5/5 - (1 امتیاز)

پوشه دکمه دار طلقی پلاستیکی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی با ارزش به شمار می آید که اغلب برای کسب و کارهایی که نیاز به حمل مدارک و اسناد دارند بسیار پرکاربرد است. از سایزهای متداول پوشه دکمه دار طلقی می توان به پوشه دکمه دار طلقی a4 و پوشه دکمه دار طلقی a3 و پوشه دکمه دار طلقی a5 اشاره نمود. چاپ روی پوشه دکمه دار اغلب بصورت چاپ طلاکوب قابل انجام می باشد. حداقل سفارش چاپ پوشه دکمه دار 100 عدد می باشد. حداقل زمان آماده شدن پوشه دکمه دار با چاپ 24 ساعت می باشد. قیمت پوشه های دکمه دار نسبت به جنس پوشه، ضخامت پوشه، رنگ پوشه، مارک پوشه و نوع چاپ آن و در نهایت تعداد سفارش پوشه بستگی مستقیم دارد. چاپ پوشه دکمه دار اغلب بعنوان هدایای تبلیغاتی در کنار خودکار تبلیغاتی بسیار کاربردی است .

چرا خرید پوشه دکمه دار ؟

چرا خرید پوشه دکمه دار ؟

پوشه دکمه دار یک ابزار با عمر طولانی است که می تواند تا سال ها استفاده شود. آن ها به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز چاپ می شوند. این پوشه ها دارای تنوع رنگ و سایز بالایی بوده و در تعداد کم حداقل 100 عدد قابل سفارش می باشند. آن ها قیمت بسیار مناسبی دارند و تبلیغات موثر و ماندگاری هستند. پوشه دکمه دار اوراق و اسناد را به خوبی محافظت می کند و مانع پاره شده، چروک شدن، خیس شدن و هر گونه آسیب دیگر به آن ها می شود. این پوشه ها برای دانش آموزان، دانشجویان، شرکت ها، موسسات و غیره کاربرد دارند. همچنین در نمایشگاه ها یک وسیله ی کاربردی و ابزار تبلیغاتی مفید می باشند.

پوشه دکمه دار چیست؟

پوشه دکمه دار چیست؟

این را تصور کنید: یک روز معمولی و پر مشغله در دفتر است. ناگهان احساس می ‌کنید که از انبوه اسناد کاغذی روی میزتان غرق شده ‌اید. اما وقتی برگه آن را ورق می ‌زنید، متوجه می ‌شوید که تمام اسناد مهم و اوراق متفرقه شما به هم ریخته است. چگونه میز کار خود را سازماندهی می کنید و فضای کاری پربارتر ایجاد می کنید؟

پوشه دکمه دار که پوشه طلقی نیز نامیده می شود، برای ذخیره فایل ها، جزوات و اسناد و مدارک و اوراق مختلف استفاده می شود. آن ها برای سازماندهی و ایجاد نظم و جابجایی راحت مدارک استفاده می شوند و از اسناد مهم محافظت می کنند.

پوشه دکمه دار چه کاربردی دارد؟

پوشه دکمه دار چه کاربردی دارد؟

به طور کلی، از آن ها برای ذخیره اسناد استفاده می شود و افراد می توانند به طور نامحدود از آن ها استفاده کنند. عموماً مشتریان از آن ها برای تحویل قراردادها، اسناد محضری، مواد آموزشی، دفترچه راهنمای تعمیر و نگهداری، اوراق پزشکی و یا برای فروش در موزه ها یا سایر مکان های توریستی به عنوان سوغات استفاده می کنند.

پوشه های دکمه دار در محیط های مرطوب و یا زمانی که نیاز به استانداردهای بهداشتی برتر مانند کلینیک ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و غیره وجود دارد نیز، مفید هستند.

پوشه های دکمه دار معمولا در محیط های حرفه ای و همچنین در خانه جای خود را پیدا می کنند. آن ها برای نگهداری اسناد خانه، ماشین، جزوات و غیره در هر خانه ای استفاده می شوند.

این پوشه ها در نمایشگاه ها و یا سیمینار و کنفرانس ها و غیره نیز کاربرد بسیار بالایی دارند. شما می توانید بروشور، کاتالوگ، کارت ویزیت و خودکار تبلیغاتی خود و یا هر سند دیگری را در داخل آن ها قرار داده و به زیبایی به مشتریان خود ارائه کنید تا تصویری حرفه ای از خود به نمایش بگذارید.

قیمت پوشه دکمه دار چقدر است ؟

قیمت پوشه دکمه دار چقدر است ؟

قیمت پوشه های دکمه دار نسبت به جنس پوشه، ضخامت پوشه، رنگ پوشه، مارک پوشه و نوع چاپ آن و در نهایت تعداد سفارش پوشه بستگی مستقیم دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چقدر زمان می برد تا پوشه دکمه دار آماده شود ؟

حداقل زمان آماده شدن پوشه دکمه دار با چاپ 24 ساعت می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

حداقل سفارش پوشه دکمه دار چند عدد است ؟

حداقل سفارش پوشه دکمه دار چند عدد است ؟

حداقل سفارش چاپ پوشه دکمه دار 100 عدد می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چاپ روی پوشه دکمه دار اغلب به چه صورت امکان پذیر است ؟

چاپ روی پوشه دکمه دار اغلب بصورت چاپ طلاکوب قابل انجام می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

مزایای پوشه دکمه دار چیست؟

مزایای پوشه دکمه دار چیست؟

  • این پوشه ها برگه ها را از چروک شدن حفظ می کنند.
  • وزن کمی دارند و تعداد زیادی از اوراق را می توانند در خود جای دهند.
  • دارای تنوع رنگ و سایز زیادی هستند.
  • قابلیت چاپ در تعداد کم را دارند و بنابراین برای کسب و کارهای کوچک نیز مناسب می باشند.
  • قیمت مناسب در مقابل ماندگاری و عمر بالا آن ها را از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه کرده است.
  • جابجایی و حمل اوراق توسط پوشه های دکمه دار راحت بوده و اسناد بیرون نمی ریزند.
  • کیفیت بسیار خوبی داشته و دوام بالایی دارند و بر خلاف پوشه های کاغذی به راحتی پاره نمی شوند.
  • پوشه های دکمه دار مقاومت در برابر مواد شیمیایی، آب و ضربه را نیز دارند.
  • پوشه های دکمه دار به راحتی قابل شستشو و ضدعفونی هستند.

چرا پوشه های دکمه دار مهم هستند؟

چرا پوشه های دکمه دار مهم هستند؟

پوشه های دکمه دار به قدری یک منظره رایج در اطراف دفتر هستند که ممکن است فکر کنید آن ها به خوبی پوشه های دیگر است، اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد.

پوشه های دکمه دار به شما کمک می کنند تا اسناد و مدارک و اوراق خود را مرتب و مجزا نگه دارید. اگر هیچ پوشه ای در منزل یا محل کار خود نداشتید، تمامی اسناد، مدارک و جزوات و اوراق در یک مکان قرار گرفته و نظمی نخواهند داشت. در نتیجه برای پیدا کردن یک سند باید تمامی آن ها را زیر و رو کنید. بدین ترتیب زمان زیادی را هدر می دهید و مزتب کردن آن ها نیز دشوار می شود.

همچنین پوشه های دکمه دار، کمد و کشوهای کار شما را سازماندهی می کنند و مانع گم شدن مدارک مهم می شوند. آن ها با درب بسته خود هنگام جابجایی و یا برداشتن اوراق را درون خود نگه داشته و بیرون نمی ریزند، در نتیجه با اطمینان می توانید مدارک خود را در آن ها نگهداری کنید.

برای ساخت پوشه دکمه دار از چه نوع موادی استفاده می شود؟

برای ساخت پوشه دکمه دار از چه نوع موادی استفاده می شود؟

فرآیند ساخت به این صورت است که ورق های PVC و پروفیل های U شکل به عنوان مواد خام در ساخت پوشه های دکمه دار استفاده می شود. ورق های پی وی سی در ابعاد و ضخامت های مختلف به صورت رول در دسترس هستند. این رول ها به صورت برش خورده اند. ورق هایی در اندازه های مختلف مطابق با نیاز با کمک دستگاه جوش پلاستیک، پرس می شوند. سپس ورق ها با پروفیل های پی وی سی U  شکل، مطابق با نیاز اندازه و ابعاد متصل می شوند.

