5/5 - (1 امتیاز)

ساک دستی پارچه ای به عنوان هدایای تبلیغاتی در بین مشتریان بسیار پرکاربرد است. این ساک دستی ها استحکام بالایی دارند و عمر بسیار طولانی دارند، در نتیجه ابزار تبلیغاتی خوبی می باشند. از ساک دستی سوزنی پارچه ای در نمایشگاه ها بعنوان هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، در کنار بج سینه، پوشه دکمه دار، سررسید و خودکار تبلیغاتی برای ارائه ی اقلام چاپی و تبلیغاتی مانند کاتالوگ، بروشور و غیره به بازدیدکنندگان استفاده می شود. آن ها فضای بسیار خوبی برای چاپ لوگو و پیام تبلیغاتی دارند و در دست مشتریان در سطح شهر حمل شده و برند شما را به آن ها معرفی می نمایند. ساک دستی سوزنی را می توانید با قیمت ارزان سفارش داده و تبلیغاتی دوست داشتنی و مقرون به صرفه داشته باشید. حداقل سفارش ساک دستی پارچه ای 500 عدد می باشد. چاپ روی ساک دستی پارچه ای اغلب بصورت چاپ سیلک اسکرین انجام میشود. قیمت ساک دستی پارچه ای اغلب به گراماژ، تیراژ، سایز و نوع دوخت آن بستگی دارد. ارسال ساک دستی پارچه ای به تهران اغلب بصورت 1 روزه و با پیک ارسال می شود. ارسال به شهرستان ساک دستی سوزنی اغلب بصوتر تیپاکس و یا باربری و پست انجام میشود. ساک دستی پارچه ای را میتوان در رنگ های سفید، مشکی، صورتی، قرمز، سبز، زرد، زرشکی و … از ما خریداری کرد.

حداقل تعداد سفارش برای ساک دستی پارچه ای چقدر است؟

حداقل تعداد سفارش برای ساک دستی پارچه ای چقدر است؟

حداقل تعداد سفارش برای ساک دستی های پارچه ای 500 عدد می باشد که دارای تنوع رنگ بالایی بوده و می توانید لوگو خود را روی آن ها چاپ نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان و قیمت نهایی با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

قیمت ساک دستی پارچه ای چقدر است؟

قیمت ساک دستی پارچه ای اغلب به گراماژ، تیراژ، سایز و نوع دوخت آن بستگی دارد. برای دریافت مشاوره رایگان و قیمت نهایی با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

چاپ بر روی ساک دستی پارچه ای به چه صورت انجام می شود؟

blank

آثار هنری شما مستقیماً روی بگ با استفاده از چاپ دیجیتال یا چاپ سیلک اسکرین چاپ می شوند. هر تصویر و رنگ را به صورت تمام رنگی می توان چاپ کرد. همچنین چاپ طلاکوب و نقره کوب و سیلک اسکرین با کیفیت چاپ بالا، شستشوهای زیادی را دوام می آورد. برای دریافت مشاوره رایگان و قیمت نهایی با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

ارسال ساک دستی پارچه ای به چه صورت می باشد؟

ارسال ساک دستی پارچه ای به چه صورت می باشد؟

ارسال به شهرستان ساک دستی سوزنی اغلب بصوتر تیپاکس و یا باربری و پست انجام میشود. برای دریافت مشاوره رایگان و قیمت نهایی با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

ساک دستی پارچه ای در چه رنگ هایی موجود می باشد؟

ساک دستی پارچه ای در چه رنگ هایی موجود می باشد؟

ساک دستی پارچه ای را میتوان در رنگ های سفید، مشکی، صورتی، قرمز، سبز، زرد، زرشکی و … از ما خریداری کرد.  برای دریافت مشاوره رایگان و قیمت نهایی با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید.

انواع ساک دستی پارچه ای کدام است؟

انواع ساک دستی پارچه ای کدام است؟

ساک دستی پارچه ای به طور عمده از نظر شکل ظاهری به صورت زیر است:

  • ساک پارچه ای فلت با دسته پانچی یا موزی
  • ساک پارچه ای فلت با دسته بندی
  • ساک پارچه ای کف کاست با دسته پانچی
  • ساک پارچه ای تمام پاکت یا سه طرف کاست با دسته بندی

همچنین این ساک دستی ها از نظر ساخت به دو نوع دوختی و پرسی تقسیم می شوند.

گرماژ ساک دستی پارچه ای چقدر است؟

گرماژ ساک دستی پارچه ای چقدر است؟

ساک دستی پارچه ای اغلب دارای دو نوع پارچه هستند. بگ سوزنی 60 گرم برای مدل های فلت استفاده می شود و از بگ سوزنی 90 گرم برای مدل های کاست دار و دسته بندی استفاده می شود.

اغلب چه کسب و کارهایی ساک دستی پارچه ای چاپ می کنند؟

اغلب چه کسب و کارهایی ساک دستی پارچه ای چاپ می کنند؟

ساک دستی های پارچه ای برای بسته بندی و یا ارائه هر نوع محصولی مناسب هستند. بنابراین برای اغلب کسب و کارها و خرده فروشی ها می توانند گزینه ای مفید و کاربردی باشند. از جمله کسب و کارها عبارتند از:

  • ساک دستی پارچه ای برای بانک ها
  • ساک دستی پارچه ای برای شرکت های بیمه
  • ساک دستی پارچه ای برای موسسات خیریه
  • ساک دستی پارچه ای برای آموزشگاه ها
  • ساک دستی پارچه ای برای مراکز درمانی و بیمارستانی
  • ساک دستی پارچه ای برای شرکت ها
  • ساک دستی پارچه ای برای نمایشگاه ها و کنفرانس ها
  • ساک دستی پارچه ای برای خرده فروشی ها

چرا باید ساک دستی پارچه ای چاپ کرد؟

چرا باید ساک دستی پارچه ای چاپ کرد؟

ساک دستی پارچه ای و چاپ شده به دلایل زیادی عالی هستند. شرکت ها، موسسات خیریه و حتی برگزارکنندگان جشنواره های موسیقی از هدیه دادن ساک دستی های پارچه ای تبلیغاتی به شرکت کنندگان خود سود زیادی می برند. اما یک سوال خوب این خواهد بود که چرا این محصولات تبلیغاتی هدایایی تا این حد موفق هستند؟ چرا شرکت ‌ها برای طراحی، چاپ و توزیع ساک دستی پارچه ای چاپی تلاش می‌ کنند، به‌ ویژه که آن ها یک محصول هدیه رایگان هستند؟ دلایل زیادی وجود دارد که چرا این بگ های کوچک و چاپ شده بسیار موثر هستند، از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساک دستی پارچه ای برند شما را فوری تبلیغ می کند

هنگامی که شرکت شما مجموعه ای از کالاهای رایگان را اهدا می کند، شرکت کننده به چیزی نیاز دارد تا همه هدایا را در کنار هم نگه دارد. شما نمی خواهید آن ها این چیزهای خوب را در یک کوله پشتی یا کیف نگهداری کنند. شما می خواهید برند، هویت و مهمتر از همه پیام شما دیده شود. بگ پارچه ای چاپ شده برای این کار عالی است. لوگو یا شعار شما بلافاصله برای همه قابل مشاهده است و به نوبه خود احتمال اینکه بگ بارها مورد استفاده قرار گیرد، خبر درخشانی برای شرکت شما است.

ساک دستی پارچه ای برند را به مخاطبان هدف در یک فضای جغرافیایی وسیع نشان می دهد

افرادی که بگ های شخصی به آن ها هدیه می دهید، متعلق به یک حرفه هستند، مانند مدیرانی که در یک کنفرانس شرکت می کنند، جراحانی که در مورد آخرین پیشرفت های پزشکی می آموزند، یا دوستداران موسیقی که همه در یک جشنواره شرکت می کنند. از طرف دیگر، همه آن ها یک هدف را به روشی اجتماعی ترویج می کنند، برای مثال پیروان یک موسسه خیریه. این کار به شرکت ها کمک می کند تا با حداقل تلاش مستقیماً به بازارهای خاص خود برسند.

یکی دیگر از واقعیت های شگفت انگیز این است که مردم از طیف وسیعی از مکان های مختلف آمده اند. در حالی که شرکت کنندگان در یک کنفرانس ممکن است از شهرهای مختلف بیایند، رویدادهای دیگر ممکن است توسط افرادی از کشورهای مختلف شرکت کنند. این به شرکت شما کمک می کند تا چندین بازار را در یک منطقه جغرافیایی بزرگ هدف قرار دهد.

