Rate this page

هدایای تبلیغاتی | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

چاپ روی ساعت رومیزی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

 

ساعت رومیزی تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی با ارزش به شمار می آید که به وسیله آن به زندگی خود نظم می بخشیم. قیمت ساعت رومیزی ارزان تبلیغاتی رابطه مستقیمی با کیفیت ساعت رومیزی و جنس ساعت رومیزی تبلیغاتی دارد، مثلا چاپ روی ساعت رومیزی تبلیغاتی چوبی دیجیتال بوسیله چاپ لیزری انجام شده و ساعت رومیزی تبلیغاتی را برای مخاطبان ما با برند ما خصوصی سازی میکند .

 

ساعت رومیزی تبلیغاتی

قیمت ساعت رومیزی تبلیغاتی

 

ساعت ارزان رومیزی تبلیغاتی یکی از مهمترین و با ارزش ترین اشیاء می باشد و ساعت تبلیغاتی رومیزی نوعی  هدایای تبلیغاتی به شمار می آید که هر انسان برای نظم دادن به کارهای روزانه به آن احتیاج دارد. ساعت ارزان رومیزی از لحاظ جنبه تبلیغاتی آن در صدر جدول تبلیغاتی میباشد به طور که ساعت رومیزی تبلیغاتی در تهران یکی از پر سرچ ترین کلمات در گوگل است و مشتریان زیادی برای داشتن ساعت با کیفیت رومیزی تبلیغاتی چوبی در جستجوی آن در وب مشغول می شوند .

وقت طلاست! این جمله‌ای است که بزرگان در اهمیت استفاده درست و بهینه از زمان گفته‌اند. ساعت با نشان دادن زمان به افراد باعث شده کارها با برنامه‌ریزی، سریع‌تر و منظم‌تر انجام شود. ساعت‌ها در طول روز بارها و بارها دیده می‌شوند پس می‌توانند هدایای تبلیغاتی تاثیرگذاری برای مخاطبان کسب‌وکارها باشند. در این مقاله با انواع ساعت رومیزی تبلیغاتی آشنا می‌شویم.

ساعت رومیزی یکی از وسایلی است که در انواع مختلف با کاربری‌های متفاوت تولید می‌شود. این ساعت‌ها در مکان‌های مختلف برای نشان دادن ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به عنوان مدیر بازاریابی یک کسب‌وکار در فکر تهیه هدیه تبلیغاتی برای کارکنان یا مخاطبان خود هستید ساعت رومیزی را در نظر داشته باشید. ساعت رومیزی تبلیغاتی ، یکی از انواع ساعت های تبلیغاتی در گروه هدایای تبلیغاتی به شمار می آید. کاربرد ساعت رومیزی تبلیغاتی در قرار گرفتن ساعت بر روی میز است. با توجه به اینکه ساعت رومیزی تبلیغاتی، با قرار گرفتن بر روی میز، توجه افراد سالن و اتاق را به خود جلب می کند، کارشناسان تبلیغاتی از این هدیه تبلیغاتی استفاده نموده و نام برند و محصول مشخصی را بر روی ساعت رومیزی تبلیغاتی درج می نمایند. معمولاً ساعت رومیزی تبلیغاتی به صورت چوبی، فلزی و پلاستیکی ساخته می شود. از مزایای ساعت رومیزی تبلیغاتی، معرفی نام برند و کالا در کنار نمایش زمان بر روی میز مدیران، کارمندان و افراد دیگر است. ساعت رومیزی تبلیغاتی در قیمت ها، جنس ها، طرح ها، اندازه ها، مدل ها و رنگ های مختلفی تولید و عرضه می گردد.

هدایای تبلیغاتی کاربردی بیشترین تاثیرگذاری را روی مخاطبان دارند زیرا در طول روز مدام مورد استفاده قرار می‌گیرند. ساعت رومیزی هم در طول روز در معرض دید افراد قرار دارد. شما می‌توانید با توجه به بودجه بازاریابی خود ساعت رومیزی را با چاپ لوگو و نام برند خود سفارشی‌سازی کنید و آن را به مخاطبان کسب‌وکار خود هدیه دهید.