اندازه A4 برای پوشه های دکمه دار چیست؟

اندازه A4 برای پوشه های دکمه دار چیست؟

پوشه‌ های A4 متداول ‌ترین اندازه ‌ای هستند که می ‌توانید پیدا کنید، زیرا به شما امکان می ‌دهند اسناد را از هر نوع، از A4 تا هر اندازه پایین ‌تر محافظت و سازماندهی کنید. اندازه این پوشه های دکمه دار 210 در 297 میلی متر است و برای هر کسب و کار یا رویدادی مفید خواهد بود. در یک کنفرانس، نمایشگاه یا جلسه، به سادگی نمی توانید با پوشه های سفارشی A4 اشتباه کنید.

ابعاد پوشه A4 به میلی متر، سانتی متر و اینچ

فرمت کاغذ: پوشه A4

ابعاد بر حسب میلیمتر: 210 × 297 میلی متر

ابعاد بر حسب سانتی متر: 21*29.7 سانتی متر

ابعاد بر حسب اینچ:   11.7x 8.3 اینچ

چه زمانی باید از پوشه های دکمه دار A4 استفاده کنم؟

چه زمانی باید از پوشه های دکمه دار A4 استفاده کنم؟

A4 به طور جهانی محبوب ترین اندازه کاغذ است. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که ارائه پوشه های A4 به مشتریان خود نه تنها مورد استقبال قرار می گیرد، بلکه مفید نیز خواهد بود. پوشه‌ های A4 بیش از یک ابزار بازاریابی ساده، باعث می ‌شود که با کیفیت بالا ثابت شوند. اندازه ترکیبی ایده آل بین متن کم و تصاویر سنگین است که به شما امکان می دهد تصویر برند و حرفه ای بودن خود را به مشتریان یا مشتریان بالقوه خود منتقل کنید.

چرا باید از پوشه دکمه دار در نمایشگاه ها و کنفرانس ها استفاده کرد؟

چرا باید از پوشه دکمه دار در نمایشگاه ها و کنفرانس ها استفاده کرد؟

اگر اغلب در کنفرانس ها یا نمایشگاه های دیگر شرکت می کنید، شما نمی خواهید مشتریان شما با نگه داشتن اسناد شل و بهم ریخته، غرفه شما را ترک کنند، که ممکن است پس از آن از شر آن ها خلاص شوند. این می تواند یک برخورد موفق را از بین ببرد و تصویری غیرحرفه ای را به تصویر بکشد. با استفاده از پوشه‌ های دکمه دار سایز A4، می‌ توانید در پوشه‌ ای شیک، راحتی را به مشتریان خود ارائه دهید که به طور همزمان نام تجاری، معاملات یا رویدادهای شما را تبلیغ می ‌کند. این بدون شک به برند شما یک مزیت رقابتی در برابر رقبای شما خواهد داد.

دادن یک پوشه A4 به مشتریان خود یک حرکت ساده است، اما ممکن است شما را از رقبای خود متمایز کند و اطمینان حاصل کند که نام تجاری شما به خاطر سپرده می شود. پیشنهاد گسترده ما می تواند به ارتقاء برند شما به سطح بعدی کمک کند.

می توانید پوشه های دکمه دار را با چاپ دورو نیز سفارش دهید و انتخاب کنید چه رنگی بر روی آن ها چاپ شود. به طور کلی، با انتخاب پوشه های دکمه دار A4، می توانید مطمئن باشید که با ترکیب یک دستگاه ثابت کاربردی با یک ابزار بازاریابی عالی برای ارائه برند خود متمایز خواهید شد.

آیا پوشه های دکمه دار برای محیط زیست مضر هستند؟

آیا پوشه های دکمه دار برای محیط زیست مضر هستند؟

امروزه پوشه دکمه دار را در هر جایی از منازل گرفته تا ادارات، سازمان ها، مدارس، دانشگاه ها و غیره وجود دارند. آن ها جای خود را ثابت کرده اند و عمر بسیار بالایی دارند و اگر کسی بخواهد آن ها را دور بیندازد، این کار را در سطل زباله انجام می دهد، نه در طبیعت. بنابراین پوشه دکمه دار اغلب وارد مسیر بازیافت می شود.

یک پوشه دکمه دار گرانتر از کاغذی است، بنابراین متفاوت استفاده می شود و هدر نمی رود. با این حال، کاغذ معادل ارزان ‌تر اغلب استفاده می ‌شود و به سرعت در سطل زباله فرو می ‌رود، زیرا به راحتی پاره می‌ شود یا به دلیل توزیع بی ‌رویه آن بیشتر دور انداخته می شود.

پوشه های پلی پروپیلن غیر سمی جوش داده شده و بدون چسب هستند. آن ها را می توان در مخلوطی از هر رنگی بازیافت کرد. پلی پروپیلن بازیافتی با بازیافت مواد خام پلی پروپیلن به دست می آید که سپس به دانه هایی تبدیل می شوند که به عنوان پایه ای برای طراحی محصولات پلی پروپیلن بازیافتی جدید عمل می کنند. سپس مواد بازیافتی خاکستری تیره برای کاربردهایی بدون محدودیت رنگ یا پنهان استفاده می شود. 61 درصد از خروجی ها لوله ها یا هسته ها هستند که مجدداً در محصولات خودرو، پروفیل ها و سایر قطعات فنی، درب ها، توری های ضد تگرگ، محصولات طراحان، گلدان های رنگ آمیزی … و غیره ادغام شده اند.

پلی پروپیلن یکی از کم آلاینده‌ترین پلاستیک‌ها و یک شکل پلاستیکی قابل بازیافت (GEO) است. پلاستیک PP عمدتاً در صنایع خودروسازی و مواد غذایی استفاده می شود. اما همچنین در بخش بهداشت، به عنوان مثال در ساخت دستگاه های ارتوپدی در کشورهای در حال توسعه، با استفاده از پلی پروپیلن بازیافتی نیز کاربرد دارد. پلی پروپیلن ایمن است.

بل از اینکه بتوان آن ها را بازیافت کرد، پوشه ها باید در بین زباله های دیگر دسته بندی شوند. اندازه یک پوشه آن را به یک محصول بسیار آسان برای مرتب کردن تبدیل می کند. امروزه راه ‌حل‌ های قابل اعتماد و نوآورانه ‌ای وجود دارد که می‌ توانند بازدهی 98 درصدی را در مرتب‌ سازی به ‌دست آورند. برای رهایی از این مشکل دیگر نمی توانیم مشکل فنی را مطرح کنیم. اراده سیاسی و دولت تنها اهرم این مرحله برای درمان مواد بازیافتی است.

به طور مشابه، راه حل های قابل اعتماد و نوآورانه ای برای بازیافت پلی پروپیلن (و همچنین سایر پلاستیک ها) وجود دارد. کانال ‌های بازیافت جدید با تکامل فناوری‌ های صنعتی اضافه می‌ شوند.

پروژه هایی برای بازیافت پلاستیک توسعه داده شده است. به عنوان مثال، یکی از پروژه های آن پاسخ به یک چالش زیست محیطی است: تصفیه زباله های پلاستیکی در خشکی به گونه ای که با ارزش دادن به زباله های پلاستیکی به اقیانوس ها ختم نشود. به جای دور ریختن پلاستیک، مردم (به ویژه در کشورهایی که جمع آوری یا مدیریت زباله های پلاستیکی وجود ندارد) آن را به کارآفرینان خرد می فروشند.

چرا باید از پوشه های دکمه دار سفارشی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد؟

چرا باید از پوشه های دکمه دار سفارشی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد؟

برای ارائه یا جهت گیری کسب و کار بعدی خود، از سمت راست با پوشه های دکمه دار سفارشی شروع کنید. این یک راه مقرون به صرفه برای محافظت از اسناد شما و دادن یک لمس حرفه ای و مارک دار است. آن ها برای هر سازمانی عالی هستند و ماندگاری طولانی دارند، بنابراین دانش آموزان و کارمندان می توانند به استفاده از آن ها ادامه دهند و برای برند شما بیشتر دیده شوند.