ساک دستی های پارچه ای فضای تبلیغاتی بزرگی برای چاپ دارند

دلیل مهم دیگر برای هدیه دادن بگ های سوزنی چاپی این است که فضای تبلیغاتی بزرگی دارند که امکان سفارشی سازی زیادی را فراهم می کند. در آن فضا، که به اندازه یک آگهی تمام صفحه در یک مجله است، می توانید مطالبی را چاپ کنید که با اهداف شما مطابقت دارند. اکثر شرکت ‌ها و سازمان ‌ها لوگو خود را چاپ می‌ کنند، اما شما می ‌توانید اطلاعات تماس، تصاویر محصولات را اضافه کنید یا می ‌توانید بگ را طوری تنظیم کنید که پیام آن خاص یا دلیلی را که یک موسسه خیریه تلاش می‌کند به آن کمک کند، منعکس کند.

ساک دستی های پارچه ای تبلیغات موثری هستند

استفاده از بگ های سوزنی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی غیر مستقیم اما بسیار موثر می باشد. شما می توانید گروهی از افراد را داشته باشید که پیام شما را بدون اینکه واقعاً متوجه شوند، ارائه دهند. اگر بخواهید همین کار را با یک تیشرت تبلیغاتی چاپ شده انجام دهید، همان اثر را تجربه نمی کنید. به همین دلیل است که بگ ‌های حمل ‌و نقل از سایر لباس ‌های تبلیغاتی جلوتر است و تبلیغات مؤثری ارائه می ‌دهند.

۸۹ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی زمانی که کمپین از بگ های تبلیغاتی استفاده می ‌کرد، تبلیغ ‌کننده را به خاطر می ‌آوردند و به طور متوسط ​​۸۴ درصد شرکت‌کنندگان آگهی‌ دهنده را در تمام انواع محصولات تبلیغاتی به یاد می ‌آوردند.

ساک دستی های پارچه ای جایگزین ارزانی هستند

بگ های پارچه ای راهی کم هزینه برای افزایش مشتریان و طرفداران شما هستند. با استفاده از آن ها به عنوان هدایا، می توانید مطمئن شوید که کاملاً به بودجه خود پایبند هستید و اطمینان حاصل کنید که یک اکسسوری مفید و شیک را هدیه می دهید که مردم مطمئناً آن را نگه می دارند و دوباره از آن استفاده می کنند. با انتخاب بگ سوزنی و طرح مناسب در قسمت جلو، می توان از آن به عنوان یک اکسسوری مد نیز استفاده کرد و برای سفرهای خارج از فروشگاه استفاده کرد که به تبلیغ برند شما کمک می کند و فضای تبلیغاتی رایگان در اختیار شما قرار می دهد در حالی که کاربر از عملکرد خود راضی است.

چرا ساک دستی پارچه ای برای تبلیغات و بازاریابی ابزار موثری هستند؟

چرا ساک دستی پارچه ای برای تبلیغات و بازاریابی ابزار موثری هستند؟

ساک دستی های پارچه ای دارای لوگو شرکت، یک ابزار بازاریابی ایده آل هستند، آن ها بر نگرش مثبت نسبت به یک برند خاص تأثیر می گذارند. برای افزایش دسترسی شرکت خود، محصولات باکیفیت و بادوام را برای گجت های تبلیغاتی انتخاب کنید. بگ های سوزنی با چاپ نیاز مشتریان را برآورده می کند و به لطف مواد بادوام و درزهای باکیفیت، برای مدت طولانی در کنار شما می مانند. با دادن ابزارهای سازگار با محیط زیست، تصویر خود را در میان پیمانکاران و مصرف کنندگان ایجاد کنید.

ساک دستی های پارچه ای آگاهی از برند ایجاد می کنند

ساک دستی های پارچه ای آگاهی از برند ایجاد می کنند

شناخت برند به این معنی است که مشتریان می توانند فوراً شرکت شما را تشخیص دهند، به لوگو شما برگردند و محصولات یا خدمات شما را با نام شما مطابقت دهند. اگر یک محصول تبلیغاتی برای مشتریان شما مفید باشد، آن را نگه می دارند و آن را در همه جا با خود می آورند. با ارزیابی خواسته ها و نیازهای تجاری مشتریان و مخاطبین تجاری خود، به سرعت مطمئن خواهید شد که پیدا کردن چیزی مفیدتر از یک ساک دستی پارچه ای دشوار است. آن ها پر از مزیت هستند. قبل از استفاده، می توان آن ها را جمع کرد و فضای اشغال شده را به حداقل می رسانند. به همین دلیل مردم مایلند یک بگ اضافی با خود ببرند، مثلاً هنگام بستن چمدان برای یک سفر طولانی یا خریدهای احتمالی. برای صرفه جویی در حافظه مشتری به عنوان یک برند آگاه از وضعیت سیاره ما، محصولات قابل استفاده مجدد را انتخاب کنید که به سرعت در زباله ها ختم نشوند.

ساک های پارچه ای برای رویدادهای خاص، کنفرانس ها، نمایشگاه ها ابزار مفیدی هستند

ساک های پارچه ای برای رویدادهای خاص، کنفرانس ها، نمایشگاه ها ابزار مفیدی هستند

هنگامی که به شرکت کنندگان آن یک بگ خوش ساخت ارائه می کنید که می توانند تمام هزینه های رایگانی را که در طول رویداد دریافت کرده اند، در آن قرار دهند، شرکت شما بلافاصله توسط آن ها به یاد می آورد. این یک راه عالی برای به دست آوردن مشتریان جدید است. و هر آنچه که چنین مشتری برای شروع باید در مورد شرکت شما بداند (مثلاً آدرس وب سایت شما)، می توانید در چاپ بگ قرار دهید. بگ ‌های کلاسیک هرگز از مد نمی ‌افتند، مردم آن ‌ها را در هر زمانی از سال می ‌پوشند. از آنجا که آن ها به عنوان یک محصول روزانه استفاده می شوند، مهم است که از مواد بادوام ساخته شده باشند که به سرعت فرسوده نمی شوند. یک ساک دستی پارچه ای می تواند سال ها به ما خدمت کند. ساک های سازگار با محیط زیست هم محکم و هم مقرون به صرفه هستند. به لطف جزئیاتی که ارائه می دهیم، می توانید ساک دستی را با تصویر کلی شرکت و نیازهای مشتریان خود مطابقت دهید. هنگام سفارش بگ پارچه ای، تضمین می کنید که محصول شما منحصر به فرد، زیست محیطی و متناسب با روند فعلی خواهد بود.

ساک دستی های پارچه ای محصولی با کیفیت بالا هستند

بگ پارچه ای شیک یک سرمایه گذاری بسیار سودآور برای شرکت شما است. اگر در اسرع وقت به محصول نهایی نیاز دارید، با ما تماس بگیرید. با استفاده از ساک دستی های پارچه ای محصولی را به مشتریان خود ارائه می دهید که نیازهای آن ها را برآورده کند. آن ها خوشحال خواهند شد که با آن در فضای عمومی ظاهر شوند و بر شناخت برند شما تأثیر بگذارند. برای معرفی یک شرکت در بازار مدرن، در میان بسیاری از رقبا، افراد باید سخت تلاش کنند و ایده های بدیع داشته باشند. و یکی از آن ها توزیع بگ های پارچه ای به مشتریان بالقوه است. به این ترتیب، شما به سرعت به افراد بیشتری دسترسی خواهید داشت و یک سرمایه گذاری کوچک می تواند سود زیادی را به همراه داشته باشد. ساک دستی با چاپ لوگو شما، کسب و کار شما را در هر کجا که ظاهر می شود، تبلیغ می کند.

چرا مشتریان از استفاده مجدد از ساک دستی های پارچه ای خرید لذت می برند؟

چرا مشتریان از استفاده مجدد از ساک دستی های پارچه ای خرید لذت می برند؟

ساک دستی های پارچه ای قابل استفاده مجدد برای خرید روز به روز متداول تر می شوند و خریداران به عنوان راهی سریع و آسان برای افزایش ردپای پایداری آن ها مورد استقبال قرار می گیرند.

غیرممکن است که یک مستند در مورد زیست شناسی دریایی بدون تماشای یک کلیپ ویدیویی از یک لاک پشت دریایی که کیسه خرید پلاستیکی را با یک چتر دریایی اشتباه گرفته و آن را می بلعد، تماشا کنید.

با افزایش آگاهی از تاثیر پلاستیک های یکبار مصرف، فروشگاه ها شروع به ارائه بگ های قابل استفاده مجدد به عنوان یک جایگزین، البته با پرداخت هزینه کرده اند، اما چه تعداد از مشتریان از بگ های پارچه ای خرید استفاده می کنند و آیا واقعاً تفاوتی ایجاد می کنند؟

آمار ساک دستی های پارچه ای

ساک دستی های پارچه ای برای خرید اغلب به عنوان جایگزینی برای کیسه های یکبار مصرف ساخته شده از پلاستیک های یکبار مصرف به بازار عرضه می شوند. هر فردی که از آن ها برای خرید استفاده می کند، می تواند از ریزش بیش از 22000 کیسه در محل های دفن زباله یا آبراه ها جلوگیری کند.

