به قلم شما می ‌دهد، بنابراین در انتخاب یکی از آن ها با دقت فکر کنید!

در نهایت رنگ جوهر و خود قلم را در نظر بگیرید. آبی و مشکی رایج ترین گزینه ها برای نوشتن روزمره هستند، اما رنگ های دیگر نیز بسته به مخاطب هدف شما می توانند کار کنند.

چرا چاپ و تولید خودکار تبلیغاتی ؟

چرا چاپ و تولید خودکار تبلیغاتی ؟

خودکار تبلیغاتی به دلایل مختلف راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما هستند. برای شروع، به این فکر کنید که قلمی که در زندگی روزمره استفاده می شود، چقدر به شما نوردهی می دهد. یک خودکار تبلیغاتی به طور متوسط ​​حدود هشت ماه طول می کشد، در این مدت به طور متوسط ​​بین سه تا چهار صاحب مختلف رد می شود و بیش از 3000 بار در معرض دید قرار می گیرد.

خودکار تبلیغاتی همچنین می توانند در سبک های مختلف باشند و انواع عملکردهای مختلف را داشته باشند، که آن ها را بسیار قابل تنظیم می کند تا متناسب با تجارت، بخش و مشتریان شما باشد.

علاوه بر این، آن ها بسیار کاربردی هستند، به این معنی که دریافت کنندگان بیشتر از سایر محصولات تبلیغاتی از آن ها قدردانی می کنند و از آن ها استفاده می کنند. این به یک خودکار چاپی اجازه می‌دهد تا کاربر و اطرافیانش را با برند شما آشنا کند.

چرا چاپ خودکار تبلیغاتی ؟

چرا چاپ خودکار تبلیغاتی ؟

استفاده از خودکارهای تبلیغاتی مارک دار برای بازاریابی کسب و کار شما می تواند مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد که مهمترین آن ها شامل موارد زیر است.

خودکارهای تبلیغاتی باعث بهبود روابط با مشتری می شوند

با هدیه دادن یک خودکار تبلیغاتی به کسی، می توانید بلافاصله او را با برند خود گرم کنید. ممکن است یک ژست کوچک به نظر برسد، اما اغلب بسیار مورد قدردانی قرار می گیرد. در نهایت، شما چیزی ارزشمند و مفید را به صورت رایگان به آن ها هدیه داده اید!

طبق گزارش انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی (PPIA) در مطالعه مصرف کننده 2021، 94٪ از مردم از دریافت محصولات تبلیغاتی لذت می برند و از هر 10 نفر 9 نفر می گویند که با دریافت یک تجربه به یاد ماندنی تر می شود. علاوه بر این، از هر 4 نفر، 3 نفر می‌گویند که دریافت یک محصول تبلیغاتی از برندی که قبلاً از آن استفاده نکرده‌ اند، باعث می ‌شود برند خود را تغییر دهند.

این تحقیق نشان می ‌دهد که یک خودکار تبلیغاتی مارک‌دار چقدر می ‌تواند قدرتمند باشد. این یک راه عالی برای شروع روابط با مشتری در پایه درست است و باعث می ‌شود آن ها برند شما را به خاطر بسپارند و آن را بهتر از دیگران درک کنند.

خودکارهای تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه هستند

خودکارهای تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه هستند

سادگی یک خودکار تبلیغاتی به این معنی است که در مقایسه با سایر محصولات تبلیغاتی و روش ‌های تبلیغاتی، آن ها اغلب بسیار ارزان ‌تر هستند، به خصوص وقتی به صورت عمده خریداری می‌ شوند، که معمولاً نشان ‌دهنده هزینه مقرون به صرفه ‌تر برای هر قلم است. با نرخ نوردهی بالا، خودکارهای شخصی سازی شده برای افزایش آگاهی از برند بسیار مقرون به صرفه هستند.

اندازه کوچک آن ها همچنین به این معنی است که آن ها ارزان و حمل و نقل آسان هستند، هزینه ها و زمان تحویل را کاهش می دهد. بنابراین این واقعیت که قلم ها کوچک هستند و تحویل فله آسان است، آن ها را در حال حاضر ایده آل می کند.

دستیابی به آن ‌ها آسان است، سبک ‌های بسیار زیادی وجود دارد، و هزینه‌ های حمل و نقل به دلیل کوچک بودن آن‌ها بسیار کم است. در حال حاضر، هر تامین کننده فشار ناشی از مشکلات حمل و نقل را احساس می کند. در این تنظیمات حمل ‌و نقل فعلی، مردم به سمت محصولاتی می‌ روند که می‌ دانند می‌ توانند دریافت کنند و کاربران نهایی از آن ‌ها استفاده می ‌کنند و از آن ‌ها قدردانی می‌کنند.

بنابراین، اندازه و سادگی قلم ها آن ها را به یک راه حل قابل اعتماد و مقرون به صرفه در هر شرایط اقتصادی تبدیل می کند.

خودکارهای تبلیغاتی عمر طولانی دارند

خودکارهای تبلیغاتی عمر طولانی دارند

به این فکر کنید که یک کمپین بازاریابی دیجیتال، چاپی یا تلویزیونی معمولی برای کسب و کار شما چقدر طول می کشد. چند هفته؟ یکی دو ماه؟ اکنون، آن را با طول عمر یک خودکار تبلیغاتی مارک دار مقایسه کنید. خودکارها بسته به میزان استفاده از آن ‌ها می ‌توانند ماه‌ ها دوام بیاورند. بنابراین می ‌توانند به ‌عنوان یک تبلیغ طولانی ‌مدت موثر برای برند شما عمل کنند.

نه تنها گیرنده اصلی قلم تبلیغاتی شما احتمالاً برای مدت طولانی از آن استفاده می کند، بلکه ممکن است به صاحبان جدیدی نیز منتقل شود که برای مدت طولانی از آن استفاده می کنند و در عین حال آن را در معرض گروه کاملاً جدیدی از افراد قرار می دهند. این بدان معناست که خودکار‌های شخصی ‌شده شما می ‌توانند به عنوان یک سرمایه ‌گذاری بلندمدت بازاریابی عمل کنند که چندین ماه (یا حتی سال‌ها!) طول می ‌کشد.

به این ترتیب، خودکارهای تبلیغاتی بازگشت سرمایه بسیار طولانی‌ مدتی دارند و می ‌توانند پیام برند شما را پس از دور انداختن سایر محصولات تبلیغاتی یا کارت‌ ویزیت به خوبی منتقل کنند. امروزه خودکار تبدیل به کارت ویزیت جدید شده است.

خودکارهای تبلیغاتی یکی از مفیدترین محصولات تبلیغاتی هستند

خودکارهای تبلیغاتی یکی از مفیدترین محصولات تبلیغاتی هستند

محصولات تبلیغاتی زمانی بهترین عملکرد را دارند که مردم برای آن ها ارزش قائل شوند و یکی از عوامل اصلی در این ارزش این است که دریافت کننده، آن ها را چقدر مفید می بیند. خودکارها به طور مداوم به عنوان برخی از مفیدترین اقلام تبلیغاتی موجود در بازار رتبه بندی می شوند، به این معنی که دریافت کنندگان در مقایسه با سایر محصولات، ارزش بیشتری برای آن ها قائل هستند.

به عنوان مثال، طبق مطالعات خودکارهای تبلیغاتی به عنوان دومین محصول مفید در نظر گرفته می شوند. 24.6 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که خودکارها مفیدترین محصول تبلیغاتی هستند که آن ها را دقیقاً پشت درایوهای حافظه USB با 25.5 درصد قرار می دهد.

از آنجایی که خودکارهای چاپی سفارشی بسیار ارزشمند هستند، بیشتر از سایر هدایای تبلیغاتی توسط گیرندگان ارزش قائل می شوند. آن ها همچنین این ارزش را با نام تجاری شما مرتبط می‌کنند، با هر استفاده از قلم ادراکات مثبت آن ها را از برند شما تقویت می‌ کند.

خودکار تبلیغاتی چگونه کسب و کار شما را دگرگون می کند؟

خودکار تبلیغاتی چگونه کسب و کار شما را دگرگون می کند؟

یکی از نام آشناترین محصولاتی که برای تبلیغات درون و برون سازمانی مورد توجه بسیاری از شرکت ها، سازمان ها، مدارس و … قرار میگیرد خودکار تبلیغاتی است. یکی از دلایل تمایل ارگان ها به استفاده از خودکار تبلیغاتی از قدیم تا به امروز، قیمت مناسب و ارزان این محصول می باشد. هر چند که این روزها خودکارهای نفیس نیز جایگاه ویژه خود را در بین هدایای تبلیغاتی پیدا کرده اند.

از دیگر دلایل روی آوردن شرکت ها به خودکارهای تبلیغاتی آن است که علاوه بر آنکه وسیله ای کاربردی را در اختیار افراد قرار میدهند در فضایی مناسب و قابل توجه و در روی بدنه خودکار میتوانند لوگو، شعار تبلیغاتی  و اطلاعات تماس خود را درج نمایند. همه ما بارها خودکار تبلیغاتی هدیه گرفته ایم و به این وسیله تا مدتها نام یک شرکت یا مجموعه در یادمان ماندگار شده است .

همچنین مجموعه بهارگیفت به بسیاری از مشتریان خود پیشنهاد میدهد تا خودکارهای تبلیغاتی اختصاصی را به عنوان محصولی درون سازمانی مورد توجه قرار دهند . این مساله موجب نظم بصری مراجعه کنندگان و همچنین حس خوشایند کارکنان می گردد که لوازم اداری و شخصی کاربردی خود را با شناسنامه سازمانی که در آن مشغول فعالیت هستند به کار بگیرند.

