چاپ ساعت دیواری تبلیغاتی

تعرفه ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت آریو طلایی قیمت 551500 تومان

ساعت آریو کروم قیمت 525500 تومان

ساعت ایام هفته قیمت 213000 تومان

ساعت چپگرد قیمت 155000 تومان

ساعت درنیکا قیمت 204000 تومان

ساعت دیاکو 3 قیمت 402000 تومان

ساعت رومیزی دیواری قیمت 133000 تومان

ساعت دیاموند 4 گوش قیمت 205000 تومان

ساعت رونیکا قیمت 198000 تومان

ساعت سانتا قیمت 176000 تومان

ساعت کیمیا قیمت 190000 تومان

ساعت ماتیسا قیمت 163000 تومان

ساعت مدل 110 رنگی قیمت 155000 تومان

ساعت مدل 110 قیمت 209000 تومان

ساعت مدل 230 قیمت 163000 تومان

ساعت دیاکو 1 قیمت 157000 تومان

ساعت مدل 235 قیمت 185500 تومان

ساعت مدل 236 قیمت 198000 تومان

ساعت مدل 237 قیمت 170500 تومان

ساعت مدل نگین 1 قیمت 142000 تومان

ساعت دیاکو 2 قیمت 220000 تومان

ساعت نگین 2 قیمت ناموجود میباشد

5/5 - (1 امتیاز)

ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از مهمترین هدایای تبلیغاتی به شمار می آید که اغلب در اتاق شرکت یا اتاق خانه دیدی بسیار عالی برای برند شما ایجاد می کند. شاید قبلا از پرچم تبلیغاتی بعنوان هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی موثر نام بردیم، اما استفاده از ساعت دیواری تبلیغاتی می تواند تاثیر زیادی بر روی مشتریان شما داشته باشد. این هدیه تبلیغاتی با ارزش که در رنگ های مختلف قابل عرضه است می تواند برند شما را در نزد مشتریان چندین و چند بار به نمایش درآورد. حداقل سفارش چاپ ساعت دیواری تبلیغاتی 1 عدد است. چاپ روی ساعت دیواری تبلیغاتی بصورت چاپ دیجیتال است. زمان آماده سازی چاپ ساعت دیواری تبلیغاتی 1 ساعته است.

حداقل سفارش ساعت دیواری تبلیغاتی چند عدد است؟

حداقل سفارش ساعت دیواری تبلیغاتی چند عدد است؟

حداقل سفارش ساعت دیواری تبلیغاتی 1 عدد است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید

چقدر زمان می برد ساعت دیواری تبلیغاتی آماده شود ؟

زمان آماده سازی چاپ ساعت دیواری تبلیغاتی 1 ساعته است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید

چاپ روی ساعت دیواری تبلیغاتی به چه صورت انجام می شود ؟

چاپ روی ساعت دیواری تبلیغاتی به چه صورت انجام می شود ؟

چاپ روی ساعت دیواری تبلیغاتی بصورت چاپ دیجیتال است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره 09125495416 در تماس باشید

ساعت دیواری تبلیغاتی چیست و چاپ آن چه کاربردی دارد ؟

ساعت دیواری تبلیغاتی چیست و چاپ آن چه کاربردی دارد ؟

ساعت دیواری تبلیغاتی کاربردی و بادوام است و تا سال ها باقی می ماند. آن ها هدایای تبلیغاتی مقرون به  صرفه ای هستند که برند شما را در معرض دید افراد زیادی در مکان های مختلف قرار می دهند. سرمایه گذاری روی ساعت دیواری هم به دلایل عملی و هم به دلایل زیبایی شناختی ایده خوبی است. بسته به ترجیحات و نیازهای خود، می توانید از طیف گسترده ای از الگوها، رنگ ها، مواد و سبک ها انتخاب کنید. ساعت‌های دیواری چاپ شده سفارشی این فرصت را برای شما فراهم می‌کنند که به طور همزمان به تعداد زیادی از افراد دسترسی داشته باشید، که هر نگاهی به برداشت دیگری از تجارت، سازمان یا برند شما می‌دهد. آن ها برای استفاده در خانه، اداره یا محل کار عالی هستند. اگر زمان آن رسیده است که تبلیغات خود را نوآوری کنید، ساعت های دیواری چاپ شده با آرم، رسانه تبلیغاتی مورد نیاز شما هستند.

