5/5 - (1 امتیاز)

طراحی و ساخت تندیس تبلیغاتی اغلب بعنوان هدایای تبلیغاتی و در کنار بج سینه و اتیکت سینه برای حسن تشکر، یادبود و یا جایزه به کارکنان، دانشمندان و در جشن، و همایش اهدا می شود. از انواع تندیس تبلیغاتی می توان به تندیس حجمی، تندیس پلکسی، تندیس فلزی اشاره نمود. حداقل سفارش تندیس تبلیغاتی 1 عدد است. مدت زمان اماده شدن تندیس تبلیغاتی 1 روز است. قیمت نهایی تندیس تبلیغاتی به مواردی مانند جنس تندیس تبلیغاتی، قیمت طراحی تندیس تبلیغاتی و مدت زمان آماده شدن آن بستگی دارد.

طراحی و تولید تندیس تبلیغاتی اغلب توسط چه کسانی ساخته می شود ؟

طراحی و تولید تندیس تبلیغاتی اغلب توسط هنرمندان ماهر انجام می گیرد. مثلا برای ساخت تندیس های فلزی باید از ظرافت خاصی در طراحی و تولید ان استفاده کرد که کار هر شخصی نیست.

چگونه باید برای طراحی و تولید تندیس تبلیغاتی از بهترین کیفیت مطمئن شد ؟

کیفیت بالای تندیس تبلیغاتی اغلب به مواردی مثل جنس و متریال تندیس تبلیغاتی، طراح و سازنده آن، و مدت زمان تعیه و تولید آن بستگی دارد .

طراحی و ساخت تندیس تبلیغاتی اغلب برای اهدا به چه کسانی استفاده می شود ؟

    • اهدا تندیس تبلیغاتی به هنرپیشه و بازیگران
    • اهدا تندیس تبلیغاتی به نخبگان علمی
    • اهدا تندیس تبلیغاتی به برگزیدگان سیاسی
    • اهدا تندیس تبلیغاتی به تهیه کنندگان
    • اهدا تندیس تبلیغاتی به کارگردان
    • اهدا تندیس تبلیغاتی به نخبگان سیاسی
    • اهدا تندیس تبلیغاتی به برگزیدگان جامعه
    • اهدا تندیس تبلیغاتی به الیت ها
    • اهدا تندیس تبلیغاتی به رهبران سیاسی
    • اهدا تندیس تبلیغاتی به رییس جمهور

تندیس چیست و چه کاربردی اغلب دارد ؟

تندیس تبلیغاتی جسمی فلزی، یا پلاستیکی و … است که برای حسن تشکر، یادبود به افراد برگزیده در جشن ها و مراسم و همایش ها داده می شود و از آنها به پاس کارهایی که انجام داده اند تشکر می شود. تندیس ها اغلب به کسانی داده می شود که کاری خاص انجام داده اند و میتوان گفت تندیس نوعی جایزه به حساب می آید.

تولید و ساخت تندیس تبلیغاتی با کیفیت با حکاکی شخصی، برای پاداش دادن به افراد موفق و اجراهای برجسته در رویدادها و مراسم جوایز مناسب است. اهدای تندیس و لوح تقدیر باعث بالا رفتن روحیه و انگیزه ی کارکنان شده و وفاداری و تلاش آن ها را بیشتر می کند. با اهدای تندیس کارکنان شما آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و باعث بزاریابی و جذب مشتریان بیشتر برای شرکت می شوند. تندیس ها شرکت شما را یک شرکت حرفه ای و سطح بالا نشان داده و کارکنان را تشویق به کارهای خلاقانه و همکاری بیشتری می کند.

چرا باید از تندیس تبلیغاتی استفاده کرد؟

بسیاری از شرکت ها با این واقعیت بیدار می شوند که اهدای تندیس به کارمندانشان مزایای زیادی هم برای کارگران و هم برای مشاغل دارد.

اگر شرکت شما هنوز تندیس تبلیغاتی را برای شناسایی کارمندان خوب اعطا نمی کند، دلایلی وجود دارد که چرا باید حتما آن را در نظر بگیرید.

دلیل اصلی اهدای تندیس به کارمندان شرکت این است که دستاوردهای بهترین کارگران خود را به رسمیت بشناسید.

هنگامی که یک کارمند به چیزی خاص دست می یابد یا فراتر از وظیفه است، با به رسمیت شناختن زحمات و دستاوردهای خود با جایزه، کارمند می تواند احساس غرور و ارزش کند.