انواع خودکار تبلیغاتی کدام است ؟

انواع خودکار تبلیغاتی کدام است ؟

آنچه در درجه اول باعث تفاوت قیمت و سبک خودکارهای تبلیغاتی میگردد جنس بدنه آن می باشد. جنس بدنه خودکارها میتواند فلز یا پلاستیک باشد.همچنین سایز خودکارها از لحاظ طول و عرض نیز متفاوت است. دسته بندی دیگر خودکارها میتواند بر حسب در دار بودن یا بدون در بودن آنها باشد. همچنین بعضی خودکارها فنردار و اصطلاحا فشاری هستند. بعضی دیگر چرخشی می باشند. بعضی ارگان ها تمایل به استفاده از خودکارهایی دارای پایه دارند تا بتوانند با زنجیر و یا یک نوار خودکارها را در جای خود فیکس کنند .

درج لوگو بر روی خودکارهای تبلیغاتی چگونه انجام می شود ؟

بنا به نوع خودکار انتخابی ، محل درج لوگو بر روی خودکار میتواند متفاوت باشد، روی دسته یا گیره و یا روی بدنه و یا در هر دو قسمت امکان چاپ یا لیزر وجود دارد. معمولا در خودکارهایی که جنس فلزی دارند ، لوگو بر روی خودکار لیزر میگردد، حسن لیزر اولا دقت کار است که طرح دقیقا مطابق با فایل ارسالی لیزر میگردد و مزیت دیگر آن دوام کامل و همیشگی است.

چاپ نیز بر روی خودکارهای پلاستیکی بسیار خوب میشود و میتواند در رنگ های مختلف انجام پذیرد البته معمولا رنگ هایی مثل مشکی و قرمز طرفدار بیشتری دارند. مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت، از مغزی های روان و خوب برای انواع خودکارهای خود استفاده میکند که این امر منجر به رضایت مشتریان از کیفیت خودکارهای تبلیغاتی شده است. مشتریان گرامی میتوانند انواع خودکار با مدل های مختلف را چه به صورت تکی و چه به صورت جعبه دار و یا حتی برای استفاده در انواع ست و پک های تبلیغاتی سفارش دهند.

 

چاپ خودکار فلزی و پلاستیکی

چرا خودکار تبلیغاتی وسیله ای پرمصرف است؟

تجربه اثبات کرده است در موضوع تبلیغات همواره یک محصول بیشتر از بقیه طرفدار داشته و در صنف هدایای تبلیغاتی نیز، خودکار بسیار پرطرفدار و مصرفی است. این خودکار ها به صورت کلی در دو نوع خودکار تبلیغاتی فلزی و خودکار تبلیغاتی پلاستیکی تفکیک میشوند. خودکار تبلیغاتی به علت تنوع بسیاری که دارد دارای تنوع در قیمت شان هم میشود که هم خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت موجود میباشد هم خودکار تبلیغاتی لوکس و گران قیمت که افراد بسته به بودجه خود میتوانند اقدام به سفارش دهند.

هنگامی که برای خرید بهترین هدایای تبلیغاتی در حال جست و جو میباشید، اولین محصولی که بدون چون و چرا به آن برخورد میکنید، خودکار تبلیغاتی میباشد. خودکار تبلیغاتی از قدیم الایام یکی از رایج ترین و ارزان ترین هدایای تبلیغاتی میباشد. چون این محصول تبلیغاتی سالهاست که این محصول تبلیغاتی برای انجام بسیاری از امور نوشتاری خود از خودکار ، روان نویس و … استفاده نموده و پیشرفت تکنولوژی هم ؛ هنوز نتوانسته مانع استفاده انسان از خودکار شود و این محصول تبلیغاتی به قوت خود هنوز استفاده از آن رایج و مرسوم است.

خودکار تبلیغاتی از جمله وسایلی میباشد که در جلسات مهم و کنفرانس ها و همایش ها همیشه به عنوان یک یادبود و هدیه تبلیغاتی به مخاطبین همایش اهدا میشوند. در این همایش ها چنانچه سخنرانی در مورد موضوعی صحبت کند اولین عکس العمل شنونده ها یادداشت برداری نکات مهم و کلیدی توسط آن خودکار است و میتوان گفت از الزامات هر مخاطب به عنوان شنونده و بیننده استفاده از این خودکار ها میباشد.

چاپ روی خودکار در تهران چقدر زمان می برد؟

چاپ روی خودکار در تهران چقدر زمان می برد؟

خودکار تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی کاربردی و معروف به شمار می آید که به نسبت به قیمت پایین آن بازدهی بالایی به همراه دارد و برای یادداشت برداری و نوشتن اطلاعات روزمره از آن استفاده کرد.به عنوان مثال اگر شما نیاز به یادداشت برداری اطلاعات مهم و نوت برداری برنامه روزانه هستید، میتوانید از خودکار تبلیغاتی استفاده نمایید و اگر شخصی این خودکار را به شما هدیه داده باشد ، برند و نام حک شده بر روی خودکار در حافظه بلند مدت شما میماند.

خودکار تبلیغاتی تا زمان اتمام جوهرشان به عنوان یک کمپین تبلیغاتی عمل کرده و بیانگر برند و نام مجموعه شما و لوگوتان میباشد و دائما در حال تکرار و تعریف تبلیغتان هستند.

چرا خودکارهای تبلیغاتی به محبوبترین کالای تبلیغاتی مبدل شده است؟

چرا خودکارهای تبلیغاتی به محبوبترین کالای تبلیغاتی مبدل شده است؟

محصولات و هدایای تبلیغاتی مختلفی وجود دارد که امکان چاپ لوگو و برند بر روی آن است ولی میتوان به یقین گفت که هیچ کدام از هدایای تبلیغاتی، کاربردی تر و تاثیر گذار تر از خودکار تبلیغاتی نمیباشد. ما بیشتر اوقات برای انجام کسب و کار خود برای یادداشت برداری و تنظیم قرار داد و امضا های مربوطه نیاز به یک خودکار داریم. خودکار تبلیغاتی برای این گونه موارد بهترین انتخاب است که در جیب ما جا میشود و همه جا در کنار ماست. و با چاپ لوگو و نام مجموعه و مشخصات شما بر روی آن ، به راحتی میتوان شرکت شمارا تبلیغ کرد.

با تکیه بر این موضوع که با قراردادن نام تجاری و لوگو باعث رونق کسب و کار شما و تبلیغات حرفه ای میشود . مشتریان شما با دریافت یک خودکار تبلیغاتی درخور، چه خودکار خودکار را به همراه خود به منزل ببرند یا در میز خود در شرکت قرار دهند یا در کنار خود در همه جا به همراه داشته باشند و در مواقع نیاز از آن استفاده کنند. خودکار تبلیغاتی در همه این موارد به شما کمک خواهد کرد و در عین حال باعث رونق در کسب و کار شما میشود.

خودکار تبلیغاتی دارای ماندگاری زیاد میباشد و تا مدتی که قشنگ بنویسد ، مجموعه شمارا تبلیغ میکنند. کارآیی و ماندگاری بالا و زیبایی خودکارهای تبلیغاتی معیار های مهم در تولید خودکار تبلیغاتی است که باعث میشود گزینه های تبلیغاتی شما در اولویت قرار بگیرند و باعث پیشرفت مجموعه شوند. هنگامی که افراد ، خودکار تبلیغاتی با چاپ سفارشی شما را ببیند ، مجموعه شما و خدماتتان را یادآور خواهد شد و سرویس ها و خدماتتان و حیطه فعالیتتان را به دیگران معرفی مینمایند و چنانچه از خودکار تبلیغاتی در زمان طولانی تری استفاده کنید، حس اعتماد بهتری به کسب و کار شما و کیفیت محصولات یا خدمات شما خواهند داشت.

مردم محصولات تبلیغاتی که ظاهر زیبایی نداشته باشند دوست ندارند و اگر خودکار تبلیغاتی مجموعه شما، ظاهر شکیلی نداشته باشد و روان ننویسد استفاده نمیکنند و مسلما هرچه از چشم دور باشد از یاد خواهد رفت و اسم مجموعه شما را فراموش میکنند. زمانی که به دنبال یک مجموعه تبلیغاتی و فردی مورد اعتماد در این حیطه و شخص حقیقی و واقعی میباشید که تجربه کافی در این حیطه داشته باشد و فعالیتی مستمر حدود ده ساله دارا باشد، یکی از گزینه های روی میز شان ارایه خودکار تبلیغاتی هست چون محصولی میباشد با هر بودجه ای سازگار هست …

خودکار تبلیغاتی از 2 هزار تومان شروع میشود تا 20 میلیون تومان. پس این تصور اشتباه است که بگویید خودکار تبلیغاتی یک هدیه ساده و ارزان است و صرفا برای هدیه دادن ب مشتری ارائه میشود. خودکار تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی هست که نسبت به قیمتی که برای آن هزینه کردید بازدهی بالا دارد و ختم کلام یکی از شایسته ترین سرمایه گذاری برای کسب و کار شما میباشد.


چگونه به کمک خودکار، میتوانیم تبلیغاتی موثر داشته باشیم ؟

قبل از این که بفکر تهیه خودکار تبلیغاتی یا هر محصول تبلیغاتی برای کمپین بازاریابی خود باشید، لازم است مشخص کنید که بازار هدف شما شامل چه افرادی هستند؟ میتوانید با یافتن ویژگی مشترک بین مخاطبین شما ، بهترین محصول تبلیغاتی را برگزینید. بسیاری از افراد فکر میکند که خودکار تبلیغاتی یک هدیه ساده ای بوده و به اندازه ای که نیاز است ، تاثیر مثبت در رونق کسب و کار شما ندارد. در ادامه برای شما کاربران عزیز بهارگیفت میخواهیم ایده هایی ارائه دهیم که به شما کمک کند خودکار تبلیغاتی را تبدیل به هدیه ای خاص نمایید. با ما همراه باشید:

✅ استفاده از طرح های خاص روی خودکار تبلیغاتی در نظر بگیرید، به عنوان مثال اگر بازار هدف مخاطبین شما شامل دانش آموزان دوره ابتدایی هستند، میتوانید طرح های خاص کودکانه روی خودکار بزنید ، یا اگر قصد دارید به همکاران و یا مشتریان خاص خود ارائه دهید میتوانید از خودکار های لوکس و گران قیمت بسته به بودجه خود ارائه دهید.