در بریتانیا، سوپرمارکت‌ها گزارش داده ‌اند که از سال 2017 تاکنون 1.58 میلیارد کیسه قابل استفاده مجدد یا 57 کیسه برای هر خانوار در بریتانیا فروخته ‌اند. در ایالات متحده، تقریباً 38.68 درصد از پاسخ‌ دهندگان بین 18 تا 29 سال گزارش داده‌ اند که از ساک دستی های پارچه ای استفاده می‌کنند.

چرا مشتریان از استفاده از آن ها لذت می برند؟

چرا مشتریان از استفاده از آن ها لذت می برند؟

استفاده از ساک دستی های پارچه ای جهانی نیست، اما چرا برای کسانی که از آن ها استفاده می کنند بسیار مهم هستند؟ آیا از استفاده از آن ها لذت می برند؟

مردم به سمت این ساک دستی های پارچه ای به ‌عنوان راهی برای کاهش مصرف پلاستیک ‌های یک‌بار مصرف خود هجوم می ‌آورند. آن ها به گونه ای طراحی شده اند که سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت باشند و اغلب از مواد بازیافتی ساخته می شوند. آن ها همچنین در نهایت دوام بیشتری نسبت به پلاستیک های یکبار مصرف برای حمل و نقل سفارشات مواد غذایی سنگین دارند.

مشتریان همچنین طرفداران شرکت هایی هستند که برای کاهش اثرات زیست محیطی خود تلاش می کنند. بیش از 85 درصد از مشتریان در سال ‌های اخیر انتخاب‌ های سبزتری را با خرید خود انجام داده ‌اند و بیش از آن حاضرند برای این گزینه‌ ها هزینه بیشتری بپردازند. ارائه ساک دستی های پارچه ای خرید با قابلیت استفاده مجدد یک راه عالی برای جذب مشتریان جدید زیست ‌محور، حداقل از دیدگاه بازاریابی، می باشد.

حداقل از دیدگاه بازاریابی نیز انتخاب محبوبی هستند، زیرا از انواع پلاستیکی یکبار مصرف محکم تر هستند. آن ‌ها می‌ توانند بدون پارگی وسایل بیشتری حمل کنند، که می ‌تواند تعداد دفعاتی را که فرد باید هنگام تخلیه مواد غذایی به ماشین انجام دهد، کاهش می‌ دهد.

از دیدگاه بازاریابی ساک دستی پارچه ای یک لوازم جانبی مد محبوب برای کسانی است که به دنبال بهبود تصویر و ردپای کربن خود هستند. آن ها در همه شکل ها و اندازه ها موجود هستند، بنابراین خریدارانی می توانند بگ های خود را با لباس هایشان هماهنگ کنند.

ساک دستی پارچه ای چه تاثیری دارد؟

ساک دستی پارچه ای چه تاثیری دارد؟

تأثیر زیست محیطی ساک دستی های پارچه ای عمدتاً به مواد مورد استفاده در ساخت آن ها بستگی دارد. این نباید کاربران را از آوردن ساک های پارچه ای خود به فروشگاه منصرف کند، اما آن ها باید به مواد انتخابی خود توجه ویژه ای داشته باشند. پلی پروپیلن نبافته، یک نوع پلاستیک متفاوت و مستحکم، یک انتخاب محبوب است و فقط باید 11 بار استفاده شود تا کربن خنثی شود.

ساک دستی پارچه ای هزینه اولیه بالاتری دارند، بنابراین مردم تمایلی به استفاده از آن‌ ها در صورت در دسترس بودن ساک های پارچه ای رایگان ندارند، با این حال، خرید بگ ‌های جدید در فروشگاه اغلب آسان ‌تر از به خاطر آوردن هر بار بگ ‌های خود است.

خریداران باید مواد غذایی خود را به هر طریقی از فروشگاه به خانه بیاورند. هدف در اینجا حذف کامل کیسه های خرید نیست، بلکه به مردم جایگزینی برای پر کردن محل های دفن زباله محلی خود با کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف می دهد.

شرکت ‌ها می ‌توانند مشوق ‌هایی را برای خریدارانی که ساک دستی پارچه ای را به همراه خود می ‌آورند، ارائه دهند، مانند تخفیف کوچک در خواربار.

ایجاد آینده ای پایدار:

با این حال، هیچ مدلی وجود ندارد که در آن کیسه ‌های پلاستیکی یکبار مصرف را بتوان واقعاً پایدار در نظر گرفت. پلاستیک ها به نفت نیاز دارند، یک سوخت فسیلی محدود، و تجزیه آن ها به قدری طول می کشد که تقریباً همیشه در محل های دفن زباله یا آبراه ها قرار می گیرند.

اکثر افرادی که از ساک دستی های پارچه ای استفاده می‌ کنند، خوشحال هستند که می ‌گویند از استفاده از آن‌ ها لذت می ‌برند، اما حتی کسانی که این کار را نمی ‌کنند، اگر به آن ها روی بیاورند، امیدواریم آینده ‌ای پایدار ایجاد کنیم.

مصرف کنندگان واقعاً چه نوع ساک دستی پارچه ای خریدی می خواهند؟

مصرف کنندگان واقعاً چه نوع ساک دستی پارچه ای خریدی می خواهند؟

درک ترجیحات مصرف کننده در بگ های خرید

بازاریابی تبلیغاتی کار می کند، اما تنها در صورتی که موردی را انتخاب کنید که برای مشتریان خود جذاب باشد. ساک دستی های پارچه ای تا حدی به دلیل آگاهی در مورد مزایای زیست محیطی سبز شدن، و همچنین در پاسخ به افزایش ممنوعیت کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف، مورد تقاضا هستند.

مطالعه ای طراحی شده که برای درک بهتر اینکه مصرف کنندگان در مورد بسته بندی چه فکر می کنند، به توضیح احساس مصرف کنندگان در مورد بگ های خرید کمک می کند.

این داده ها نشان می دهد که بیشتر مصرف کنندگان در یک ساک دستی پارچه ای به دنبال چه چیزی هستند و این می تواند اطلاعات بسیار مفیدی در هنگام انتخاب و طراحی بگ های تبلیغاتی خرده فروشی یا سفارشی خود باشد.

به مشتریان آنچه که ساک دستی پارچه ای می خواهند را بدهید

به مشتریان آنچه که ساک دستی پارچه ای می خواهند را بدهید

مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری از اهمیت بسته بندی و تأثیری که این مواد پس از تحقق هدف خود خواهند داشت، آگاه هستند.

تمایل به استفاده از بسته بندی کمتر یا بسته بندی پایدار در بسیاری از موارد رفتار مصرف کننده را هدایت می کند.

بیش از نیمی از پاسخ دهندگان در مطالعه ای که در بالا ذکر کردیم (57٪) نشان دادند که فعالانه در تلاش برای کاهش استفاده از بسته بندی های پلاستیکی هستند.

بسیاری از مصرف کنندگان (36٪) نشان دادند که تلاش می کنند با خرده فروشی که فعالانه برای کاهش استفاده آن ها از بسته بندی های پلاستیکی غیرقابل بازیافت کار نمی کند، کار نکنند.

این مطالعه همچنین نشان داد که 44 درصد از پاسخ‌ دهندگان از اعمال مالیات بر بسته ‌بندی‌ های غیرقابل بازیافت در تلاش برای جلوگیری از استفاده، حمایت می ‌کنند. این ارقام به ارزش ساک دستی های پارچه ای اشاره دارد.

مصرف کنندگان کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف را نمی خواهند. اگر کسب و کار خرده فروشی دارید، می توانید با ارائه جایگزین های کیسه پلاستیکی یکبار مصرف از مشتریان خود حمایت کنید. اگر در یک صنعت غیر خرده فروشی کار می کنید، همچنان می توانید با توزیع ساک دستی های پارچه ای به عنوان محصولات تبلیغاتی از مشتریان خود حمایت کنید.

ساک دستی پارچه ای نیازی را که در حال حاضر بسیاری از مصرف کنندگان دارند، برآورده می کنند.

مطالعه می گوید مواد مهم است. بر اساس این مطالعه، مشخص شد که اکثر مصرف کنندگان کیسه های زیست تخریب پذیر را دوست دارند که با کیفیت و بادوام در نظر گرفته می شوند.

اینها ویژگی های خوبی در ساک دستی پارچه ای هستند اما برای محصولات تبلیغاتی نیز عالی هستند. مصرف کنندگان احساس می کنند که در کنار کره زمین درست عمل می کنند و به اعتقادات خود وفادار می مانند و در عین حال برند شما را نیز تبلیغ می کنند.

مصرف کنندگان همچنین ساک دستی های کاغذی را به دلیل احتمال اینکه ساک دستی ها از محتویات بازیافتی ساخته شده اند و سهولت بازیافت، به عنوان یک گزینه بسته بندی سازگار با محیط زیست رتبه بندی کردند. کیسه های کاغذی بازیافتی کرافت با این الزامات مطابقت دارند و به راحتی می توانند برای نشان دادن کسب و کار شما سفارشی شوند.