پوشه های دکمه دار برای محافظت از تمام اسناد شما عالی هستند. با پلاستیک مقاوم در برابر پارگی و ضد آب، نیازی به نگرانی در مورد ریختن یا ریزش نیست. با این پوشه های دکمه دار تمام فایل های خود را ایمن نگه دارید. این پوشه ها با ابعاد مختلف می توانند تا 100 قطعه کاغذ استاندارد با اندازه حروف را با دو جیب خود پشتیبانی کنند. آن ها محافظان برتر کار شما هستند. از آن ها برای کار در فضای باز، موضوعات مدرسه یا کارهای اداری استفاده کنید.

ما می دانیم که ارائه های تجاری شما برای شما مهم هستند، به همین دلیل همیشه هدف ما این است که مطمئن شویم پوشه های دکمه دار چاپ شده با بالاترین کیفیت را با قیمتی که برای شما مناسب است، دریافت می کنید.

چرا باید از پوشه دکمه دار برای ارتقای اسناد خود استفاده کرد؟

چرا باید از پوشه دکمه دار برای ارتقای اسناد خود استفاده کرد؟

وقتی جلسه ای را رهبری می کنید، یک جهت گیری را سازماندهی می کنید یا ابزارهایی را برای کارمندان جدید فراهم می کنید تا کارشان را به خوبی انجام دهند، و به ناچار کاغذبازی در میان است. پوشه ‌های دکمه دار چاپ ‌شده سفارشی نه تنها به جذاب ‌تر شدن اطلاعات کمک می‌ کنند، بلکه از آن‌ ها محافظت می ‌کنند و به ‌طور مرتب آن ‌ها را در کنار هم قرار می ‌دهند تا مشتریان شما بتوانند به خوبی سازماندهی شوند. ناگفته نماند، با چاپ لوگو، اولین تصور عالی از برند شما را بر جای می گذارند. اسناد ارائه، فرم‌ های ثبت‌ نام مدرسه و بسته‌ های خوش آمدگویی وقتی در یک پوشه دکمه دار نگهداری می‌ شوند، بهتر به نظر می ‌رسند. ما رنگ ‌ها و سبک ‌های زیادی را ارائه می‌ دهیم، بنابراین می ‌توانید راه مناسبی برای تبدیل اسناد از حالت خسته‌ کننده به حالت رنگارنگ و هیجان ‌انگیز پیدا کنید.

انواع پوشه دکمه دار کدام است؟

انواع پوشه دکمه دار کدام است؟

پوشه های دکمه دار از نظر شکل ظاهری دارای انواع مختلفی می باشند که عبارتند از:

  • رنگ های متنوع و بالا
  • گزینه های مختلف جیبی
  • سبک های عمودی
  • گزینه های پوشش محرمانه (غیر شفاف)
  • حتی پوشه های دکمه دار سفارشی با جیب و شکاف برای کارت ویزیت وجود دارد تا مشتریان به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند.

همچنین این پوشه ها از نظر ابعاد نیز تنوع بالایی دارند که عبارتند از:

  • پوشه دکمه دار سایز A4
  • پوشه دکمه دار سایز A5
  • پوشه دکمه دار سایز ملخی
  • پوشه دکمه دار سایز جیبی

پوشه دکمه دار از نظر رنگ ظاهری نیز به دو دسته شفاف و مات تقسیم می شود.

اغلب چه کسب و کارهایی از پوشه دکمه دار استفاده می کنند؟

در واقع می توان گفت تقریبا اکثر کسب و کارها نیاز به این پوشه ها خواهند داشت، از جمله می توان به مشاغل زیر اشاره کرد:

تولید و چاپ پوشه دکمه دار برای بانک ها

تولید و چاپ پوشه دکمه دار برای دفاتر اسناد رسمی

کاربرد پوشه پلاستیکی برای دفاتر اسناد رسمی چیست؟

این پوشه های پلاستیکی در داخل دفاتر اسناد رسمی نیز کاربرد دارند. آن ها نه تنها از مدارک و سایر اسناد در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت می کنند، بلکه ظاهری مرتب به آن ها می بخشد.

تولید و چاپ پوشه دکمه دار برای دفتر اسناد رسمی برای قرار دادن مدارک و اسناد مراجعان و ارائه به آن ها بهترین گزینه می باشد. پوشه دکمه دار برخلاف پاکت های کاغذی پاره نمی شوند و عمر بسیار بالایی دارند. این پوشه ها می توانند ارتباط شما را با مشتریان تا مدت زمان بسیار زیادی حفظ می کنند. دفاتر اسناد رسمی می توانند از این پوشه ها برای هدایای تبلیغاتی خود استفاده کرده و به همراه یک خودکار تبلیغاتی آن را به مشتریان خود ارائه دهند و کارت ویزیت خود را نیز در داخل آن قرار دهند. مشتریان با استفاده از این پوشه ها بیشتر جذب می شوند و مراجعان بیشتری با شما ارتباط برقرار می کنند.

کاربرد پوشه پلاستیکی برای دفاتر اسناد رسمی چیست؟

  • این پوشه های پلاستیکی در داخل دفاتر اسناد رسمی نیز کاربرد دارند. آن ها نه تنها از مدارک و سایر اسناد در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت می کنند، بلکه ظاهری مرتب به آن ها می بخشد.
  • این پوشه ها برای بایگانی اسناد با کیفیت برای مشتریان نیز، جهت نگهداری طولانی مدت عالی هستند.
  • بیشترین کاربرد این پوشه ها برای دفاتر اسناد رسمی به عنوان پاکت ارائه مدارک و اسناد می باشند. مشتریان برای تنظیم اسناد خرید و فروش خودرو، ملک، باغ و غیره به این دفاتر مراجعه می کنند. آن ها می توانند مدارک مشتریان خود را در این پوشه ها قرار داده و به مشتریان خود با احترام تحویل دهند. این کار نه تنها اعتبار آن ها را بالاتر می برد، مدارک و اسناد را از پارگی و گم شدن نیز حفظ می کند.
  • همچنین این پوشه ها می توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز استفاده شوند. دفاتر اسناد رسمی به مشتریان و مراجعان خود این پوشه ها را هدیه می دهند. زیرا آن ها بسیار پرکاربرد هستند و هر فردی می تواند به آن ها نیاز پیدا کند. آن ها تبلیغات ارزان و بسیار محبوبی هستند که تا سال ها باقی می مانند و لوگو آن ها را به مشتریان نشان می دهند. بنابراین ارتباط آن ها با مشتریان توسط شماره های تماس روی پوشه نیز حفظ می شود.

مزایای پوشه های پلاستیکی برای دفاتر اسناد رسمی چیست؟

مزایای پوشه های پلاستیکی برای دفاتر اسناد رسمی چیست؟

  • پوشه دکمه دار شفاف و غیر شفاف برای دفاتر اسناد رسمی، ساخته شده از پلی ضخیم و بادوام با کیفیت بالا، ضد آب و مقاوم در برابر پارگی می باشند.
  • این پوشه ها حتی در تعداد کم قابلیت چاپ دارند که علاوه بر نام تجاری و راه های ارتباطی، می توان مدارک مورد نیاز برای انجام کارهای حقوقی را نیز چاپ کرد. به این ترتیب مشتریان اطلاعات لازم را بدست خواهد آورد.
  • آن ها به بایگانی های دفاتر اسناد رسمی نظم می دهند و مدارک مشتریان را سازماندهی می کنند.
  • این پوشه ها قیمت بسیار مناسبی دارند و تبلیغات به صرفه ای هستند.
  • آن ها دارای سایزهای مختلف هستند و تنوع مدل و رنگی بسیار خوبی دارند.
  • پوشه های دکمه دار اعتبار بیشتری نسبت به پاکت های کاغذی دارند.
  • این پوشه ها مقاومت بهتری نسبت به پاکت های کاغذی دارند و پاره نمی شوند.

تولید و چاپ پوشه دکمه دار برای دفتر املاک

چرا استفاده از پوشه های مدارک برای املاک لازم است؟

دفاتر املاک برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و مدارک و اسناد مورد نیاز مشتریان، به این پوشه ها نیاز دارند. این نحوه ی ارائه ی مدارک علاوه بر اینکه مدارک چروک نمی شوند و آسیب نمی بینند، و یا گم نمی شوند، پرستیژ آن ها را نیز بالا می برند.