چه چیزی ساعت دیواری تبلیغاتی را به یک هدیه بازاریابی خوب تبدیل می کند؟

چه چیزی ساعت دیواری تبلیغاتی را به یک هدیه بازاریابی خوب تبدیل می کند؟

ساعت دیواری تبلیغاتی قابل چاپ و قابل تنظیم است

منطقه وسیعی برای چاپ آرم و نام تجاری وجود دارد. شما می توانید از رنگ برند مرتبط خود استفاده کنید تا آن ها را واقعاً برجسته کنید و توسط مشتریان شناخته شوند. علاوه بر این، می توانید رنگ امضای برند خود را برای این مورد انتخاب کنید تا نشان دهنده برند شما باشد.

ساعت دیواری تبلیغاتی عملی و کاربردی است

نمی توان انکار کرد که ساعت دیواری تبلیغاتی یک هدیه بسیار کاربردی به مشتریان شما است.

ساعت دیواری تبلیغاتی محصول بادوام است

ساعت دیواری تبلیغاتی بادوام است که برای ایجاد محصولات تبلیغاتی عالی است. با این حال، می توانید اطمینان حاصل کنید که این هدیه تبلیغاتی می تواند سال ها دوام بیاورد.

ساعت دیواری تبلیغاتی قابل حمل است

قابل حمل به این معنی است که مشتریان می توانند ساعت دیواری تبلیغاتی را در هر زمان و هر مکان با خود ببرند. از آنجایی که اندازه مناسبی دارند، به راحتی جابجا می شود.

ساعت دیواری تبلیغاتی ایده آل برای افزایش آگاهی می باشند

ساعت دیواری تبلیغاتی قطعا محصولی عالی برای افزایش آگاهی برند است. علاوه بر این، شکل سفارشی آن می تواند به شما کمک کند برند خود را از رقبا جدا کنید.

چه کسب و کارهایی می توانند از ساعت دیواری تبلیغاتی استفاده کند؟

چه کسب و کارهایی می توانند از ساعت دیواری تبلیغاتی استفاده کند؟

چاپ ساعت دیواری تبلیغاتی به عنوان یک محصول تبلیغاتی، یک هدیه بازاریابی، یک کالای هدیه روی بسته، برای کسب و کارها و سازمان ها ایده آل خواهد بود، از جمله:

  • شرکت های دارویی
  • مراکز آزمایشگاهی و بالینی
  • کلینیک های دندانپزشکی
  • حامیان سلامت
  • درمانگاه ها و بیمارستان ها و مراکز پزشکی
  • شرکت ها و سازمان ها
  • ادارات دولتی
  • مدارس و مراکز آموزشی
  • موسسات فرهنگی و هنری
  • کارخانجات
  • بانک ها و موسسات مالی

چرا تبلیغات با ساعت دیواری تبلیغاتی موثر است؟

چرا تبلیغات با ساعت دیواری تبلیغاتی موثر است؟

ساعت های دیواری انتخاب مناسبی برای گسترش پیام تجاری شما هستند. شما می توانید آن ها را به عنوان محصولات لوگو در جایی که نام شرکت شما حک شده است، داشته باشید. زمان در تجارت مهم است. هر بار که مردم به ساعت نگاه می کنند، شرکت شما به آن ها یادآوری می شود. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید ساعت دیواری تبلیغاتی را انتخاب کنید:

ساعت دیواری تبلیغاتی کاربردی است

آیا کسی را می شناسید که از ساعت استفاده نکند؟ ساعت های دیواری به دلیل کاربردی بودن اغلب به عنوان اقلام تبلیغاتی استفاده می شوند. این ساعت‌ ها می ‌توانند سال ‌ها در دفتر مشتری شما آویزان شوند که به معنای مدت طولانی‌ تری از تبلیغات برای شماست.

با ساعت دیواری تبلیغاتی فضایی نمی گیرید

این محصولات با چاپ لوگو به اتاق یا فضای اضافی در دفتر شما نیاز ندارند. بسیاری از افراد هر از چند گاهی به دنبال ساعت می گردند و از تماشای عقربه های ساعت روی میز خود لذت می برند. ساعت‌ های دیجیتال نیز انتخاب خوبی هستند، زیرا تعداد زیادی از مردم به راحتی زمان را می ‌شناسند و همچنین از کسب و کار شما مطلع می ‌شوند.

با ساعت دیواری تبلیغاتی پول خود را پس انداز می کنید

طرح های شیک مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید و در کمال تعجب می توانند در حد بودجه شما باشند. یک نکته در انتخاب ساعت دیواری تبلیغاتی مناسب این است که رنگ های روشن و جسورانه را انتخاب کنید. به این ترتیب به راحتی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

نکاتی قبل از خرید ساعت دیواری تبلیغاتی می توانید با انتخاب ساعت مناسب شروع به تایید کسب و کار خود کنید و در نهایت تعداد زیادی مشتری راضی داشته باشید.