به نوبه خود، دریافت کننده تندیس مطمئناً به احساس تمرکز و انگیزه بیشتر در محل کار ادامه خواهد داد.

تندیس تبلیغاتی چگونه باعث افزایش روحیه می شوند؟

نه تنها دریافت کنندگان تندیس احساس ارزشمندی و انگیزه بیشتری خواهند داشت. سایر کارمندان نیز انگیزه بیشتری خواهند داشت. بنابراین روحیه کارکنان شما در سراسر هیئت می تواند افزایش یابد.

با روحیه بیشتر، کارکنان محیط کاری هماهنگ تری ایجاد می کنند و در نقش های خود شادتر و متمرکزتر خواهند بود. کارگران شما همچنین می خواهند به طور سالم با یکدیگر رقابت کنند، بنابراین آن ها می توانند کسانی باشند که توسط مدیریت برای انجام کارهای خوب، در قالب یک تندیس شناخته می شوند.

چرا تندیس تبلیغاتی حفظ کارکنان را بهبود می بخشد؟

همه مایلند به خاطر سخت کوشی یا ارائه ایده های نوآورانه به آن ها تبریک گفته شود. بنابراین، باید جوایزی را برای شناخت دستاوردهای مختلف اهدا کنید.

به عنوان مثال، می ‌توانید به کارگران تیم فروش خود که بیشترین فروش را در یک ماه به دست می ‌آورند، تندیس بدهید یا می ‌توانید تندیسی را به فردی اهدا کنید که سهم او در عرضه محصول را به رسمیت می ‌شناسد. شما همچنین می توانید به سادگی تندیس کارمند ماه را اهدا کنید.

علاوه بر این، ایده خوبی است که تندیس هایی را که اهدا می کنید، سفارشی کنید تا آن ها را برای گیرنده شخصی تر کنید.

با انجام چنین اقداماتی می توانید گیرندگان را خوشحال کنید و حفظ کارکنان را بسیار افزایش دهید. این بدان معناست که می ‌توانید استعدادهای برتر خود را حفظ کنید و مجبور نباشید زمان، پول و منابع ارزشمندی را برای استخدام کارگران جدید صرف کنید.

چگونه از تندیس تبلیغاتی برای جذب بهترین استعدادها استفاده می شود؟

نه تنها زمانی که اعطای تندیس را به بخشی از فرهنگ شرکت خود تبدیل می کنید، می توانید استعداد برتر خود را حفظ کنید، بلکه می توانید بهترین کارگران جدید را جذب کنید.

با اهدای تندیس، نشان می ‌دهید که شرکت شما به کارکنان خود اهمیت می‌ دهد و همیشه کارهایی را که به خوبی انجام شده است، تشخیص می‌ دهید. به نوبه خود، این به شما امکان می دهد فرهنگ شرکت و محیط کار فوق العاده ای بسازید.

شهرت شما به عنوان شرکتی که مردم می خواهند در آن کار کنند با گذشت زمان افزایش می یابد و سپس می توانید بهترین استعدادها را جذب کنید.

تندیس تبلیغاتی چگونه بهره وری را افزایش می دهند؟

ما دیده ‌ایم که چگونه اهدای تندیس به کارکنان شایسته می ‌تواند انگیزه آن ها را افزایش دهد و روحیه را در سرتاسر محل کار افزایش دهد. خوب، به نوبه خود، منجر به افزایش بهره وری می شود. بنابراین، این بدیهی است که دلیل بزرگی برای اهدای تندیس است.

تندیس به رسمیت شناختن کارکنان، می تواند بهره وری را به همان روشی که پاداش های پولی و سایر مشوق ها می تواند افزایش دهد. هنگامی که تندیس ها را اهدا می کنید، همه اعضای کارکنان خود را تشویق می کنید تا کار مولدتری داشته باشند. به امید اینکه پاداش زحمات خود را دریافت کنند.

با بهره وری بیشتر، سود بیشتری نیز حاصل می شود. بنابراین با اهدای تندیس به کارگرانی که کارهای خارق ‌العاده انجام می ‌دهند، می ‌تواند هم برای آن ها و هم برای شرکت شما مفید باشد.

چرا تندیس تبلیغاتی می توانند تصویر برند شرکت شما را تقویت کنند؟

در دنیای دیجیتال امروزی، بسیاری از کارمندان برای شکایت از کارفرمایان خود آنلاین می ‌شوند، در حالی که کارفرمایان آن ها، در راستای منافع کارگران عمل نمی‌ کنند.