کاهش استفاده از پلاستیک یکبار مصرف در ساخت ساک دستی های پارچه ای قطعا مهم است، اما کیفیت آن ها نیز مهم است. بسیاری از ساک دستی های پارچه ای ما دارای کیفیت بالا هستند. این بدان معناست که این بگ ها برای استفاده منظم طراحی و ساخته شده اند.

مشتریان شما می توانند با اطمینان خاطر از آن ها در تلاش خود برای استفاده کمتر از پلاستیک یکبار مصرف استفاده کنند. همچنین ساک دستی های پارچه ای به طور موثری کسب و کار شما را ارتقا می دهند.

مزایای استفاده از ساک دستی پارچه ای چیست؟

مزایای استفاده از این ساک دستی پارچه ای

اگر به راه‌ هایی فکر می ‌کنید که بتوانید بدون نیاز به صرف هزینه بالا، آگاهی از برند را برای کسب ‌و کار خود گسترش دهید، ساک دستی های پارچه ای با مارک سفارشی می توانند گزینه ی بسیار خوبی باشند.

این بگ ‌های ساده و در عین حال مفید را همه دوست دارند، زیرا بسیار همه ‌کاره هستند و برخلاف بسیاری از اقلام تبلیغاتی دیگر، مردم بگ ‌های خرید را در جایی پنهان نمی ‌کنند یا بیرون نمی ‌اندازند. مردم این بگ ها را همه جا حمل می کنند و به آگاهی برند شما وزن زیادی می بخشد.

بسیاری از کسب و کارها و بازاریابان متوجه شده اند که بگ های پارچه ای سفارشی چقدر برای اهداف تبلیغاتی موثر هستند. به همین دلیل، این بگ ها در طول سال ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. بیایید نگاهی دقیق ‌تر بیندازیم که چگونه بگ ‌های پارچه ای با مارک سفارشی می ‌توانند برای کسب ‌و کار شما مفید باشند.

ساک دستی های پارچه ای با مارک سفارشی ارزان هستند

ساک دستی های پارچه ای با مارک سفارشی ارزان هستند

بگ های تبلیغاتی مانند بیلبوردهای تبلیغاتی برای کسب و کار شما با کمتر از کسری قیمت هستند، اما به همان اندازه، اگر موثرتر نباشند. در مقایسه با روش‌ های سنتی تبلیغات، چاپ روی بگ ‌های حمل و نقل بسیار مقرون ‌به ‌صرفه ‌تر است، که می ‌تواند هزینه ی زیادی را در کسب ‌و کار شما صرفه ‌جویی کند. به خصوص هنگامی که آن ها را به صورت عمده سفارش می دهید، می توانید قیمت های خود را حتی پایین تر بکشید.

برای کسب ‌و کارهای کوچک و استارت‌ آپ ‌هایی که ممکن است سرمایه بالایی برای سرمایه‌گذاری در تلاش ‌های بازاریابی نداشته باشند، سرمایه گذاری روی بگ های پارچه ای تبلیغاتی ممکن است هوشمندانه‌ ترین انتخابی باشد که می‌ توانید برای رشد کسب ‌و کار خود انجام دهید.

مردم از بگ های پارچه ای تبلیغاتی برای خرید و حمل و نقل استفاده می کنند

چیزی که باعث می شود بگ های تبلیغاتی برای خرید و حمل و نقل بسیار منحصر به فرد و موثر باشد این است که مردم واقعا از آن ها استفاده می کنند. برخلاف بسیاری از اقلام تبلیغاتی دیگر مانند تراکت و بروشور، که مردم به سختی به آن ها نگاه می کنند و معمولاً در سطل زباله قرار می گیرند، ساک دستی های پارچه ای ابزاری است که در زندگی روزمره میلیون ها انسان گنجانده شده است. چه برای خرید و چه صرفاً به عنوان ساک برای جابجایی وسایل، بسیاری از افراد روزانه بگ های پارچه ای حمل می کنند.

ساک دستی های پارچه ای با مارک سفارشی بازده بالایی دارند

ساک دستی های پارچه ای با مارک سفارشی بازده بالایی دارند

ساک دستی های پارچه ای با برند سفارشی بسیار ایده آل هستند، زیرا بازده بالایی از سرمایه خود دریافت می کنید. از آنجایی که مردم واقعاً از این اقلام برای اهداف مختلف استفاده می کنند، بسیار تأثیرگذار هستند. به عبارت دیگر، از افرادی که بگ های شما را همه جا حمل می کنند، حداکثر نوردهی را دریافت می کنید. در واقع، بگ های پارچه ای تبلیغاتی برای هر بگ 5800 بار نمایش می دهند، به این معنی که برای هر بگ به طور متوسط ​​5800 نفر دیده می شوند. با توجه به گستردگی عمیق و گسترده آن، جای تعجب نیست که سرمایه گذاری در بگ های پارچه ای با برند سفارشی، بازدهی بالایی برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد.

ساک دستی های پارچه ای قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست هستند

ساک دستی های پارچه ای قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست هستند

همانطور که قبلا ذکر شد از ساک دستی های پارچه ای می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد. این بدان معناست که می توان آن ها را به جای دور انداختن، بارها بازیافت کرد. علاوه بر این، ساک دستی های پارچه ای از پلی پروپیلن نبافته ساخته شده اند که آن ها را دوستدار محیط زیست می کند. به خصوص اگر شما یک کسب و کار سبز هستید که بر اهمیت سازگاری با محیط زیست تاکید دارد، سرمایه گذاری در بگ های پارچه ای تبلیغاتی ایده خوبی است. به این ترتیب، نه تنها به مردم می گویید که برندی هستید که به محیط زیست اهمیت می دهید، بلکه با افرادی که همین احساس را دارند، رابطه قوی برقرار می کنید. این به گسترش پایگاه مشتریان شما کمک می کند.

ساک دستی های پارچه ای سفارشی از جمله محبوب ترین اقلام تبلیغاتی هستند

در ایران درصد زیادی از مصرف ‌کنندگان بگ ‌های سفارشی با برند خود دارند که این موارد را به یکی از محبوب‌ ترین اقلام تبلیغاتی برای مشاغل تبدیل می ‌کند. درک دلیل آن دشوار نیست، بگ های پارچه ای در واقع برای اهداف مختلف مفید هستند. علاوه بر این، همانطور که قبلا ذکر شد، آن ها مقرون به صرفه هستند و بازده بالایی دارند. بسیاری از مصرف کنندگان اغلب بگ های پارچه ای خود را به دوستان و خانواده خود نیز هدیه می دهند، که تنها به افزایش برداشت آن ها کمک می کند.

مراحل تولید ساک دستی تبلیغاتی سوزنی

ساک دستی پارچه ای جهت آسان کردن حمل کالای خریداری شده برای مشتری استفاده میشود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشته باشید کالایی سنگین را حمل کنید و میدانید نمیتوانید از نایلون یا پاکت‌های کاغذی برای حمل آن استفاده کنید، در این مواقع تنها راه حل شما استفاده از ساک دستی سوزنی یا پارچه ای است. این ابزار بسیار مفید میتواند تا ۱۰ کیلو را دارد.

چاپ دورنگ بر روی ساک دستی تبلیغاتی تولید شده در کارگاه های هدایای تبلیغاتی

یکی از مزیت های دیگر این ساک دستی ها استفاده از آنها برای تبلیغات است. از آنجایی که این ساک دستی ها دارای مقاومت و ماندگاری زیادی است میتوان از آنها برای تبلیغات برند خودتان استفاده کنید. در این‌مقاله قصد داریم شما را با انواع ساک دستی های پارچه ای و مزایا و انواع چاپ روی آنها آشنا کنیم .

ساک دستی پارچه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

ساک دستی پارچه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

از طرفی احتمالا تبلیغ آن شرکت بر روی ساک دستی پارچه ای چاپ شده باشد اما شما از خرید خود راضی هستید و با علم به این موضوع که شما دارید با حمل آن ساک دسنی تبلیغ آن شرکت یا مجموعه و فروشگاه را انجام میدهید، ولی شما حاضر هستید علاوه بر آن محصولی که خریدید بلکه محصولات فروشگاه های دیگر و جنس های دیگر را برای حمل و نقل با آن ساکدستی تبلیغاتی حمل کنید .

چاپ سیلک نیمه اتومات روی ساک دستی تبلیغاتی

 

 

ساک دستی پارچه ای آماده

ساک دستی پارچه ای چگونه تولید می شود ؟

ساکدستی های پارچه ای آماده بخاطر مقاوت بالایی که دارند در میان بازدید کنندگان نمایشگاه ها از جایگاه ویژه ای دارا میباشد. اگر شما به دنبال ساک دستی پارچه ای آماده قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما این است از ساک دستی سوزنی در تعداد تیراژ 1000 تا استفاده نمایید. اگر شما به عنوان شهروند مسئول ، حفاظت از محیط زیست برای شما مهم است و برای آن ارزش قائلید، بهترین هدیه تبلیغاتی که میتوانید در اختیار مشتریان خود قرار دهید ساک دستی پارچه ای است که با تهیه آن هدیه ای کاربردی و ماندگار به مخاطبان خود میدهید و قدمی کوچک اما با ارزش در جهت حفظ محیط زیست برمیدارید.