تولید و چاپ پوشه دکمه دار برای املاک به مشتریان شما کمک می کند تا مدارک آن ها سازماندهی و منظم شوند. با استفاده از پوشه دکمه دار به مشتریان کمک کنید تا در طول فرآیند خرید یا فروش، مدارک آن ها حفظ شود. در اولین جلسه یا نمایش خانه یا دفاتر، یک پوشه دکمه دار به آن ها بدهید تا بتوانند از همان ابتدا همه اوراق و اسناد مهم خود را مرتب نگه دارند. این پوشه ها می توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز استفاده شوند و نام تجاری شما را در معرض دید عموم قرار دهند. پوشه ها بسیار کاربردی و مفید هستند و برای همه افراد قابل استفاده هستند. این پوشه ها به مدارک و اسناد نظم می دهند و مانع گم شدن و پاره شدن اسناد می شوند. آن ها ارزان بوده و تبلیغات مفیدی هستند و در تعداد کم نیز قابل سفارش می باشند.

چرا استفاده از پوشه های مدارک برای املاک لازم است؟

مردم اغلب اهمیت پوشه های دکمه دار در مشاغل را نادیده می گیرند. اینجا دنیای رسانه های دیجیتالی است که در آن لینکدین و گوگل اطلاعاتی در مورد همه رقبایتان به شما می دهند. ممکن است به این فکر کنید که چرا باید پوشه های دکمه دار سفارشی را در نظر بگیرید. علیرغم تمام تحولاتی که در حال وقوع است، نمی ‌توانیم ارزش مواد چاپی را کاملاً نادیده بگیریم.

دفاتر املاک برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و مدارک و اسناد مورد نیاز مشتریان، به این پوشه ها نیاز دارند. این نحوه ی ارائه ی مدارک علاوه بر اینکه مدارک چروک نمی شوند و آسیب نمی بینند، و یا گم نمی شوند، پرستیژ آن ها را نیز بالا می برند.

هدف از پوشه های دکمه دار سفارشی برای املاک، نگهداری اسناد و اوراق مربوط به معاملات، می باشد. این پوشه ها نه تنها مفید و کاربردی هستند، بلکه به برندسازی املاک شما نیز کمک می کنند.

مزایای پوشه های املاک چیست؟

مزایای پوشه های املاک چیست؟

  • پوشه های دکمه دار به مدارک و اسناد معاملات نظم و ترتیب می بخشند.
  • این پوشه ها مانع چروک شدن و یا آسیب رسیدن به مدارک می شوند.
  • پوشه های دکمه دار مقاومت بسیار خوبی دارند و به راحتی پاره یا سوراخ نمی شود.
  • این پوشه ها ضد آب هستند و مانع خیس شدن اسناد می شوند.
  • پوشه های دکمه دار دارای تنوع رنگ و ابعاد برای سیلقه ها و نیازهای مختلف می باشند.
  • این پوشه ها آگاهی و شناخت نام تجاری را بالا می برند و تبلیغات ارزشمندی هستند.
  • آن ها ارزان و کاربردی هستند و با قیمتی مناسب بازخورد بسیار خوبی خواهند داشتد.
  • مردم استفاده از پوشه ها را دوست دارند و از دریافت آن ها خوشحال می شوند، زیرا در هر خانه ای به آن ها نیاز می باشد.
  • آن ها در تعداد کم قابل سفارش و چاپ می باشند.
  • پوشه های دکمه دار مانع گم شدن مدارک می شوند.
  • آن ها مشتریان را جذب می کنند و برند شما را برای مدت طولانی در معرض دید آن ها قرار می دهند.
  • این پوشه ها عمر بسیار بالایی دارند و برند شما را برای مدت طولانی گاهی تا سال ها در معرض دید مشتریان نگه می دارند.

تولید و چاپ پوشه دکمه دار برای موسسات فرهنگی و آموزشی

تولید و چاپ پوشه دکمه دار برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و مدارس

تولید و چاپ پوشه دکمه دار برای شرکت ها و سازمان

تولید و چاپ پوشه دکمه دار برای آموزشگاه

مزایای استفاده از پوشه پلاستیکی برای آموزشگاه چیست؟

مزیت پوشه دکمه دار برای آموزشگاه این است که باز و بسته کردن پاکت را آسان می کند.

تولید و چاپ پوشه دکمه دار برای آموزشگاه بهترین وسیله برای ارائه بروشور و تراکت یا کارت ویزیت و غیزه می باشد. با استفاده از پوشه دکمه دار مردم اقلام چاپی را با خود به خانه یا محل کار برده و مطالعه می کنند. آن ها هدایای تبلیغاتی ماندگاری هستند و تا ماه ها و حتی سال ها توسط مشتریان نگه داشته می شوند. آموزشگاه ها می توانند آن ها را به عنوان هدایای تبلیغاتی به کارآموزان و هنرجویان خود بدهند. پوشه های دکمه دار برای دانش ‌آموزان، دانشجویان و کارآموزان یا کسانی که مرتب سفر می‌کنند مناسب هستند. پوشه‌ های دکمه دار از مواد پلاستیکی بادوام و انعطاف‌پذیر ساخته شده ‌اند. آن ها در تعداد کم نیز قابل سفارش هستند و می توانید نام تجاری و لوگو خود را بر روی آن ها چاپ نمایید.

مزایای استفاده از پوشه پلاستیکی برای آموزشگاه چیست؟

  • مزیت پوشه دکمه دار برای آموزشگاه این است که باز و بسته کردن پاکت را آسان می کند.
  • بسته شدن دکمه باعث می شود اسناد را ایمن نگه دارد و مدارک گم نشوند و آسیب نبینند.
  • این پوشه ها معمولاً از مواد بادوام و محکمی ساخته می شوند که تمیز کردن آن ها آسان است.
  • پوشه ‌های دکمه دار دارای ابعاد متنوعی هستند و در سایزهای کوچک تا بزرگ برای کاغذهای مختلف مناسب می باشند.
  • پوشه های دکمه دار از آنجایی که از مواد مستحکمی ساخته شده اند، دوام بیشتری داشته و ضد پارگی و مقاوم در برابر آب هستند.
  • مواد پلی مقاوم در برابر آب را می توان با محلول های تمیز کننده اسپری و پاک کرد که تمیز کردن آن ها را آسان می کند.
  • این پوشه ها پشتیبانی بادوام و سفت و سختی را برای مقادیر زیادی کاغذ ارائه می‌ دهند. پاکت های دکمه دار می توانند تا 200 ورق کاغذ را در خود جای دهند، که آن ها را برای ذخیره مقادیر زیادی کاغذ ایده آل می کند.

نحوه سازماندهی اسناد در یک پوشه پلاستیکی برای آموزشگاه چگونه است؟

نحوه سازماندهی اسناد در یک پوشه پلاستیکی برای آموزشگاه چگونه است؟

برای سازماندهی اسناد در یک پوشه دکمه دار، می توان از پوشه های پلاستیکی شفاف استفاده کرد. آن ها از مواد PP ایمن ساخته شده اند و برگه ها را به خوب در خود نگه می دارند. آن ها مانع بیرون ریختن برگه ها شده و بنابراین نظم خوبی به اسناد و مدارک می دهند.

برای برچسب زدن پوشه های دکمه دار با بسته شدن دکمه و رشته، می توان از برچسب های کاغذی استفاده کرد یا مستقیماً روی پوشه با یک ماژیک دائمی نوشت. توصیه می شود از یک لیبل برای ایجاد برچسب های واضح و حرفه ای استفاده کنید. برچسب باید شامل نام سند یا دسته اسنادی باشد که پوشه حاوی آن است. همچنین می توان از کدگذاری رنگ برای سازماندهی اسناد بر اساس دسته یا اولویت استفاده کرد. پوشه های دکمه دار شفاف امکان مشاهده آسان محتویات را فراهم می کند و می توان از آن ها برای ذخیره، حمل و سازماندهی اسناد با رنگ های پراکنده استفاده کرد.

در صورت نیاز برای حذف نوشته های ماژیکی از پوشه ها نیز، می توان از الکل و یک گلوله پنبه، دستمال کاغذی یا پارچه استفاده کرد.

پتانسیل بازار پوشه دکمه دار چگونه می باشد؟

پتانسیل بازار پوشه دکمه دار چگونه می باشد؟

در رسیدگی به دفاتر و سوابق، مراقبت مناسب لازم است. در مؤسسات آموزشی، و دولتی و دفاتر، بانک ‌ها و سایر سازمان‌ هایی که در آن‌ ها معمولا از دفاتر و سوابق افراد به تعداد زیاد، استفاده می‌ شود، این پوشه ها بسیار پرکاربرد می باشند.