✅ نکته بعدی، نحوه ارائه و بسته بندی خودکار است یک بسته بندی شیک میتواند خودکار را تبدیل به هدیه ای خاص نماید . اگر خودکار در بسته بندی های شیک و جذابی ارائه شوند برای مخاطب ارزش بیشتری داشته و لذا ممکن است خودکار را در جعبه زیبایش همیشه نگه داشته و از آن فقط برای کارهای مهم استفاده نمایند.

✅ گاهی بازار هدف شما عموم مردم است، مانند ارائه خودکار تبلیغاتی با نام نامزد تبلیغاتی در شهر ، یا معرفی مجموعه ای در حیطه کلاس های کنکور که در جلوی دبیرستان ها برای دانش آموزان دبیرستانی ارائه میشود و … حتی برخی از شرکت ها ، خودکار تبلیغاتی با چاپ شده با نام برند خود تهیه کرده و در بسته بندی محصولات خود قرار میدهند ، به عنوان مثال شرکتی که در حوزه تولید کارتریج بوده در داخل جعبه های کارتریج خود ، خودکاری تبلیغاتی به رسم مشتری مداری قرار داده و مخاطب با مشاهده چنین چیزی، حس خوشایند رضایت و مشتری مداری در آن به وجود میآِد و لذا مشتری دائم شما میشوند.

✅ استفاده از خودکار های تبلیغاتی در ست های مدیریتی تبلیغاتی هم میتواند ایده ای باشه که شما را در برند سازی به کمک خودکار تبلیغاتی کمک کند.

در نهایت با توجه به مطالب بالا میتوان گفت که شما به راحتی میتوانید به کمک خودکار تبلیغاتی ، محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کرده . فقط کافی است که در حوزه تبلیغات ، کمی خلاقیت به خرج دهید.

نکاتی که قبل از ثبت سفارش خودکار تبلیغاتی بایستی دقت کنید:

جوهر آن مرغوب باشد: اگر شما در هنگام انتخاب خودکار تبلیغاتی به کیفیت جوهر بی توجه باشید و جوهر استفاده شده در خودکار نامرغوب باشد باعث میشود بعد از چند بار استفاده کردن جوهر پس دهد و برای مصرف کننده و مشتری دچار دردسر شود و همین بی کیفیتی باعث میشود به هدف تبلیغاتی خود نرسید و نتیجه عکس در کمپین تبلیغاتی تان ایجاد میشود و در نهایت باعث نارضایتی مخاطبین شما میشود و اطمینان و خاطر جمعی مشتریان شما نسبت به مجموعه و برندتان کمتر میشود.

کیفیت چاپ یا حک لیزری بر روی خودکار تبلیغاتی : توصیه میشود که در هنگام حک یا چاپ روی خودکار از درج اطلاعات طولانی بپرهیزید زیرا فضای چاپ روی خودکار کم است و باعث میشود ریزتر چاپ شوند. و نکته بعدی مورد توجه در این خصوص کیفیت چاپ است و جوری نشود که بعد از مدتی کوتاه پاک شود و ناخوانا باشد.

جنس بدنه با کیفیت و با دوام باشد: فرقی ندارد که گزینه انتخابی سفارش خودکار تبلیغاتی شما، خودکار تبلیغاتی فلزی باشد یا خودکار تبلیغاتی پلاستیکی. نکته مورد توجه این است که بایستی جنس بدنه در هر دونوع خود از کیفیت بالا برخوردار باشند. تا به راحتی از هم گسسته نشود و حتی در هنگام چاپ روی آن نیز بر روی سطح مرغوب نتیجه ماندگار تر ایجاد مینماید و تاثیر گذاری بیشتری را به دنبال می آورد.

خوش دست بودن خودکار و دست را خسته نکردن : به احتمال زیاد اصطلاح خوش دست بودن خودکار شنیده باشید. غالبا بعضی از خودکار ها ظاهر زیبایی دارند اما در هنگام نوشتن طولانی مدت و به صورت پیوسته (مانند جزوه نویسی یا حل تمرینات) دست را اذیت میکند و کاربر به کیفیت و زیبایی خودکار توجه نکرده و ترجیح میدهد آن را کنار گذاشته و از خودکار دیگری استفاده نماید.

چرا استفاده از خودکار تبلیغاتی برای بازاریابی ما ضروری است؟

چرا استفاده از خودکار تبلیغاتی برای بازاریابی ما ضروری است؟

آیا استفاده از محصول تبلیغاتی ضروری است؟

شاید شما نیز مانند بسیاری دیگر از صاحبان کسب و کارها این سوال برایتان مطرح است که با وجود انواع امکانات تبلیغاتی در رسانه­های مجازی، دیگر چه نیازی به تبلیغات فیزیکی هست. در ادامه سعی می­کنیم پاسخ این سوال را برایتان روشن کنیم.

مهمترین ویژگی های یک خودکار تبلیغاتی ایده آل جهت نوشتن های طولانی مدت

معرفی انواع خودکار تبلیغاتی : 

خودکارهای تبلیغاتی بسیار متنوع هستند که در زیر به معرفی هر یک از آن ها میپردازیم :

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی : متداول ترین نوع خودکار تبلیغاتی ، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی میباشد که دائما مورد استفاده افراد قرار میگیرد و این نوع نیز دارای قیمت ارزان تری نسبت به بقیه خودکار ها و بقیه محصولات تبلیغاتی داشته و میتوان گفت جزو یکی از ارزان ترین محصولات تبلیغاتی مجموعه بهارگیفت میباشد. خودکار تبلیغاتی پلاستیکی دارای قابلیت چاپ رنگی ، چاپ تامپو (که به صورت مفصل در پایین توضیح داده ایم.) یا حک لیزری بر روی بدنه خودکار میباشد.

خودکار تبلیغاتی فلزی : این نوع خودکار تبلیغاتی مدلی لوکس تر در مقایسه با خودکار تبلیغاتی پلاستیکی داشته و دارای زیبایی بیشتری نسبت به آن میباشد. خودکار تبلیغاتی فلزی که لوگو برند یا نام شرکت و مجموعتان روی آن حک یا چاپ شده، تاثیر بسیاری روی مصرف کننده خواهد داشت و هنگام استفاده مخاطبین از این خودکار شکیل، نام برند و مجموعه شما در ذهن مشتریان میماند. طیف وسیعی از انواع خودکارهای فلزی در رنگ های مختلف و جنس بدنه آلومینیوم یا استیل در شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت موجود میباشد. جهت مشاهده نمونه های بیشتر و ثبت سفارش با ما همراه باشید.

خودکار تبلیغاتی رومیزی : با چاپ متن و لوگو مورد نظر روی خودکار تبلیغاتی رومیزی این امکان را به کسب و کار شما فراهم میکند که این خودکار به مدت طولانی روی میز مخاطبین شما باقی مانده و نام برند مجموعه شما همیشه در معرض دید باشد.

خودکار تبلیغاتی مدیریتی : این نوع خودکار تبلیغاتی جزو برترین نوع خودکار تبلیغاتی میباشد. خودکار تبلیغاتی مدیریتی قیمت بالایی داشته و غالبا جهت هدیه دادن به مدیران و روئسای ارشد و مشتریان خاص و مهمانان ویژه مورد استفاده قرار میگیرد. چاپ لیزری بر روی این نوع خودکار های تبلیغاتی بایستی بسیار دقیق و با ظرافت خاص انجام شود.

روان نویس تبلیغاتی : خود نویس تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نفیس به حساب می آید که غالبا در نمایشگاه ها، سمینار ها، جلسات مهم، همایش ها مورد استفاده قرار میگیرند. شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت عرضه کننده انواع روان نویس های تبلیغاتی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت و در بازه های قیمتی متفاوت متناسب بودجه شما میباشد.

خودکار تبلیغاتی، هدیه ای که هرگز قدیمی نمی‌شود

ارائه‌ هدایای تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبان، یکی از روش‌های تبلیغاتی است که سال‌ها است مورد استفاده قرار می‌گیرد. در دنیای امروزی، با وجود روش‌های جدید تبلیغاتی، روش‌های قدیمی و امتحان شده، هنوز هم مورد استفاده قرار دارند.  هدایای تبلیغاتی، فرصتی عالی است تا از طریق آن، نام و نشان کسب و کار خود را تا مدت‌ها در ذهن مشتری ثبت کنید. این نوع از تبلیغات، مثل سایر روش‌های تبلیغی، زودگذر نیست و حداقل چند ماه، دست مخاطب باقی می‌ماند. البته مدتی که این هدایا پیش مشتریان می‌ماند، به نوع هدیه، کیفیت و طراحی آن بستگی دارد. گذر زمان و ایجاد نیازهای جدید، همچنین، وجود ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های جدید چاپ، باعث شده که تغییرات زیادی در هدایای تبلیغاتی ایجاد شود. هدایای جدیدی اضافه شده و کیفیت چاپ و طراحی، افزایش پیدا کرده است.