چرا بسته بندی با کیسه های پارچه ای سوزنی، بهتر از مقوا می باشد؟چرا بسته بندی با کیسه های پارچه ای سوزنی، بهتر از مقوا می باشد؟

مزایای ساک دستی های پارچه ای به عنوان بسته بندی محافظ در حال شناخته شدن است. بسیاری از تولیدکنندگان از تامین کنندگان خود می خواهند که مقوا را کنار بگذارند و به جای آن از منسوجات نبافته استفاده کنند. بیایید در مورد 6 مزیت اصلی منسوجات نبافته صحبت کنیم.

1. از آسیب محصول محافظت می کنند

کالاهای آماده که آزادانه در یک جعبه مقوایی قرار می گیرند، به راحتی در حین حمل و نقل به دلیل حرکت و اصطکاک (خراش، فرورفتگی و غیره) آسیب می بینند. به همین دلیل است که باید آن ها را در بسته بندی محافظ قرار دهید. کیسه های پارچه ای به خوبی به هر محصولی می چسبند و به طور موثر از آن محافظت می کنند. ما اغلب کیسه ‌های محافظ را از پارچه ‌های سوزنی برای مشتریان خود می ‌سازیم.

2. ارزان تر از مقوا هستند

یک کیسه محافظ پارچه ای سوزنی (یا هر نوع بسته بندی ساخته شده از پارچه سوزنی) همیشه از یک جعبه مقوایی هزینه کمتری دارد. به خصوص اگر پارچه سوزنی سبک وزن را انتخاب کنید که برای محصولات سبک وزن کاملاً کافی است.

3. نیاز به ابعاد مختلف برای هر محصول ندارند

اگر تولید شما نیاز به بسته ‌بندی اقلام در جعبه ‌های مقوایی کوچک‌ تر دارد که سپس در بسته‌ های بزرگ‌ تر دسته‌ بندی می ‌شوند، با چند چالش بسته ‌بندی مواجه خواهید شد. در صورت داشتن چندین اندازه محصول، به جعبه هایی با اندازه های مختلف و فضای ذخیره سازی اضافی فقط برای جعبه های مقوایی نیاز دارید.

بگ و جداکننده های ساخته شده از پارچه سوزنی نیازی به ابعاد مختلف ندارند. وقتی محصول شما کوچکتر از بگ سوزنی باشد، مشکلی نیست. شما فقط آن را تا کنید و بگ را به اندازه محصول تنظیم کنید. بسیاری از مشتریان فقط از یک یا دو اندازه از کیسه های پارچه ای سوزنی استفاده می کنند. آن ها نیازی به اندازه گیری آن ها برای هر مورد ندارند. این بدان معناست که آن ها به فضای ذخیره‌ سازی کمتری برای مواد بسته‌ بندی نیاز دارند.

کارکنان انبار بازخورد بسیار خوبی در مورد کار با کیسه های پارچه ای سوزنی به ما می دهند. آن ها فقط آن را از قفسه برمی دارند و بلافاصله از آن استفاده می کنند. برخلاف جعبه مقوایی که ابتدا باید کنار هم قرار گیرد و سپس در قسمت پایین مهر و موم شود. در صورت دریافت جعبه های مقوایی با ته متقاطع، مرحله آب بندی را می توان نادیده گرفت اما آماده باشید که برای چنین بسته بندی هزینه بیشتری بپردازید.

4. حمل و نقل آن ها کارآمد است

در صورتی که محصولات خود را در جعبه های کوچکتر قرار دهید و سپس آن ها را در جعبه های بزرگتر قرار دهید، هزینه حمل و نقل شما، همیشه حمل و نقل مقداری هوا در جعبه های نیمه خالی را پوشش می دهد. منسوجات اسپان باند، محصولات شما را محکم بسته بندی می کنند و به شما امکان می دهند اقلام بیشتری را در یک جعبه قرار دهید و از فضای آن به طور کامل استفاده کنید. و در نتیجه هزینه های حمل و نقل خود را کاهش دهید.

5. طول عمر بهتری دارند

برخی از اقلام ماه ها را در کیسه های محافظ خود می گذرانند و از قاره ای به قاره دیگر سفر می کنند. کیسه های اسپان باند بسیار مقاوم هستند و می توان به طور مکرر از آن ها استفاده کرد.

چرا کیسه های پارچه ای سوزنی در صنعت خودروسازی محبوب هستند؟

چرا کیسه های پارچه ای سوزنی در صنعت خودروسازی محبوب هستند؟

کیسه های اسپان باند در برابر حرارت، تنفس، آنتی استاتیک مقاوم هستند. کیسه های پارچه ای در صنعت خودروسازی محبوب هستند، بخصوص به عنوان مواد بسته بندی برای قطعات پلاستیکی. آن ها از پارچه اسپان باند خود ساخته شده از 100٪ پلی پروپیلن ساخته می شوند. هنگام استفاده از چنین کیسه ای برای محصولی که هنوز از زمان تولید گرم است، کیسه به آن نمی چسبد.

منسوجات اسپان باند قابلیت تنفس دارند. کیسه های پلی اتیلن هرگز به اندازه یک کیسه پارچه ای اسپان باند هوا نفوذ نمی کند، در حالی که بخار را خارج می کند.

یکی دیگر از مزایای منسوجات سوزنی، کیفیت ضد الکتریسیته ساکن آن هاست. در صنعت خودروسازی، محصولات نباید ذرات گرد و غبار را جذب کنند (به ویژه روی سطوح صیقلی نامطلوب).

چاپ سیلک اسکرین روی ساک دستی پارچه ای چه مزایای دارد ؟

امتیازات و ویژگیهای چاپ سیلک اسکرین در ساک دستی پارچه ای

اغلب از چاپ سیلک اسکرین برای چاپ روی ساک دستی های پارچه ای استفاده می شود. اگر شما هم میخواهید برند خود را بر روی ساک پارچه ای درج کنید باید از چاپ سیلک اسکرین برای این کار استفاده کنید .

مزایا و معایب چاپ سیلک اسکرین بر روی ساک دستی پارچه ای چیست ؟

مزایای چاپ سیلک برای ساک دستی پارچه ای

چاپ روی ساک دستی پارچه ای مزایای زیادی دارد که از مهمترین مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین چاپ بر روی ساک پارچه ای به حساب می آید.
  • ماندگاری بالایی دارد.
  • امکان چاپ چند رنگ کنار هم وجود دارد

از معایتب چاپ سیلک اسکرین بر روی ساک دستی نیز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محدودیت رنگ وجود دارد
  • چاپ سفید گران تر است.
  • زمان چاپ زیاد است.
  • امکان روی هم خوردن رتگ ها وجود ندارد.
  • چاپ کم رنگ یا ترامه وجود ندارد.

 

ویژگی های کیسه های بسته بندی اسپان باند چیست؟

 

کیسه های بسته بندی زیادی در بازار وجود دارد، مانند کیسه های بسته بندی پلاستیکی، کیسه های بسته بندی پارچه ای اسپان باند، کیسه های بسته بندی برزنتی، کیسه های بسته بندی پارچه ای متقال، کیسه های بسته بندی کاغذی و غیره. پارچه های اسپان باند یا سوزنی عموماً برای بسته بندی اقلام یا به عنوان بسته بندی محصولات استفاده می شود. پارچه‌ های اسپان باند مستقیماً از تراشه ‌های پلیمری، الیاف اصلی یا الیاف رشته ‌ای برای تشکیل شبکه توسط جریان هوا یا ماشین ‌آلات استفاده می ‌کنند. وزن تحمل کیسه های بسته بندی اسپان باند بسیار بیشتر از ساک دستی های کاغذی و کیسه های پلاستیکی است، و به دلیل کاربردی بودن، زیبایی شناسی و حفاظت از محیط زیست مورد علاقه همه هستند.

آن ها مقرون به صرفه هستند

از زمان آگاهی عمومی خطرات زیست محیطی کیسه های پلاستیکی، این کیسه ها به تدریج از بازار بسته‌ بندی خارج شدند و کیسه ‌های بسته ‌بندی اسپان باند جایگزین آن ها شدند. کیسه های بسته بندی اسپان باند را می توان نه تنها بارها استفاده کرد، بلکه می توان آن ها را با لوگوها و تبلیغات چاپ کرد. علاوه بر این، کیسه های اسپان باند سازگار با محیط زیست به دلیل استفاده مکرر، نرخ ساییدگی پایینی دارند که می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها و مزایای اقتصادی زیادی شود.