ترجیح می دهید آن ها را در پوشه های دکمه دار با اشکال و اندازه های مختلف نگهداری کنید. این پوشه های دکمه دار نه تنها از کتاب ها و سایر اسناد در برابر گرد و غبار و باران محافظت می کنند، بلکه ظاهری مرتب به آن ها می دهند.

تقاضای خوبی برای پوشه های دکمه دار با افزایش موسسات آموزشی، بانک ها، مالی وجود دارد. مانند موسسات و سایر سازمان های تجاری، شرکت های عمومی و خصوصی.

شرکت ها از پوشه های دکمه دار برای جمع آوری اطلاعات تبلیغاتی و سایر مطالب آموزنده خود استفاده می کنند. در نتیجه، سفارشات ویژه ای نیز توسط سازمان های تجاری و سایر سازمان ها ارسال می شود.

پوشه ها از نظم بالایی برخوردار هستند. کتابفروشی ها و فروشگاه های فانتزی که در مناطق شهری و نیمه شهری قرار دارند نیز، به بازارهای بالقوه ای برای این پوشه های دکمه دار تبدیل شده اند.

پوشه دکمه دار اغلب در چه مواردی کاربرد دارد؟

هدایای تبلیغاتی بهارگیفت ارائه دهنده انواع پوشه دکمه دار تبلیغاتی ، پوشه دکمه دار ملخی ، فولدر دکمه دار تبلیغاتی به همراه چاپ اختصاصی لوگو یا مشخصات شما میباشد. از کاربرد های پوشه دکمه دار تبلیغاتی میتوان به طور خلاصه گفت در همه جا …. مانند نمایشگاه های مختلف، سمینارها، سازمان ها، شرکت های خصوصی کوچک و بزرگ، انواع کسب و کار مانند مشاورین املاک، ادارات دولتی و بیمارستان ها و درمانگاه ها و … میباشد. این محصول با توجه به ماندگاری بالا و قیمت مناسب و رقابتی، جزو کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی میباشد که در سایز های A3 | A4 | A5 ارائه میگردد. چاپ پوشه دکمه دار تبلیغاتی به دو صورت چاپ سیلک و طلاکوب یا نقره کوب و … تقسیم میشود.

 

چرا پوشه دکمه دار از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی است ؟

پوشه دکمه دار تبلیغاتی نوعی هدایای تبلیغاتی پر مصرف برای حمل راحت مدارک و حفاظت از برگه ها و اسناد مهم ما مورد استفاده قرار میگیرد. پوشه پلاستیکی دکمه دار را جهت نظم بخشیدن به مدارک و اسناد و در قطع پوشه پاکت دکمه دار A4  و پاکت پلاستیکی دکمه دار A5 و در سایز پاکت پلاستیکی دکمه دار ملخی در بازار میتوان پیدا کرد. چاپ روی پوشه طلقی دکمه دار ارزان بوسیله چاپ طلاکوب روی پاکت پلاستیکی دکمه دار یا چاپ سیلک روی پاکت پلاستیکی دکمه دار یا چاپ تامپو روی پوشه دکمه دار قابل انجام است. قیمت پوشه پلاستیکی دکمه دار نسبت به ضخامت و کیفیت پاکت پلاستیکی دکمه دار متغیر بوده و در گراماژهای پوشه پلاستیکی دکمه دار ۱۵میکرون یا پوشه پلاستیکی دکمه دار ۱۸ میکرون و پوشه پلاستیکی دکمه دار ۲۰ میکرون در بازار یافت می شود.

چرا خرید پوشه دکمه دار ارزان؟

پوشه دکمه دار یکی از محصولات تبلیغاتی تولید شده در کارگاه های تخصصی چاپ پوشه شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت میباشد که در بیشتر موارد به جهت تبلیغ یک برند یا نام کسب و کاری مورد استفاده قرار میگیرد. طیف مشتریان پوشه دکمه دار تبلیغاتی بسیار وسیع است. از کسب و کار ها و مغازه های کوچک گرفته ( به عنوان مثال مشاورین املاک ) تا شرکت ها و ادارات دولتی و … | پوشه دکمه دار اغلب برای حفظ و نگه داری از مستندات و مدارک مکتوب شده یا جابجایی مدارک استفاده میشود.

فرآیند چاپ بر روی پوشه دکمه دار بدین صورت است که مشتریان بعد از ثبت سفارش و مشخص کردن نوع پوشه [ ( 15 میکرون | 20 میکرون | پاپکو ) و ( در سایز های A4 و A5 ) ] طرح و مشخصاتی که میخواهند روی پوشه چاپ شوند و نوع چاپ را مشخص نموده و اقدام به ساختن کلیشه شود و بعد از ساخت کلیشه و آماده شدن آن ، کلیشه مورد نظر ارسال به کارگاه چاپ پوشه دکمه دار شده و عملیات چاپ شروع و اقدام به بسته بندی جهت ارسال به مشتریان گرامی صورت میگیرد. خرید پوشه دکمه دار ارزان قیمت علاوه بر این که یک محفظه کاربردی برای اسناد و فایل های مکتوبتان بوده، میتواند راهی جهت معرفی کسب و کارتان و شناساندن نام برند و مجموعه تان به مخاطبین و مشتریان شما شود.

 

پوشه دکمه دار سایز A4

شما می‌توانید با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید، به روش‌های مختلف کالا و خدمات خود را تبلیغ کنید. یکی از روش‌هایی که از قدیم هم رایج بوده، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. طبق مطالعاتی که انجام شده، هدیه‌های تبلیغاتی خیلی بهتر از آنچه که تصورش را می‌کنید، در فروش محصولات و رونق کسب و کار تاثیر می‌گذارد. هدایای تبلیغاتی یکی از موثرترین روش‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن، در طولانی مدت برند و لوگوی خود را در معرض دید افراد زیادی از جامعه از طبقه‌های مختلف قرار دهید.

 

پوشه دکمه دار ملخی

اگر بخواهیم هدایای تبلیغاتی را با سایر روش‌های تبلیغاتی مقایسه کنیم، خواهیم دید که این روش مزایای زیادی دارد. این روش از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است و نسبت به سایر روش‌ها، مدت زمان بیشتری در معرض دید مشتریان و مخاطبان شما قرار می‌گیرد. اغلب شرکت‌ها برای تبلیغ، تراکت و کاغذهای چاپ شده را انتخاب می‌کنند که هزینه کمی دارد و در دسترس است. اما این روش تبلیغی کاربردی نیست و شما نتیجه دلخواه را نخواهید گرفت. بسیاری از مردم این تراکت‌ها را ممکن است نخوانده، دور بریزند و حتی آن را نگاه هم نکنند. اما هدیه‌های تبلیغاتی اغلب کاربرد خوبی در زندگی دارند و می‌شود به‌صورت طولانی مدت از آن‌ها استفاده کرد.

همان‌طور که پیش‌تر نیز مطرح شد، هدایای تبلیغاتی مزایای زیادی دارد که شناخته شدن بیشتر برند، کاربری گسترده با صرف هزینه کم، جایگزین شد به عنوان کارت تبلیغاتی، در معرض دید مخاطبان قرار گرفتن و قدرت بازاریابی زیاد، از جمله این مزایا است. هدایای تبلیغاتی انواع زیادی دارند و هر شرکتی می‌تواند با توجه به محصول یا خدماتی که ارائه می‌کند، همچنین بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته است، از انواع هدیه‌های تبلیغاتی استفاده کند. گاهی برخی افراد هدیه تبلیغاتی را به منزله هزینه اضافی می‌دانند، اما این روش تبلیغی سرمایه گذاری است که در طولانی مدت می‌توانید از نتایج آن بهره ببرید.

پوشه دکمه دار تبلیغاتی

وقتی شما هم مدارکتان را در زمانی که نیاز دارید پیدا نمکنید به این فکر می افتید که چرا باید یک پوشه پلاستیکی دکمه دار داشته باشید و مدارک مهم خود را درون آن قرار دهید. داشتن یک پوشه پلاستیکی باعث حمل آسان مدارک شما می باشد و پوشه پلاستیکی دکمه دار شما را از بی نظمی حاصل از ریخت و پاش برگه هاتان نجاتتان می دهد. پوشه دکمه دار باعث می شود که به برگه ها و اسناد شما آسیب جدی وارد نشود و آنها را از بلایای طبیعی مانند برف و باران نجات می دهد.