سه دلیل عمده برای استفاده از کالای تبلیغاتی

سه دلیل عمده برای استفاده از کالای تبلیغاتی

مردم عاشق تبلیغات قابل لمس هستند

شاید آن­قدر در دنیای مجازی و بازاریابی دیجیتال غرق شده­اید که به نظرتان سایر انواع تبلیغات کاملاً غیر ضروری است. اما جالب است بدانید که حتی امروز هم بسیاری از مردم هنوز به تبلیغات فیزیکی توجه بیشتری می­کنند. تبلیغات و پیام­های موجود در رسانه­ ها و شبکه­ های مجازی آن­قدر زیاد شده­اند که دیگر کمتر جایی باقی مانده که بتوان به آن نگاه کرد، اما تبلیغاتی را در آن­جا مشاهده نکرد. این تبلیغات همه­جا هستند و در بعضی مواقع واقعاً به طرز آزار دهنده­ای ارائه می­شوند. حتماً تا کنون برایتان پیش آمده که هنگام تماشای آنلاین یک ویدیو، بارها و بارها ویدیو قطع می­شود و تبلیغات نمایش داده می­شود.

حتی زمانی که مشغول بررسی پست­های دوستانتان در شبکه­ های اجتماعی هستید، از این دست تبلیغات در امان نیستید. به طور کلی، ممکن نیست که به اینترنت متصل شوید یا کوچکترین جستجویی انجام دهید، ولی سیل تبلیغات دیجیتال بر روی صفحه نمایشتان سرازیر نشود. حتی اگر تصمیم بگیرید که دقایقی از لپتاپ یا تبلتتان فاصله گرفته و به پیاده­روی در خیابان­ها و پارک­های محله­تان بپردازید، دائماً بیلبوردها، تابلوها و تراکت­های تبلیغاتی جلوی چشمتان هستند.

حال اگر بخواهید که یک روزنامه یا مجله از کیوسک کنار پارک تهیه کنید، بلافاصله متوجه می­شوید که حجم تبلیغات موجود بیش از حجم مطالب آن­هاست. پس حتماً می­پذیرید که امروزه، اگر نگوییم تمام مردم، حداقل بخش قابل توجهی از آن­ها از این قبیل تبلیغات خسته شده­اند.

اینجاست که محصولات تبلیغاتی اهمیت خودشان را نشان می­دهند. این امکان برای همه وجود ندارد که به مشتریان، کارمندان و شرکای خود، یک کالای تبلیغاتی مانند خودکار هدیه دهند. از این نظر شما می­توانید کاملاً خاص باشید. به جای این که مانند دیگر رقبایتان، تبلیغات را به قیمت خرد کردن اعصاب مشتریان انجام دهید، می­توانید راه دیگری پیش بگیرید و به آن­ها هدیه­ای بدهید که به طور روزمره از آن استفاده کنند.

هدایای تبلیغاتی باعث افزایش شهرت نام تجاری شما می شود.

هدایای تبلیغاتی باعث شهرت هر چه بیشتر نام تجاری شما می­شوند. از طرفی تجربه نشان داده است کسانی که محصولات تبلیغاتی شما را دریافت می­کنند، حداقل تا دو سال نام شما را به خاطر می­سپارند. از سوی دیگر، اغلب مردم پس از دریافت یک کالای تبلیغاتی یک حس قدردانی نسبت به شما پیدا می­کنند. از این­رو، اگر به محصول یا خدماتی مشابه آن­چه شما تولید کننده یا ارائه دهنده آن هستید، نیاز پیدا کنند، شما بیشترین شانس را در میان رقبایتان خواهید داشت.

بازگشت سرمایه باورنکردنی با هدایای تبلیغاتی براحتی اتفاق می افتد.

یک کالای تبلیغاتی مدت­ها عمر می­کند. یعنی مشتری یا مخاطب شما، در طی مدت­ها، در فواصل مختلف زمانی، نام و پیام تبلیغاتی شما را می­بیند. اگر این محصولات را به صورت عمده خریداری کنید، هزینه آن­ها نسبتاً پایین است، به طوری که با پرداخت یک هزینه منطقی، صدها نفر، نام تجاری شما را بارها و بارها مشاهده می­کنند.

چرا خودکارهای تبلیغاتی پرکاربردترین محصول تبلیغاتی هستند؟

چرا خودکارهای تبلیغاتی پرکاربردترین محصول تبلیغاتی هستند؟

با وجود محصولات تبلیغاتی متفاوت و تأثیرگذاری بالایی که همه آن­ها می­توانند در بازاریابی و افزاش شهرت نام تجاری شما داشته باشند، آیا خودکارهای سفارشی چاپی چه مزیتی نسبت به دیگر کالاهای تبلیغاتی دارند؟ این پرسش را می­توان به سادگی پاسخ داد. چرا که در این محدوده قیمت، هیچ کدام از هدایای تبلیغاتی به اندازه این خودکار تبلیغاتی، در ارتباط مستقیم و مستمر با مخاطب نیستند و نام تجاری شما را منعکس نمی­کنند. همین امر منجر به استقبال گسترده از آن­ها در سراسر دنیا شده است.

همچنین حتماً توجه داشته باشید که قیمت خودکار تبلیغاتی شما چندان برای مخاطبانتان اهمیت ندارد (معمولاً نه همیشه!). هرکسی می­تواند یک خودکار برای خودش تهیه کند. با این حال اکثر مردم از خودکارهای تبلیغاتی استقبال می­کنند. نکته حائز اهمیت اینست که هر شخصی با بهمراه داشتن یکی از خودکار های تبلیغاتی مجموعه شما، ناخواسته رغبت به نام و برند شما میشود و حقیقتا حس تشکر و قدردانی ارائه خودکار توسط شما به خود اینجاد میکند.نه تنها آن­ها در محل کار، دانشگاه، یا خانه از آن خودکار استفاده می­کنند بلکه مایلند به اطرافیانشان هم بگویند که این خودکار را چگونه و از چه کسی دریافت کرده ­اند.

آیا خودکارهای تبلیغاتی مؤثرتر از لیوان­­ها، کیف­‌ها یا کارت­‌های حافظه تبلیغاتی هستند؟

کافی است نگاهی به آمار فروش خودکارهای تبلیغاتی داشته باشید، تقریباً حدود ۵۰ درصد کالاهای تبلیغاتی را خودکارهای چاپی سفارشی تشکیل می­دهند. علت این امر، نسبت تأثیر به هزینه تهیه این خودکارهاست که با اختلاف زیادی بیشتر از همین نسبت در تهیه لیوان­ها، کیف­ها یا فلش USB تبلیغاتی است.

مزیت­‌های خودکارهای تبلیغاتی

مزیت­های خودکارهای تبلیغاتی

قیمت فوق العاده خودکار تبلیغاتی

زمانی که پای قیمت وسط باشد، هیچ کدام از کالاهای تبلیغاتی نمی­توانند با خودکار رقابت کنند. قیمت خودکارها نسبتاً ارزان است، مخصوصاً اگر به صورت عمده خریداری شوند. از سوی دیگر، هزینه چاپ روی آن­ها هم ارزان­تر از هزینه چاپ روی سایر اقلام تبلیغاتی است. به این ترتیب با صرف هزینه­ای اندک، طی چندین ماهی که خودکار شما دوام می­آورد، می­توانید لحظه به لحظه در کنار مشتریانتان باشید.

البته در مورد قیمت، حتماً توجه داشته باشید که اگر می­خواهید ارزان­ترین نوع خودکار را انتخاب کنید، طبیعتاً نباید توقع داشته باشید که نتیجه فوق­العاده­ای به دست آورید. هرچند خودکار تبلیغاتی را لازم نیست که از انواع گران قیمت انتخاب کنید، اما به هر حال کیفیت آن باید در حدی باشد که ارزش نگهداری داشته باشد. البته واضح است که اگر می­توانید هزینه بیشتری را صرف تهیه این خودکارها کنید، تأثیرگذاری آن­ها به مراتب افزایش می­یابد.

خودکار تبلیغاتی، هدیه‌ای ارزان است

اگر دنبال خرید هدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب هستید، حتما خودکار را مد نظر داشته باشید. خودکار تبلیغاتی، نسبت به بسیاری از اقلام تبلیغاتی دیگر، ارزان‌تر است. در واقع می‌توانید تعداد قابل ملاحظه‌ای از آن را با قیمت مناسبی تهیه کنید. از آنجایی که قیمت مناسبی دارد، می‌توانید تعداد بیشتری از آن را خریداری کنید و به دست تعداد بیشتری از افراد برسانید. به همین دلیل، برای کسب‌ و کارهایی مناسب است که مخاطبان زیاد، از اقشار مختلف دارند.

خودکار تبلیغاتی تنوع بالا در جنس و رنگ دارد

خودکار تبلیغاتی تنوع بالا در جنس و رنگ دارد

حالا به بخش هیجان انگیز ماجرا رسیدیم. اگر قصد تهیه خودکارهای تبلیغاتی را دارید، مطمئن باشید آن­قدر انتخاب­های متنوعی در برابرتان هست که بتواند سلیقه شما را برآورده کند. علاوه بر خودکارهایی که به طور مرسوم در مغازه­های لوازم تحریر وجود دارد، مؤسسات تبلیغاتی معمولاً موارد بیشتری را هم به شما پیشنهاد می­دهند. از طرفی، در چاپ طرح روی خودکار ها ، دستتان کاملاً باز است. هر چقدر که طراحی روی خودکار شکیل­تر و مرتبط­تر با نام تجاری شما باشد، تأثیرگذاری بر روی مخاطب نیز بیشتر می­شود.

خودکار تبلیغاتی یکی از متنوع‌ترین اقلام هدایای تبلیغاتی است. خودکارها از نظر قیمت، جنس، کیفیت و شکل ظاهری، تنوع زیادی دارند. با توجه به مخاطبان، طراحی مورد نظر و بودجه‌ای که در نظر دارید، می‌توانید هدیه‌ای که مناسب باشد، تهیه کنید.