ساعت رومیزی پلاستیکی

ساعت رومیزی تبلیغاتی

قاب و بدنه ساعت‌های رومیزی پلاستیکی از جنس پلاستیک یا طلق محکم است که در رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. ساعت می‌تواند به شکل عقربه‌ای یا دیجیتال باشد. با توجه به جنسیت و سن مخاطبان می‌توانید ساعت‌ها را در رنگ‌های مختلف انتخاب کنید و سفارش چاپ لوگوی خود را بدهید.

اگر کودکان مخاطب کسب‌وکار شما هستند می‌توانید ساعت رومیزی پلاستیکی را با طرح قهرمان‌های انیمیشنی محبوب کودکان نظیر سیندرلا، فروزن، پاندای کونگ‌فوکار، شرک و… تهیه کنید.

معمولا ساعت‌های رومیزی پلاستیکی که به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌شوند در قسمت پایه دارای فضایی برای چاپ نام برند و لوگو هستند. البته لوگو در فضای پشت عقربه‌ها نیز چاپ می‌شود تا در معرض دید افراد باشد.

 

ساعت رومیزی چوبی

ساعت رومیزی

ساعت رومیزی

ساعت‌های رومیزی چوبی در همه دنیا طرفداران زیادی دارد. این ساعت‌ها زیبایی منحصربه‌فردی دارند و علاوه بر نشان دادن زمان به عنوان کالای دکوری برای تزئین فضا مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین انتخاب کم‌نظیری برای ساعت رومیزی تبلیغاتی هستند. ساعت رومیزی چوبی می‌تواند عقربه‌ای یا دیجیتال باشد. ساعت تبلیغاتی چوبی ، یکی از انواع ساعت تبلیغاتی به شمار می آید که از جنس چوبی طراحی و ساخته می شود. انواع ساعت تبلیغاتی چوبی شامل ساعت تبلیغاتی رومیزی چوبی و ساعت تبلیغاتی دیواری چوبی می باشد. ساعت تبلیغاتی چوبی علاوه بر نمایش زمان، بسیار شیک و زیبا بوده و زیبایی خاصی به فضای خانه و اتاق می دهد. ساعت تبلیغاتی چوبی، در اندازه ها و مدل های مختلف طراحی و تولید می شود. کارشناسان تبلیغاتی با توجه به اهمیت ساعت تبلیغاتی چوبی، به صورت حرفه ای و تخصصی فعالیت می نمایند. ارائه ساعت تبلیغاتی چوبی همراه با گارانتی تضمین کالا به خریداران و صاحبان برند اهداء می گردد. طراحی ساعت‌های رومیزی چوبی که به منظور هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌شوند بسیار متنوع است. این ساعت‌ها برای مدیران و کارمندان همراه با جاکارتی، جاخودکاری، جاکلیدی، تقویم رومیزی و کاغذ یادداشت ارائه می‌شوند. نام و لوگوی برند به وسیله لیزر روی بدنه ساعت‌های چوبی حک می‌شود. این ساعت‌ها هدایای تبلیغاتی لوکسی هستند که بیشتر برای مدیران انتخاب می‌شوند. ساعت‌های رومیزی چوبی روی میز مدیران و کارمندان در معرض دید افراد زیادی قرار می‌گیرند و نام کسب‌وکار شما را به افراد یادآوری می‌کنند.

 

ساعت رومیزی فلزی

 

ساعت رومیزی

ساعت رومیزی

ساعت‌های رومیزی فلزی با بدنه فلزی تولید می‌شوند. این ساعت‌ها ظاهر شکیل و مدرنی دارند و همچنین از دوام خوبی برخوردارند. بنابراین سال‌های زیادی توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ساعت‌های رومیزی فلزی هم در طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. طرح شماته‌دار یکی از طرح‌های پرطرفدار این ساعت‌هاست که در ابعاد مختلف در بازار ارائه می‌شوند. نام و لوگوی برند روی صفحه ساعت پشت عقربه‌ها چاپ می‌شود تا در معرض دید افراد قرار بگیرد. مهم این است رنگ لوگو کاملا در تضاد با رنگ زمینه باشد تا به خوبی دیده شود.