پاکت پلاستیکی دکمه دار پلاستیکی مات و یا پاکت پلاستیکی دکمه دار شفاف در اندازه های پوشه دکمه دار A5 و پاکت پلاستیکی دکمه دار پاکت نامه در بازار موجود بوده و اگر شما نیاز به رنگ خاص پوشه داشته باشید باید از پاکت پلاستیکی دکمه دار با دکمه های پلاستیکی و فلزی استفاده کنید. چاپ روی پاکت پلاستیکی دکمه دار اغلب بوسیله چاپ سیلک و چاپ طلاکوب انجام می شود و باید گفت که داشتن پوشه پلاستیکی در قطع A4 را باید بوسیله دستگاه طلاکوب و چاپ طلاکوب ، چاپ کرد.

یکی از مهمترین نکاتی که مشتریان در هنگام خرید پوشه پلاستیکی دکمه دار باید به آن توجه ویژه ای کنند ، کیفیت فروش پاکت پلاستیکی دکمه دار توسط فروشندگان است. هر چقدر میزان میکرون پاکت پلاستیکی دکمه دار بیشتر باشد ، قیمت پوشه پلاستیکی دکمه دار هم بیشتر بوده و میتوان پوشه های رایج بازار را به سه دسته پوشه پلاستیکی دکمه دار ۱۵ میکرون ، پاکت پلاستیکی دکمه دار ۱۸ میکرون و پوشه پلاستیکی دکمه دار ۲۰ میکرون تقسیم و دست بندی کرد.

 

 

پاکت دکمه دار تبلیغاتی

احتمالا برای شما نیز اتفاق افتاده که بخواهید چند تا برگ یا خودکاری را در مسیر خانه تا مدرسه یا دانشگاه و … جابجا بکنید و نمیخواهید کیف خود را حمل کنید( ایام امتحانات یا بخاطر بیارید که چند صفحه نکات خود را با چند تا خودکار داخل پوشه میگذاشتید و به سمت سالن آزمون میرفتید ) شما در این تایم به فکر جایگزین سبک و جاداری برای این موضوع میگردید و این موقع متوجه خواهید شد که به یک پوشه دکمه نیاز دارید و اگر خوش شانس نیز باشید میتوانید این پوشه را از شرکت هایی که از این گیفت تبلیغاتی استفاده میکنند بهره ببرید و اگر شانس با شما نبود بایستی از لوازم تحریر آن را خریداری نمایید. این پوشه دکمه دار ها در مکان هایی مانند ادارات و مدارس و دانشگاه ها و نمایشگاه ها و مشاور املاکی به وفور استفاده میشود.

 جنس پوشه های تبلیغاتی از چیست؟

این پاکت از پلاستیکی مرغوب و باکیفیت تهیه شده و محافظ خوبی برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، رطوبت و سایر عوامل محیطی بوده و برگه های شما را در طولانی مدت سالم نگه می دارد. درب این پوشه به وسیله یک دکمه پلاستیکی محکم بسته میشود و به شما به اطمینان را میدهد که به هیچ وجه ، هیچ لطمه ای به برگه ها و مدارک شما وارد نمیشود.

ارزان ترین پاکت دکمه دار

قیمت پوشه دکه دار به فاکتور های مهمی نظیر ضخامت و کیفیت آن دارد… مسلما شما که قصد تبلیغات مجموعه خود را دارید، نمیخواهید جنسی را انتخاب کنید که کیفیت بدی داشته باشد و برند و نام مجموعه خود را زیر سوال ببرد… پیشنهاد بهارگیفت به شما کاربران عزیز این است که بهترین جنس پوشه دکمه دار را انتخاب کنید ک بازدهی خوبی را برای شما به ارمغان آورد.

سریع ترین زمان برای چاپ پوشه دکمه دار

بعد از مشاوره با کارشناسان ما و تعیین جنس و رنگ و سایز پوشه دکمه دار، بایستی طرح خود را برای ساخت کلیشه به ما ارائه دهید ( اگر لوگو و طرح خاصی نداشتید مشکلی نیست و طراحان مجموعه هدایای بهارگیفت آماده خدمت رسانی برای شما عزیزان هستند و کافیست نکات مد نظر در طراحی را با آن ها در میان گذاشته و اقدام به طراحی نمایند) و سپس تایید طرح نهایی ، طرح شما به کلیشه سازی فرستاده میشود و بعد تهیه کلیشه ، عملیات چاپ در کارگاه چاپ پوشه دکمه دار بهارگیفت صورت میگیرد. بنابراین بعد از تایید طرح کلیشه شما، سریع ترین زمان ممکن ، دو روز کاری برای چاپ پوشه دکمه دار میباشد.

نحوه طراحی پوشه دکمه دار پلاستیکی

طراحی پاکت دکمه دار به اشکال مختلفی صورت میپذیرد. این پوشه ها در سایز های متفاوت و برای کاربرد های مختلف تولید میشوند. سایز بعضی از این پوشه ها بزرگ و بعضی کوچک جابه جایی و حمل پوشه های کوچکتر راحت تر بوده و برای نگهداری مدارکی مانند شناسنامه و پاسپورت و گواهینامه و کارت ملی مناسب است.

پوشه دکمه دار بخاطر مقاومت بالایی که دارند از جمله هدایای تبلیغاتی مفید و کاربردی محسوب میشود که در میتوان کالاهایی مانند دفترچه یاد داشت و خودکار را نیز داخل آن قرار داده. شما میتوانید تبلیغات خود را روی پوشه دکمه دار به صورت طلاکوب یا نقره کوب چاپ کنید و از این محصول در جهت برند سازی و معرفی کسب و کار خود استفاده نمایید. از این پوشه ها در کسب و کار های کوچک و بزرگ استفاده میشود از یه مشاور املاک  گرفته تا سازمان های دولتی بزرگ و مدارس و اداره های دولتی و نمایشگاه ها و سمینار ها و دفاتر اسناد و املاک و اسناد رسمی و … استفاده می شود.

دلایل ضرورت استفاده از پوشه دکمه دار پلاستیکی

نظم دادن به اسناد و مدارک | حمل راحت اسناد و مدارک | راحتی حمل و نقل و سبک بودن پاکت ها  | مقاوم بودن برای حمل ابزار های کوچک سنگین | تنوع رنگ و الوان در تولید پوشه دکمه دار | مقاومت زیاد در مقابل پارگی و ضد آب | استفاده مناسب به منظور بازاریابی و استفاده تبلیغاتی با حک نام مجموعه روی پوشه دکمه دار تبلیغاتی | ماندگاری تبلیغات زیاد و استفاده طولانی | تولید در سایز های متفاوت و توجه به نیاز مشتریان که چه چیزی میخواهند داخل آن بگذارند | کیفیت خیلی خوب دکمه های آن در صورت باز و بسته شدن مجدد

ابعاد پوشه های پلاستیکی به چه شکل است ؟

ابعاد پوشه ها طلقی یا پلاستیکی دکمه دار تبلیغاتی اغلب A3 ،A4 ،A5  ،B5 و ملخی میباشد که میتوان از خصوصیات آنها به دکمه پلاستیکی و فلزی روی پوشه اشاره کرد.اغلب تماس هایی که با ما گرفته می شوند خواهان پوشه پلاستیک در سایز A4 هستند. فروش پاکت پلاستیکی دکمه دار A4 نسبت به بقیه پوشه ها و سایز ها بهتر است و از اندازه استانداردی برای استفاده از آن ها برای گذاشتن مدارک برخوردار هستند. فروش پاکت پلاستیکی دکمه دار سایز A5 و پاکت پلاستیکی دکمه دار سایز پاکت نامه به ترتیب رتبه های بعدی فروش را مال خود کرده اند. البته فروش پوشه پلاستیکی دکمه دار در سایز B5 هم به اندازه خود مناسب است ولی نسبت به سایز های دیگر از فروش کمتری برخوردا است.