خودکار تبلیغاتی برای شما مشتریان وفادار می آورد

با تولید و توزیع این خودکارها، شما صاحب مجموعه­ ای از مشتریان وفادار می­شوید.مسلما مشتریان به راحتی نام و برند شما را فراموش نخواهند کرد و محصول یا خدمات شما را نسبت به رقیبان، ترجیح دهند.

 خودکار تبلیغاتی، ابزاری رایگان برای تبلیغ است

برای خرید این هدیه تبلیغاتی یک بار هزینه می‌کنید ولی این هدیه، بین چندین نفر دست به دست می‌شود. در واقع می‌توانید تعداد خودکارهایی که می‌خرید، چند برابر کنید تا متوجه شوید که چند نفر دیگر، تبلیغات شما را دیده‌اند. حتی اگر اولین نفری که هدیه شما را دریافت می‌کند، جزو مخاطبان هدف شما نباشد، از طریق این فرد، تبلیغات شما به دست دیگران هم می‌رسد که ممکن است به مشتری احتمالی شما تبدیل شوند.

جلب توجه دائمی مشتریان با خودکار تبلیغاتی به وجود می آید

جلب توجه دائمی مشتریان با خودکار تبلیغاتی به وجود می آید

اگر در انتخاب نوع خودکار تبلیغاتی و طرح چاپ شده بر روی آن به مقدار کافی دقت و ظرافت خرج داده باشید، بیشتر نام برند و لوگو شما در نظر عموم مخاطبین قرار میگیرد. کیفیت خودکار تبلیغاتی باعث می شود که از آن ها به مدت طولانی استفاده کنند، طرح چاپ و زیبایی و دقت انجام شده بر روی آن، باعث میشود که مشتریان خودکار شما را نسبت به سایر خودکار ها ، ترجیح بدهند و همیشه در کنار خود جا بجا کنند.

خودکار تبلیغاتی معمولا شامل اسم برند و لوگوی شما است. هر کسی که از خودکار استفاده می‌کند، نام و لوگوی شما را جلوی چشم خود مشاهده می‌کند. معمولا بیشتر افراد در مورد آنچه که روی خودکار حک شده، کنجکاوی می‌کنند. پس بدون شک، اسم برند شما توجه خیلی از افراد را جلب می‌کنند. نه تنها خود فرد، بلکه هر کسی که با او در تماس باشد و خودکار را در دست او ببیند، برند شما را مشاهده خواهد کرد.

این نکته که چقدر خودکار تبلیغاتی توجه مخاطب را به خود جلب کند به عواملی مانند جنس و کیفیت و طراحی چاپ آن بستگی دارد. لذا برای تهیه یک خودکار مناسب کمی بیشتر هزینه کنید. نگران ازبین رفتن سرمایه نباشید مطمئن باشید با ارایه یک خودکار تبلیغاتی با کیفیت سرمایه شما چندین برابر بازمیگردد و این روش بهتر از سایر روش های دیگر تبلیغاتی نظیر  تراکت و بنر … میباشد.

خودکار تبلیغاتی کاربردی و چند منظوره است

خودکار تبلیغاتی کاربردی و چند منظوره است

قانون طلایی در مورد تولید هدیه تبلیغاتی این است: به مردم چیزی را هدیه کن که به آن نیاز دارند و به طور مکرر از آن استفاده می­کنند. بسیاری از هدایای تبلیغاتی جایی به جز انتهای کشوی میز یا داخل کمد وسایل ندارند. این اشتباه بزرگی است که خیلی از کسب و کارها در تهیه کالاهای تبلیغاتی مرتکب آن می­شوند. اما خودکارهای تبلیغاتی از این نظر، مزیت عمده دارند. همه ما به طور روزانه با نوشتن سر و کار داریم که همین می­تواند کاربردی بودن این کالای تبلیغاتی را تضمین می­کند.

خودکار بسیار پرمصرف است. همه از هر قشری که باشند به خودکار نیاز دارند. همه‌ی ما روی میز، در کیف یا جیب همیشه یک خودکار داریم. یک خودکار، می‌تواند چندین استفاده‌کننده داشته باشد. بسیاری از افراد، عادت دارند که دائما از دیگران خودکار قرض می‌گیرند. بنابراین، خودکار تبلیغاتی فقط دست یک نفر باقی نمی‌ماند و دست به دست می‌شود. برای همه‌ی اقشار جامعه از کارمند و دانشجو گرفته تا زنان خانه‌دار، نیاز است. در نتیجه هیچ محدودیتی از نظر نوع مخاطب ندارید. برای همه کسب و کارها مناسب است چون مخاطب آن، اقشار مختلف را در بر می‌گیرد.

خودکار تبلیغاتی مکمل سایر روش­های بازاریابی

خودکار تبلیغاتی مکمل سایر روش­های بازاریابی

برخی از کسب وکارهای موفق، خودکارهای تبلیغاتی را به عنوان یک روش بازاریابی مکمل مورد استفاده قرار می­دهند. یعنی پس از این که طیف مشتریان و مخاطبان هدف را از طریق روش­های مختلف پیدا کردند، با توزیع خودکارهای تبلیغاتی در میان آن­ها اطمینان حاصل می­کنند که نام تجاری آن­ها تا مدت­ها مورد توجه این مخاطبان باقی خواهد ماند. همچنین به این ترتیب، تا حدی حس وفاداری آن­ها را نیز برمی­انگیزند. البته همیشه مشتری­های چموشی نیز هستند که به این سادگی­ها، اصطلاحاً نمک­گیر نمی­شوند. اگر قصد جلب توجه این دسته مشتریان را نیز دارید، باید در انتخاب نوع خودکار بیشتر دقت کنید.

موارد ذکر شده به روشنی ثابت می­کند که در بسیاری موارد، استفاده از خودکارهای تبلیغاتی می­تواند تأثیری پررنگ­تر از دیگر روش­های بازاریابی نظیر بهینه­ سازی سایت فروش و یا تبلیغات در سایت­ها و شبکه­های اجتماعی داشته باشد. اگر خودکارهای با کیفیتی را در اختیار مشتریانتان قرار دهید، اطمینان داشته باشید که آن­ها همواره از شما به عنوان یک کسب و کار موفق که به جزئیات اهمیت می­دهد، یاد خواهند کرد.

ابزارهایی که امروزه جهت نوشتن و نت برداری از آن ها استفاده میکنیم ، کم نیستند. وسایل دیجیتالی مانند تبلت ها و لبتاب ها و ویس رکورد ها برای رکورد صدا و گوشی های همراه ،  همه و همگی کاربرد مشترکی دارند که نوشتن و ضبط کردن از خصوصیات مشترک آن ها میباشد. امروزه مردم هنوز هم برای یادداشت کردن و نت برداری از خودکار استفاده میکنند. برخی از افراد توانایی آنچنان خرید وسایل ذکر شده را ندارد و برای آن ها استفاده از خودکار به صرفه تر میباشد. علاوه بر این همه افراد در همه جا و هر شرایطی یه یک خودکار نیاز دارند.

تولید کنندگان و برندهایی که امروزه برای مشتریان خود ایجاد خودکار تبلیغاتی با کیفیت می نمایند کم نیستند و هرروز برای رقابت کردن و عقب نماندن از عصر تکنولوژی استفاده از خودکار تبلیغاتی را برای ما راحت تر می کنند.  به عنوان مثال بعضا برندهای تولید کننده خودکارهای تبلیغاتی برای داشتن کاربری راحت تر خودکارها برای کاربران و مشتریان خود، از روکش چرمی بر روی خودکار استفاده می کنند. اما ارزش خودکار را فراتر میبرد اما مشتری با قدری تامل میتواند خودکار را در دوران زمان بیشتری داشته باشد . برندهای خالق خودکار تبلیغاتی لاکچری نیز کم نیستند و آن ها نیز با بالابردن کیفیت خودکارهای خویش، سعی بر فروش بیشتر کالای خویش دارند.

سرعت بالای خودکار تبلیغاتی در نوشتن نیز یکی دیگر از عواملی است که مشتریان در خرید خودکار تبلیغاتی با کیفیت نگاه ویژه ای به آن دارند. هرچه خودکار تبلیغاتی روان تر باشد و ماندگاری جوهر استفاده شده بیشتر و در نهایت کیفیت بیشتری داشته باشد، تاثیر بهتری در فروش داشته باشد و فروش را افزایش میدهد. یکی دیگر از عواملی که در خرید مشتریان خودکار تاثیر متعددی داراست به کارگیری اشخاص دارای شهرت و یا این که نویسندگان از آن مارک است . به عنوان مثال نویسنده ای به تلویزیون میاید و می گوید اینجانب از این مارک خودکار به کارگیری می‌کنم و اشخاص در پی آن تالیف کننده حتما به سراغ آن مارک می‌روند و آن خودکار را آزمایش می نمایند .

وسایل متعددی در عالم برای نوشتن موجود هستند که نظیر تبلت، کامپیوتر و به ویژه خودکار تبلیغاتی .خودکار ها متداول ترین ابزار برای نوشتن در همه جا هستند که همه افراد به صورت متداول و روزانه از آن استفاده میکنند. برندهای متعددی در بازار وجود دارند که برای مردمان خودکار می‌سازند و به بخش های متعدد به فروش می‌رسانند . خودکارهایی که جدیدا به بازار آمده اند روکش چرمی راحتی دارا‌ هستند تا تجربه نوشتن را برای اشخاص راحت کنند و کاری نمایند که مردمان بتوانند از آنها بازه زمانی طولانی تری استفاده و بکار ببرند. در برخی از امتحانات، انگیزه حساس علم آموزان بی نقص کردن کاغذ امتحانی در بازه زمانی محدودی است و به همین جهت آن‌ها به خودکاری با سرعت نوشتن بسیار زیاد نیاز دارند تا بتوانند به موقع و به راحتی کاغذ های امتحانی شان را پر کنند و در امتحان خیالشان از بابت خودکارها راحت باشد. بعضی از افراد از برند های معروف خودکار که نویسندگان معروف از آن استفاده میکنند را ترجیح میدهند تا دلچسب ترین تجربه استفاده از آن را داشته باشند.  امروزه در تلویزیون، تبلیغات شایسته ترین برندهای خودکار متوجه ارتقاء هوشیاری و اعتنا بین مردمان گردیده اند و از میان شغل های با ارزششان شایسته ترین را تعیین می نمایند .