ممکن است مایل باشید برای مخاطبان نوجوان‌ و جوان‌ خود ساعت‌هایی با طرح‌های فانتزی تهیه کنید. ساعت‌های رومیزی فلزی با طرح قلب، سیب، موتورسیکلت، دوچرخه قدیمی، تلویزیون، صورت آدمک و… در بازار وجود دارند که می‌توانید آنها را با چاپ لوگوی برند خود به عنوان ساعت رومیزی تبلیغاتی سفارشی‌سازی کنید.

هر نوع ساعت رومیزی که برای هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌کنید کیفیت آن را در نظر بگیرید. هدایای تبلیغاتی زمانی بیشترین تاثیر را دارند که از جنس مرغوبی تهیه شده باشند و بادوام باشند. بادوام بودن هدیه تبلیغاتی باعث می‌شود زمان بیشتری برای مخاطبان قابل استفاده باشد و در طول زمان نام برند شما را به آنها یادآوری و در ذهنشان تثبیت کند.

 

چاپ روی ساعت رومیزی تبلیغاتی به چه صورت انجام می شود ؟

چاپ روی ساعت رومیزی ارزان تبلیغاتی اغلب بصورت چاپ دیجیتال روی ساعت رومیزی انجام می شود . اگر تعداد چاپ روی ساعت تبلیغاتی رومیزی بالای ۱۰۰۰ عدد باشد بوسیله چاپ افست روی ساعت رومیزی تبلیغاتی انجام شده و کمتر از آن به وسیله چاپ دیجیتال ساعت رومیزی انجام می شود. اغلب بعد از چاپ افست روی ساعت رومیزی صفحه پشت ساعت رومیزی برش خورده ( بوسیله دستگاه دایکات و به وسیله قالب اختصاصی) و طرح مورد نظر روی ساعت تبلیغاتی رومیزی درج می شود.

 

چاپ روی ساعت رومیزی ارزان تبلیغاتی

چاپ روی ساعت رومیزی ارزان تبلیغاتی

مهمترین ویژگی های یک ساعت رومیزی تبلیغاتی

  • راحتی در برقراری ارتباط و درک سریع سمیوتیک طرح روی ساعت تبلیغاتی رومیزی ار جانب بیننده در راستای ساعت خوانی اصلی ترین ویژگی است که باید یک ساعت زنگ دار رومیزی تبلیغاتی آن را دارا باشد.
  • انتخاب رنگ نارنجی برای بدنه ساعت تبلیغاتی رومیزی که باعث درک سریع ببننده می شود و سلیقه کاربر را با خود همراه می کند.
  • سهولت در جابجایی ساعت رومیزی ارزان تبلیغاتی و براحتی روشن و خاموش کردن آلارم ساعت نفیس رومیزی تبلیغاتی ارزان، یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب ساعت پلاستیکی رومیزی تبلیغاتی با کیفیت به شمار می رود.
  • بهینه بودن صدای زنگ آلارم ساعت چوبی رومیزی تبلیغاتی یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین عوامل برای انتخاب ساعت رومیزی تبلیغاتی ایده آل به شمار می رود. زنگ ساعت تبلیغاتی رومیزی زنگ دار باید آرام باشد و گوش شنونده را آزار ندهد تا به آرامی شنونده را با خود همراه و بیدار کند .