سایز کاغذ : (به این اندازه ها خدود نیم میلیمتر برای پوشه اضافه می شود زیرا کاغذ مربوطه در آن جایگذاری میشود )

اندازه

میلیمتر

(mm)

سانتیمتر

(cm)

اینچ

(inch)

A5

210*148

21*14.8

8.3*5.8

A4

297*210

29.7*21

11.7*8.3

A3

420*297

42*29.7

16.5*11.7

B5

250*176

25*17.6

9.8*6.9

جنس دکمه های استفاده شده در پوشه دکمه دار از چیست؟ 

جنس دکمه های پوشه دکمه دار اغلب پلاستیک یا فلز میباشد.

کاربرد پوشه پلاستیکی دکمه دار در کجاست ؟

کاربرد پوشه دکمه دار در کجاست ؟

پوشه دکمه دار غالبا در مشاورین املاکی ها، اداره ها ، شرکت های دولتی و خصوصی ، مدارس و دانشگاه ها کاربرد دارد. این پوشه ها به دلیل کیفیت خوب و ماندگاری زیادی که دارند، گزینه خوبی برای هدیه به مشتریان است. پوشه دکمه دار جایگاهی مناسبی برای مدارک شما میباشد و از مفقودی مدارکتان جلوگیری می کند. مراحل تولید و چاپ طلاکوب و نقره کوب پوشه دکمه دار در سریع ترین زمان با بهترین کیفیت توسط مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت صورت میپذیرد. پوشه دکمه دار یکی از مصرفی ترین اقلام در میان مردم و جامعه هست که در انواع مختلف و سایز ها و رنگ بندی الوان صورت میگیرد. مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت با چاپ و تولید انواع پوشه های دکمه دار در کارگاه های اختصاصی شان آماده خدمت رسانی 24 ساعته برای مشتریان عزیز با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت میباشد

 

پوشه دکمه دار دارای چه برندهایی هست؟

قیمت پوشه دکمه دار تبلیغاتی

نحوه چاپ روی پوشه دکمه دار

فولدر کش دار a4

فولدر کش دار

فولدر کش دار a4

این نوع فولدر در سایز A4 میباشد ، رنگ روی جلد فولدر کش دار دوختی مشکی، و رنگ های داخل آن سبز و آبی و زرد و قرمز موجود است.

تاثیر پوشه دکمه دار بر محبوبیت یک برند

پوشه دکمه دار از آن دسته از هدایای تبلیغاتی میباشد که برخی از مجموعه ها و شرکت ها برای شناخته شدن برند خود از آن استفاده میکنند. سوال اینجاست که واقعا گیفت های تبلیغاتی چه تاثیری بر شناخته شدن برند و رونق کسب و کار میتوانند داشته باشند. استفاده از محصولات کاربردی به عنوان هدایای تبلیغاتی میتواند تاثیر بسزایی برای فروش محصول و در نهایت رونق کسب و کار شوند .

با توجه به فضای رقابتی بالا موجود در بازار استفاده از روش های تبلیغاتی زیادی یک ضرورت محسوب میشود. شناخته شدن یک برند ، سهم عظیمی از بازار رقابتی را به خود اختصاص میدهد و بازدهی بالا رفته و موجب افزایش فروش میشود. استفاده از روش های مختلف و کاربردی تبلیغاتی ، باعث ماندگاری نام برند در ذهن مشتریان و مصرف کنندگان آن میشود. اگر شما به عنوان کارفرما یا مدیر و صاحب یک برند قصد دارید با استفاده از هدایای تبلیغاتی به معرفی برند خود بپردازید ، توصیه ما به شما این است به نکات زیر توجه کنید :

نکات مهم در خصوص استفاده از پوشه دکمه دار

همانطور که گفته شد هدایای تبلیغاتی روشی موثر برای شناسایی برند و لوگو در میان مشتریان به شمار می آید. استفاده از گیفت های تبلیغاتی باعث سود آوری بالا و رونق میشود. توجه داشته باشید که در انتخاب هدایای تبلیغاتی بایستی دقت کافی داشته باشید. طوری که پی به سود دهی این روش و بازگشت چندین برابری سرمایه به مجموعه و شناساندن برند و افزایش تعداد مشتریان و مهمتر از همه افزایش فروش را به همراه داشته باشد.

شناسایی مشتریان برای استفاده از پوشه دکمه دار

شما بایستی شناخت کافی نسبت به مشتریان خود داشته باشید و هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید که با سلایق و نظر مشتریان هم خوانی داشته باشد و تاثیر به سزایی برای افزایش تعداد مشتریان و فروش شوند. لذا به این نکته توجه کنید که مصرف کنندگان محصولات شما چه کسانی هستند و سلایق آن ها را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین اثر گذاری از طریق هدایای تبلیغاتی داشته باشید.

نحوه توزیع پوشه دکمه دار :

یکی از نکات مهم دیگر ، دقت در نحوه توزیع گیفت تبلیغاتی و ارائه به کاربران است. هر چقدر نحوه توزیع هدایای تبلیغاتی زیباتر باشد ، مشتریان رغبت بیشتری پیدا میکنند و به آن گیفت ارزش زیادی قائل میشوند. نکته قابل توجه این است که نحوه ارائه هدایای تبلیغاتی علی الخصوص فولدر دکمه دار میتواند تاثیر به سزایی بر دید و نظر مشتریان نسبت به مجموعه و برند خود داشته باشد به گونه ای که هر چه کیفیت محصول دریافتی مرغوب تر باشد در ذهن مشتریان میماند و مجموعه شما را به عنوان اولویت اصلی برنامه های کاری خود قرار میدهند. حالا برعکس به این موضوع نگاه کنید، اگر شما که به عنوان صاحب کسب و کار و برند شخصی هستید از یک گیفت تبلیغاتی که از متریال بی کیفتیت تولید شده استفاده کنید ،  ذهنیت بدی در مشتریان شما خواهد گذاشت و به مشتریان این حس را میدهد که شما برای آن ها ارزشی قائل نیستید و حتما محصولات یا خدمات خود نیز بی کیفیت است. و این نکته هم وجود دارد اگر گیفت تبلیغاتی خود کیفیت آنچنانی نداشته باشد به زودی خراب شده و مدت زمان کمتری قابل استفاده مشتریان است شما با انتخاب محصول با کیفیت نام برند خود را به مدت طولانی در ذهن مشتری حک میکنید.

علت محبوبیت زیاد پوشه دکمه دار در میان انواع کسب و کار های کوچک و بزرگ:

پوشه دکمه دار از جمله اشیا کاربردی میباشد که در اکثر محیط ها چه کسب و کار های کوچک چه سازمان های خیلی بزرگ به آن نیاز دارند و از آن استفاده مفید میکنند. شما یک شرکت کوچکی را هم نمیتوانید مثال بزنید که به این هدیه تبلیغاتی نیاز نداشته باشد. فولدر های دکمه دار وسایل مناسبی برای حفاظت و نگه داری از اسناد و مدارک به شمار می آیند. شما میتوانید اسناد و کاغذ های خود را به راحتی داخل این پوشه های دکمه دار قرار داده و با خود در هر جایی حمل کنید. در حقیقت پوشه دکمه دار وسیله ای مناسب برای بایگانی اسناد و مدارک است. لذا به دلیل ساخته شدن این پوشه ها از جنس پلاستیک ، مدارک موجود در داخل آن نمایان نیست و به راحتی میتوانید بدون جلب نظر مردم با خیال راحت مدارک خود را جا به جا کنید و این امر دو مزیت دیگر نیز دارد مانع پراکندگی آن ها و صدمه در برابر رطوبت و نور خوردشید میشود .

بایستی این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که کیفیت این محصول اهمیت خیلی زیادی دارد و باید به گونه ای ساخته شود که یه تایم طولانی مدت قابل استفاده باشد و با گذاشتن چند تا مدارک به راحتی از هم گسیخته نشود و کیفیت دکمه هم خوب باشد که به راحتی قابل استفاده شود. یکی از مهمترین کاربرد های پوشه دکمه دار ، بایگانی جزوات و نکات دانشجویان و دانش آموزان میتوان اشاره کنیم که برای آن ها این پوشه ها بسیار کاربردی خواهد بود.

قدرت پوشه های دکمه دار تبلیغاتی:

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه مشتریان را وادار به شناسایی کسب و کار خود کنید؟ در مورد افزایش دید برخی از محصولاتی که با برند شما مرتبط هستند، چطور؟ پوشه های دکمه دار می توانند راهی موثر برای بازاریابی و کسب شهرت کسب و کار شما باشند.