تاریخچه اختراع خودکار

ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﺩاﺭاﻱ ﻟﻮﻟﻪ اﻳﺴﺖ اﺯ ﺟﻨﺲ ﻓﻠﺰ ﻳﺎ ﻻﺳﺘﻴﻜﻲ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻧﻮﻉ ﺟﻮﻫﺮ ﭼﺴﺒﺎﻛﻲ ﭘﺮ ﻣﻴﺸﻮﺩ، ﻛﻪ ﺩﺭ ﻧﻮﻙ ﺁﻥ ﺳﺎﭼﻤﻪ اﻱ اﺯ ﻧﻮﻉ ﺑﺮﻧﺞ ﻳﺎ ﺗﻨﮕﺴﺘﻦ ﻛﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﻗﻊ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﭘﺨﺶ ﻣﻴﺸﻮﺩ. ﻣﺨﺘﺮﻉ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﺷﺨﺼﻲ ﺑﻮﺩ اﺯ ﻣﺠﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺑﻨﺎﻡ ﻻﺳﻠﻮﺑﻴﺮﻭ (aslo biro) اﻻﺳﻠﻮﺑﻴﺮﻭ ﻣﺨﺘﺮﻉ ﻭ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﻧﮕﺎﺭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۹۳۱ ﻣﻴﻼﺩﻱ ﺑﺎ ﻛﻤﻚ ﺑﺮاﺩﺭﺵ ﻛﻪ ﻳﻚ ﺷﻴﻤﻴﺪاﻥ ﺑﻮﺩ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﻧﻮﻙ ﺳﺎﭼﻤﻪ اﻱ ﺭا اﺧﺘﺮاﻉ ﻛﺮﺩ، ﻻﺳﻠﻮﺑﻴﺮﻭ و ﺑﺮاﺩﺭﺵ ﺗﻮاﻧﺴﺘﻨﺪ ﺑﺎ ﺗﻐﻴﻴﺮاﺗﻲ ﻭ ﺑﺎ ﺟﻮﻫﺮ ﭼﺴﺒﻨﺎﻛﻲ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﻧﻮﻙ ﺳﺎﭼﻤﻪ اﻱ ﺭا ﺑﺴﺎﺯﻧﺪ ﻛﻪ اﺯ ﻧﻆﺮ ﺷﻜﻞ ﻇﺎﻫﺮﻱ ﻇﺮﻳﻔﺘﺮ اﺯ ﻗﻠﻢ ﻭ ﺧﻮﺩﻧﻮﻳﺲ اﺳﺖ.

ﺧﻮﺩ ﻧﻮﻳﺲ تبلیغاتی ﻧﻮﻋﻲ ﻗﻠﻢ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺮ ﺧﻼﻑ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ اﺯ ﺟﻮﻫﺮ ﻣﺎﻳﻌﻲ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ میکند ﻛﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﺩﻳﺮ ﺗﺮ ﺧﺸﻚ ﻣﻴﺸﻮﺩ.  ﺧﻮﺩﻛﺎﺭﻫﺎ ﻧﺎﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ ﻏﻴﺮ اﺳﺘﺎﻧﺪاﺩ ﻣﭻ ﺩﺳﺖ ﻭ اﻧﮕﺸﺘﺎﻥ ﺭا ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻣﻴﺎﻭﺭﺩ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺳﻂﺢ ﺩاﻳﺮﻩ ﺑﻬﺘﺮ اﺯ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺳﻪ ﮔﻮش ﻫﺴﺘﻨﺪ؛ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﻳﺪ اﺯ ﻧﻆﺮ اﻧﺪاﺯﻩ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ ﺭاﺣﺖ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﻗﺮاﺭ ﮔﻴﺮﺩ
اﺯ ﻭﻳﮋﮔﻴﻬﺎﻱ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﺧﻮﺏ ﻣﻴﺘﻮاﻥ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭی اﺷﺎﺭﻩ ﻛﺮﺩ ﻛﻪ از ﺟﻮﻫﺮی درونش استفاده شده باشد ﻛﻪ ﻧﻮﻳﺴﻨﺪﻩ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺑﺎ اﺭاﻣﺶ بیشتری ﻣﻂﻠﺐ ﺧﻮد ﺭا ﻣﻴﻨﻮﻳﺴﺪ.

3 نکته شگفت انگیز در مورد خودکارها

هنگام خرید خودکار تبلیغاتی، حتما باید این 3 نکته مهم را در نظر بگیرید تا بتوانید از آنها در تصمیمگیری‌هایتان استفاده کنید.

احترام به قوانین شرکت‌

حتی این خودکار ها که برای تبلیغات استفاده میشوند نیز باید از قوانین ایمنی شرکتی پیروی نمایند. اگر قانون خاصی برای داشتن خودکار تبلیغاتی در شرکت مشتریان یا مخاطبینی که میخواهید به آنها خودکار بدهید وجود دارد، حتما آنها را مدنظر قرار دهید.

تم رنگی

بیشتر اسناد حقوقی باید با جوهر آبی امضا شوند. همین موضوع به شما کمک میکند تا بتوانید یک سند اصلی را به راحتی از یک فتوکپی تشخیص دهید. آبی رنگ استانداردی است که اکثر شرکتهای خودکارسازی آن را تولید میکنند، اما در صورت ترجیح دادن جوهر سیاه حتماً آن را به مدیر حسابداری خود اطلاع دهید.

جوهر

برای چپ دستها یکی از موضوعات اصلی نشت کردن جوهر است. افرادی که با دست چپ مینویسند، با قلم هایی که جوهر آنها نشت میکند مشکل دارند. برخی از مارک های تولیدکننده خودکار از جوهری استفاده میکنند که “سریع خشک” میشود و لذا مانع لکه شدن دست کاربر خواهد شد.
وقتی به فکر تهیه خودکار های شخصی و تبلیغاتی هستید ، حتما این 3 مورد را در هنگام انتخاب در نظر بگیرید تا بتوانید تصمیم درستی را اتخاذ نمایید.

خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت چه مشکلاتی را برای کسب و کار شما ایجاد می‌کند؟

خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت چه مشکلاتی را برای کسب و کار شما ایجاد می‌کند؟

خودکار تبلیغاتی ارزان و بی کیفیت یکی از مشکلاتی است که ما امروزه هم با اون دست و پنجه نرم میکنیم . امروزه فهمیدیم که خودکار تبلیغاتی که به ما بعنوان خودکار تبلیغاتی رایگان میدهند اگر بی کیفیت باشد، باید نگرفتن آن را به گرفتنش ترجیح دهیم چون در مواقع ضروری که روی آن حساب می کنیم شاید نتوانیم با آن بنویسیم یا روی آن حساب کنیم . خودکار تبلیغاتی ارزان را باید قبل از خرید حتما تست کرد و بعد نسبت به خرید آن اقدام کرد چون در نمایشگاه یا مکانی که داریم

خودکار تبلیغاتی ارزان رایگان در اختیار دیگران قرار میدهیم ممکن است ننویسد یا با مشکلاتی دیگر روبرو شود که باعث زیر سوال رفتن برند ما می شود .

خودکار های تبلیغاتی ارزات غالبا از جنس پلاستیکی در بازار موجود میباشند که با تست کردن مغزی و بدنه آن میتوانید با خیال آسوده آن محصول را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما مشتریان عزیز ؛ الزاما خودکار های تبلیغاتی گران قیمت و لوکس مانند دیپلمات یا یوروپن نیست ما بسته به بودجه شما هر نوع خودکاری با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت موجود داریم و شما قبل از سفارش و خرید این محصول ، کیفیت آن را از هر لحاظ تست کرده و اقدام به سفارش کنید.

از دیگر خودکار های تبلیغاتی که امروز رواج بسیار زیادی پیدا کرده می توان به خودکار تبلیغاتی دوربین دار یا خودکار تبلیغاتی جادویی یا خودکار تبلیغاتی سه بعدی اشاره کرد.

چند نکته در مورد طراحی خودکار تبلیغاتی

چند نکته در مورد طراحی خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی، با توجه به ظاهر، ویژگی‌هایی دارد که باید در طراحی، مد نظر قرار دهید.

خودکار، سطح بسیار کمی برای تبلیغات دارد. به همین دلیل، نمی‌توانید طرح‌های بزرگ روی آن چاپ کنید. در واقع، برای طراحی آن محدودیت دارید. البته این محدودیت، فقط در مساحت فضای طراحی است. این محدودیت، به این معنا نیست که نمی‌توانید طراحی خلاقانه‌ای داشته باشید.

روی خودار فقط اندازه لوگو، نام برند و شعار تبلیغاتی جا دارید. می‌توانید شعار تبلیغاتی خاص، یک پیام جذاب و متفاوت روی آن چاپ کنید. پیامی که توجه مخاطب را جلب می‌کند.

 

استفاده از خودکار تبلیغاتی برای ترویج ارزش ها و آرمان ها

در جامعه کنونی ، ترویج و شناساندن یک کسب و کار خیلی موضوع پیچیده ای و فراتر از یک تبلیغ در روزنامه و تراکت پخش کردن هست. یک تیم بازاریابی حرفه ای نیازمند است که با بکارگیری از عناصر فناوری و روش های ابداعی اقدام به شناسایی نام برند در ذهن مشتریان شوند.