استحکام بالایی دارند

کیسه های خرید سنتی سبک هستند و به راحتی پاره می شوند که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. اگر بخواهید آن را محکم کنید، هزینه زیادی دارد. با این حال، کیسه های بسته بندی اسپان باند سازگار با محیط زیست این مشکل را حل می کنند. استحکام خوبی دارند و به راحتی آسیب نمی بینند. علاوه بر این ویژگی های وزن سبک، حس دستی خوب، ظاهری زیبا و عمر مفید نسبتاً طولانی را نیز دارند.

تبلیغات موثری می باشند

کیسه های پارچه ای اسپان باند زیبا دیگر فقط یک محصول نیستند. مشتریان از ویژگی های آن ها مانند ظاهر زیبا، استحکام، تحمل وزن بالا و عدم چسبندگی آن استقبال می کنند. علاوه بر این، می توان یک لوگو یا تبلیغات را بر روی کیسه های بسته بندی اسپان باند چاپ کرد که می تواند مزایای تبلیغاتی را به همراه داشته باشد.

آن ها از محیط زیست حفاظت می کنند

هدف از ممنوعیت کیسه های پلاستیکی در بسیاری از کشورها، حل مشکل حفاظت از محیط زیست است. استفاده مکرر از کیسه های اسپان باند، فشار تبدیل زباله را تا حد زیادی کاهش می دهد و این ارزش بالقوه را نمی توان با پول جایگزین کرد. می تواند این مشکل را حل کند که بسته بندی معمولی به راحتی قابل تخریب نیست. کیسه های بسته بندی اسپان باند خوب می توانند توجه مصرف کنندگان را بهتر متمرکز کنند. بسته بندی سخنگوی تصویر این شرکت است. بسته بندی برند خوب می تواند ارزش و منحصر به فرد بودن را نشان دهد.

پارچه سوزنی چیست و چرا باید بسته بندی خود را به ساک دستی های سوزنی تغییر دهید؟

پارچه اسپان باند موادی مانند پارچه است که معمولاً به عنوان ماده اولیه در ساک دستی های خرید، ماسک ها، پوشک، کیت های PPE، پیش بند بیمارستانی، ملحفه های تخت در بیمارستان ها در میان بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می شود.

پارچه اسپان باند بیشتر با استفاده از گرانول های پلی پروپیلن (PP) ساخته می شود که یک پلیمر گرمانرم ارزان است. از نظر ترکیب شیمیایی PP، محصول پایین دستی پتروشیمی است. از آنجایی که PP در طبیعت گرمانرم است، بسیار مفید است، زیرا می توان آن را گرم، سرد و دوباره گرم کرد بدون اینکه باعث تخریب قابل توجهی در ترکیب پایه آن شود. PP همچنین به دلیل خواص فیزیکی، سازگاری و سابقه دوستدار محیط زیست، به عنوان یکی از امیدوارکننده ترین کالاها در نظر گرفته می شود.

اگر پارچه اسپان باند از محصولات پتروشیمی ساخته شده باشد، آیا به بدی پلاستیک نیست؟ پاسخ یک نه بزرگ است. بگ های اسپان باند دوستدار محیط زیست ترین گزینه برای بگ های خرید هستند. آن ها ساک دستی های کاغذی و کیسه متقال را با اختلاف زیادی شکست می دهند.

لباس های روزمره که می پوشیم از پلی استر ساخته شده اند که در کل 100٪ پلاستیک است. اما در آلودگی پلاستیکی حساب نمی شود، زیرا ما دوباره از لباس ها استفاده می کنیم. به طور مشابه، کیسه های اسپان باند قابلیت استفاده مجدد زیادی دارند و صد در صد قابل بازیافت هستند. کیسه های کاغذی پس از دو سه بار استفاده دور ریخته می شوند، در حالی که کیسه های اسپان باند 50 بار مجددا استفاده می شوند. بنابراین یک کیسه اسپان باند کار 20 کیسه کاغذی را انجام می دهد.

چرا باید از ساک دستی پارچه ای سوزنی بجای ساک دستی کاغذی و کیسه متقال استفاده کرد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، ساک دستی های کاغذی پس از دو سه بار استفاده دور ریخته می شوند، در حالی که کیسه های اسپان باند، تا 125 بار مجددا استفاده می شوند. یک ساک دستی اسپان باند کار 20 کیسه کاغذی را انجام می دهد. بنابراین، آن ها بهتر از کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف و کیسه های کاغذی، استفاده می شوند. کیسه های اسپان باند در مقایسه با کیسه های کاغذی بسیار قوی تر و بادوام تر هستند.

ساک دستی های اسپان باند قوی و محکم هستند

کیسه های اسپان باند قادر به حمل وسایل سنگین در زندگی روزمره هستند. کیسه های اسپان باند می توانند تا 15 کیلوگرم وزن را به راحتی حمل کنند. یک ساک دستی کاغذی هرگز نمی تواند به این قابلیت اطمینان دست یابد. ساک دستی های ساخته شده توسط پارچه های اسپان باند، برای تحمل وزن حتی 20 کیلوگرم آزمایش شده اند.

ساک دستی های اسپان باند شیک و رنگارنگ می باشند

ساک دستی های خرید اسپان باند، یک کالای تبلیغاتی و برندسازی رایگان برای مشاغل هستند. و چه کسی دوست ندارد سبک و سرزندگی را در تبلیغ برند خود ترکیب کند. برخلاف ساک دستی های کاغذی و کیسه متقال، کیسه های اسپان باند در رنگ های متنوعی با گزینه های چاپ شیک عرضه می شوند. این ویژگی برای صاحبان مغازه ها جذاب است و بنابراین ساک دستی های اسپان باند، کار حمل محصولات و همچنین تبلیغ برند را انجام می دهند.

ساک دستی های اسپان باند قابلیت بازیافت دارند

کیسه های اسپان باند، قابل بازیافت با انرژی کم هستند، به این معنی که فرآیند شکستن منسوجات به گلوله های کوچکتر و سپس تبدیل مجدد آن ها به کیسه، انرژی بسیار کمی مصرف می کند و هیچ آلودگی ایجاد نمی کند. در حالی که کیسه های کاغذ و متقال مواد قابل بازیافت پر انرژی هستند، زیرا در طول فرآیند بازیافت آب و گرمای بیش از حد مصرف می کنند.

تهیه ساک دستی های اسپان باند برای هر بودجه ای امکان پذیر است

ساک دستی های کاغذی و متقال بسیار گران هستند. دولت ممکن است استفاده از کیسه های کاغذی و متقال را تبلیغ کند، اما فقط صاحبان مغازه ها از هزینه های سنگینی که باید برای کیسه های کاغذی یکبار مصرف و کیسه های بسیار گران قیمت متقال بپردازند، می دانند.

از سوی دیگر، ساک دستی ‌های اسپان باند ارزان ‌تر از کیسه‌ های کاغذی هستند (از نظر حجم یکسان کیسه) و از آنجایی که قابل استفاده‌ تر هستند، ساک دستی های اسپان باند ارزش بالایی برای پول پرداختی دارند.

ساک دستی کاغذ سریعتر از ساک دستی پارچه آتش می گیرد

ساک دستی های کاغذی عاملی برای گسترش آتش در حوادث بی شماری بوده است. و مانند ذخیره روغن نفت سفید می باشد. قبل از اینکه ساک دستی های کاغذی را در اتاق خواب خود نگهداری کنید، دو بار فکر کنید. از طرف دیگر ساک دستی های اسپان باند به اندازه کاغذی ها قابل اشتعال نیستند و نگهداری آن ها امن ‌تر است.

ساک دستی های اسپان باند تولید سریعی دارند

فصل فروش عیدانه زمانی است که هر صاحب مغازه در طول سال مشتاقانه منتظر آن است. چه تاجران نساجی، شیرینی ‌فروشی ‌ها، مغازه ‌های الکترونیکی، موبایل‌ فروشی ‌ها یا جواهرفروشان و چه صنعت پوشاک. آن ها برای بسته بندی انواع محصولات ماه ها قبل از عید برنامه ریزی می کنند.

برای دوختن کیسه‌ های متقال و کتان به کار دستی نیاز است که یک حالت آهسته تولید می باشد. هیچ راهی وجود ندارد که این کیسه ها بتوانند خواسته های یک فصل فروش را برآورده کنند. بنابراین در مهم ترین زمان ها غیر قابل اعتماد می شوند.

از طرف دیگر ساک دستی های کاغذی ماندگاری ضعیفی دارند و اگرچه فرایند تولید آن ها سریع تر است اما بدلیل حجم بالای سفارشات در زمان های شلوغ، دیرتر آماده می شوند. در واقع اگرچه اتوماسیون بالایی در صنعت ساخت کیسه های کاغذی وجود دارد، اما زمان بسیار محدودی برای پاسخگویی به تقاضای فصل فروش دارند.