چرا استفاده از ساعت دیواری تبلیغاتی مهم است؟

چرا استفاده از ساعت دیواری تبلیغاتی مهم است؟

بدانید چه کسی محصولات شما را دریافت خواهد کرد. محصولات لوگو شما باید با نوع کسب و کار یا شخصیت مشتریان شما مطابقت داشته باشد. همه آن ها با خواسته های مشتریان شما مطابقت ندارند. اگر مخاطبان زیادی دارید، باید به وجوه مشترک آن ها فکر کنید.

بودجه شرکت خود را بدانید این یک عامل بسیار مهم است. بودجه شما به شما اشاره می کند که چه نوع ساعت دیواری را بخرید و تمام انتخاب های ممکن شما را محدود می کند. قیمت ارزان‌ تر اما پیچیده ‌تر را می ‌توان به مشتریان عادی خود داد، در حالی که یک مارک تجاری را می ‌توان برای یک مشتری اجرایی داد.

امروزه هدایای تبلیغاتی زیادی در بازار وجود دارد. هر کدام به مشتریان شما شهودهای مختلفی را در مورد شرکت شما می دهد. یک هدیه تبلیغاتی عالی چیزی است که بهترین مفهوم را به شرکت شما می دهد: یک ساعت دیواری تبلیغاتی زیبا.

انواع ساعت دیواری چیست؟

انواع ساعت دیواری چیست؟

ساعت ها از قرن ها قبل مورد استفاده بوده اند. در گذشته، ساعت عمدتاً برای دانستن زمان استفاده می شد. امروزه انواع مختلف ساعت موجود است. این دستگاه ‌های زمانی به قطعات نمایشی نفیس تبدیل شده ‌اند که هم انواع مدرن و هم آنتیک تا حد زیادی در دسترس هستند. ساعت های دیواری در انواع مختلفی از ساعت های آنالوگ تا ساعت های دیجیتال موجود هستند.

این روزها، اکثر مردم ساعت های دیواری دیجیتال را به ساعت های آنالوگ ترجیح می دهند، زیرا دارای تعدادی ویژگی سودمند است. این ساعت های دیواری به راحتی خوانده می شوند و به ندرت صدایی ایجاد می کنند. دارای تعداد زیادی نمایشگر است که رمزگشایی آن را حتی در شب آسان می کند.

ویژگی های ساعت دیواری دیجیتال چیست؟

ویژگی های ساعت دیواری دیجیتال چیست؟

منبع تغذیه: ساعت های دیجیتال هم با برق و هم از باتری تغذیه می شوند. بیشتر ساعت ها از باتری ها به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند.

نمایشگر: این ساعت ها از نمایشگرهای LED یا LCD برای نمایش زمان استفاده می کنند. برخی از ساعت ها دارای ویژگی های نمایشگر اضافی هستند که شامل دما و پیش بینی آب و هوا می شود. یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از ساعت های دیجیتال، قابلیت روشنایی آن است. زمان به وضوح روشن می شود که خواندن آن را در شب آسان تر می کند. برای نمایش زمان بر روی ساعت از چراغ های رنگی قرمز، سبز و آبی استفاده می شود. معمولاً به صورت خطی نمایش داده می شود.

اجزای داخلی: ساعت های دیجیتال الکترونیکی هستند و بنابراین شامل هیچ نوع قطعه متحرکی مانند ساعت های آنالوگ نمی شوند. پنل های کنترل این ساعت ها با برق کار می کنند. بنابراین تعمیر ساعت های دیجیتال دشوار است.

مواد: برای ساخت ساعت های دیجیتال از مواد مختلفی استفاده می شود که شامل فیبر، پلاستیک و حتی شیشه می باشد.

اکثر ساعت های دیواری دیجیتال دارای تعدادی ویژگی اضافی هستند که شامل نمایش دما، رطوبت، آب و هوا و غیره می شود. ساعت های دیجیتال در اندازه ها و قیمت های مختلف نیز به وفور موجود است. این روزها از ساعت‌های بزرگ با اشکال و طرح‌ های مختلف برای زیباتر کردن دکوراسیون منازل و ادارات استفاده می‌ شود.