 

خودکار تبلیغاتی یک آیتم تبلیغاتی کاربردی

عاقبت بعضی از هدایای تبلیغاتی داخل کمد یا مکانی از خانه ختم میشود زیرا یا جنبه زیبایی و دکوری دارند یا دارای هدف مشخصی عملکردی ای نیستند. ولی اکثر مردم از خودکار مداوم برای انجام کارهایی مانند یادداشت برداری ، انجام تکالیف ، امضا و… استفاده میکنند. برخی دیگر دوست دارند یک خودکار تبلیغاتی ارزان اضافی در کیف خود داشته باشند و شما خودکار تبلیغاتی پلاستیکی خود را برای این هدف در اختیار آنها قرار خواهید داد. خودکار تبلیغاتی یک مورد ایده آل برای تبلیغ است زیرا مشتریان احتمالی اغلب به یاد کسب‌ و کار شما خواهند افتاد.

 

 

نقش لوگو و رنگ بر روی خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی فلزی

 

اهمیت لوگو روی خوکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی ؛ نمونه ای از یک هدیه تبلیغاتی مفید و کاربردی است بدلیل اینکه میتواند به عنوان نماینده نام برند و کسب و کار شما عمل کند. به عنوان مثال شاید مجموعه شما دارای یک شعار یا لوگو خاصی باشد که مرتبط با کسب و کار شما باشد. و نسخه کوچک‌تر یا نسخه کامل لوگو بسته به اندازه، می‌تواند بر روی خودکار تبلیغاتی قرار داده شود. این مورد نیاز ندارد که تنها نام شرکت شما را شامل شود. علاوه بر لوگو یا شعار، می‌توانید شماره تماس تلفنی، آدرس ایمیل و یا وبسایت داشته باشید که در آن افراد می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات و خدمات شما کسب کنند.

 

نمایش هدف شرکت شما توسط خودکار تبلیغاتی

مردم به دنبال این هستند که بدانند شرکتی که از آن محصولی خریداری میکنند یا خدماتی را ارایه میدهند،میتوانند اعتماد کنند یا نه. و این اعتماد سازی با استفاده از خودکار تبلیغاتی میسر است. مثلا اگر حیطه فعالیت کار شما ارائه محصولاتی سازگار با محیط زیست باشد، شما با تهیه یک خودکار تبلیغاتی تبلیغاتی از جنس مواد بازیافتی ، میتوانید کسب و کارتان را معرفی نمایید یا اگر رنگ سازمانی کسب و کارتان رنگ خاصی باشد خودکارتان را همان رنگ انتخاب کنید یا اگر شما شعار خاصی برای کسب و کار خود دارید میتوانید آن را بر روی خودکار تبلیغاتی خود چاپ کنید.

ارائه یک خودکار تبلیغاتی ، در هر جا و هر مکانی ( از کسب و کار های بزرگ گرفته تا مغازه ای در راسته بازار) به شما این امکان را میدهد که بعد از رفتن به منزل و یا محل کار، هنگام استفاده از خودکار تبلیغاتی ، لوگو و برند شما به نمایش خواهد گذاشت.

بهترین شیوه برای توزیع خودکار تبلیغاتی

چاپ فوری انواع خودکار تبلیغاتی

بهترین شیوه برای توزیع خودکار تبلیغاتی

برای اینکه هدایا را به دست فرد مناسب برسانید، باید شیوه توزیع مناسبی انتخاب کنید. این روش توزیع را باید با توجه به مخاطب‌تان انتخاب کنید. مثلا اگر دوست دارید هدیه را بیشتر به دست محصلان و دانشجویان برسانید، دانشگاه‌ها و مدارس و رویدادهایی که برگزار می‌کنند، فرصت خوبی برای توزیع خودکارها است.

در ادامه چند ایده برای پخش کردن خودکارهای تبلیغاتی را عنوان می‌کنیم.

  • در غرفه‌های نمایشگاه‌های تجاری
  • در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها
  • جشن بزرگداشت لندمارک‌ها و شخصیت‌ها
  • رویدادهای برگزار شده در مدارس و دانشگاه‌ها
  • نمایشگاه‌های شغلی
  • تورهای شرکت
  • قرار دادن در کیسه خرید مشتریان فروشگاه‌های خاص
  • در بخش پذیرش شرکت خودتان

5 دلیل برای چاپ نام تجاری خود بر روی خودکار تبلیغاتی کدام است؟

در حالی که بسیاری از اشکال رسانه‌ های سنتی به لطف تبلیغات آنلاین و تولید محتوای دیجیتال به اندازه گذشته محبوب نیستند، یکی از روش ‌های تبلیغاتی مکتب قدیمی که همچنان به همان اندازه مؤثر بوده، استفاده از محصولات تبلیغاتی است. اگر به دنبال راهی متفاوت برای بازاریابی آفلاین کسب و کار خود هستید، ممکن است محصولات تبلیغاتی گزینه ای باشد که ارزش بررسی را داشته باشد. برخی از مزایای اصلی استفاده از محصولات تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی برای بازاریابی کسب و کار شما عبارتند از:

از بودجه بازاریابی خود بیشتر دریافت کنید

در گذشته، برندها اگر می‌ خواستند در تلویزیون، روزنامه ‌ها و رادیو تبلیغ کنند، قیمت ‌های بالایی هزینه می کردند. این روزها، برندها پول زیادی می پردازند تا مطمئن شوند که برندهایشان در پاسخ به جستجوی کلمات کلیدی برتر می شوند یا اینکه محصولاتشان توسط مرتبط ترین تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی تبلیغ می شود. از سوی دیگر، خودکارهای تبلیغاتی نسبتاً مقرون به صرفه هستند، زیرا قیمت آن ها به گونه ای است که نشان دهنده هزینه ایجاد آن ها است نه ارزش بودن با افراد مناسب یا در مکان مناسب. تولید خودکار تبلیغاتی با مارک سفارشی می تواند نسبتاً ارزان باشد و ممکن است به شما کمک کند نتایج عالی از برند خود بگیرید. ما انواع خودکارهای تبلیغاتی چاپی را با برند شما ارائه می دهیم.

بهبود تعامل با مشتری

دریافت خودکارهای تبلیغاتی مناسب در مقابل افراد مناسب، تنها چیزی است که برای شروع مکالمات و شروع فرآیند تعامل با مشتری نیاز دارید. لازم نیست خودکارهای تبلیغاتی خیلی خاص باشند، چیزی به سادگی یک خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ممکن است تمام چیزی باشد که برای تشویق مردم به نگاهی بیشتر به حضور آنلاین شما، خواندن محتوای شما و بررسی کالاها یا خدمات مورد نیاز شما باشد. وقتی مطمئن می شوید که این دو با هم خوب کار می کنند، شانس بیشتری برای تبدیل افرادی که خودکار تبلیغاتی شما را دریافت می کنند به دنبال کنندگان و مشتریان آنلاین خواهید داشت.

در رویدادها تأثیر بگذارید

اجاره یک غرفه در یک رویداد تجاری یا نمایشگاه تجاری می تواند راهی موفق برای استفاده از خودکار تبلیغاتی بسته به صنعت شما باشد. چه در حال اهدای خودکارهای مارک دار یا جزوات هستید، توزیع محصولاتی که با برند شما سفارشی شده اند، به عابران می تواند فرصتی عالی برای صحبت بیشتر افراد در مورد کسب و کار شما و بهبود آگاهی از برند باشد.

چه در حال توزیع کارت ویزیت، خودکار تبلیغاتی، جاسوئیچی یا سایر محصولات تبلیغاتی باشید، می ‌توانید مطمئن باشید که هر کسی که آن ها را دریافت می ‌کند احتمالاً از آن کالا استفاده خواهد کرد یا حداقل در آینده آن را از کیف خود خارج خواهد کرد و به برند شما فکر خواهد کرد. و تعاملی که داشتند. قرار دادن آدرس وب‌ سایت یا سایر اطلاعات تماس خود در خودکار تبلیغاتی می‌ تواند به شما کمک کند تا مشارکت بهتری در آینده از شرکت در رویدادهای تجاری و نمایشگاه‌ های تجاری داشته باشید، صرف نظر از نوع کسب ‌و کاری که دارید.

بهبود وفاداری مشتری

هر کسب ‌و کاری می‌ خواهد مشتریان جدیدی به دست آورد، اما مهم است که مشتریانی را که قبلاً داشته ‌اید که از ابتدا با برند شما خرید کرده ‌اند یا اغلب برای حمایت بیشتر از کسب‌ و کار شما بر می ‌گردند، فراموش نکنید. خودکارهای تبلیغاتی می توانند راهی ایده آل برای تشکر از مشتریان فعلی شما و تشویق آن ها به وفاداری بیشتر به برند شما باشند. هر چیزی می تواند یک محصول تبلیغاتی باشد، بنابراین اگر می خواهید آن ها را برای مشتریان فعلی خود بفرستید، ایده خوبی است که عاقلانه محصولاتی را برای سفارشی سازی انتخاب کنید تا مطمئن شوید که چیزی است که برای آن ها مفید است و آن ها می خواهند از دریافت لذت ببرید به عنوان مثال، غذاهایی مانند کیک یا شیرینی در بسته بندی مارک دار، یا حتی یک کارت تشکر یا خودکار تبلیغاتی با نام تجاری شما می تواند کمک زیادی به مشتریان فعلی شما کند که از آن ها قدردانی می کنند.