ساک دستی ‌های اسپان باند در این مدت به کمک می آیند. این یک رویه بسیار رایج است که صاحبان مغازه ها قبل از عید مقدار زیادی ساک دستی سوزنی سفارش می دهند تا بسته بندی کمترین نگرانی آن ها باشد. ساک دستی ‌های اسپان باند ماندگاری طولانی دارند و می توان آن ها را با سطح بالایی از اتوماسیون ساخت. در کاخانه های تولید اسپان باند صد در صد ماشین آلات اتوماتیک برای ساخت بگ ها وجود دارد.

نتیجه

هرچه زودتر مردم مزایای ساک دستی ‌های اسپان باند را درک کنند و بپذیرند، برای دنیا بهتر است. با در نظر گرفتن تمام دلایل ذکر شده در بالا، واضح است که پارچه اسپان باند بهترین راه حل برای آلودگی پلاستیک است. توصیه می شود به جای کیسه های پلاستیکی، کاغذی یا متقال به ساک دستی ‌های اسپان باند روی بیاورید.

ساک دستی ‌های پارچه ای یک گزینه عالی در میان انتخاب های مختلف در دسترس است. محبوبیت و تقاضای روزافزون برای دستی ‌های پارچه ای می تواند با نگرانی های فزاینده در مورد آلودگی تولید شده توسط کیسه های پلاستیکی مرتبط باشد. همچنین مزایای استفاده از دستی ‌های پارچه ای بسیار زیاد است.

دستی ‌های پارچه ای در حال حاضر به طور گسترده در دنیای مدرن استفاده می شود و در نتیجه تولید افزایش یافته است. این بگ ها با دستگاه های کیسه سازی اسپان باند و پارچه پلی پروپیلن (PP) ساخته می شوند که به دلیل ظاهر جذاب و دوام آن شناخته شده است.

همچنین مقاوم در برابر حرارت و آب، سبک وزن، نرم و قابل شستشو در ماشین لباسشویی است. این ویژگی ها آن را به جایگزینی عالی برای کیسه های پلاستیکی پلی اتیلن تبدیل می کند، به خصوص با توجه به اینکه آن ها دوستدار محیط زیست هستند.

مزایای ساک دستی ‌های پارچه ای نسبت به کیسه های پلاستیکی چیست؟

کیسه های پلاستیکی به درجات مختلف توسط دولت ها در سراسر جهان ممنوع شده است. با وجود اینکه هنوز از آن ها استفاده می شود، آگاهی روزافزونی از معایب آن ها وجود دارد. در نتیجه، سایر کیسه های حامل مانند ساک دستی های کاغذی، ساک دستی ‌های پارچه ای و کیسه های متقال ای تقاضای زیادی دارند. انتظار می رود که کیسه های پلاستیکی در آینده به طور کامل ممنوع شوند و منجر به افزایش تقاضا برای ساک دستی ‌های پارچه ای شوند.

ساک دستی ‌های پارچه ای علاوه بر سازگاری با محیط زیست، چندین مزیت دیگر نیز دارند که آن ها را به محصولی برتر نسبت به کیسه های پلاستیکی تبدیل می کند.

ساک دستی ‌های پارچه ای قابلیت های تبلیغاتی بالایی دارند

استفاده از ساک دستی ‌های پارچه ای باعث می شود که یک شرکت یا برند، راحت تر خود را تبلیغ کند. از آنجایی که این ساک دستی ها طول عمر بیشتری دارند، مواد بسته بندی ایده آلی هستند که به بازاریابی نیز کمک می کنند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، می توانید ساک دستی ‌های پارچه ای خود را سفارشی کنید و از آن ها برای افزایش آگاهی از برند و در نهایت فروش استفاده کنید.

ساک دستی ‌های پارچه ای نسبت به سایر کیسه‌های پلاستیکی ارزان ‌تر هستند و چندین مزیت دارند.

ساک دستی ‌های پارچه ای سازگار با محیط زیست می باشند

با پیشرفت جامعه و آگاهی بیشتر مردم از مسائل زیست محیطی، بسیاری از مصرف کنندگان به سمت اقلام دوستدار محیط زیست جذب می شوند و ساک دستی ‌های پارچه ای را به یک راه حل عالی تبدیل می کنند.

کاربردهای ساک دستی ‌های پارچه ای چیست؟

همانطور که می دانید ساک دستی ‌های پارچه ای به دلیل ویژگی های زیبایی شناختی شان مد روز هستند. همچنین به همین دلیل است که آن ها کاربردهای زیادی دارند، از جمله بگ های هدیه، بگ های دستی زیپ دار، بگ های مواد غذایی، بگ های حرارتی و بگ های خرید.

جدا از سایر مشاغل خرده فروشی، ساک دستی ‌های پارچه ای را می توان به فروشگاه های کوچک، مراکز خرید، فروشگاه های هدیه، فروشگاه های لبنیات و فروشگاه های زیبایی ارائه داد.

به عنوان یک ابزار بازاریابی، این فروشگاه ها اغلب از ساک دستی استفاده می کنند. با این حال، شایان ذکر است که یک تولید کننده ساک دستی ‌های پارچه ای ممکن است برای سفارش های بزرگ با مشتریان شرکتی کار کند.

مزایای ساک دستی ‌های پارچه ای چیست؟

  1. ساک دستی ‌های پارچه ای به دلیل مزایای بی شماری که دارند تقاضای زیادی دارند. آن ها، در اصل، کاملاً قابل بازیافت هستند. آن ها همچنین زیست تخریب پذیر هستند و می توانند بدون تولید مواد شیمیایی مضر سوزانده شوند.
  2. همچنین از چاپ سیلک اسکرین پشتیبانی می کنند و آن را به ویژه برای سایر شرکت ها جذاب می کند. این چاپ سریع انجام می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد.
  3. پارچه پلی پروپیلن مورد استفاده برای ساخت ساک دستی ‌های پارچه ای چندین مزیت از جمله افزایش دوام، مقاومت در برابر حرارت و آب، سهولت تمیز کردن و غیره را ارائه می دهد.

ساک دستی ‌های پارچه ای را می توان در چند مرحله ساده ساخت. با این حال برای هر فاز ماشین آلات مختلفی مورد نیاز است.

مزایای ساک دستی ‌های پارچه ای برای انتخاب بسته بندی چیست؟

ساک دستی ‌های پارچه ای اقتصادی تر هستند

از زمان انتشار دستور محدودیت پلاستیکی، کیسه های پلاستیکی به تدریج از بازار بسته بندی اقلام خارج می شوند و ساک دستی ‌های پارچه ای جایگزین می شوند که می توان به طور مکرر از آن ها استفاده کرد. آن ها قیمت مناسبی دارند و طول عمر بسیار بیشتری نیز دارند.

ساک دستی ‌های پارچه ای محکم تر از نایلون ها هستند

کیسه های پلاستیکی سنتی خرید نازک هستند و به راحتی آسیب می بینند تا در هزینه ها صرفه جویی کنند. اما اگر می خواهید آن ها را قوی تر کنید، ناگزیر هزینه بیشتری خواهد داشت. ظهور ساک دستی ‌های پارچه ای همه مشکلات را حل می کند. ساک دستی ‌های پارچه ای دارای چقرمگی قوی هستند و پوشیدن آن ها آسان نیست. همچنین بسیاری از ساک دستی ‌های پارچه ای روکش دار وجود دارد که نه تنها محکم هستند، بلکه ضد آب هستند، حس خوبی دارند و ظاهر زیبایی دارند. اگرچه هزینه یک سک دستی تکی کمی بیشتر از یک کیسه پلاستیکی است، اما عمر مفید یک ساک دستی پارچه ای می تواند به صدها یا حتی هزاران کیسه پلاستیکی برسد.

ساک دستی ‌های پارچه ای اثر تبلیغاتی بیشتری دارند

یک ساک دستی پارچه ای زیبا فقط یک کیسه بسته بندی برای کالاها نیست. اینکه بتوانید لوگو یا تبلیغات شرکت خود را چاپ کنید، تأثیر تبلیغاتی که به ارمغان می آورد بدیهی است و واقعاً یک سرمایه گذاری کوچک را به بازدهی بزرگ تبدیل می کند.

ساک دستی ‌های پارچه ای سازگارتر با محیط زیست می باشند

ساک دستی ‌های پارچه ای ارزش حفاظت از محیط زیست و رفاه عمومی بیشتری دارند. صدور دستور محدودیت پلاستیک برای حل مشکل حفاظت از محیط زیست است. استفاده از ساک دستی ‌های پارچه ای فشار تبدیل زباله را به شدت کاهش می دهد.