اما برعکس آن نیز صادق است. وقتی به کارمندان برای انجام کارهای خوب تبریک می‌ گویند و تندیس یا لوح تقدیری را به‌ عنوان قدردانی دریافت می ‌کنند، این احتمال وجود دارد که بسیاری جوایز خود را در رسانه ‌های اجتماعی به نمایش بگذارند.

این بدان معناست که شرکت شما بازاریابی مثبت رایگان دریافت می کند، که می تواند تصویر برند شما را برای مشتریان شما تقویت کند.

تندیس تبلیغاتی چگونه یک فضای سرگرم کننده در محل کار ایجاد می کنند؟

اهدای تندیس تبلیغاتی فقط حرفه ای بودن نیست. در حالی که پاداش حرفه ای و سخت کوشی را خواهید داشت، اهدای تندیس می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

معمولاً بهتر است مراسم اهدای تندیس را تا یک روز پنجشنبه در پایان هفته کاری ترک کنید. سپس می‌ توانید فرآیند اهدای تندیس را سرگرم‌ کننده‌ تر کنید و به کارمندان خود کمک کنید که هنگام رفتن به خانه برای آخر هفته احساس شادی کنند. سپس صبح شنبه با انگیزه بیشتری باز خواهند گشت.

در مراسم اهدای تندیس غوغا کنید. نوشیدنی و تنقلات تهیه کنید. حتی می ‌توانید وقتی مردم برای دریافت جوایزشان بالا می ‌آیند، موسیقی پخش کنید. هر چه اهدای تندیس یا جوایز را سرگرم‌ تر کنید، نیروی کار شما خوشحال‌ تر خواهد بود.

چرا تندیس تبلیغاتی باعث افزایش رضایت شغلی می شوند؟

اکنون می ‌دانید که جوایز تقدیر از کارکنان چگونه می‌ تواند به کارکنان کمک کند تا شادتر، با انگیزه ‌تر و سازنده ‌تر شوند و چگونه می ‌توانند روحیه همه کارکنان را تقویت کنند.

همه اینها را کنار هم بگذارید و متوجه خواهید شد که صرف وقت صرف برای اهدای تندیس می تواند به شدت بر رضایت شغلی کارکنان شما تأثیر بگذارد.

طراحی و تولید تندیس تبلیغاتی اغلب برای چه مراسمی استفاده می شود ؟

      • طراحی و تولید تندیس تبلیغاتی برای جشنواره فیلم
      • طراحی و تولید تندیس تبلیغاتی برای جشنواره عکاسی
      • طراحی و تولید تندیس تبلیغاتی برای همایش
      • طراحی و تولید تندیس تبلیغاتی برای مسابقات علمی
      • طراحی و تولید تندیس تبلیغاتی برای رویدادهای تشکر
      • طراحی و تولید تندیس تبلیغاتی برای مراسم ورزشی

در جهان اغلب از تندیس تبلیغاتی در چه مراسمی استفاده می شود؟

در جهان اغلب زمانی از طراحی و تولید تندیس تبلیغاتی استفاده می کنند که برای مراسم ها و جشن های مختلف نیاز به تشکر از افرادی خاص دارند . شما حتما مراسم اسکار را دیده اید. اغلب در این مراسم از بازیگران و دیگر عوامل ساخت یک فیلم بوسیله یک تندیس تشکر می کنند.

حداقل سفارش تندیس تبلیغاتی چند عدد است؟

حداقل سفارش تندیس تبلیغاتی 1 عدد است.برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چقدر زمان می برد تا تندیس تبلیغاتی آماده شود؟

مدت زمان اماده شدن تندیس تبلیغاتی 1 روز است.برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چاپ تندیس تبلیغاتی به چه صورت انجام می شود؟

هزینه طراحی و تولید تندیس تبلیغاتی چقدر است ؟

قیمت نهایی تندیس تبلیغاتی به مواردی مانند جنس تندیس تبلیغاتی، قیمت طراحی تندیس تبلیغاتی و مدت زمان آماده شدن آن بستگی دارد.برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

انواع تندیس کدام است ؟

انواع تندیس کدام است ؟ 

  • تندیس پلکسی
  • تندیس آماده
  • تندیس حجمی و فلزی
  • تندیس کریستال

ساخت تندیس اغلب برای چه کسب و کارهایی انجام می شود؟

ساخت تندیس اغلب برای چه کسب و کارهایی انجام می شود؟

  • ساخت تندیس فروشگاه
  • ساخت تندیس سایت
  • ساخت تندیس سرامیک
  • ساخت تندیس سفال
  • ساخت تندیس شرکت
  • ساخت تندیس اسم