محصول برند شده به هر کالایی گفته می شود که توسط یا از طرف یک شرکت ساخته می شود که نشان یا نام آن را روی آن دارد. این می تواند شامل اقلامی مانند پوشه های دکمه دار، لباس، لوازم جانبی، لوازم التحریر، کیف یا هر وسیله دیگر باشد. با ارائه این اقلام با نشان ‌دادن نام تجاری شما، مردم راحت ‌تر شرکت شما را تشخیص می‌ دهند. همچنین شانس مشتریان بالقوه را افزایش می ‌دهید که وقتی به چیزی از شما در آینده نیاز دارند، شما را به یاد بیاورند.

در نهایت، استفاده از محصولات برند برای تبلیغ واقعاً می تواند تفاوتی در جلب توجه مردم به کسب و کار شما ایجاد کند. نه تنها ارتباط مثبتی با مشتریان بالقوه ایجاد می کنید، بلکه یادآورهای فیزیکی نیز در اطراف آن ها دارید تا فراموش نکنند شما چه کسی هستید. بنابراین اگر به دنبال راه ‌هایی هستید که کسب ‌و کارتان بیشتر دیده شود، سرمایه ‌گذاری بر روی پوشه های دکمه دار مارک‌ دار ممکن است فقط یک بلیت باشد.

چگونه پوشه های دکمه دار می توانند کسب و کار شما را تقویت کنند؟

پوشه های دکمه دار مارک دار راهی عالی برای افزایش موفقیت کسب و کار شما هستند. چه در شهر خود باشید و چه در جای دیگر، شرکت ‌های کالای مارک دار می‌ توانند پوشه های دکمه دار منحصر به ‌فردی را ارائه دهند که به شناخت و وفاداری برند کمک می‌ کند. در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که چرا سرمایه گذاری در پوشه های دکمه دار می تواند برای شرکت شما مفید باشد. اولا، این پوشه ها فرصتی را فراهم می کند تا برند خود را به روش های جدید و هیجان انگیز به نمایش بگذارید. ثانیاً، کالاهای چند بار مصرف و کاربردی به طور فزاینده ای در میان مصرف کنندگانی که می خواهند از شیوه های دوستدار محیط زیست حمایت کنند، محبوب می شود. پوشه های دکمه دار یک راه عالی برای جذب این مشتریان است و در عین حال آگاهی زیست محیطی را در سازمان شما ارتقا می دهد. و بالاخره پوشه های دکمه دار مارک دار می ‌توانند خلاقیت شما را به رخ بکشند و ارتباطات معنادارتری با مشتریان و کارمندان بالقوه برقرار کنند.

از ایجاد آگاهی از برند گرفته تا جلب اعتماد مشتری، مزایای بی ‌شماری در ارتباط با استفاده از پوشه های دکمه دار برای کسب‌ و کارها وجود دارد، صرف نظر از اندازه یا بخش صنعت. با در نظر گرفتن این دانش، زمان آن فرا رسیده است که ببینید چگونه می توانید پوشه های دکمه دار را برای سرمایه گذاری خاص خود انتخاب کنید. حقایق و داده ها در این مورد شامل موارد زیر می باشد:

محصولات تبلیغاتی مانند پوشه های دکمه دار، می توانند تأثیر مثبتی بر آگاهی از برند، وفاداری مشتری و رشد کلی کسب و کار داشته باشند. در اینجا برخی از داده های کلیدی در مورد تأثیر محصولات تبلیغاتی آورده شده است:

آگاهی از برند:

محصولات تبلیغاتی می توانند شناخت و آگاهی برند را افزایش دهند. طبق مطالعه ‌ای که توسط انجمن بین ‌المللی محصولات تبلیغاتی (PPAI) انجام شده است، 83 درصد از مصرف ‌کنندگان می‌ توانند نام تجاری مرتبط با محصول تبلیغاتی دریافتی خود را به خاطر بیاورند.

وفاداری مشتری:

محصولات تبلیغاتی نیز می توانند وفاداری مشتری را افزایش دهند. در یک نظرسنجی که توسط موسسه تخصصی تبلیغات (ASI) انجام شد، 65٪ از پاسخ دهندگان گفتند که یک محصول تبلیغاتی را برای بیش از یک سال نگه داشته اند و 47٪ گفتند که احتمال بیشتری دارد که با شرکتی تجارت کنند که به آن ها یک تبلیغات تبلیغاتی داده است. تولید – محصول.

بازاریابی مقرون به صرفه:

محصولات تبلیغاتی می توانند راهی مقرون به صرفه برای تبلیغ برند باشند. طبق یک مطالعه توسط PPAI، هزینه هر نمایش (CPI) محصولات تبلیغاتی کمتر از سایر اشکال تبلیغات مانند تلویزیون، رادیو و چاپ است.

افزایش فروش:

محصولات تبلیغاتی نیز می توانند منجر به افزایش فروش شوند. در مطالعه ای که توسط PPAI انجام شد، 48 درصد از مصرف کنندگان گفتند که پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی، به احتمال زیاد با یک شرکت تجارت می کنند.

به طور کلی، محصولات تبلیغاتی می توانند با افزایش آگاهی از برند، وفاداری مشتری و فروش، تأثیر مثبتی بر روی نتیجه کسب و کار داشته باشند. بنابراین محصولاتی مانند پوشه های دکمه دار تبلیغاتی بدلیل کاربردی بودن و استفاده برای همه اقشار و سنین می تواند یک انتخاب ایده آل برای برند شما باشد.

چرا باید پوشه های دکمه دار را برای تبلیغ کسب و کار خود انتخاب کنید؟

انتخاب محصولات برند مناسب برای کسب و کار شما برای دستیابی به موفقیت ضروری است. زمانی که تصمیم می ‌گیرید کدام محصول را انتخاب کنید، می ‌تواند بسیار سخت باشد، به خصوص اگر با بازار آشنا نباشید. پوشه های دکمه دار همچنین راهی عالی برای نشان دادن تعهد شما به مسئولیت زیست محیطی و در عین حال ترویج تجارت شما است. زیرا این پوشه ها تا سال ها باقی می مانند و نیاز به تعویض زود هنگام آن ها نیست. این پوشه ها یکبار خریداری می شوند و تا چندین سال توسط مشتریان استفاده می گردند.

در اینجا چند مرحله وجود دارد که می تواند برای یافتن بهترین محصول برای کمپین شما انجام دهد:

اهداف پایداری خود را تعیین کنید:

قبل از انتخاب یک محصول پایدار، مهم است که تعریف کنید پایداری برای برند و کمپین شما چیست. این می تواند شامل معیارهایی مانند استفاده از مواد سازگار با محیط زیست، کاهش ضایعات یا حمایت از شیوه های تولید اخلاقی باشد. همچنین می تواند در استفاده از محصولات چند بار مصرف به جای محصولات یکبار مصرف باشد.

درباره گزینه های محصول تحقیق کنید:

هنگامی که ایده روشنی از اهداف پایداری خود دارید، گزینه های مختلف محصول را که با آن اهداف همسو هستند، تحقیق کنید. این می تواند شامل مواردی مانند پوشه های دکمه دار قابل استفاده مجدد ساخته شده از مواد بازیافتی، باشد.

ارزیابی پایداری هر گزینه:

هنگام ارزیابی هر گزینه محصول، عواملی مانند مواد مورد استفاده، فرآیند ساخت، طول عمر محصول و پتانسیل بازیافت یا چرخه مجدد در پایان استفاده را در نظر بگیرید.

ارتباط محصول با نام تجاری خود را در نظر بگیرید:

در حالی که پایداری مهم است، انتخاب محصولی که برای برند و کمپین شما منطقی باشد نیز، مهم است. به عنوان مثال، اگر نام تجاری شما بر فعالیت های خارج از منزل متمرکز است، یک پوشه دکمه دار قابل استفاده مجدد ممکن است مناسب تر از یک مسواک بامبو باشد.

با دنبال کردن این مراحل، می ‌توانید بهترین محصول پایدار را برای کمپین شما بیابد که با ارزش ‌ها و اهداف برند شما همسو باشد و در عین حال تأثیر شما را بر محیط زیست به حداقل برساند.