چگونه روی ساک دستی ‌های پارچه ای سرمایه گذاری منطقی کنیم؟

  1. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید هزینه است. اکنون قیمت مواد اولیه به شدت افزایش یافته است که فشار خاصی را به بنگاه های تولیدی وارد کرده است. علاوه بر این، هزینه فرآیند تولید ساک دستی ‌های پارچه ای نیز بسیار بالاتر از کیسه های پلاستیکی است. پس از شکل گیری محصول باید به چاپ و طراحی ظاهر بگ نیز توجه شود. و این هزینه ها به طور اجتناب ناپذیری بر مصرف کنندگان تحمیل می شود و بر استفاده گسترده از ساک دستی ‌های پارچه ای تأثیر می گذارد، بنابراین شرکت ها باید در نظر بگیرند که چگونه هزینه ها را در فرآیند تولید کاهش دهند.
  2. دومین مورد قدرت است. استحکام ساک دستی ‌های پارچه ای تولید شده توسط مواد مختلف متفاوت است و اینکه چه نوع ماده ای برای ساخت ساک دستی با استحکام زیاد استفاده می شود را می توان واجد شرایط دانست و استاندارد واحدی وجود ندارد.
  3. مسئله آخر بازیافت می باشد. ساک دستی ‌های پارچه ای را نمی ‌توان مستقیماً بازیافت کرد و مانند ضایعات نخ ریسی کرد و کاربرد بازیافت ساک دستی ‌های پارچه ای نیز نکته‌ ای است که شرکت ‌ها باید در نظر بگیرند.

تاثیر وزن ساک دستی ‌های پارچه ای چگونه می باشد؟

وزن پارچه اسپان باند بر وزن بگ تأثیر می گذارد. هرچه وزن بیشتر باشد، ضخامت پارچه بیشتر می شود و ظرفیت باربری قوی تر.

اول از همه، لازم به توضیح است که ظرفیت های باربری ضخامت های مختلف متفاوت است. بگ 60 گرمی معمولاً حدود 4 کیلوگرم بار دارد. 80 گرم می تواند حدود 10 کیلوگرم باشد. بیش از 90 گرم می تواند حدود 15 کیلوگرم را تحمل کند. البته با توجه به روند تولید. تقویت دوخت نیز می تواند عملکرد باربری پارچه را به حداکثر برساند.

بنابراین صنایع و مصارف مختلف بسته به هزینه می توانند ضخامت های متفاوتی را انتخاب کنند. اگر بسته بندی داخلی لباس و کفش باشد، 60 گرم خوب است. برای بسته بندی بیرونی کالاهای کوچک و استفاده از بگ های تبلیغاتی پارچه ای نیز می توان از 60 گرم استفاده کرد. با این حال، به دلیل ملاحظات کیفی و زیبایی شناختی، به طور کلی در این هزینه صرفه جویی می شود. اگر وزن غذا یا محصول بزرگتر از 5 کیلوگرم بیشتر شود، استفاده از پارچه 90 گرم توصیه می شود و فرآیند تولید نیز نیاز به دوخت قوی دارد.

چرا ساک دستی های پارچه ای اولین انتخاب بسته بندی برندها هستند؟

رایج ترین مورد استفاده بگ های حمل و نقل اسپان باندها هستند، بگ های حمل و نقل این سبک به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند، و می توانند به طور گسترده برای فعالیت های تعطیلات شرکت برای تبلیغ، جشن های افتتاحیه کسب و کار و غیره استفاده شوند، همچنین می توانند برای بسته بندی بیرونی کالاها استفاده شوند. مانند بسته بندی محصولات نوشیدنی، تبلیغات بسته بندی محصولات لبنی و غیره.

ساک دستی های پارچه ای دارای طیف گسترده ای از کاربردها، ظرفیت حمل قوی، اثر چاپ تبلیغاتی خوب و مزایای دیگر هستند که مورد علاقه شرکت های بزرگ است. بگ های حفاظت از محیط زیست تحت فشار حرارت اولتراسونیک، بگ های فشار حرارتی دستگاه اولتراسونیک مرتب و زیبا، دارای ثبات خوب بوده، و مهمترین مورد این است که قیمت بسیار ارزان است، برای تعداد بیشتری از شرکت ها بسیار مناسب است، نه تنها می تواند هزینه ها را کاهش دهد، بلکه می تواند به همان اثر دست یابد.

علاوه بر این، ساک دستی های پارچه ای پرطرفدارتر از کیسه های پلاستیکی در بازار در سال های اخیر هستند. این ترکیبی از زیبایی و کاربردی بودن بگ های حمل و نقل و هزینه کم آن ها است. در حال حاضر، به خصوص شرکت های بزرگ، مزون ها و فروشگاه های خرده فروشی از این ساک دستی های پارچه ای به عنوان اولین انتخاب برای بسته بندی محصولات استفاده می کنند.

آیا ساک دستی های پارچه ای به حفظ محیط زیست کمک می کنند؟

ساک دستی های پارچه ای محصول جدیدی برای جایگزینی زباله های سفید هستند، با افزایش انرژی های جدید، ادارات مربوطه به ترویج حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در انرژی می پردازند و آلودگی محیط زیست به طور فزاینده ای جدی می شود تا از شر این آلودگی سفید خلاص شود که زندگی ما بهتر شود. بسیاری از افراد آگاه به محیط زیست به محصول جدیدی فکر کردند ساک دستی های پارچه ای، و مزایای آن نیز برای همه قابل مشاهده است. بسیاری از مردم فکر می کنند که پارچه سوزنی به نام یک ماده طبیعی است، در واقع این یک سوء تفاهم است. ساک دستی های پارچه ای نوعی پارچه نبافته خشک است، روش دوخته شده استفاده از ساختار کلاف بافندگی تار بر روی شبکه الیافی، لایه نخ، مواد غیر نساجی (مانند ورق پلاستیک، ورق فلزی نازک پلاستیکی و غیره) یا ترکیب آن ها است.

چرا ساک دستی های پارچه ای به ابزار تبلیغاتی تبدیل شده اند؟

جلوه تبلیغاتی بیشتری دارند. یک ساک دستی پارچه ای زیبا، فقط یک ساک دستی بسته بندی کالا نمی باشد. ظاهر نفیس آن دوست داشتنی تر است، می تواند به یک کیف شیک و ساده تبدیل شود، و به منظره ای زیبا در خیابان تبدیل شود. به علاوه ویژگی محکم بودن آن به اولین انتخاب مشتریان برای بیرون رفتن تبدیل می شود، بر روی چنین ساک دستی پارچه ای، می تواند روی لوگو یا تبلیغات شرکت شما چاپ شود، اثر تبلیغاتی آن بدیهی است، سرمایه گذاری با بازده بزرگ می باشد.

چرا ساک دستی های پارچه ای انتخاب مقرون به صرفه ای برای بسته بندی کسب و کارهای کوچک هستند؟

در ابتدایی ترین سطح خود، بسته بندی محصول برای محافظت از محتویات داخل آن خدمت می کند و باید از آسیب دیدن محصول جلوگیری کند. بنابراین بسته بندی محصول باید محکم و قابل اعتماد باشد. در نگاه دیگر بسته بندی باید زیبا بوده و جذابیت داشته باشد تا بتواند ارزش محصول را منتقل کند و رضایت مشتریان را جلب کند.

همچنین بسته بندی باید جنبه تبلیغاتی نیز داشته باشد و نام برند را به مشتریان یادآوری کند. از این نظر بسته بندی های کاربردی و قابل استفاده مجدد می توانند تاثیر زیادی در شناخت برند در ذهن مشتریان ایجاد کنند.

ضمن آنکه در بسته بندی باید مسائل زیست محیطی را نیز در نظر گرفت. از زمان انتشار محدودیت های پلاستیکی، کیسه های پلاستیکی به مروز از بازار بسته بندی کالاها حذف می شوند و ساک دستی های پارچه ای جایگزین می شوند که می توانند به طور مکرر مورد استفاده قرار گیرند. چاپ الگوهای ساک دستی های پارچه ای راحت تر از کیسه های پلاستیکی است، بیان رنگ واضح تر است. این ساک دستی را می توان به طور مکرر استفاده کرد.

می توانید ساک دستی های پارچه ای را با نقش و نگارهای زیباتر و تبلیغاتی تر نسبت به کیسه های پلاستیکی در نظر گرفت، زیرا امکان استفاده مکرر از آن ها ضریب تلفات کمتری از کیسه های پلاستیکی دارد و در نتیجه ساک دستی های پارچه ای مقرون به صرفه تر است. و مزایای تبلیغاتی آشکارتری را به ارمغان می آورد. بنابراین کسب و کارهای کوچک برای بسته بندی محصولات خود می توانند از این ساک های مقرون به صرفه استفاده کنند و تاثیرات تبلیغاتی بسیار بهتری را دریافت نمایند.

آن ها به طور مکرر توسط مشتریان استفاده می شوند و لوگو و نام تجاری کسب و کارهای کوچک را به نمایش می گذارند. بنابراین لوگو آن ها در سطح شهر شناخته شده تر می شود و به مرور زمان در میزان فروش آن ها تاثیر می گذارد.