 

ساعت تبلیغاتی نفیس رومیزی

ساعت تبلیغاتی نفیس رومیزی

از انواع ساعت تبلیغاتی رومیزی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ساعت تبلیغاتی رومیزی مدیریتی
  • ساعت تبلیغاتی چوبی دیجیتالی رومیزی
  • ساعت تبلیغاتی نفیس رومیزی
  • ساعت تبلیغاتی چوبی مدیریتی رومیزی
  • ساعت تبلیغاتی رومیزی به همراه دماسنج
  • ساعت تبلیغاتی جامدادی رومیزی
  • ساعت پلاستیکی رومیزی تبلیغاتی
  • ساعت رومیزی با هاب usb
  • ساعت زنگدار رومیزی تبلیغاتی

 

ساعت رومیزی تبلیغاتی وسیله برای اندازگیری زمان

 

ساعت رومیزی

 

ساعت رومیزی را می توان وسیله ای برای اندازه گیری زمان دانست که ساعت با فرم ۲۴ ساعتی حداقل از قرن پانزدهم مورد استفاده است. با پیشرفت علم و دانش بشری ، بتدریج ساعت های رومیزی دقیق تر، ساعت تبلیغاتی رومیزی مکانیکی ، ساعت تبلیغاتی رومیزی وزنه ای ، ساعت تبلیغاتی رومیزی فنردار، ساعت تبلیغاتی رومیزی برقی، ساعت تبلیغاتی رومیزی باطری دار و ساعت تبلیغاتی رومیزی کامپیوتری جای ساعت های آبی، آفتابی و ساعت های مسی را گرفته اند.

ساعت تبلیغاتی رومیزی متعلق به دوران ریچارد دوم با تقسیم بندی ۲۴ ساعته، مربوط به سال ۱۹۹۶ به ارزش ۱۵۰ هزار پوند در کوئیزلند کشف شده است. در سال ۱۹۵۶ باستان شناسان وسیله ای را از زیر خاک بیرون کشیدن که گذر زمان را نشان می داد که حروف چینی روی آن حک شده بود در آزمایشات اولیه ان وسیله را به قرن سوم میلادی نسبت دادند که هیچ شکی در آن نبود. ساعت تبلیغاتی رومیزی صلح اگر به ساعت فروشی های با کلاس سرزده باشید و یا تبلیغات ساعتهای معروف دنیا را دیده باشد حتما متوجه شده اید که اکثر آنها برروی ساعت ده و ده دقیقه و سی و پنج ثانیه تنظیم شده است این زمان ، زمان پایان جنگ جهانی دوم بود که به ساعت صلح معروف است.

اگر از بزرگراه مدرس تهران رد شدید، چشمتان به جمال یکی از بزرگترین ساعتهای دنیا که در تقاطع این بزرگراه با بزرگراه همت قرار دارد، می افتد. این ساعت پس از ساعت ۷/۸۰ متری آلمان، به عنوان بزرگترین ساعت جهان محسوب می شود. طول عقره های دقیقه شمار این ساعت ۷/۵ متر و طول عقربه آن ۵/۵ متر است و عقربه های این ساعت ۲۵۰ کیلومتر وزن دارد. اگر می خواهید نوع ساده تری از ساعت تبلیغاتی دیواری را برای دکوراسیون خود داشته باشید به سراغ ساعت تبلیغاتی رومیزی با  رنگ های تیره مانند سیاه و قهوه ای و همچنین رنگ طلایی بروید چون جایگزین خوبی برای ساعت دیواری با سبک کلاسیک هستند. گران ترین قیمت ساعت جهان، چوبارد نام دارد و ساخت سوئیس است این ساعت از ۲۰۰۰ قطعه برلیان به وزن ۶۶ قیراط الماس تشکیل یافته است.

 

***************************************************

 

کلمات کلیدی :

ساعت تبلیغاتی | ساعت تبلیغاتی رومیزی | ساعت تبلیغاتی ارزان | ساعت چوبی رومیزی تبلیغاتی | ساعت رومیزی تبلیغاتی ارزان | ساعت رومیزی تبلیغاتی قیمت | هدایای تبلیغاتی ساعت رومیزی | خرید ساعت رومیزی تبلیغاتی | هدیه تبلیغاتی ساعت رومیزی | چاپ ساعت رومیزی تبلیغاتی | ساعت های رومیزی تبلیغاتی | ساعت تبلیغاتی خام | فروش ساعت تبلیغاتی | تولید و واردات انواع ساعت رومیزی تبلیغاتی