نام تجاری خود را بیشتر تبلیغ کنید

اگرچه این روزها مردم زمان بیشتری را به صورت آنلاین سپری می ‌کنند، همه ما هنوز در دنیای واقعی زندگی می‌ کنیم تا آنلاین، بنابراین منطقی است که برندها تلاش خود را برای دیده شدن بیشتر برای مشتریان در هر دو افزایش دهند. در کنار تمرکز بر تلاش ‌های بازاریابی آنلاین خود، می‌ توانید از محصولات تبلیغاتی برای ارائه چیزی به مشتریان استفاده کنید که برای آن ها مفید است یا به نوعی زندگی آن ها را بهبود می‌بخشد. به عنوان مثال، یک خودکار تبلیغاتی یا یک جاکلیدی یک نشانه کوچک است، اما هر دو چیزهایی هستند که بیشتر مردم باید به طور مرتب از آن ها استفاده کنند، پس چرا مطمئن نباشید که برخی از آن ها با نام تجاری شما در آن وجود دارد؟

وقتی مردم چیزی در زندگی خود دارند که به آن ها در انجام کارهای روزمره مانند نگه داشتن کلیدهایشان در کنار هم یا یادداشت کردن مطالب کمک می کند و از برند شما باشد، می تواند به آن ها کمک کند تا نظر خود را در مورد تجارت شما به طور کلی بهبود بخشند.

قدرت خودکار تبلیغاتی: تقویت تأثیر نام تجاری شما

در یک چشم انداز کسب و کار رقابتی، متمایز شدن از سایرین ضروری است. اینجاست که محصولات تبلیغاتی وارد عمل می شوند. در ادامه، اهمیت خودکار تبلیغاتی و چگونگی کمک به ارتقاء برند شما، تقویت وفاداری مشتری و رشد کسب و کار را بررسی می کنیم. دلایل قانع‌ کننده ‌ای را یاد بگیرید که چرا ترکیب خودکار تبلیغاتی در استراتژی بازاریابی شما یک حرکت هوشمندانه است.

شناخت برند به یاد ماندنی:

خودکارهای تبلیغاتی به عنوان نمایانگر ملموس برند شما عمل می کنند. با گنجاندن لوگو، رنگ ‌ها و پیام ‌های خود در موارد مفید، تأثیر ماندگاری بر گیرندگان ایجاد می‌ کنید. چه یک خودکار مارک دار لوکس یا یک خودکار فلزی و پلاستیکی معمولی، این محصولات به یادآوری دائمی نام تجاری شما تبدیل می شوند و هر زمان که از آن ها استفاده می شود، کسب و کار شما را در سرلوحه کار قرار می دهد. این افزایش شناخت برند می تواند منجر به افزایش یادآوری و وفاداری مشتری شود.

دسترسی و قرار گرفتن در معرض دید گسترده:

خودکارهای تبلیغاتی مزیت منحصر به فردی نسبت به روش های سنتی تبلیغات دارند. آن ها توانایی دستیابی به مخاطبان گسترده تری فراتر از گیرنده اولیه را دارند. هنگامی که مشتریان شما از خودکار تبلیغاتی شما استفاده می کنند یا به دیگران می دهند، به بیلبوردهای تبلیغاتی تبدیل می شوند و هرجا که می روند، برند شما را در معرض دید دیگران قرار می دهند. از خودکارهای ساده پلاستیکی گرفته تا خودکارهای لوکسی که در رویدادها ارائه می ‌شوند، برند شما دیده می‌ شود و به مشتریان بالقوه جدید دسترسی پیدا می ‌کند و بازاریابی دهان به دهان ارزشمندی ایجاد می‌ کند.

انجمن برند مثبت:

خودکارهای تبلیغاتی این قدرت را دارند که احساسات مثبت را برانگیزند و درک مطلوبی از برند شما ایجاد کنند. وقتی کالاهای باکیفیت و مفید را ارائه می دهید، گیرندگان تجربه مثبت دریافت محصول را با برند شما مرتبط می کنند. این ارتباط باعث ایجاد اعتماد، اعتبار و حس قدردانی می شود و ارتباط قوی تری بین برند شما و مخاطبان هدف شما ایجاد می کند.

افزایش وفاداری و حفظ مشتری:

با هدیه دادن خودکارهای تبلیغاتی، به مشتریان خود نشان می دهید که برای آن ها ارزش قائل هستند. این حرکات متفکرانه به تقویت روابط با مشتری و تشویق مجدد تجارت کمک می کند. هنگامی که مشتریان احساس می کنند مورد قدردانی و شناخته شدن هستند، به احتمال زیاد به برند شما وفادار می مانند و سفیران برند می شوند و تجربیات مثبت خود را با دیگران به اشتراک می گذارند. خودکارهای تبلیغاتی به عنوان یک ابزار قدرتمند برای ایجاد وفاداری مشتری و افزایش نرخ حفظ مشتری عمل می کنند.

ابزار بازاریابی مقرون به صرفه:

خودکارهای تبلیغاتی بازگشت سرمایه عالی را ارائه می دهند. در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات، مانند تبلیغات چاپی یا دیجیتال، خودکارهای تبلیغاتی با هزینه نسبتاً پایین به ازای هر نمایش، در معرض دید طولانی مدت قرار می گیرند. با انتخاب محصول استراتژیک و برندسازی متفکرانه، می توانید تأثیر بودجه بازاریابی خود را به حداکثر برسانید و به بازگشت سرمایه بالاتری برسید.

گزینه های همه کاره و قابل تنظیم:

یکی از مزایای کلیدی خودکارهای تبلیغاتی تطبیق پذیری آن هاست. طیف گسترده ای از گزینه ها برای انتخاب وجود دارد، برای صنایع مختلف، مخاطبان هدف و بودجه. از خودکارهای اداری و لوکس گرفته تا خودکارهای سازگار با محیط زیست، می ‌توانید کالای مناسبی را بیابید که با برند شما همخوانی داشته باشد و با مشتریان شما طنین انداز شود. علاوه بر این، خودکارهای تبلیغاتی فرصت‌ های سفارشی ‌سازی فراوانی را ارائه می ‌دهند و به شما امکان می ‌دهند یک نمایندگی منحصر به فرد و شخصی از برند خود ایجاد کنید.

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ارزان

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ارزان

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی یکی از متنوع ترین خودکار های موجود در بازار میباشد. این خودکار از خودکار فلزی ارزانتر است داخل خودکار یک لوله استوانه شکل هست که جوهر درون آن ریخته میشود و در قسمت پایین که اصطلاخا نوک خودکار میگویند گوی کوچکی از جنس فلز موجود است که با حرکت آن جوهر مکیده شده و به نوک منتقل می شود و جهت نوشتن مورد استفاده قرار میگیرد. خودکار پلاستیکی تبلیغاتی در طرح ها و رنگ های متنوع با قیمت مناسب در شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت موجود میباشد و آماده خدمت رسانی برای مشتریان عزیز میباشد.

چاپ بر روی خودکار پلاستیکی

چاپ بر روی خودکار تبلیغاتی پلاستیکی  به صورت چاپ تامپو صورت میگیرد که یکی از متداول ترین و قدیمی ترین روش های استفاده از هدایای تبلیغاتی میباشد که در کوتاه ترین زمان و نازلترین قیمت نام برند و لوگو خود را به مشتریان و مخاطبین معرفی کنید.شرکت های تبلیغاتی یا افرادی ک در حوزه تبلیغات برای رونق کسب و کار فعالیت دارند ، همیشه یکی از بهترین گزینه های پیشنهاد هدایای تبلیغاتی همان خودکار تبلیغاتی میباشد ، این هدیه تبلیغاتی در هر بودجه ای وجود دارد و نقش مهم و پررنگی در حوزه تبلیغات دارد.

 

چاپ روی خودکار تبلیغاتی

تولید کننده خودکار با بهترین کیفیت

خودکار تبلیغاتی فلزی

خودکار تبلیغاتی فلزی دارای عمر طولانی تری نسبت به خودکار تبلیغاتی پلاستیکی است؛ چاپ روی خودکار فلزی تبلیغاتی به صورت چاپ لیزر میباشد .  در چاپ لیزری در واقع لایه ای از روی خودکار فلزی تبلیغاتی ارزان برداشته میشود و تبلیغات و لوگوی شرکت یا موسسه بر روی خودکار تبلیغاتی نقش آفرینی میکند.

 

چاپ روی خودکار تبلیغاتی

چاپ روی خودکار تبلیغاتی بوسیله چاپ پد یا بالشتکی یا همان چاپ تامپو انجام می پذیرد. چاپ تامپو از کاربردی ترین چاپ ها در صنعت چاپ و دیجیتال است. در بیشتر اشیا کاربردی مانند ساعت تبلیغاتی ، کلاه تبلیغاتی ، ریش تراش ، ظرف شویی و لباسشویی ، مسواک، قهوه ساز ، فنجان ، دستگیره فر ، پنل رادیو و تلویزیون ، تلفن همراه ، خودکار تبلیغاتی ، قاب عینک و هزاران محصول دیگر که هر روز در بخش های مختلف زندگی به آنها نیاز داریم چاپ تامپو دارند. همانطور که اشاره شد محصولات زیادی به روش چاپ تامپو ، چاپ میشوند بنابراین بایستی در اکثر کارخانه های تولید محصول ( حوزه ماشین های اداری یا لوازم خانگی یا شبکه و دیجیتال) همزمان با تولید محصول، چاپ نیز صورت بگیرد.

 

 چاپ پد چگونه انجام می شود؟

عملیات چاپ پد یا بالشتکی یا تامپو ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. به این صورت که با استفاده از کلیشه که از طرحمان ساختیم و انتقال جوهر روی آن با استفاده از بالشتکی از جنس سیلیکون، مرکب را از روی سطح گود برمیداریم و بر روی جسمی که میخواهیم چاپ کنیم انتقال میدهیم.

 

کلیپی در مورد نحوه چاپ تامپو بر روی خودکار تبلیغاتی