ساعت ‌های اتمی دیجیتال از امواج مایکروویو استفاده می‌ کنند که توسط یک ماده رادیواکتیو ساطع می ‌شوند. به عنوان یکی از دقیق ترین ساعت های دیواری دیجیتال موجود شناخته شده است. همانطور که بر روی مفاهیم علمی توسعه یافته است، به طور گسترده توسط افرادی که شیفتگی به علم دارند استفاده می شود.

مزایای مهم ساعت دیواری تبلیغاتی چیست؟

ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت های دیواری ممکن است در عین حال هم کاربردی و هم جذاب باشند. ساعت های دیواری بزرگ نه تنها زمان را نشان می دهند بلکه به جذابیت بصری اتاق نیز می افزایند. بسته به اینکه قصد دارید ساعت را کجا قرار دهید، طراحی و سبک ساعت تاثیر بسزایی خواهد داشت. رنگ ها باید با دقت انتخاب شوند و اجازه دهید با بقیه دکور ترکیب شوند.

با ساعت دیواری تبلیغاتی در هر طرح رنگی تزئین کنید

آن ها مهم نیست که چه نوع دکوراسیونی در فضای خود دارید. ساعت های دیواری با همه چیز همراه هستند. همیشه می توانید ساعتی متناسب با دکوراسیون، تم و طرح رنگ خود پیدا کنید. اشکال مختلفی از جمله دایره، مربع، شش ضلعی و غیره وجود دارد. ساعت های دیواری بزرگ زمانی که به طور برجسته بر روی دیوار آویزان می شوند به نقطه کانونی اتاق تبدیل می شوند.

ساعت دیواری تبلیغاتی اتاق را روشن تر می کند

ساعت های دیواری تقریباً در هر رنگی که دوست دارید موجود است. اولین قدم این است که بفهمید به چه چیزی نیاز دارید و کجا به آن نیاز دارید و سپس بیرون بروید و ساعت صحیح را پیدا کنید. هنگامی که در فضایی که در غیر این صورت خسته کننده یا خنثی است آویزان می شوید، یک ساعت رنگی زنده فوراً آن را روشن می کند. بهتر است اتاق را با تم به عنوان پایه و اساس راحت تر کنید.

ساعت دیواری تبلیغاتی به روز رسانی اتاق را به راحتی انجام می دهد

اگر علیرغم میل خود بودجه لازم برای انجام این کار را نداشته باشید، تغییر ظاهر و احساس خانه شما می تواند دشوار باشد. به عنوان جایگزینی برای انتظار طولانی، یک ساعت دیواری بخرید و آن را در اتاق نشیمن یا آشپزخانه خود به نمایش بگذارید. این یک راه عالی برای بازگرداندن سریع اوضاع به حالت عادی بدون صرف هزینه زیاد است. حتی با ساعت های کوچک، دیوار به مرکز کانونی اتاق تبدیل می شود.

ساعت دیواری تبلیغاتی امکان شخصی سازی دارد

این امکان وجود دارد که یک ساعت دیواری را شخصی سازی کنید که منعکس کننده شخصیت، یا تاریخ ها و رویدادهای مهم شما باشد. راه ‌های مختلفی برای شخصی‌ سازی آن وجود دارد، از قرار دادن عکس روی آن تا ساختن آن برای خودتان. برای کودک می توان ساعت کارتونی ساخت، در حالی که برای رفیق می توان ساعت سنتی یا مدرن ساخت. وقتی صحبت از یک مناسبت خاص مانند عروسی، سالگرد، تولد، یا خانه داری می شود، یک ساعت شخصی یک هدیه ایده آل است.

ساعت دیواری تبلیغاتی توانایی گفتن زمان را دارد

ساعت های دیواری اهداف مختلفی را انجام می دهند، اما یکی از مهمترین آن ها اعلام زمان است. وقتی می دانیم چگونه زمان را بگوییم، بهتر می توانیم برنامه های روزانه خود را برنامه ریزی و سازماندهی کنیم. در دنیای بدون زمان، زندگی در بهترین حالت آشفته و گیج کننده خواهد بود.

ساعت دیواری تبلیغاتی مقرون به صرفه است

در بازار، انواع ساعت های دیواری از بزرگ تا کوچک و متوسط ​​وجود دارد. خرید با قیمت مناسب امکان پذیر است. این واقعیت که اکثر مردم می توانند این ساعت ها را بخرند یک نکته مثبت است. بین اندازه ساعت و قیمت آن رابطه مستقیمی وجود دارد. بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد یک مدل خاص، بهتر است در مورد آن فکر کنید.